להיות "לוחם זכויות פרט" זה עסק משתלם? כבר לא. הטבעת מתהדקת סביב אדוורד סנואודן

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

cיהמ"ש פסק ביום שלישי האחרון לטובת רשויות ארה"ב בתביעה האזרחית נגד סנואודן, בדבר התמלוגים על ספרו – Permanent Record.
בפסיקה, הוחלט להפקיע 5.2 מליון דולר מהתמלוגים על מכירות הספר וכן שכל יתר הרווחים מנאומיו של סנואודן ומספרו יועברו לקרן מיוחדת שתשרת את ארה"ב.
הסיבה – הפרט חוזה עם סוכנויות הביון שבהן עבד – CIA וה- NSA.

https://www.justice.gov/opa/pr/united-states-obtains-final-judgement-and-permanent-injunction-against-edward-snowden

תזכורת:
סנואודן שירת ב- CIA, ולאחר פרישתו מהארגון, הועסק כאזרח (עובד חיצוני) ב- NSA מטעם חברת DELL, ולאחר מכן מטעם חברת BOOZ ALLEN HAMILTON, שבאופן "מפתיע" ממוקמת ב- MCLEAN שבוירג'יניה, שם ממוקמים מיזמים רבים של ה- CIA (וגם מרכז המבקרים של ה- CIA), בשל הקרבה הפיזית למפקדת הסוכנות בלנגלי שבוירג'יניה:
https://en.wikipedia.org/wiki/Booz_Allen_Hamilton

https://en.wikipedia.org/wiki/Edward_Snowden

ההדלפה של סנואודן הייתה בשנת 2013 בעת שעבד ב- BOOZ ALLEN HAMILTON. מדובר בתקופה רגישה מאוד עבור רשת ה- PAY FOR PLAY של הדיפ סטייט האמריקאי, 3 שנים בלבד לאחר חתימת הסכם "אורניום 1" המושחת בין חברת רוסאטום הרוסית לחברת "אורניום 1" הקנדית בתיווך הקלינטונים ומעורבות עמוקה של רשת השחיתות של הקרן של משפחת קלינטון.

השאלה המתבקשת היא "האם סנואודן הוא לוחם אמיץ למען זכויות הפרט של כולנו, או שמא מדובר בשחקן שמעולם לא עזב את ה- CIA והושתל מטעם הדיפ סטייט (ה- CIA שבתוך ה- CIA) כדי להזיק לתאי פטריוטים בתוך ה- NSA?"
https://twitter.com/Dr01d_Er1s/status/1311721799730819075

אנו לא נענה על השאלה בפוסט הזה, שכן זה נושא לפוסט בפני עצמו, אלא נשאל מספר שאלות שאולי יגרמו לכם לפקפק בנראטיב שהכרתם:

1. מדוע סנואודן הדליף את המידע שברשותו בזמן שהיה בתחנת הביניים – הונג קונג, ורק לאחר מכן ברח ליעד הסופי שלו (דרום אמריקה, שגם לשם הוא לא הגיע)?

2. מדוע הוא לא נעצר בשדה התעופה של הונג קונג בדרך לרוסיה, אם הוא כבר הדליף את המידע ביותו בהונג קונג?

3. מדוע הוא בכלל הלך דווקא לרוסיה, מדינה שמעורבת בעסקת "אורניום 1" של הקלינטונים? מדוע לא לטוס ישירות ליעד הסופי שלו (דרום אמריקה לטענתו)? לא הגיוני יותר קודם להגיע ליעד הסופי שלך ורק אח"כ להדליף? האם רוסיה הייתה היעד הסופי האמיתי שלו?

4. האם הגיוני שמכונת התעמולה של הוליווד תעשה עליך סרט תעמולה אם פעלת לרעת "הממסד"? למה על ג'וליאן אסאנג' מויקיליקס לא עשו סרט כזה?

5. למה סנואודן הדליף חומרים רק על ה- NSA ולא על ה- CIA שם הוא שירת זמן רב ולבטח ידע עליהם לא מעט?

6. למה הוא מקדם מיזם "תקשורת" עם מובילי ביג טק "מהמועדון", שמקדמים "צנזורה נאורה" וכיוצ"ב? הרי הוא "לוחם למען חירות הפרט", לא?
https://signal.org/

7. ידעתם שסנואודן הוא הנשיא של הקרן – FREEDOM OF THE PRESS FOUNDATION:
https://en.wikipedia.org/wiki/Freedom_of_the_Press_Foundation

ידעתם שהקרן הזו השתלטה על מיזם SECURE DROP ש-2 ממייסדיו הצעירים (ג'יימס דולאן ואהרון שוורץ) "התאבדו" ב"צירוף מקרים" לא מחשיד בכלל"? המיזם אמור היה לספק פלטפורמה בטוחה ומוצפנת לחושפי שחיתויות, לשתף את ההדלפות שלהם, מעניין אם המייסדים "התאבדו" כדי שגורמים עויינים ישתלטו על המיזם.

האם סנואודן וחבריו מפעילים כעת את המיזם כמלכודת דבש למדליפים?

NOTHING TO SEE HERE?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *