האיום של ה"כת הנאורה": האם הלורד ג'ייקוב רוטשילד העביר איום למחנה טראמפ – נתניהו רגע לפני הבחירות בארה"ב ומה הקשר לאהוד ברק?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הקדמה – על איזה "אתחול" הם מדברים?

מי שעקב אחר הערוץ שלנו בחודש האחרון, נחשף למספר אמירות מאוד מעניינות, שנאמרו בשוגג או ברמיזה על ידי נציגים מובהקים של "אדוני הארץ הנאורים".

הראשונה הייתה ג'ודי מוזס, ממשפחת העל מוזס:

ג'ודי מוזס נידבה לנו משפט שבמחשבה לאחור היא לבטח מתחרטת עליו: "צריכה להיות פה אנרכיה לפני שאנחנו נעשה סידור חדש". ordo ab chao, בתרגום מלטינית – "סדר מתוך כאוס", הוא הסלוגן הידוע של כת "הנאורים" לפיו "כדי שיהיה טוב יותר, צריך שקודם יהיה רע יותר" (משפט שהתפרסם בזכות ולדימיר לנין, מוביל המהפכה הבולשביקית ברוסיה). משמעות המשפט היא הינדוס אנרכיה שלאחריה "הבבון הילידי" יתחנן ל"נאורים" שיבואו ויצילו אותו מעצמו.

האם זו הייתה כוונתה?

כעת מגיעה דמות נוספת שאנו מכירים ו"אוהבים", הלא הוא גנרל ההפיכה השלטונית וראש "פורום הפלולה" – אהוד ברק, חברו ושותפו לשעבר של סרסור הקטינות הנודע ג'פרי אפשטיין שאף השקיע יחד איתו בחברת "CARBYNE911" שידועה גם בתור "המימד החמישי 2.0"

לאחרונה ברק התראיין בערוץ התעמולה 12 וסיפק אמירה מעניינת במיוחד (דקה 2):

"אני חולם על ריסטרט לישראל עם אנשים צעירים ממני בדור אחד או אפילו שני דורות ואשה בראש".

על מה הם מדברים?

בהקשר העכשווי, הכוונה היא כנראה ל"great reset" – "האתחול הגדול" בחסות הפורום הכלכלי העולמי וארגון הבריאות העולמי המושחתים. בערוץ הטלגרם שלנו התייחסנו לנושא ובקרוב תצא כתבה שתשלים את התמונה. בינתיים אתם מוזמנים לצפות בראיון הבא של פול ג'וזף ווטסון עם הפובליציסט הבריטי ג'יימס דלינגפול:

האם ההפיכה השלטונית נגד נתניהו והפלת טראמפ בארה"ב הם תנאים הכרחיים לביצוע חלק של "האתחול"?

מי אלו הרוטשילדים?

במאמר הבא אנו סקרנו את הרקע של משפחת העל רוטשילד, כיצד הם משתלבים במארג ה"נאור" העולמי:

מקורות הכת האקו פאשיסטית שבתאית רפורמית של האילומינטי

 

האיום של "כת הנאורים" על ציר נתניהו – טראמפ – בין סלמאן – בולסונארו:

לפני כחודש, פרסם הלורד ג'ייקוב רוטשילד פוסט מאוד מעניין ולא רגיל בחשבון הלינקדאין שלו. קראו את הפוסט בראש פתוח וחישבו על הסאבטקסט, לאור העובדה שהפוסט פורסם רגע לפני הבחירות בארה"ב.

"רבים מחפשים תגמול בטרם הם התכוננו לקבלו. מהמר יכול לפתע להשיג הון, אך חיש מהר להפסיד את כולו בגלל שלא היה לו את הידע כיצד לשמר אותו. אמנית יכולה להפוך לכוכבת על בין לילה, רק כדי למצוא עצמה לכודה בסקנדלים בגלל שהיא לא לקחה את הזמן כדי לצבור נסיון בעודה עדיין אלמונית. נשיא יכול לקבל את הכח הכי גדול, רק כדי לגלות אח"כ שצמרת הפירמידה היא מקום מאוד בודד אם אין לו את החכמה לבחור יועצים כנים."

"אם אתה מחפש גדולה, לא יהיה זה עדיף להשקיע את הזמן בהכנה לקראתה במקום רק לחשוב עד כמה היא מגיעה לך? אם אינך יכול לנהל את חייך עם מעט, כיצד אתה מצפה לנהל אותם עם הרבה? תשקיע כל שעה מחייך למרדף אחר מטרותיך וכל דקה בין לבין להשגת הידע שתצטרך לכשתשיג את המטרה. חודש חדש שמח. "

https://www.linkedin.com/feed/update/urn%3Ali%3Aactivity%3A6728604862432456705/

הדבר הראשון ששמתם לב אליו הוא ודאי הפלולה הגדולה שבחדר. מדוע צירף הלורד רוטשילד תמונה דווקא עם ילדיו ועם אהוד ברק – מוביל ההפיכה השלטונית בישראל? 

האם זה איום ישיר על נתניהו וטראמפ, צמד ה"מהמרים" ששוברים את מארג השליטה העולמי של ה"כת הנאורה"?

האם השורה שמתייחסת ל"נשיא שגילה שהוא לבד משום שיועציו לא איתו", מתייחסת לטראמפ והביצה שעדיין סובבת אותו? 

מי אלו "המהמרים" שלא התכוננו מספיק ולכן עומדים לאבד את כל מה שהם צברו עד כה? טראמפ ונתניהו?

האם הוא כיוון להונאת הבחירות הגדולה בתולדות ארה"ב שנועדה הייתה להפתיע את המחנה של טראמפ ולהפיכה השלטונית בישראל בהובלת ברק שאמורה להפיל את נתניהו?

מה לגבי הפירמידה הקטנה והאדומה לצד דגל ישראל?

מי שעוקב אחרי ערוץ הטלגרם שלנו כבר הבין שמחנה טראמפ והגנרל מייקל פלין ידעו על ההונאה המתוכננת ולמעשה טמנו מלכודת ותפסו את הנאורים על חם. כל יום ויום משתחרר מידע חדש ונפיץ שחושף את היקף ההונאה והמעורבות הזרה ולטראמפ יש סמכויות חוקתיות שמאפשרות לו לטפל במצב הזה ב"אמצעים מיוחדים" (נרכז בהמשך את הפוסטים הרלוונטיים בכתבה נפרדת).

הלורד "הנאור" לא עוצר כאן, והוא ממשיך בפוסט נוסף:

בני אדם נבדלים משאר היצורים על הכוכב ביכולתם לספוג חכמה, לדחות סיפוקים וליצור שינוי דרך הכח הבלתי נראה בתוך מוחם. בע"ח ומחשבים יכולים להיות מאומנים לבצע מטלות מסויימות אך הם אינם מסוגלים להמציא מחשבות חדשות או רעיונו. לעומת זאת, באמצעות תרגול מאוד פשוט, בני אדם דווקא יכולים…

יש עתיד לאנושות שבו כל האנשים, בכל מקום, יכולים לחיות חיי שפע. הפחד גורם למיעוט לאגור אספקה מפני הרבים, כדי להגן על יורשיהם מאחורי מצבורים של משאבים, בזמן שמליונים יכולים להיות מוזנים באמצעות העושר הקפוא שלהם (ללא זרימה). אל תפחדו, האנושות צריכה ללמוד להסתכל מעבר להבדלים השטחיים ולראות את הבסיס המשותף שיש לה. האיחוד הגלובלי הגדול הוא המטרה הסופית, כוכב הצפון שמכוון את האג'נדה שלנו. הרי איזו הנאה בעולם שבו חלק נהנים והיתר חייבים לסבול? 

https://www.linkedin.com/feed/update/urn%3Ali%3Aactivity%3A6738127384630857728/

שוב סמל הפירמידה והפעם תמונה של רוה"מ נתניהו בקבלת פנים באחוזת רוטשילד לכבוד הצהרת בלפור, יחד עם רוה"מ הבריטית דאז תרזה מיי והלורד בלפור הנוכחי, כשהם מצולמים עם הצהרת בלפור ששמורה אצל הרוטשילדים.

האם מועבר כאן רמז לנתניהו שכדאי לו, לטובתו, לזכור "מי הבעלים האמיתי של המדינה" ושלא יעיז להמשיך ולפעול נגדם?

מה הקשר ל"הצהרת בלפור" אתם שואלים? מה אם נגיד לכם שהלורד בלפור והרוטשילדים היו חלק מ"קבוצת השולחן העגול" שפועלת מטעם אצולת "תאגיד הסיטי של לונדון" וחבריהם, שאיתה נמנית גם משפחת העל רוטשילד? 

מתוך הכתבה שלנו על "קבוצת השולחן העגול":

הלורד רוטשילד וגם בלפור, שנייהם היו חברים בקבוצת השולחן העגול, והם כידוע אחראים על הצהרת בלפור המבטיחה בית לעם היהודי בארץ ישראל. זאת שנייהם עשו בלחץ הברון אדמונד דה רוטשילד שהיה מתנגד למסורת אבותיו ומשפחתו, ולא הסכים לממן את הגולם הרפורמי, להפך, הוא דווקא היה ציוני מאוד, והאמין שהפתרון של העם היהודי הוא לא להטמע או להצטרף לתנועות הפועלים המרקסיסטיות, אלא להתיישב בארץ ישראל עם המסורת והאמונה הייחודית והשורשית שכיום נקראת אורותודוקסית בצורה מזלזלת, אבל אשר היא מנת חלקם של רוב יהודי העולם.

השולחן העגול על ישראל: "אסור לעולם שתהפוך למדינה יהודית"

אז מהו ה"דבר החכם" שג'ייקוב רוטשילד מצפה מנתניהו לעשות?

הקטע הבא מתוך דבריו של הלורד מילנר, ראש קבוצת "השולחן העגול", בנאומו בפני בית הלורדים ב- 1923, עשוי לשפוך אור על התשובה:

"אינני מדבר על המדיניות שמבטאים הציונים הקיצוניים, שהיא משהו אחר לגמרי… אני מאמין שעלינו רק ללכת בעקביות קדימה עם מדיניות של הצהרת בלפור כפי שאנו פרשנו אותה… (ישראל) אסור לעולם שתהפוך למדינה יהודית״.

ומה נתניהו עשה ששיבש ל"שולחן העגול" את תכניותיהם ו"פרשנותם" הגלובליסטית להצהרת בלפור?

העביר את חוק יסוד "הלאום", ביסס את מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי ומחסל במו ידיו את חזון "מדינת כל אזרחיה"? חזון "מדינת כל אזרחיה" הוא כה חשוב לאג'נדה של הרוטשילדים, שהם מממנים אותו במיטב כספם.

האם הפוסט הזה הוא המשך ישיר לפוסט הקודם עם התמונה של אהוד ברק והאיום הישיר והתקיף נגד טראמפ, נתניהו בעלי בריתם?

האם הלורד רוטשילד מדבר על כך שנתניהו וטראמפ מחבלים ב"אתחול הגדול" שמוצג  ל"ילידים" כ"גן עדן" בו אין רכוש פרטי, אין "עשירים" והציבור כולו חי ב"אוטופיה"?  

זהירות, אקו-פאשיזם גלובאלי בדרך

האם בפועל מדובר בתכנית שנועדה לחסל את מעמד הביניים ולהפוך את "הילידים" לשכבת צמיתים מודרנית חסרת לאום ושורשים? לפרק את התא המשפחתי? להכיל את "מודל סין" על העולם ולדאוג ש"הצמיתים" לעולם לא יוכלו לצבור רכוש כדי לא לאתגר את "האצולה" והתאגידים השולטים?

מה תאמרו שוב על הפירמידה הקטנה והאדומה בסוף הפוסט?

העובדה שמשפחת רוטשילד בראשות הלורד ג'ייקוב ובן דודו אוולין רוטשילד מאיימים לכאורה בגלוי על מנהיגי מדינות ואף על נשיא ארה"ב, מלמדת על שכרון הכח ותחושת האומניפוטנציה שלהם. לאחר שתקראו את הפוסט הבא, תבינו שמה שראיתם עד כה זה קצה הקרחון.

בתוך העומס של החיים כל מאוד לשכוח את השיעורים שנלמדו ולהוריד עיניים מהמטרה שלך. במסורת הארגונית שלנו החברים שלנו מוצאים הכוונה קבועה במסרים של הסמלים שלנו. רבים שמצאו הצלחה על ידי הליכה לפי העקרונות שלנו, משלבים באופן קבוע את הסמליות שלנו לתוך האומנות, הארכיטקטורה והעיצוב שלהם. על ידי הפצת המסרים שלנו בתוך החברה, החברים לא יוכלו לשכוח את מטרת החיים שלהם ואפילו האובדים יוכלו להיות מובלים חזרה לאמת. הפירמידה, העין, האור והמעגל האינסופי שיוצרים את סמל האילומינטי, משמשים כתזכורת לעקרונות שהנחו את האנושות לאורך אלפי שנים. על ידי החתימה על השבועה הנצחית, החברים שלנו מגלים את העוצמה שחבויה בתוך הבחירות שלהם – ועל ידי הנחת החתימות שלנו מתחת לשבועה, אנו יוצרים קשר קבוע ופיזי בינינו לבין האנושות.

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6738828325462011904/

האם יש צורך להרחיב?

מפתיע אתכם שהרוטשילדים מימנו את בניית המבנה שמסמל יותר מכל את שלטון "הנאורים" על "הבבון הילידי" בישראל, מבנה בעל סמליות מיסטית "נאורה" בכל מקום שלא תסתכלו עליו?

בניין בית המשפט העליון

ומה לגבי העובדה שג'ייקוב רוטשילד השמיט בפרטי חשבון הלינקדאין שלו את האות 't' במילה "christ church" שזו המחלקה בה הוא למד באוניברסיטת אוקספורד? האם יש כאן ביזוי סמלי של הנצרות?

 

לין פורסטר דה רוטשילד וג'פרי אפשטיין:

על הקשר בין הברונפמנים לפטרון של אפשטיין – לזלי וקסנר עסקנו בכתבה על "קבוצת מגה" שיתכן והייתה הקבוצה שעמדה מאחורי הפעלת אפשטיין ומקסוול.

זה הזמן להזכיר שמי שלכאורה הפגיש בין אהוד ברק לאפשטיין היה שמעון פרס.

קונספיליקס חלק ד׳: ג׳פרי אפשטיין ומכבסות הכספים של מרכז פרס לשלום ומחאת השמאהלים 2011

עוד על הקשר בין הרוטשילדים לג'פרי אפשטיין וכת שפחות המין NXIVM שמקושרת למשפחת ברונפמן:

משחקי הכס של רוטשילד ונתניהו: ראש פירמידת הדיפ-סטייט הישראלי וכת שפחות המין השבתאית מול הגאון מוילנה

 

 

#follow_the_fallula

___

לקריאה נוספת על המלחמה המתמשכת של נתניהו בציר הגלובליסטי בראשות הלורד ה"נאור" וחבריו:

משחקי הכס: פינטו נגד רוטשילד על כס להב433

לעדכונים שוטפים הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו:
https://t.me/conspil

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 תגובות

  1. מישהו 2020-12-08

    מדהים תודה על המידע.
    שאלה, מדוע האפשרות השניה לאתחול הגדול הוא דווקא החלת המהפכה האמריקאית של 1776 על כל העולם?
    הייתי אומר שדווקא מלכות בית דוד היא התשובה לסדר העולמי החדש. או לפחות כרגע- מדינה יהודית במלוא מובן המשמעות.

  2. Anon 2020-12-08

    הכוונה היא להחלת ערכי החירות על פני השיעבוד ה"נאור" שמיעדים לנו. אין כאן כוונה לצאת נגד רעיון מדינת הלאום, הצד ה"נאור" הוא דווקא זה שעושה את זה. גם מדינת לאום יכולה להיות מדינת חירות, אין סתירה בין השניים, הכל תלוי באופן שבו אתה מגדיר "מדינת לאום".

  3. נתי אילומי 2020-12-20

    מה הקטע הזה שאתם ככ פרו ביבי?!
    למה אתם חושבים שהוא לא התזה אל מול אנטיתזה של ברק, שתוביל לאנרכיה נגיד?
    אולי אם וכאשר ברק ייבחר יעשה כמו גנץ, כמו שעושים תמיד-בחרת שמאל קיבלת ימין, ולהיפך?!
    אולי גם ביבי וגם ברק בובות על חוטים? הרי גאונים כמו הרוטשילדים מהמרים על כל הצדדים..

    ומה עם זה שביבי מחסל כמו פיצוחים את הדמוקרטיה? (ביטול הכוח של הכנסת בחקיקת חוקים לדוג')? מחסל את זכויות האזרח כאילו אנחנו סין – מעקב המוני, נסיון לאשר לשוטרים להכנס כחפצם אל כל בית ועוד.
    ויש גם את האג'נדה של האום לחסן את כולם-ביבי לא שותף לזה? לא רכש רעל לכולנו? לא דוחף את כולם להכניס את הרעל הלא בדוק כהלכה הזה לגוף?
    אתם לא רואים איך במגפה הבאה (שנתיים? שלוש? שנה???) חיסונים חובה יהיה על השולחן ברצינות?!

    * אני ה-מ-ו-ם שאוולין מדבר ככה גלוי על זה שהוא אילומינטי, ובכך מאשר שהכל זה אכן קונספירציה, אבל ממש לא תיאוריה