המוסד נגד צבא ההגנה ללזלי וקסנר? על מלחמת הצללים של ציר נתניהו-יוסי כהן נגד מערך הגנרלים של הדיפ סטייט

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מי שעוקב אחר ערוץ הטלגרם שלנו שם לב למספר פוסטים שהעלינו בנושא מלחמת הצללים שמתנהלת בין ציר טראמפ-נתניהו לדיפ סטייט ומפעיליהם שמובילים את ההפיכה השלטונית שהיא צעד מכין לקראת "האתחול הגדול" העולמי, לאחרונה אף העלינו תחקיר מיוחד שבו חשפנו את האיום הישיר של הלורד ג'ייקוב רוטשילד, ממובילי הכת ה"נאורה", על טראמפ ונתניהו באופן אישי, תוך שהוא מציין במפורש את "גנרל ההפיכה השלטונית" אהוד ברק והצהרת בלפור. כעת אנו עומדים לחשוף נדבך נוסף במלחמת הצללים והוא קשור למערך הגנרלים של הדיפ סטייט אל מול צמרת המוסד החדשה שנאמנה לכאורה לנתניהו.

הפטריוטים החדשים בצמרת המוסד נגד צבא ההגנה ללזלי וקסנר:

מתוך מגזין INTELLIGENCE ONLINE:

שירותי הביון של ישראל נשאבו למחלוקת הפוליטית במדינה, אפילו בנושא המכריע של איראן.
על פי מקורותינו, עמדת ישראל בנוגע לאיראן מהווה מקור לחילוקי דעות הולכים וגוברים בין המוסד לאגף המודיעין הצבאי הישראלי, אמ״ן, בשעה ששני הגופים עוקבים בדריכות אחר הגעתו הקרובה של ג'ו ביידן לבית הלבן. למורת רוחו של מוסד, בהתבסס על ייעוץ ממחלקת הניתוח של אמ״ן, שבראשה עמד עד לאחרונה דרור שלום, ראש המודיעין הצבאי תמיר היימן מעדיף שישראל תתמוך במהלכי הממשל האמריקני הנכנס למשא ומתן עם טהרן ואפילו בהשתתפות ישראל בשיחות לצד מעצמות המערב.

עמדה זו נבדלת בצורה חדה מזו של מוסד, שרוצה לשמור על קו קשה נגד איראן, אותה הוא רואה כאיום קיומי על מדינת ישראל. ראש המוסד, יוסי כהן, המקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו, קיבל הערכת כהונה בשישה חודשים עד ליוני 2021, ואז הוא יוחלף בסגן המכונה כיום רק "ד". המחליף החדש מגיע ממחלקת המבצעים של המוסד, וכנראה שהוא יהיה באותה העמדה כמו ראש המוסד הנוכחי בנוגע לאיראן, ללא קשר להקלות הצפויים מצד הממשל האמריקני הקרוב.

הבדלים אלה באים בזמן שביקורו האחרון של נתניהו בערב הסעודית, אשר נותר סודי רק לזמן קצר, הרגיז את צה״ל בראשותו של סגן אלוף אביב כוכבי, הרמטכ"ל, שעמד בראש אגף המודיעין הצבאי בין השנים 2010-2014. כהן, הידוע גם כיורשו המשוער של נתניהו, היה בביקור. לא רק שהמהלך של נתניהו החמיר את המתיחות בין שירותי הביון, הוא השפיע גם מבחינה פוליטית, כאשר יריבו בני גנץ, מהמפלגה כחול-לבן, איים לפזר את הפרלמנט ולהכריז על בחירות נוספות במרץ 2021. גנץ, שהיה ראש המטה הכללי עד שנת 2015, משפיע כעת על אמ״ן ועל שאר הממסד הצבאי, שבאופן מסורתי העדיף קו מתון יותר כלפי איראן, כמו גם אישים כמו גבי אשכנזי, שר החוץ, וגדי אייזנקוט ,לשעבר רמטכ"ל צה"ל, שצפוי לפתוח בקריירה הפוליטית שלו עם הכרזת הבחירות באופן רשמי.

רבים ישאלו ובצדק, כיצד זה מסתדר עם העובדה שרק לאחרונה כתבנו על "המחלקה הסוררת במוסד והקשר למכבסות הכספים של ג'פרי אפשטיין"? אך התשובה נמצאית בשאלה עצמה, בעוד ש"המחלקה הסוררת" היא "המוסד שבתוך המוסד" שהוקם ע"י ה"נאורים" במשך שנים רבות, כאן מדובר בצמרת המוסד החדשה, שמבוססת על מחנה הפטריוטים שנתניהו הכניס לארגון ככל הנראה כהכנה לקראת מהלך אזורי עתידי שאכן קרה תחת טראמפ.

צבא ההגנה ללזלי וקסנר? על השת"פ של בכירי צה"ל עם הנראטיב האיראני של אנשי אובמה-ביידן וה- INSS:

לאחרונה כתבנו על שיתוף הפעולה השערורייתי בין צמרת צה"ל לקרנות זרות, שבו תהליכים פנימיים של הצבא למעשה נדונו עם גופים זרים וחתרניים:

צבא ההגנה לישראל או צבא ההגנה ללזלי וקסנר ולקרן קונראד אדנאוור?

כמו כן, ארגון "תורת לחימה" וארגונים זרים חושפים במשך זמן רב כיצד הנראטיב הפרוגרסיבי וה"נאור" חלחל והרס כל חלקה טובה בצה"ל בחסות חלקים גדולים בפיקוד העליון. אך מה גרם לקצונה הבכירה לתמוך בעמדה כה מופקרת בנושא האיראני, ולהדהד את האג'נדה מבית המחנה הגלובליסטי וממשל ביידן – אובמה?

הקשר האיראני של ה"מחנכת" הראשית של קרן וקסנר בהרווארד:

ונדי שרמן היא פרופסור למדיניות ציבורית בביה"ס ע"ש קנדי למדיניות ציבורית בהרווארד, מקום משכנה של קרן וקסנר הידועה לשמצה. למעשה שרמן היא הרבה יותר מזה, שכן היא מנהלת את המחלקה כולה והיא גם מי שהיתה מתווכת ראשית בהסכם הגרעין האיראני עבור אובמה והילארי. בטח תופתעו לגלות שהיא גם חברה בצוות של המכון לביטחון לאומי ה- INSS שייסד מנהל קרן וקסנר איתמר רבינוביץ', ומנהל אותה בוגר קרן וקסנר עמוס ידלין. אותו מכון שבוגי-אשכנזי-גנץ עזרו לכתוב עבורו תכנית נסיגה חד צדדית, בזמן שלפיד, אדם חסר בגרות וכל רקע רלוונטי, רשום אף הוא כעמית מחקר.

וונדי שרמן – ארכיטקטית הסכם השואה הגרעינית האיראנית מכשירה לנו את כל "נאורי" וקסנר בדיפ-סטייט ומפלגת כחול-לבן

שרמן, עובדת סוציאלית בהכשרתה, הוקפצה לתפקידי ייעוץ אסטרטגי בכירים ב"מכוני חשיבה נאורים" כמו "קבוצת אולברייט סטונברידג'" (מבית האסטרטגית של הגלובליסטים – מדלן אולברייט) ו"המועצה האטלנטית", וכן לתפקידים יוקרתיים בהרווארד. כיצד דבר כזה קרה?
כמובן שדרך עסקנות פוליטית במפלגה הדמוקרטית וקירבה אישית לקלינטונים, המקפצה הכי טובה לקריירה, אם כי זה חושף את חייך לסיכון אם אתה מגלה מידע שאתה לא אמור לגלות. לאחרונה שרמן תמכה במהלך השערורייתי של אובמה, רגע לפני עזיבתו את הבית הלבן, שבו הוא העביר במטוסים מעל מילארד דולר במזומן לאיראנים, האשימה את טראמפ בתקיפות האיראניות על השגרירויות בעיראק, והתחמקה משאלות על פרשיות האימיילים של הילרי קלינטון.

שרמן אם כן הייתה "המחנכת" של בוגרי קרן וקסנר ה"נאורים" שלנו, וביניהם ניתן למצוא את הרמטכ"ל הנוכחי רא"ל אביב כוכבי, את סגן הרמטכ"ל הקודם, מזהה התהליכים יאיר גולן ואת ראש אמ"ן בעבר – עמוס ידלין שהוא גם יו"ר המכון הזר והחתרני – INSS, מכון שממומן בכספי מכבסות הכספים של ג'פרי אפשטיין בקאריביים. האם זה מפתיע שכוכבי ושותפיו בצבא ההגנה ללזלי וקסנר תומכים לכאורה במדיניות של קרי-ביידן-אובמה כלפי איראן ומתנגדים למהלכי נתניהו ואנשיו במוסד? 

במקרה של הרמטכ"ל כוכבי, מדובר לכאורה ב"עסק משפחתי". אחותו דר' טל כוכבי היא העורכת הראשית וראש ההוצאה לאור של מכון ון ליר, מכון חתרני שנתמך על ידי האיחוד אירופי והקרן החדשה לישראל. כמו כן היא גם חוקרת ב"מכון מולד". מכון "מולד" הוא גוף ממומן על ידי סורוס שעובד בשיתוף עם 2 קרנות זרות – "קרן פרידריך אבהרט" (ארגנה גם את העצרת הפוליטית לזכר רצח רבין) ו"קרן רוזה לוקסמבורג", והוא אחראי לקמפיין ה"הדתה" ולחלק גדול מהקמפיינים שהובילו את הנסיונות להדחת נתניהו לאורך השנים. חלק מאותם נסיונות כללו הפגנות ברוטשילד שאורגנו בין השאר על ידי מנכ"ל "מולד" ואחד ממייסדי "שוברים שתיקה" מיכאל מנקין, שאמר בכנס ג'יי סטריט בשנת 2013 "אם אנחנו יודעים שנתניהו הוא הסיבה לכך שאין שלום ואין שתי מדינות, המטרה של המחנה כולו צריכה להיות להפטר ממנו".

מי אלו הגנרלים של ההפיכה השלטונית?

בסוף חודש נובמבר האחרון העיתונאי יוסי יהושוע גילה לנו שהרמטכ"ל כוכבי, בוגר קרן וקסנר כאמור, ארגן "מפגש פסגה" של הגנרלים ה"נאורים" שמעורבים לכאורה בצורה כזו או אחרת בהפיכה השלטונית. במפגש השתתך גם האדריכל הראשי – אהוד ברק:

מדוע היה להם כה חשוב מאוד להבהיר ל"בבון הילידי" שלא מדובר חלילה בפגישה פוליטית? האם זה משום שכל הגנרלים לרבות אהוד ברק מזוהים עם "מחנה אדוני הארץ הנאורים"?

זמן קצר לאחר הפגישה התבררה הסיבה שבגינה לכאורה הם נפגשו. נראה שהפורום ה"מכובד" התכנס לדון בהשלכות של חיסולו של מוחסן פחריזאדה – ראש תכנית הגרעין האיראניתשחוסל בסמוך לפגישה המדוברת.

השאלה הגדולה היא האם הם דנו בהשלכות על האינטרסים הזרים וה"נאורים" שבשמם הם לכאורה פועלים או שדווקא על האינטרס של הציבור הישראלי, ציבור שלשיטת דובר "כחול לבן", צריך "לסתום ת'פה ולהצדיע"?

שאלה נוספת היא מדוע הוזמן אדריכל ההפיכה השלטונית וראש "פורום הפלולה" אהוד ברק, בזמן שנתניהו ומקורביו מהמוסד והמל"ל לא הוזמנו?

ולבסוף, מדוע הוזמן דווקא פורום כזה של גנרלים שמזוהה עם ההפיכה השלטונית וארגון ה- INSS הזר והחתרני? על אחת כמה וכמה שהפורום ה"מכובד" הזה כבר נפגש בעבר בארוע של נוני מוזס, דמות נוספת שמעורבת בהפיכה השלטונית, ואף התראיין לאיש "קבוצת המשברים" של ג'ורג' סורוס – נחום ברנע שעובד בידיעות אחרונות ולמרבה החרפה אף מחזיק בפרס ישראל לתקשורת.

אז מי אלו הגנרלים המדוברים?

שאול מופז, בכיר "קדימה" לשעבר שהביע תמיכה פומבית במפלגת וקסנר הראשונה – "כחול לבן". מופז מינה ב- 2005 את יו"ר ה- INSS דאז צבי שטאובר, בוגר תכנית הניהול בהרווארד, לאחד הצוותים שתווכו מול האמריקאים את עסקת מטוסי הפלקון עם סין. ארצות הברית טענה שישראל מכרה לסין מוצרים אמריקאים ובמשך שנה וחצי באותה תקופה היחסים הביטחוניים בין ארצות הברית וישראל היו קפואים לחלוטין. בערוץ הטלגרם שלנו פירטנו ארוכות על האינטרס העסקי של לזלי וקסנר בסין וכן באנו מספר פרטי מידע על הקשר הסיני לאהוד ברק.

דן חלוץ, האיש ומכירת המניות במלחמת לבנון השנייה, שהוקפץ לנאום בפסטיבל של "פורום הפלולה" בבלפור, מעשה שהביא אותו "לככב" בכתבה בבטאון התעמולה האיראני "פארס" בגרסה העברית שלו.

גדי אייזנקוט, השחקן הפוליטי החדש שצפוי להיות מוצנח לרשימת מגיני הדיפ סטייט החדשה של גדעון סער. על מנת להעלות את קרנו בציבור, אדריכלי ההפיכה השלטונית אף פרסו לרגליו שטיח אדום בדומה לפרס הנובל לשלום שניתן לאובמה, כאשר "התנועה לאיכות השלטון" מבית המליארדר ובכיר ה- INSS מאיר קהאן וטייקון הפרסום אילן שילוח, הפכה את אייזנקוט ל"אביר איכות השלטון" על כלום ושום דבר:

אייזנקוט, רגע לאחר סיום כהונתו כרמטכ"ל ב 2019, ארז את חפציו וטס ל"מכון וושינגטון" הזר והחתרני מבית מרטין אינדיק, אדם מקורב מאוד לקלינטונים וחבר אישי של ביל קלינטון. כן, אותו מכון זר שהעניק "פרס" לנשיא ה"נאור" ש"בני עמו בחרו בדרך הטרור".

מרטין אינדיק הוא גם חבר דירקטוריון ב"מכון ברוקינגס" החתרני שממומן בין השאר על ידי קטאר וסין, והוא שהוביל את תפירת תיקי טראמפ בארה"ב וכן מהווה בורג מרכזי בהפיכה השלטונית בישראל. אינדיק גם ייסד את "מרכז סבן" בתוך מכון ברוקינגס, בחסות המליארדר ה"נאור" חיים סבן שמקורב לקלינטונים גם הוא.

מפתיע אתכם שאייזנקוט הוא חוקר בכיר ב- inss?

פיסות הפאזל לאט לאט מסתדרות במקומן.

מה לגבי הרמטכ"ל, בוגר קרן וקסנר, אביב כוכבי?

שימו לב לדיווח הבא ב"הארץ" על כך שנתניהו לכאורה לא סומך על כוכבי ואנשיו. האם הדיווח הזה מתחבר לטקסט שציטטנו בתחילת הכתבה?
https://www.haaretz.co.il/news/politics/.premium.HIGHLIGHT-MAGAZINE-1.9326705

בכירים במערכת הביטחון: לנתניהו אין אמון ברמטכ"ל והוא ממדר אותו מנושאים רגישים.

כזכור, ליברמן דאג למנות את הרמטכ"ל הנוכחי לכאורה בניגוד לדעת נתניהו, מתוך מאגר מוגבל של מועמדים שכללו גם את מזהה התהליכים של וקסנר.

מינוי אלוף כוכבי: נתניהו צעק, ליברמן התעלם והמינוי אושר

על גנץ ויעלון נרחיב בהמשך הכתבה, מה שמביא אותנו לאחרון החביב – אהוד ברק.
שימו לב לציוץ מעניין מאוד של יאיר נתניהו:

מה הקשר בין אהוד ברק לאיראן ומדוע הוא מתנגד נחרצות לתכנית המאה של טראמפ ותמך בעסקת הגרעין של אובמה?

ברק, ה"גאון הגאו-פוליטי", "ייעץ" לבנק השוויצרי "יוליוס בר", בשעה שנציגיו השתתפו בכנס "היערכות להשקעות ולסחר לאחר הסרת הסנקציות על איראן".
https://www.israelhayom.co.il/article/504181

האם זה מפתיע אם כך שברק הפך את דעותיו והחל לתמוך בעסקת הגרעין המופקרת והמושחתת של אובמה?
https://mida.org.il/2017/10/12/הפליק-פלאק-של-ברק-טוען-שאיראן-עומדת-בה/

אם זה מזכיר לכם משהו, סימן שאתם בעניינים ועוקבים אחר הכתבות שלנו, כי הוצאנו על זה תחקיר לפני כשנה:

מכבסות הכסף של ברק ואפשטיין בקאריביים, ה"מחקר" הוא קצה הקרחון

איראן? ברק? האם מסתתר פה עניין של הלבנת הון ותכנוני מס? מסתבר שגם בנק יוליוס בר מככב במסמכי פרדייס שהודלפו מחברת עורכי הדין "אפלבי" והם מתעדים פעילות ענפה של חברות מוכרות ואח"מים במקלטי מס. הבנק אף תבע את ויקיליקס על כך שפרסמו את המסמכים, תביעה שנזרקה מכל המדרגות בגין פגיעה בתיקון הראשון לחוקה האמריקאית שמבטיח את חופש הביטוי.

האם הבנק קשור לרשת של אפשטיין שהופעלה לכאורה על ידי וקסנר, ברונפמן וחבריהם?
האם גם האיראנים מחזיקים מנופים על ברק ולא רק מפעיליו של אפשטיין? האם מדובר בסרטונים שתיעדו את מה שהתרחש באי הפדופיליה? שאלות מעניינות מאוד.
https://www.mako.co.il/tv-ilana_dayan/2019/Article-91927ee610d8961006.htm

האם הרוקפלרים, סורוס וממשל ביידן-אובמה הפעילו רשת ריגול איראנית בקודש הקודשים הבטחוני של ישראל?

לממסד הבטחוני הישן והרקוב יש הסטוריה ארוכה של פעילות למען מטרות זרות, פעילות שמומנה לכאורה על ידי סורוס, ממשל אובמה, קרן הרוקפלרים, קרן פורד ועוד. בני גנץ, תמיר פרדו, מאיר דגן ואפרים הלוי הם רק חלק מהשמות שפעלו והדהדו את הנראטיב של ממשל אובמה ומפעיליו הגלובליסטיים כלפי איראן. תמיר פרדו ומאיר דגן הם גם חברים בארגון הזר והחתרני "מפקדים למען בטחון ישראל", שעל פעילותו החתרנית כתבנו בעבר. בין מממני הארגון החתרני תמצאו את מיודענו דניאל אברמס, שמקושר לג'פרי אפשטיין, מימון "מחאת האוהלים" של 2011 ומימון הקמפיין החתרני V15 של אנשי הדיפ סטייט של אובמה בישראל ב- 2015, מיזם שהפך לאחר מכן לתנועת "דרכנו" של קובי ריכטר – שכנו של אהוד ברק ב"מגדלי ההפיכה".

הקטע הבא מבוסס על הכתבה שלנו שמפרטת את הפעילות של ב"מומחי הבטחון" הישראליים בשירות האג'נדה האיראנית של ה"נאורים":

בראיון עם הניו יורק טיימס, היועץ לבטחון לאומי של אובמה – בן רוהדס זיהה את קרן המגלים (Ploughshares Fund) כמרכזית בהפצת המסר של קבוצת אובמה בנוגע לאירן. אפשר עכשיו לראות דיווחים שהן עשו זאת בעזרת כסף מתורמים בעלי נטיות שמאלניות כמו ג"ורג' סורוס כדי לממן ארגונים חדשים – כולל רדיו לאומי ציבורי (NPR) –  ו"מאמצים מתואמים" לדחוף את הסכם הגרעין. נשיא קרן המגלים, ג'ו סירינסיונה, התרברב שהקבוצה שלו "רשת של 85 ארגונים ו- 200 אנשים הייתה מכרעת במאבק על דעת הקהל". כפי שרוהדס אמר זאת "הם אמרו דברים שמאשררים מה שנתנו להם לאמר".

המימון של סורוס בין השאר התגלה דרך הדלפה של מסמכי קרן החברה הפתוחה שלו אשר אישרה את הפרטים וגילתה כי בין היתר, קרן המגלים ביקשה מענק של כ750 אלף דולר (יותר מ3 מיליון שקלים לטווח זמן קצר מאוד), כדי להנכיח רשת פרו איראנית ולהביא אליה עוד אנשים, כך לפי בקשת המענק. הדבר כלל מאמצים "להרחיב ולאפשר בצורה טובה יותר להפעיל מעגל של מומחים ו'מאשרים'  (תיבת תהודה שבה מומחים מאשרים את הדברים אחד של השני ללא הרף) אשר תומכים בדיפלומטיה, כולל אישים דיפלומטים בכירים מארה"ב, אירופה, וישראל, כמו גם מנהיגים איראנים של זכויות אדם ומנהיגי חברה אזרחית," כך לפי המסמך.

קרן המגלים העבירה כספים למנהיגי חברה אזרחית וזכויות אדם באיראן, אך אחת מהם, לפחות ממה שהתגלה עד כה, היא מעניינת ביותר. מדובר במועצה שכתבנו עליה, המועצה הלאומית האירנית אמריקאית (NIAC) אשר החלה לנהל ב2002 מיודענו, טריטה פרסי. כתבנו עליו כבר לא מעט.

ב- 2007 עיתונאי איראני אמריקאי מאריזונה בשם חסן דאיולסלאם החל לטעון בפומבי ש- NIAC המוזכרת לעיל עסקה בשתדלנות בעבור הרפובליקה האיסלאמית של איראן. בתגובה תבע אותו פרסי בגין הוצאת דיבה. בעקבות התביעה, נחשפו המוני מסמכים פנימיים בהוראת שופט. כתב הוושינגטון טיימס לביטחון פנים, אלי לייק, טען לגבי המסמכים שנחשפו כי הם "מעלים תהיות לגבי אם הארגון משתמש בהשפעתו למען שתדלנות בעבור איראן בניגוד לחוק", ולא בכדי. המסמכים כללו התכתבות בין פרסי למוחמד ג'ווד זריף, כיום שר החוץ האיראני, אז השגריר של איראן באו"ם והם הראו בין השאר שפרסי עזר לארגן פגישות בין חברי קונגרס ומר. זריף. שר החוץ האיראני עצמו, מוחמד זריף, אף הודה כי קרנות "החברה הפתוחה" של סורוס פועלות בצמוד עם ממשלת איראן. לדבריו, הפעילות החלה עוד לפני כניסתו (של זריף) לתפקיד, והוא התגאה בכך שהוא הצליח "לשמור את הפעילות סדורה".

בעקבות הדיווח בטיימס, סנטור אריזונה, ג'ון קיל, שלח בקשה – דבר מאוד נדר בוושינגטון מקרים כאלה – לתובע הכללי לחקור את הקשרים הישירים והבלתי ישירים של הארגון עם ממשל איראן. אך, ב- 2009, ממשל אובמה החליט כי הוא יוכל להשתמש בNIAC בהמשך (כפי שקרה עם הסכמי הגרעין בשיתוף סורוס, ראו לעיל) ומסמס את החקירה.

יחד עם סורוס יש את קרן רוקפלר כמובן, גם היא בעלת קשרים ענפים לארגוני הקרן החדשה לישראל, BDS, ותרומה למען שדולה ותיבת התהודה הפרו איראנית עבור אובמה והסכם הגרעין. קרן רוקפלר וקרן החברה הפתוחה של סורוס הם קרנות מזוכות ממס המשמות את משרד החוץ וארגוני הביון האמריקאי, כיום הדיפ סטייט.

NIAC לא המציאו את השתדלנות וריגול דרך חברה אזרחית שורשית שהיא פעילות ידועה של הקרנות המזוכות ממס בארה"ב אשר היו תחת מספר חקירות בנושא. המרכז הידוע ביותר שלהם הוא הCFR (ראשי תיבות לקרנות המזוכות ממס קרנגי פורד רוקפלר), וגם החתרנות שלו נחקרה לא פעם כמרכז של הסדר העולמי החדש המחפש להחליש ולחתור תחת ארה"ב כמו שהקרן החדשה עושה בארץ. ה- CFR בחרו בספרו של טריטה פרסי הבוחן את יחסי ישראל איראן ארה"ב לספר הטוב ביותר לשנת 2012, כבר מראה שהוא חתרן המוכר על ידי הסדר העולמי החדש. קרן רוקפלר המעורבת ביותר מבין הקרנות בניהול הCFR תורמת נכבדות לשתדלנות למען הסכם הגרעין, גם בקרב יהודים (דרך רפורמים), וחברה אזרחית גם בארץ מחברי הקרן החדשה לישראל.

שימו לב מי הם כנראה חלק מגורמי הביטחון שהיוו רשת ריגול עבור האיראנים למען הסכם הגרעין של אובמה בתוך מערכת הביטחון הישראלית כנגד עמדת הממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי בארץ, ושימו לב שהם מהדהדים את דבריו של טריטה פרסי כי החרדים היהודים בישראל הם הסיכון לביטחון לאומי הישראלי (ממש לפי אסטרטגיית תיבת התהודה של היועץ לביטחון לאומי בן רוהדס שמימן את התעמולה בעזרת סורוס ורוקפלר). כלומר, אנשי ביטחון בכירים בארץ מיישרים קו עם האייתולות האיראנים וכמאמר "פטריוטיזם הוא מפלטו של הנבל" מכסים את הטיעונים שלהם בפטריוטיות מזוייפת:

בספרו מ2015 על הסכם הגרעין, פרסי מתאר את תהליך לגיבוש הסכם הגרעין המטורף של אובמה, Losing an Enemy: Obama Iran and the triumph of diplomacy, הוא כותב פרק מאוד מיוחד ומעניין בשם "אובמה והמוסד נגד נתניהו", שם הוא נותן את הכותרת :

בני הברית הסודיים של אובמה

מה שלא ידוע לציבור הרחב הוא שלממשל אובמה היה מקור מפתיע של בריתות חזקות כנגד נתניהו: הממסד הבטחוני של ישראל. הערכתו של נתניהו סתרה באופן חד את זאת של הדרג המקצועי בתוך המוסדות הישראליים הא-פוליטיים. מתוכם, אף מוסד לא התנגש איתו יותר מסוכנות המודיעין של ישראל, המוסד.

בכמעט כל עניין מרכזי, הם נחלקו. תמיר פרדו, ראש המוסד, לחלוטין ביטל את ההנחה שאיראן היא איום קיומי לישראל — מנטרה שנתניהו בא לתאר, ושוושינגטון קיבלה ללא חשיבה ביקורתית. בפגישה עם שגרירים ישראלים, הוא נימק את התנגדותו לטענה של נתניהו. "האם איראן מהווה איום קיומי לישראל?" פרדו שאל. "לחלוטין. אך אם מישהו טוען שפצצה גרעינית בידיים איראניות היא איום קיומי, כלומר לסגור חנות וללכת הביתה, זה פשוט לא המצב. המונח 'איום קיומי' נזרק בחופשיות מידי.  פרדו היה ראש המוסד העוקב השלישי אשר שלל את הרעיון שאיראן מהווה איום קיומי. שני קודמיו, מאיר דגן ואפרים הלוי, גם כן ביטלו את טענת נתניהו. היכולת של איראן היתה "רחוקה מלהוות איום קיומי על ישראל," ציין הלוי."ההקצנה הגוברת בקרב חרדים היוותה סיכון גדול יותר מאחמדינג'אד," הוסיף. [קונספיל: פרדו חזר על דבריו כשדיבר על ש"ס, הרעיון מקביל לדו"ח של קרן המשבר של סורס על המתנחלים].

בהמשך הוא כותב ומפרט עוד על איך מעגל פנימי בממסד הביטחוני שציין יצא בהתרסה לנקודות מרכזיות במדיניות של נתניהו כלפי איראן. כולל הטענה שהמשטר באיראן אינו ראציונלי ואפילו כנגד הטענה שהם חותרים לנשק גרעיני מלא, אלא רק לאמצעיים המאפשרים נשק כזה, כל אלה מתהדים בדיוק את ההערכות והמדיניות של ממשל אובמה טריטה פרסי שהזכרנו לעיל המואשם בריגול עבור האיראנים בארה"ב.

נתניהו ורבים בממסד הפוליטי טענו במשך שנים כי איראן אינה ראציונלית, משיחית, והתאבדותית. הטענות הללו היוו את היסוד עבור הגישה הישראלית כלפי איראן. כל עוד היה מקובל כי איראן לא היית הגיונית, דיפלומטיה והרתעה נחשבו חסרי תוכלת. וככל שהתקבל יותר כי איראן היא בעלת נטיות התאבדותיות, למערב לא יישאר ברירה אלא לנקוט פעילות מונעת באמצעים צבאיים. אילו הטענות הללו על איראן לא ייאומצו, מתקפת מנע צבאית לא תהיה האופציה ההגיונית היחידה בנוגע לאיראן. לא רק שאנשי המוסד דחו את הרעיון שהאיום האיראני הוא קיומי, הם גם דחו שאיראן היית לא ראציונלית והתאבדותית. "המשטר באיראן הוא מאוד הגיוני", אמר דגן לCBS בתוכנית 60 דקות. "אין ספק, הם שוקלים את כל ההשלכות של המעשים שלהם". הדברים של דגן תוהדו על ידי הרמטכ"ל הישראלי, בני גנץ, אשר הכעיס את נתניהו כאשר תאר את המנהיגים האיראנים כ"אנשים מאוד רציונלים".

גנץ ועוד בממסד הבטחוני אפילו טענו שאיראן בסופו של דבר לא יבחרו לבנות נשק גרעיני, בדיוק בגלל כוח ההרתעה של המערב. ההצהרה של גנץ תיהדה את ההערכות של ממשלת ארה"ב, אשר ראו באיראן מדינה המחפשת להגיע ליכולת לייצר את הנשק הגרעיני ולא את הנשק עצמו.

כדי להראות שנשמרה עקביות בחתרנות, רק לאחרונה, כאשר טראמפ החליט על לצאת מהסכם הגרעין עם איראן, גנץ נשאר דבק בעמדת הדיפ סטייט.

ב-26 למרץ 2018, בפאנל של ידיעות אחרונות, בני גנץ, בוגי יעלון, שאול מופז ודן חלוץ מתנגדים ליציאה של טראמפ מהסכם הגרעין.

האם בני גנץ היה סוכן של ממשל אובמה והאיראנים עבור תוכנית הגרעין ?

שימו לב כיצד מתואר גנץ בספר של הסוכן האיראני שפעל לקדם את הסכם הגרעין עם ממשל טראמפ:
"ההצהרה של גנץ תיהדה(echoed) את ההערכות של ממשלת ארה"ב".
"הדברים של דגן תוהדו (echoed) על ידי הרמטכ"ל הישראלי, בני גנץ, אשר הכעיס את נתניהו כאשר תאר את המנהיגים האיראנים כ"אנשים מאוד רציונלים"."
זוכרים את מודל "תיבת התהודה" של סורוס ובן רוהדס עבור הסכם הגרעין? זה מה שעשה גנץ בדיוק.

נציין את הפרשה הזכורה לנו ממערכת הבחירות האחרונה, כאשר השב"כ עדכן את גנץ על כך שהאיראנים פרצו למכשיר הנייד שלו, ועל אף ההכחשה האיראנית הראשונית, הם הודו בכך בהמשך. האם היה זה מנוף נוסף שהאיראנים רצו לבסס על הרמטכ"ל הכושל?

עוד על פעילותו של גנץ כמהדהד מסרים בשירות ה"כת הנאורה":

היכן ה-CIA יכל לגייס את גנץ בשביל שינוי משטר בישראל והבטחת ההגמוניה הגרעינית של איראן

לקריאה נוספת על ארגון ה NIAC, החדירה הרחבה שלו למבנה השלטוני בארה"ב והמעורבות הפוטנציאלית שלו בקשר האיראני להונאת הבחירות:

לכתבות המלאות שלנו:

מסתמן כי סורוס ורוקפלר שיחדו אנשי ביטחון ומוסד בישראל להיות מרגלים איראנים

בני גנץ: הזמיר בתיבת התהודה של הדיפ סטייט

זוכרים את הטרולים האיראניים שתמכו בהפיכה השלטונית של "פורום הפלולה" בבלפור?

שר המודיעין מאשר שאיראן מבצעת פעילות תעמולה בישראל

בונוס לסיום – מה חושב "איש הימין האידאולוגי והלא מתפשר" של ה- INSS, נפתלי בנט, על הסכם גרעין חדש תחת ביידן?

מי שעוקב אחר ערוץ הטלגרם שלנו יודע שבנט משתף פעולה באופן מלא עם ה- INSS הזר והחתרני, עד כדי שנראה שהוא הפרזנטור של המכון. אבל לזה רבים לא ציפו…
מסתבר שהאיש שהוא ה"ימינה מהימין" דווקא תומך בלב שלם בהסכם גרעין תחת "ממשל ביידן" ואף אומר שיש לחתור להסכם כזה!

שימו לב לזלזול בסנקציות של טראמפ ולאימוץ המלא של הסכם גרעין תחת "ממשל" שהוא היה אמור להיות זהה אם לא קיצוני הרבה יותר ממשל אובמה שכן ביידן הדמנטי היה סגנו והוא מופעל על ידי אותם האנשים:

"הסנקציות של טראמפ זה היה לדרוך להם (לאיראנים) על הרגל".
"אנחנו צריכים לעבוד יחד עם הממשל ("של ביידן") כדי לעצב את התנאים לחזרה לעסקה. אני לא פוסל עסקה אם היא טובה לנו ויש את כל התנאים להצליח כי יש עליהם לחץ אז צריך להדבר."

האם הם בטוחים שאנחנו טיפשים גמורים חסרי יכולת בסיסית לחשוב ולנתח מידע באופן עצמאי?

האם הם משוכנעים ש"הבבון" ילך אחרי הסיסמא הרדודה והריקה מתוכן שנקראית "ימין" ולכן המפלגות שלהם זכו לשמות "הימין החדש" ו-"ימינה" או שזה צירוף מקרים תמים?

האם "בבון ילידי" זו סתם בדיחה שמבוססת על פליטת הפה של התועמלן אברמוביץ' או שכך ה"נאורים" ושחקני הדיפ סטייט שלהם באמת רואים אותנו?

עוד על הונאת בנט-שקד:

מי אתה בנדיקטוס: בנט זה אח, רפורמי

#follow_the_fallula

____

לעדכונים שוטפים – הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו:
https://t.me/conspil

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *