בחירות 2020, הונאת הסייבר הגדולה בהסטוריה – חלק א': חברת דומיניון מספקת את מכונות ההצבעה וחברת SCYTL סופרת את הקולות. האם הצבא האמריקאי ורשויות גרמניה פשטו על שרתי האכסון של חברת SCYTL ולמה זה חשוב?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

את השרשור הבא שיתפה מחדש עוה"ד סידני פאוול שמובילה את המאבק המשפטי של הקמפיין של טראמפ, כשהיא משתפת משהו, אנחנו צריכים לשים לב לזה:

הכל התחיל מציוץ שפורסם שפורסם בזמן אמת לפני מספר ימים, בגרמנית:

הציוץ הגיע לפורום -4צ'אן ומשם הופץ ברשתות.

תרגום של הציוץ:
צבא ארה"ב.
משהו גדול מאוד בדרך. חברת התוכנה הספרדית SCYTL, שמספקת תוכנות לביצוע מניפולציה על תוצאות בחירות ברחבי העולם, וגם בארה"ב, נמצאת על הכוונת. 
השרתים שדרכם בוצעו המניפולציות ממוקמים בגרמניה (פרנקפורט). (מדובר ב) שחקן חיצוני שמחפש להרע. הערב השרתים נלקחו על ידי הצבא האמריקאי תוך הפעלת כח אדם רב.

אז מי אלו SCYTL?
מדובר בחברה ספרדית שנוסדה בברצלונה, והיא מציעה פתרונות של תשתיות, ניהול, אימות ודיווח של הצבעות אלקטרוניות, היא משלימה את חברת דומיניון וחברותיה שמספקות את מכונות ההצבעה. דומיניון מספקת את המכונות ו- SCYTL סופרת את הקולות.

החברה הזו הוקמה כסטארטאפ ספרדי וגייסה השקעות מאנשי חברת BOOZ ALLEN HAMILTON (אנשי דיפ סטייט כבדים במיוחד שמקושרים ל- CIA שבתוך ה- CIA), אותה חברה שבה עבד אדוורד סנואודן לפני שהוחדר ל- NSA ושחרר משם את ההדלפות שלו שפגעו בארגון (לכאורה מהלך של שחקני הדיפ סטייט מה- CIA שנועדו לפגוע ב- NSA כחלק מהטיוח של עסקת אורניום 1).
חברת בוז אלן המילטון שייכת לקבוצת קארלייל שאחד משחקניה המרכזיים היא שושלת בוש.

ב- 2012, חברת SCYTL קנתה 100% מחברת התוכנה SOE שמפעילה את תוכנת ההצבעה הממוחשבת CLARITY שפועלת ב- 19 מדינות ובמעל 600 מחוזות (נכון לשנת 2012):
https://freepress.org/article/who-owns-scytl-george-soros-isn%E2%80%99t-voting-machines-intelligence-community
וב- 2013 SCYTL רכשו את חטיבת התוכנה של חברת GOV2U שמקושרת למכון ה- NDI שנמצא בשת"פ עם המפלגה הדמוקרטית.

בשנים האחרונות, לאחר מעורבות שלהם במערכות בחירות מושחתות במדינות עולם שלישי, SCYTL צברו חוב של 75 מליון יורו ובית משפט ספרדי הכריז עליהם ב- 2020 כחברה פושטת רגל. למזלם, באורח פלא הם נקנו רגע לפני הבחירות בארה"ב – בסוף אוקטובר 2020, על ידי קבוצת PRAGAON GROUP UK הבריטית, דרך חברת Service Point Solutions ששייכת לקבוצה.
https://www.scytl.com/en/service-point-solutions-part-of-paragon-group-announces-acquisition-of-scytl-the-barcelona-based-company-leader-in-digital-voting-and-electoral-modernization/

להלן השותפים של SCYTL:

שימו לב למייקרוסופט של ביל גייטס שמככבת בראש הרשימה. מופתעים?https://www.scytl.com/en/partners/upcnet/

עכשיו הסיפור מתחיל להיות מעניין…

חברת SOE, שכאמור נקנתה על ידי SCYTL ב- 2012, הייתה מקושרת עסקית עד לשנת 2009 לחברת ES&S שהייתה מפעילת ציוד ההצבעה האלקטרוני הכי גדולה בארה"ב. באותה שנה ES&S נתבעה על ידי משרד המשפטים על הפרת רגולציה לאחר שהיא קנתה את חטיבת הבחירות של חברה מתחרה. כתוצאה מגזר הדין, ES&S מכרה את חטיבת הבחירות האלקטרוניות שהיא זה עתה רכשה לחברת דומיניון!

כן, בחסות משרד המשפטים המושחת של אובמה, דומיניון השתלטה על נתח ענק מפתרונות ההצבעה האלקטרוניים של ארה"ב.

אותה דומיניון תרמה הון לפרוייקט הפצת טכנולוגיות הצבעה אלקטרונית של הקרן של הקלינטונים, שמו של הפרוייקט – DELIAN.

השם נשמע תמים למדי, עד שהופכים את סדר האותיות ומקבלים – NAILED, מצד אחד הפרוש הוא "נדפקת" ומצד שני הפרוש הוא "למסמר", ממסמרים משהו עם פטיש (HAMMER), על ה- HAMMER אנו נרחיב בכתבה נפרדת שתצא בקרוב ותסכם את כל הנושא הזה. כן, ה"נאורים" אוהבים לצחוק על "הבבון הילידי" בפנים שלו.

מי שמחזיק כיום את דומיניון אלו שוב אנשי בוש מקבוצת קארלייל, דרך חברת staple street capital. קארלייל זו אותה קבוצה שמימנה את SCYTL. 
שימו לב שכל המידע על הדירקטוריון של חברת staple street capital והיותו מורכב מאנשי קארלייל נמחק מהרשת "במפתיע", לאחר שצבא ה-#לוחמים_הדיגיטליים ברשתות החברתיות החל לחקור את הנושא. כך למשל אתם יכולים לראות שבתוצאות של גוגל הקשר של הדירקטוריון לקארלייל עדיין קיים:

אך אם תלחצו על הקישור שגוגל נותן לכם, תגלו שהשורות שכתובות בגוגל לא מופיעות באתר, ולמעשה המידע על הדירקטוריון כולו נמחק לחלוטין מהאתר שלהם.
למזלנו האינטרנט זוכר הכל:

מי שעוקב אחר הטלגרם שלנו יודע שבמדינות שבהן מופעלות מערכות של דומיניון קרו כל ה"תקלות" הידועות לשמצה שבעקבותיהן הקולות עברו באורח פלא אך ורק מטראמפ לביידן.

גם טראמפ צייץ על כך:

ב- 2016 פרופסור מפרינסטון הדגים כיצד ניתן בקלות לפרוץ את המכונות של דומיניון:

וזה קטע מכתבה נדירה של NBC שיש לה ערך חדשותי ולא תועמלני, שעוסק בחולשות של המערכת. שימו לב שנאמר שם בבירור שכל אדם שערך היכרות עם המכונות של דומיניון, יכול לשבש את ההצבעה באמצעותן תוך פחות מ-6 דקות מאחורי דלתיים סגורות:

גם הניו יורק טיימס, בתקופה שהם עוד התחפשו ל"חדשות", הוציאו תחקיר מאוד "לא מידתי" על דומיניון, שספק אם היה יוצא היום:

שימו לב לסמליות של השם "דומיניון":
https://www.google.com/amp/s/dictionary.cambridge.org/amp/english/dominion

דומיניון פרושו שליטה על שטח או אנשים, מכאן ששטחים שהיו בחסות האמפריה הבריטית נקראו "דומיניון", ה"נאורים" אוהבים סמליות.

לפני מספר ימים, מי שמוביל את המאבק המשפטי של טראמפ – רודי ג'וליאני, טען בראיון לסטיב באנון שיש להם שני עדים דמוקרטים שמסרו עדות לגבי הזיופים שבוצעו באמצעות תוכנת דומיניון:

 

כעת אמרו שלום לחברת סמארטמטיק, החברה הזו אחראית על תפירת "פתרונות הצבעה אלקטרוניים" במדינות שונות והיא זו שדאגה ל"הצבעה ההוגנת" בונצואלה ב- 2004, 2012 ו- 2017, כולנו יודעים איך העסק בונצואלה התנהל ואיך הוא נגמר, הרודנים צ'אבס ומוראלס בטח מסרו תודה מקרב לב לחברה שהבטיחה את זכייתם.

מיהו יו"ר הדירקטוריון של סמארטמטיק? לורד מארק מאלוק בראון, שהוא גלובליסט "נאור" בעל הסטוריה ענפה בפורום הכלכלי העולמי, בבנק העולמי ובאו"ם, וכן כסמנכ"ל ב"קרן החברה הפתוחה" של סורוס וכחבר במועצה המנהלת של "קבוצת המשברים" של סורוס. בטח לא תופתעו לגלות שהוא כתב ספר שבו הוא קידם את החשיבות של "האתחול העולמי הגדול".

https://www.dagnyintel.com/post/dominion-over-the-earth

אבל מה הקשר לדומיניון אתם בטח שואלים, כעת הגיע הזמן לענות על זה.

מסתבר שהמשרדים של חברת דומיניון בטורונטו חולקים את אותה קומה עם משרדי קרן טיידס. כן, אותה קרן "נאורה" במימון סורוס שמממנת פרוייקטים של הפיכות שלטוניות ברחבי העולם, בישראל למשל הם מממנים את "הברית הישראלית" שהכשירה את אמיר השכל ואורי נחמן (ומחקה כל זכר לזה מהאתר שלה לאחר שהעניין התגלה).

דומיניון שיתפה פעולה עם סמארטמטיק של הלורד מאלוק בראון – איש המפתח של סורוס עוד ב- 2009 בבחירות בפיליפינים, כאשר דומיניון העבירו להם תשתיות הצבעה אלקטרונית ורשיונות לתפעולן. באותן בחירות עלו לראשונה ענייני החולשות המובנות של התשתיות שהם סיפקו שאפשרו לאנשים חיצוניים "לשפץ" את תוצאות ההצבעה. 

כל המידע הזה מרמז לנו שדומיניון היא למעשה חברת קש שמסקת ציוד, ואילו סמארטמטיק היא זו שמפעילה את העסק מאחורי הקלעים, עבור סורוס וחבריו.

כמובן שגם כאן זה לא נגמר, ומסתבר שחברת דומיניון שכרה חברת לוביסטים שכללה את הרל"ש הותיק של ננסי פלוסי – דוברת בית הנבחרים התחתון ובכירה במפלגה הדמוקרטית. בנוסף הם גם שכרו את חברת ACTBLUE שהיא מגייסת הכספים הגדולה ביותר של המפלגה הדמוקרטית. כפי שפרסמנו באתר, כל התרומות לארגון BLM מופנות ל- ACTBLUE, מה שהופך את BLM למכבסת כספים ענקית של הדמוקרטים. בטח תופתעו לגלות ש- 96% מהתרומות של חברת דומיניון הלכו למפלגה הדמוקרטית.

ומה לגבי הסינים?
פרצות האבטחה שהתגלו אצל דומיניון כוללות גם הסתמכות על חומרה סינית, ומי שחשף את זה היו נבחרים דמוקרטים לא פחות ולא יותר.

מפתיע אתכם שתמיד כל הדרכים מובילות לבייג'ינג ולסורוס?

https://nationalfile.com/dominion-voting-systems-shares-floor-space-with-soros-group-partnered-with-soros-friend/

______

כעת בואו נחזור ונסגור מעגל:
חברת דומיניון, שהיא לכאורה זרוע של סמארטמטיק (סורוס) מפעילה את רב מכונות ההצבעה במדינות המפתח בארה"ב וחברת SCYTL מפעילה את שירותי הספירה, האימות והאחסון של המידע. שתי החברות מומנו ישירות על ידי קבוצת קארלייל של בוש.

אבל רגע, מה קורה עם הפשיטה הזו בגרמניה על שרתי SCYTL, האם זו ידיעה אמיתית או שמדובר בפייק ניוז?

לציוץ של סידני פאוול, מראשי הצוות המשפטי של טראמפ, מצטרף ג'ורג' פפאדופולוס, יועצו הקרוב של טראמפ שנתפר בפרשת #אובמהגייט, שמצייץ את דבריו של הסנאטור לואי גומרט. גמורט לכאורה מאשר את קיום הפשיטה בגרמניה שבה "השתלטו על השרתים של דומיניון" (של SCYTL שעובדים עם דומיניון):

זהו הקטע המדובר שבו הסנאטור גומרט מתייחס לארוע:

שימו לב שפפאדופולוס צייץ את הדברים פעמיים כאשר בין שתי הפעמים מפריד ציוץ מעניין שבו הוא מזכיר לנו ש"הצבא עם טראמפ":

סידני פאוול צייצה אותו מחדש:

גם כתב של רשת ניוז מקס, שפרצה למיינסטרים בזכות נטישת הצופים ההמונית את רשת פוקס, מחזק את הטענה:

גם ה- GATEWAYPUNDIT של ג'ים הופט מחזק את ההערכות שהארוע אכן קרה.

יכול להיות שטראמפ רומז לנו כאן משהו? שימו לב לשגיאות הכתיב ה"מענייניות", מי שקרא את הכתבה שלנו על הוכחות לגבי האותנטיות של קיו, יודע ששגיאות הכתיב של טראמפ בטוויטר הן פעמים רבות דרך להעברת מסרים.


כל עניין הפשיטה על השרתים לא מפתיע כלל משום שקיימת הסטוריה ענפה של שת"פ בין רשויות גרמניה לממשל טראמפ, בנושאי הסגרת שרתים.
 כך למשל הגרמנים פשטו על חוות שרתים שאחסנו מידע על שוטרים אמריקאים עבור מחבלי אנטיפה, וכן מידע משטרתי רגיש, לרבות מודיעין על רשתות סחר בבני אדם, בהוראת האמריקאים.
במקרה נוסף נתפסו 200 שרתי דארקנט שהכילו נתוני סחר בילדים ואוחסנו בבונקר ישן של נאטו מימי המלחמה הקרה.

פרט מעניין הוא שריצ'רד גרנל, ראש המודיעין הלאומי (DNI) לשעבר ומקורב לטראמפ, כיהן כשגריר ארה"ב בגרמניה לפני שטראמפ מינה אותו ל- DNI. כיום גרנל מתבטא בחריפות בנושא הונאת הבחירות, ויתכן מאוד שהוא ידע היטב על השרתים של SCYTL בגרמניה. השרתים הללו נמצאו בפרנקפורט, ולפי ויקיליקס העיר הזו משמשת כבסיס פריצה (האקרים) של ה- CIA.

אז מה בעצם יש לנו כאן, האם אנחנו בעיצומו של מבצע עוקץ ענק?

בפוסטים האחרונים שלו, קיו חיזק את ההנחה הרווחת בקרב #הלוחמים_הדיגיטליים ברשתות, שאכן מדובר כאן במבצע עוקץ של מחנה הפטריוטים בארה"ב כנגד שחקני הדיפ סטייט ומפעיליהם הזרים. מבצע שחשף את מימדי מערך ההונאה המשומן ומהווה נקודת מפנה בהבטחת טוהר הבחירות בבחירות שיתקיימו בעתיד.

חישבו על זה, אם ה- CISA – מערך הסייבר של המחלקה לבטחון לאומי, שאחראית על בטחון הבחירות, ידעו על כך שההצבעות האלקטרוניות עברו כל הדרך ממכונות דומיניון על גבי האינטרנט (גם אם החיבור הוא מאובטח, אין כל פיקוח על בעלי הגישה) לחוות שרתים בגרמניה, ולא עשו עם זה כלום, סימן ששחקני הדיפ סטייט טייחו את הסיפור ומנעו מהסוכנות להגיב להפקרות בזמן אמת. לכן אין זה פלא שבכיר אחד כבר סולק ועוד שניים (לפחות) בדרך.
מפתיע אתכם שאיש של חברת סמארטמטיק יושב בועדת תשתיות הבחירות של ה- DHS, הגוף שאמור לפקח על טוהר הבחירות?
https://www.smartmatic.com/us/media/article/smartmatic-executive-elected-to-the-executive-committee-of-the-dhs-election-infrastructure-sector-coordinating-council/

נסיים עם לין ווד, עורך דין מהצוות המשפטי של טראמפ, שמזכיר לנו את האימייל מהשרת של ג'ון פודסטה ראש הקמפיין של הילרי קלינטון ב 2016. האימייל הזה לא פורסם בויקיליקס עם שאר המיילים, אלא פורסם על ידי קיו בנפרד (פוסט #574):


המייל נשלח לדונה ברזיל- מאנשי קלינטון ואובמה, והוא נשלח לכאורה על ידי טוד מקלר – בכיר בחברת סמארטמטיק, ומדובר שם על פגישה עם סורוס לקראת תיאום "תכנות מראש" של מכונות ההצבעה. 

המייל הזה מחזק עוד יותר את המסקנה שבפועל חברת דומיניון היא עוד זרוע של "סמארטמטיק". בעוד שבאופן רשמי, סמארטמטיק פועלת בעיקר באזור קליפורניה (כפי שניתן לראות בציוצים הרשמיים שלהם) בפועל ההשפעה שלה רחבה הרבה יותר בזכות חברת דומיניון.

הבנתם את ה"שיטה"? סורוס וחבריו שולטים ישירות על תוצאות הבחירות והם גם יושבים בועדה של הגוף שאמון על טוהר הבחירות. בזכות ה"נצחון" הפיקטיבי של ביידן, כל הרקבון הזה נחשף לציבור לראשונה:

בטח תופתעו לגלות ש- SCYTL ודומיניון מיהרו לצעוק "פייק ניוז" על כל התחקירים שהחלו לצוץ:
https://www.scytl.com/en/fact-checking-regarding-us-elections-debunking-fake-news/
https://www.dominionvoting.com/

האם הם מפחדים מ"הבבון הילידי" שמתחיל לפשפש ולגלות פרטים שאסור לו לדעת?

הסרטון הבא של סידני פאוול חשוב מאוד והוא מסכם את כל מה שכתבנו: 

ציטוט:

(דומיניון) זו החברה שהציבה מכונות בוונצואלה וזייפה הצבעות עבור הוגו צ'אווס.
זו חברה שזייפה בחירות גם אצלנו.
חברה שמומנה בידי וונצואלה, קובה וסין!
אז אם רוצים לדבר על התערבות זרה בבחירות, אז הנה זה פה…
יש לנו ניתוחים סטטיסטים מטורפים על אי התכנויות בספירה .
יש לנו עדויות מבפנים בהליך הספירה כולל תדרוכים של החברה.
הליך הרמאות החל בתום הספירה.
יש לנו עדויות על אינטרסים כלכלים של מושלים ומזכירי מדינות ששכרו את שרותי החברה.
יש אנשים שגרפו לכיסם הרבה כסף בגין שרותי החברה או תוצאות בבחירות ונציג את העדויות.
מהנתונים שלפני טראמפ ניצח בכל מדינה (מתנדנדת ) בהפרשים של מאות אלפי קולות! הם היו טיפשים מספיק לעשות את ההונאה ואנו נחשוף אותה.
נדרשת חקירה פלילית מקיפה וסך הזיופים מגיע למליוני קולות.
המכונות עברו עדכוני תכנה ביום הבחירות וגם אחרי יום הבחירות.
יש לנו עדויות בשבועה בנושא.
גם בעבר התלוננו סנטורים וחברי קונגרס דמוקרטים על חברה זו ולא עשו דבר.
אלו שאחראים על בטחון הציבור במשרד לבטחון פנים, היו צריכים להיות מפוטרים אתמול!
הFBI במקום לחקור את הפשע, שלח חוקרים אנטי טראמפ לאיים על עד שלנו במשך 4 שעות כדי שיחזור בו מעדותו.
מדובר בניסיון הפיכה כולל מזרועות פדרליות. יש פה עברות פדרליות שחייבות להיחקר. ואנו כעת חייבים להילחם עם כל מי שחשוב לו שנישאר אומה חופשית.
החברה הזו דומיניון נוצרה כדי לסרס את רצונם החופשי של אנשים בכל רחבי העולם.

הכתבה הזו היא כתבה ראשונה בסדרה של כתבות, כעת כשיש בידכם את הרקע הרלוונטי, נוכל לצלול לעומק בכתבות הבאות.

תמונת השער של הכתבה זו מפת הקשרים שבנינו וניתן למצוא אותה בקישור הבא:

https://www.dagnyintel.com/post/dominion-over-the-earth

_____

לעדכונים שוטפים הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו:
https://t.me/conspil

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *