משחקי הכס של רוטשילד ונתניהו: ראש פירמידת הדיפ-סטייט הישראלי וכת שפחות המין השבתאית מול הגאון מוילנה

משחקי הכס של רוטשילד ונתניהו: ראש פירמידת הדיפ-סטייט הישראלי וכת שפחות המין השבתאית מול הגאון מוילנה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ג'ייקוב רוטשילד הוא הלורד הגדול של המשפחה. הוא מנהל היום את קרן יד הנדיב והשחית אותה. הוא שהפך אותה לקרן מזוכה ממס בארץ אשר תומכת בחברה האזרחית החתרנית והדיפ סטייט.

משחקי הכס פינטו רוטשילד

בקרן יד הנדיב הוכשרו בתכנית שגרירי רוטשילד אנשים שעברו לארגון דרכנו. רכז גיוס גוש דן של התנועה, וכמו גם מנהל פעילות הדיגיטל והרשתות החברתיות.

דרכנו כידוע הם שבפועל תפקדו בפרשת העמותות 2019 של מפלגת כחול לבן, כאשר בין היתר המנכ"ל קובי ריכטר היה אמון על יצירת המפלגה ותיווך החיבורים והמיזוגים שלה.

הפעם אבל נרצה להתמקד בג'ייקוב רוטשילד.
הבן שלו ונכדתו (נתנאל ואסתר רוטשילד) תרמו כסף לקמפיין של יאיר לפיד בבחירות 2013. כלומר, זה הסוס עליו הם שמו את הכסף.
דה מרקר

אך זה לא נגמר בתרומה סימלית. הבן, נתנאל רוטשילד הוא דירקטור בהנהלה של מכון ברוקינגס. נו, המכון שלפיד תמיד מבקר בוושינגטון, זה המכון ששילם ליאיר לפיד על טיסות לחו"ל, זה אותו מכון שהיה חלק מתיבת התהודה לקידום הסכם הגרעין האיראני ואשר יושבים בו מנהל הקרן החדשה מרטין אינדיק וצ'ארלס ברונפמן המעורב בפרשת העמותות של ברק 1999. תכף נחזור לברונפמנים.

חזרה לג'ייקוב רוטשילד. בן דוד שלו, אוולין דה רוטשילד, נשוי ללין רוטשילד. בנכס שלה במנהטן מתגוררת גיסליין מקסוול, היא היתה זוגתו לשעבר של ג'פרי אפשטיין (המתגורר קרוב) ושמרה איתו על קשר גם אחרי הפרידה.
The Times

כידוע, אפשטיין היה מנהל כל קרנות וקסנר של הדיפ סטייט עד הרגע שנכנס לכלא בעוון שידול קטינות לזנות. אחת הקורבנות, וירג'יניה רוברטס, אף האשימה את גיסליין מקסוול כ״מאדם״ שגייסה אותה ועוד לרשת שפחות המין הקטינות של אפשטיין, היא אפילו זכתה בהסדר טיעון של מיליונים פיצוי מגב' מאקסוול.
Miami Herald

פרופ' אלן דרשוויץ שהסתבך בעצמו בפרשיות אפשטיין מספר כי הוא עצמו הכיר אותו אחר שלין דה רוטשילד (הידועה גם כליידי דה רוטשילד) הציגה לו אותו אישית.
Gawker

בעלה של לין, אוולין, יחד עם בתו חנה רשומים בפנקס השחור הידוע של אפשטיין:
Daily Mail

אז מה עם התאום הסיימי של רשת שפחות המין של קרן וקסנר המושכת בחוטי הדיפ סטייט בארץ? משפחת ברונפמן כמובן.

לין דה רוטשילד היא גם יו"ר בנק השקעות רוטשילד-ברונפמן על שם שני המשפחות. מנהל איתה מתיו ברונפמן, האח החורג של שתי האחיות, שרה וקלייר ברונפמן אשר כיום נמצאות על הגריל במשפט שחושף את כת שפחות המין שכלל גם כנראה פדופיליה וקטינות, NXIVM.

חשפנו באינספור מאמרים באתר כיצד בדיוק קרן וקסנר מצד אחד ומשפחת ברונפמן מצד שני הם מלכי הדיפ סטייט הישראלי, ראש הפירמידה, כאשר שלב אחד מעל, רואים את הענף הרפורמי של משפחת רוטשילד ולא במקרה.

אפשטיין, ראשי כת NXIVM, ולכן רוטשילד מקורבים עד מאוד להילארי קלינטון. כולם כמובן מאוד "מודאגים" בנוגע לזכויות נשים…

כדי לסגור מעגל נזכיר רק למשל שמשפחת ברונפמן מממנים ושנציג מטעמם מנהל את ארגון קול-אחד, ארגון העל של דרכנו אשר הוזכרו לעיל.

אין זה מקרה. המנטור של ביל קלינטון, פרופ' קרול קוויגלי, ההיסטוריון של ארגון השולחן העגול' (הדיפ סטייט) מסביר כי רוטשילד דה אז היה מי שמימן את הקמת הארגון עבור ססיל רוהדס, ומי שהיה במועצת 'הנבחרים' (Society of the Elect), ראש הפירמידה של הארגון. וזה אכן מה שאנו רואים גם היום.

להלן מקור שגם מראה מימון של רוטשילד לחתרנות הדיפ סטייט, במקרה זה מסתננים:

דויד מהענף הצרפתי של משפחת רוטשילד הוא מנטור של מקרון, נשיא צרפת. מקרון שהיה במפגש בילדרברג 2014, עבד לפני שנהיה נשיא בבנק של רוטשילד, הוא אף הוכנס על ידי שותף של רוטשילד איתו למד, ומספרים שהיה אדם לא ידוע ללא כישורים של ממש שקפץ במכה אחת תוך זמן קצר ובלתי מובן לדרגות הגבוהות ביותר של ניהול.
Zero Hedge

חושבים שבמקרה לפיד נפגש דווקא עם מקרון לפני הבחירות?

לפיד רוטשילד ולהב433. כיצד משפחת רוטשילד טיהרו את ההשפעה של משפחת פינטו בקרן יד הנדיב שהחלה עם פעילותו הנהדרת של אדמונד דה רוטשילד (ועברה לבתו דורתי רוטשילד ממשפחת פינטו), הכבשה השחורה של המשפחה שחבר לחובבי ציון והמתיישבים הראשונים בארץ, תלמידי הגאון מוילנה, והיהדות האורתודוקסית, בזמן ששאר המשפחה תמכה ברפורמים אנטי ציונים.

משחקי הכס פינטו רוטשילד

כתבה מאוד מומלצת, כיוון שהשפעת הרב פינטו טוהרה בלהב-433 והמשטרה. קרן יד הנדיב של רוטשילד היא גם תורמת לעמותה לחופש המידע של רביב דרוקר אשר אחראית לכמה מתיקי נתניהו.

אחרי שתסיימו אותה נוסיף כי ממש בימים האחרונים עם הבחירות, הרב פינטו מונה לרב הראשי במרוקו… מעניין…

באמת כתבה מומלצת מאוד.

ולגבי השאלה הידועה למה לכל הרוחות הסדר העולמי החדש מאז ומקדם ובעיקר בעת החדשה מנסה להפטר מהזהות היהודית של ישראל, אם מלכתחילה הוא נתן ליהודים את המדינה היהודית?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. דש 2019-05-12

    לפיד נפגש עם מקרון לפני הבחירות בגלל שניסו להציגו כמנהיג לגיטימי.
    לא עבד..