השולחן העגול על ישראל: "אסור לעולם שתהפוך למדינה יהודית"

השולחן העגול על ישראל: "אסור לעולם שתהפוך למדינה יהודית"

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ובכן לשאלה הידועה למה לכל הרוחות הסדר העולמי החדש מאז ומקדם ובעיקר בעת החדשה מנסה להפטר מהזהות היהודית של ישראל, אם מלכתחילה הוא נתן ליהודים את המדינה היהודית?

במשפט, התשובה היא פשוטה, השטח "פלסטין" כפי שנקרא בזמנו היה אמור להנתן לעם היהודי כדי להגיע ולעזור לערבים להתקדם  ולפתח את האזור בעבור האיחוד הערבי שתמיד תוכנן שם. השלבים אל עבר האיחוד החלו לנוע הודות לT E LAWRENCE, אשר ידוע כלורנס איש ערב בפי ההמונים.

לורנס היה שייך לקבוצת ה"שולחן העגול" של ססיל רוהדס, האגודה הסודית שנבנתה על פי מודל הישועים (אך לא קשורה אליהם ממש), בידי ססיל רוהדס שהיה בונה חופשי של אנגליה עד סוף ימי חייו. את האגודה הסודית הקים כי הרגיש שהבונים לא פעילים מספיק ואקטיביסטים.בתחילת דרכו עשה ססיל את מירב כספו והצלחתו בעזרתם הנדיבה של משקיעים ממשפחת רוטשילד (גם משפחה עם חברים בונים חופשיים).

השפעתו של השולחן העגול ניכרת על העולם מאז הקמתו ועד היום, קבוצות שיצאו ממנו הם מכוני החשיבה הגדולים ביותר המעצבים את מדיניות אנגליה וארה"ב, Royal Institute on Foreign Affairs, וכמובן, המועצה ליחסי חוץ ה-CFR. יתר על כן הרבה מהאנשים המשפיעים היום בעיצוב הסדר העולמי החדש, כגון ביל קלינטון, הם בעלי מלגת רוהדס על שם ססיל רוהדס שהוקמה בדיוק בשביל סוכני האחוות השולחן העגול.

הערה:אגודה נוספת שצמחה מה"שולחן העגול" היא אגודת פביאן למשל ובית ספר לכלכה של לונדון (גם שם קלינטון התחנך,וג'ורג' סורוס ו-רוקפלר).

זרועותיה הארוכות של סוכנות הביון האמריקאית

אז אם אנחנו עם קלינטון, הוא מהווה חוליה מקשרת לקטע הבא. בזמן שלמד באוניברסיטת ג'ורג'טאון הישועית בוושנגטון, קלינטון מדבר על מי שהיה המנטור והאושיה הרוחנית שלו שם שליוותה אותו, פרופ' קרול קוויגלי. קוויגלי גם כן היה חבר בקבוצת ה"שולחן העגול" וזה מה שהיה לו לכתוב עלייהם.

ציטוט:
"ישנה והייתה קיימת כבר במשך דור, רשת בינלאומית שפועלת, במידה מסויימת, בדרך שבה הימין הקיצוני מאמין שהקומוניסטים פועלים. למעשה, לרשת הזו, שאנחנו יכולים לזהות כ'קבוצות השולחן העגול', אין שום בעיה עם שיתוף פעולה עם הקומוניסטים, או עם כל קבוצה אחרת, והיא עושה זאת לעיתים קרובות. אני יודע על הפעילות של הרשת הזאת כי חקרתי אותה במשך 20 שנה והורשתי לשנתיים בראשית שנות ה-60 לבחון את המסמכים והתיעודים הסודיים שלה. אין לי שום התנגדות לקבוצה זו או לרוב מטרותיה, ורוב חיי הייתי קרוב אליה ולרבים מכליה. אני התנגדתי, גם בעבר וגם לאחרונה, לחלק מהמדיניות שלה… אך בכלליות, ההבדל העיקרי בדיעותנו הוא שהם רוצים להישאר בלתי-ידועים, ואני מאמין שהתפקיד שלהם בהיסטוריה הוא חשוב מספיק בשביל להיות ידוע."
^ פרופ' קרול קוויגלי, ה'גורו' של ביל קלינטון, מתוך ספרו "Tragedy & Hope"

בספר ההמשך לTradgedy and Hope, ספרו- The Anglo American Establishment, קוויגלי מזהה את כל השחקנים הכבדים שאנו מכירים כבר כמניעי הגלגלים של הסדר העולמי החדש ומרחיב על פעילות השולחן העגול. ממסמכי השולחן העגול המטרה היית ממש לבסס שלטון עולמי תחת מרות ממלכת אנגליה המאוחדת, בשיתוף עם ארה"ב וגרמניה, ואפילו על בסיס גזעני אנגלו-סכסי, שהם גזע המקבלים סטטוס של שליט על פי רוהדס. ראשות הקבוצה העוברה מרוהדס מאוחר יותר לבחור נדיב בשם אלפרד מילנר.

לפני שניגע בציטוט של מילנר לגבי ישראל ומדיניות האחווה לגבי המנדט, חשוב לציין שגם הלורד רוטשילד וגם בלפור, שנייהם היו חברים בקבוצת השולחן העגול, והם כידוע אחראים על הצהרת בלפור המבטיחה בית לעם היהודי בארץ ישראל. זאת שנייהם עשו בלחץ הברון אדמונד דה רוטשילד שהיה מתנגד למסורת אבותיו ומשפחתו, ולא הסכים לממן את הגולם הרפורמי, להפך, הוא דווקא היה ציוני מאוד, והאמין שהפתרון של העם היהודי הוא לא להטמע או להצטרף לתנועות הפועלים המרקסיסטיות, אלא להתיישב בארץ ישראל עם המסורת והאמונה הייחודית והשורשית שכיום נקראת אורותודוקסית בצורה מזלזלת, אבל אשר היא מנת חלקם של רוב יהודי העולם.

מתוך כתבה משחקי הכס של משפחת פינטו ורוטשילד על כס להב433.

ואכן אדמונד חבר לחובבי ציון שהתנגדו לתנועות הפועלים האדומות אשר ניסו לשאוב אליהן את היהודים באותה תקופה, ובכך עזר לחלוץ את הארץ ולהקים בתי ישיבה כמיטב המסורת. הוא לא הפסיק להתפלא מאותם ציונים ראשונים בעליה הראשונה. כאן בעצם ניתן לראות שערס הציונות הוא בכלל בחלוצים קפיטליסטים, ולא הסוציאליזם הזר של מפא"י אשר הנכיח דיקטטורה חילונית ראדיקלית "נאורה" על כל מי שלא הסכים איתם ואשר נשמרת היום במדינת העומק.

אדמונד כמובן ,כדי לשמור על הקרן שלו, קרן קיסריה , העביר אותה לידיי בנו הקרוב ג'יימס, והוא בתמורה לאחריו הותיר את הקרן לידי אישתו (שניהלה גם במהלך חייו), דורתי רוטשילד. ומי היא אותה דורתי? נראה שהיא עדיין שמרה על המסורת של אדמונד, מה שכיום לא ניתן לאמר על ג'ייקוב רוטשילד שמנהל את הקרן והפך אותה לא לא פחות רפורמית מהקרן החדשה לישראל.

מה שבאמת מעניין בדורתי היא שהיא חיצונית למשפחת רוטשילד, היא בכלל בת למשפחת… פינטו. ובכן, את הזיכיון ממס השערורייתי שקיבלה הקרן משמעון פרס (ובמקרה בנו חמי נהיה בדירקטוריון של הקרן), השיפוץ לבית המשפט שהנכיח סמלי אילומינטי רפורמים בבית המשפט העליון המקרין החוצה את דוקטרינת האקטיביזם השיפטי והמהפכה החוקתית של אהרון ברק, אינספור המענקים לארגונים חתרניים, כל זאת ועוד הגיעו בהחלט לאחר מותה של דורתי ב1988.

והנה המהפך האידיאולוגי שעברה קרן רוטשילד. 

מממנת את העמותה לחופש מידע של רביב דרוקר אשר אחראית לפתיחת תיקים רבים כנגד נתניהו שנסגרו ללא כלום, לא במקרה תרומות הגיעו גם מהאיחוד האירופאי והקרן החדשה לישראל.

תורמת להשארת המסתננים בישראל, מה שמקדם גם את מטרת הקרן החדשה לישראל והרפורמים, לשנות את צביון המדינה לכל אזרחיה.

וזה לא פוסק פה. [ראו עוג בכתבה^]

דורתי שמרה לאורך זמן עד מותה ב-1988, מאז השליטה עברה ליעקב רוטשילד ואיתה שיפוץ בית המשפט העליון עם הסממנים האוקולטים, קבלת הארכה ענקית לזכיון ממס הודות לשמעון פרס(אשר בנו חמי קיבל לשבת במועצת המנהלים של הקרן), ותמיכה במלגות וארגוני חברה אזרחית בדומה לקרן החדשה לישראל, דברים כמו ארגוני "פליטים", סביבתנות, צדק חברתי, ואפילו תמיכה בעמותה של רביב דרוקר המקבלת תמיכה מהאיחוד האירופאי והקרן החדשה.

השיתוף פעולה של קבוצת השולחן העגול עם קומוניסטים מסביר את הסיבה ככל הנראה שפעלו רבות בצמוד עם מפא"י, ציונות הסוציאליסטית של העבודה, ובן גוריון הקומוניסט, שכן הם שיתפו פעולה עם קבוצות כאלה לעיתים קרובות, וכמו כן ידוע שלבריטים היו לא מעט סוכנים זרים מאותם קבוצות, כאשר המשת"פ-מלשן המפורסם מבינהם היה טדי קולאק הידוע בכינויו ה"סקורפיון", הוא שסיפק בזמן ה"סזון" (עונת הציד של הבריטים נגד הפטריוטים הישראלים) לMI5 מידע על האצ"ל והלח"י שפעלו כנגד המנדט הבריטי, אשר בניהם כמובן היה מנחם בגין. בנוסף על כך הגזענות המאפיינת את התפיסה של השולחן העגול נותנת רקע מעניין לגזענות של ציונות העבודה הסוציאליסטית והאליטה האשכנזית אשר הושרשה בישראל ומוסדותיה דאז.

אז איפה קרה דבר שסטה מהתוכניות של קבוצת השולחן העגול? בדיוק במה שכל כך מפריע לכל העולם ודוד שלו בימינו, בדיוק הדבר שהסדר העולמי נלחם בו מלחמת חורמה, הנה הציטוט המקורי, שתוכלו לחפש ולאמת, המדיניות שהותוותה על ידי הלורד מילנר המנהיג העליון של תנועת השולחן העגול לאחר מותו של ססיל רוהדס:

היחס של קבוצת מילנר (השולחן העגול) לבעיה הספציפית של ציונות התבטאה במינוחים גלויים על ידי הלורד מילנר עצמו בנאום בבית הלורדים ביוני 1923. לאחר שבטא את ההסכמה המלאה שלו למדיניות של ממשלת בריטניה כפי שהיא מתבטאת במעשיה והצהרותיה, כמוהצהרת בלפור והספר הלבן של 1922, הוא הוסיף:

"אנני מדבר על המדיניות שמבטאים הציונים הקיצוניים, שהיא משהו אחר לגמרי… אני מאמין שעלינו רק ללכת בעקביות קדימה עם מדיניות של הצהרת בלפור כפי שאנו פרשנו אותה כדי שנוכל לראות התקדמות חומרית רבה בפלסטין ומיתון הזעם הערבי העכשווי, אשר את כוחו יהיה טיפשי להכחיש, אך אשר אני מאמין שקיים רק בזכות תימרוץ מלאכותי, וביתר שאת,  גירויים מבחוץ… יש מספיק מקום במדינה הזאת לכמות נכבדת של אוכלוסיה מבלי לפגוע בשום אופן באוכלוסיה הערבית המקומית, ו, אכן, בהמון מובנים זה יועיל להם מאוד… ישנם כ700 אלף אנשים בפלסטינה, ויש מקום לעוד כמה מיליונים… אני תמיד הייתי תומך נלהב של המדיניות הפרו-ערבית אשר הועלתה לסדר היום במדינה שלנו במהלך המלחמה. אני מאמין בעצמאותן של המדינות הערביות אשר הם חבים לנו ואשר יכולים לשמר רק בסיוע שלנו. אני מצפה לראות פדרציה ערבית… אני משוכנע שהערבים יעשו טעות… בלטעון כי פלסטין חלק מהפדרציה הערבית באותו מובן כמו מדינות אחרות במזרח הקרוב אשר מאוכלסות בעיקר על ידי ערבים."

הוא לאר מכן המשיך והוסיף שהוא הרגיש כי פלסטין זקוקה למנדט קבוע ושתחת התנאים האלה יהיה בית לאומי בעבור היהודים ויוכל לקלוט כמה יהודים מהגרים שהמדינה תוכל לתמוך כלכלית, אך "לעולם עליה להפך למדינה יהודית".

The attitude of the Milner Group toward the specific problem of Zionism was
expressed in explicit terms by Lord Milner himself in a speech in the House of Lords on
27 June 1923. After expressing his wholehearted agreement with the policy of the British
government as revealed in its actions and in its statements, like the Balfour Declaration
and the White Paper of 1922 (Cmd. 1700), he added:“I am not speaking of the policy which is advocated by the extreme Zionists, which isa totally different thing….

I believe that we have only to go on steadily with the policy of the Balfour Declaration as we have ourselves interpreted it in order to see great material progress in Palestine and a gradual subsistence of the present [Arab] agitation, the force of which it would be foolish to deny, but which I believe to be largely due to artificial stimulus and, to a very great extent, to be excited from without. The symptoms of any real and general dissatisfaction among the mass of the Arab population with the conditions under which they live, I think it would be very difficult to discover….

There is plenty of room in that country for a considerable immigrant population without injuring
in any way the resident Arab population, and, indeed, in many ways it would tend to their
extreme benefit…. There are about 700,000 people in Palestine, and there is room for
several millions…. I am and always have been a strong supporter of the pro-Arab policy
which was first advocated in this country in the course of the war. I believe in the
independence of the Arab countries, which they owe to us and which they can only
maintain with our help.

I look forward to an Arab Federation…. I am convinced that the
Arab will make a great mistake . . . in claiming Palestine as a part of the Arab Federation
in the same sense as are the other countries of the Near East which are mainly inhabited
by Arabs.”

He then went on to say that he felt that Palestine would require a permanent mandate and under that condition could become a National Home for the Jews, could take as many Jewish immigrants as the country could economically support, but "must never become Jewish state" {end

 

וכן פרופ' קארול קוויגלי ההיסטוריון של השולחן העגול, מביא מסמכים עם החברות של נציג ממשפחת רוטשילד במעגל הפנימי והנבחר של השולחן העגול של הלורד מילנר אשר פרש לעיל את הצהרת בלפור ככזאת שאין בה מדינה יהודית:

sdf

אז עכשיו מובן למה עובדים במרץ למחוק את הזהות היהודית של ישראל, זה לא היה בתוכניות. בהרצאה הזאת של Dan Hannan, חבר במועצה האירופית, הוא מסביר למה האיחוד האירופאי כל כך שונא את ישראל. הסטטוס היחודי שנותן לה הזהות היהודית לא הולך יד ביד עם החזון של האיחוד האירופי וההתרחבות שלו כגוש אחיד. הוא מסביר לעומק את הבעיה למה הזהות היהודית מהווה עצם בגרון לחזון האימפריאליסטי שלהם.

 

אכן משפחת רוטשילד היית במעגל הפנימי הנבחר של קבוצת השולחן העגול ועכשיו אתם יודעים מה היתת המטרה מלכתחילה, מדינה לא יהודית, גם בזמן הצהרת בלפור כפי שפרשו אותה, לכן ההכרה של טראמפ בירושליים והעברת השגרירות היא איום עצום על ההגמוניה שלהם וקביעת הסטטוס קוו שמצהירה כי אסור שהמדינה תהפוך למדינה יהודית.  על כן הביקור התמוהה של הנסיך וויליאם מאנגליה מהמשפחה האנגלוסכסית שהשולחן העגול הוקם ככלי שרת שלה. בביקורו לא הכיר בירושלים כאזור של היהודים, כולל הכותל, ובמקום זה הפל לסלב היפסטרי שמציע את האלטרנטיבה של תל אביב אשר בדיוק היית בחודש מצעדי הגאווה.

וכיום: כך קרן רוטשילד קיסריה המזוכה ממס פועלת כמו הCFR, סורוס, ותומכי הקרן החדשה, וזאת לאחר שטוהרה מהמורשת של אדמונד דרך דורתי למשפחת פינטו, עם המטרה למחוק אם באופן ישיר או טרנזיטיבי את הזהות היהודית למדינת ישראל.

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *