רוטשילד והמפעל הציוני בעידן החדש

פרס והברונית רוטשילד

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מאז ומתמיד משפחת רוטשילד היית ידועה בתרומתה הרבה למפעל הציוני, לכן יהיה מעניין לבחון לאיזה כיוון הולך אותו מפעל ציוני בזמן שהעולם כולו צועד אל עבר העידן החדש.

מתוך גלובס:

שערוריית קרן קיסריה של רוטשילד מאת: אלי ציפורי

מדוע צריך לפרק את הקרן שמחזיקה נדל”ן במיליארדי שקלים ולהשיב נכסיה לציבור 29/10/2010, 06:56

2. קרן קיסריה – מי מכיר, מי יודע? מבחינת רוב הקוראים קיסריה אינה מזוהה עם קרן כלשהי אלא מוכרת יותר כיישוב יוקרתי ליד חדרה, יישוב של אנשים שהפרוטה מצויה בכיסם. אלא שמאחורי קיסריה ומאחורי קרן קיסריה מסתתר סיפור מדהים, ארוך שנים, שמעורר מחשבות נוגות. הנה הסיפור על קצה המזלג:

אדמות קיסריה משתרעות על פני שטח עצום של כ-30 אלף דונם, מצפון לנחל חדרה, והן כוללות בתחומן את אתר העיר ההיסטורית. קרן קיסריה, בעלת הקרקעות, באה לעולם בשנת 1962, כשותפות שווה בין ממשלת ישראל לבין הברון אדמונד דה רוטשילד. עוד בשנת 1921 נחתם הסכם בין ממשלת המנדט הבריטי לבין החברה להתיישבות היהודים, ולפיו הסכימה ממשלת המנדט להחכיר את אדמות קיסריה לתקופה של 200 שנה. ב-1924, עם הקמת החברה להתיישבות היהודית בארץ ישראל מייסודו של הברון דה רוטשילד, הועברו הזכויות על הקרקע לחברה הזו.

לימים, חתמה ממשלת ישראל, היורשת בפועל והחוקית של ממשלת המנדט, על שטר החכירה לתקופה של עד 200 שנה החל בשנת 1948. כלומר, בפועל הקרקעות הן של מדינת ישראל, שלנו, של הציבור. ב-1962, כאמור, חתמה המדינה באמצעות לוי אשכול, אז שר האוצר, על הסכם שיתוף הפעולה עם רוטשילד, שמטרתו היתה לפתח את קיסריה ולקדם את ההשכלה הגבוהה בארץ. מטרות נשגבות ללא ספק. ובשביל המטרות הנשגבות הללו העניקה המדינה לקרן פטור גורף וחריג ממסים. ההסכמים החריגים הללו מאושרים כבדרך אגב על ידי המדינה מדי תקופה. בפעם האחרונה, ב-1992, האריך שמעון פרס, אז שר האוצר, את ההסכם ב-30 שנה, עד 2022.

בחלוף השנים פרחה והלכה קרן קיסריה. שימו לב להיקף השגשוג כפי שתואר באחד מדו”חות מבקר המדינה: כמחצית מאדמותיה הן ממערב לכביש המהיר חיפה-ת”א. בצפונו של השטח ובמרכזו פיתחה החברה קרקעות לשם הקמת שכונת מגורים יוקרתית, שהסתיימה בעיקרה באמצע שנות ה-90. הקרן המשיכה לפתח קרקעות ולמכור מגרשים במתחם המרכזי; העיר העתיקה של קיסריה הוכרזה גן לאומי; מדרום וממזרח לה, על פני 1,600 דונם, שוכן קיבוץ שדות ים; ממזרח לקיבוץ נמצאים שטחי מועדון גולף שהקרן מפעילה; סמוך למועדון הגולף הוקם פרויקט גדול של יחידות נופש ומלון; יש גם אזור תעשייה ששטחו כ-3,600 דונם ועוד ועוד. הקרן אף משמשת כרשות מוניציפלית ומעניקה שירותים לדיירי היישוב היוקרתי ולאזור התעשייה (כמובן, עם פטור ממסים). לא ברור אם השירותים ניתנים במחירים ריאליים (התושבים משלמים דמי חבר) ומה חלקה של הקרן בסבסוד השירותים לתושבים העשירים על חשבון הכנסותיה מהנדל”ן.

מה נגיד? זו לא קרן, זה תאגיד נדל”ן. תאגיד? למה לא קונגלומרט נדל”ן עם נכסים בשווי מיליארדי שקלים? בעצם, הגעתם לגן הנעול והקסום של קרן קיסריה, 30 אלף דונם באמצע המדינה. ויותר חשוב: עם מסים אפס. א-פ-ס עגול, יפה וגדול. לא מס הכנסה, לא מסי מקרקעין, שום דבר.

ומה עם שקיפות? זה הרי סוג של חברה ממשלתית, שלמדינת ישראל יש בה 50% מהמניות ובפועל יש לה 100% בעלות על הקרקעות. טוב, שקיפות זה לא הצד החזק של הקרן, עד הרגע שבו מבקר המדינה פשפש קצת במספרים. אז התברר שהקרן צברה מזומנים במאות מיליוני שקלים, ומטרותיה הנעלות שנגעו לתמיכה בהשכלה הגבוהה נדחקו הצדה. הכסף, אומרים, הרי מעוור עיני צדיקים. הצדיקים החליטו להשקיע חלק מהכסף במניות ובקרנות הון סיכון והפסידו לא מעט. ומה עם התרומות להשכלה? אלו ניתנו במשורה, מיליוני דולרים בודדים לאורך שנים, סכום נמוך במידה ניכרת מהסכומים שהקרן היתה אמורה לתרום. ההסכם בין המדינה לקרן קובע שהקרן תתרום מדי שנה 67% מהתשואה על נכסיה הכספיים או 2 מיליון דולר, לפי הגבוה מבין השניים. אלו סכומים ממש מגוחכים יחסית להיקף הפעילות הענק של הקרן.

הדברים של המבקר על הקרן מדברים בעד עצמם: “הואיל והקרן מופקדת על כספים המיועדים לשרת אינטרסים ציבוריים ונהנית אגב כך מפטור מרחיק לכת ממס, היה עליה לראות עצמה כנאמן לציבור, המשקיע את הכספים בשמרנות ובזהירות ללא סיכונים מיותרים… חברה שעיקר נכסיה הוא מלאי מקרקעין למכירה, שערכו במחירי שוק נאמד במיליארדי שקלים, וערכו גבוה עשרות מונים מסך הנכסים הרשום במאזן, צריכה לרשום בדו”חותיה את מצאי המקרקעין שברשותה כיום…” (אגב, לפי השיטות החשבונאיות העדכניות מעניין היה לראות את דו”חותיה של הקרן היום, עם הערכות שמאים – הערכות שהיו אמורות לספר למדינה ולציבור כולו איזה רכוש עצום יש להם בחצר האחורית.

לפני כמה שנים ניסו אייל גבאי, אז מנהל רשות החברות הממשלתיות, וירון זליכה, אז החשב הכללי באוצר, לעשות סדר בקרן ואף לפרקה. העניין התמסמס, אתם יכולים רק לנחש למה. הוא מתמסמס עד היום, כי יש יותר מדי אנשים חזקים ומשפיעים, שרוצים להמשיך במתכונת הפעילות הסודית של הקרן. הבוס של השניים אז היה שר האוצר אהוד אולמרט. אולי כדי שהדברים יתמסמסו הקרן הגבירה את קצב התרומות לכ-20-30 מיליון שקל בשנה.

הצצנו השבוע בדו”חות האחרונים של הקרן (לשנת 2008) שפורסמו במסגרת רשות החברות הממשלתיות. המדינה בעצמה כותבת ש”למקרקעין של הקרן לא ניתן ערך בדו”חות הכספיים, הגם שמדובר בנכסים בעלי ערך הנאמד במיליארדי שקלים”. הדו”חות חלקיים מאוד, חסרים מאוד, לא כוללים פרטים מהותיים על רשימת מקבלי השכר ועל היחסים של הקרן עם תושבי קיסריה. המספרים שישנם מדברים בעד עצמם: הון עצמי של כ-630 מיליון שקל, הכנסות של כ-240 מיליון שקל, רווח לפני מס (הרי אין מס) של 40 מיליון שקל. בשנת 2007 עמד על הרווח על כ-80 מיליון שקל ובשנת 2006 על כ-110 מיליון שקל. בקיצור, ביצת הזהב של קיסריה היא ביצת הזהב שלנו. ביקשנו השבוע מהאוצר דו”חות יותר עדכניים וקיבלנו את התגובה המדהימה הבאה: “לצערנו אסור לנו משפטית לתת אותם”.

כיו”ר הקרן משמש היורש, בנג’מין דה רוטשילד, נינו של אדמונד. כסגנו שימש עד 2008 אברהם ביגר, יו”ר מכתשים אגן שהוחלף בידי עו”ד דוד אפרתי. מה יש ליורש לומר על קונגלומרט הנדל”ן הצנוע שלו בישראל?

3. הברון בנג’מין דה רוטשילד ניאות להתראיין לעיתונות הישראלית בשבוע שעבר. ריאיון נינוח, רגוע ומפרגן. הברון הוא מי שקולע היטב להגדרה של באפט, אדם שהתמזל מזלו ויצא מהרחם הנכון. הריאיון עם הברון גם מייצג נאמנה את חולשתה של התקשורת: ככל שמדובר בבעלי הון ישראלים, הם טייקונים, אוליגרכים, שודדים ועושקים. אבל אם עוברים לבעלי ההון הזרים, פתאום כל כינויי הגנאי נשכחים. בעלי ההון הזרים הם בעלי עסקים מוכשרים, פילנתרופים, צדיקים ידועים, שצריך ליפול לרגליהם, להתמסר להם טוטאלית ולקיים סביבם מפגן של חנופה מביך.

מה נאמר? ממש אמא תרזה! קבלו את הברון בנג’מין, בכבודו בעצמו, מדבר על התרומות שלו באמצעות קרן קיסריה (מובן שמהברון נחסכו השאלות הקשות על המתחולל בקרן, הוא הרי עסוק בדברים גדולים וחשובים הרבה יותר): “התקציב הוא כ-16 מיליון דולר בשנה והמטרה העיקרית היא חינוך. זה החזון שנקבע על ידי המשפחה… חלק ניכר מהכסף ניתן לחינוך גבוה… ואולם הבעיה כיום בישראל היא בחינוך הבסיסי יותר, בבית הספר היסודי והתיכון…”

מתוך חדשות מחלקה ראשונה: איילת פישביין

קרן רוטשילד התחייבה ולא קיימה

מבקר המדינה כתב כבר שני דוחות ביקורת נגד קרן קיסריה. למרות זאת היא טרם ממלאת את ייעודה והתחייבותה כלפי המדינה בד-בבד עם כך היא פיזרה כספים להשקעות כושלות בקרנות הון-סיכון

▪ ▪ ▪

קרן קיסריה מחוייבת להשקיע חלק ניכר מפירותיה בהשכלה הגבוהה. כך מתחייב מן ההסכם בינה למדינה, שנכרת בשנת 1989 בתקופתו של שמעון פרס כשר אוצר. פרס חתם אז על הסכם שאיפשר לקרן לצמצם את ההשקעות בהשכלה הגבוהה לשני שליש ולהפנות את השליש הנותר לשוק ההון. לימים, החליטה הקרן על-דעת עצמה להפנות חלק מהכסף לקרנות הון סיכון. אחד הנהנים מאותה החלטה הוא: חמי פרס, בנו של שמעון פרס, שהקים את קרן ההון סיכון פיטגו.

בשנת 1989, כאשר שמעון פרס כיהן כשר אוצר, הוא חתם עם הקרן על הארכת ההסכם וקבע שבמקום להעביר את כל פירותיה להשכלה הגבוהה, היא תעביר למטרה זו רק שני שלישים (67%) מפירות עודפי המזומנים שברשותה, בסכום שלא יפחת מ-2 מיליון דולר לשנה, ואת היתרה תוכל להשקיע בניירות ערך.

משני דוחות שגובשו במשרד מבקר המדינה – האחד בשנת 2000 והשני במאי 2007, עולה כי הקרן לא עמדה אפילו ביעד המופחת הזה ולא השקיעה בהשכלה הגבוהה את הסכומים עליהם התחייבה. במקביל, הצטברו בקופתה מאות מיליוני שקלים אותם היא משקיעה בניירות ערך, כראות עיניה, לרבות השקעות עתירות סיכונים בקרנות הון סיכון.

למרות ששניהם, הברון וביגר, מצויים היטב בתחום ההשקעות, מבקר המדינה בדוח ממאי 2007 מצא כי הקרן בראשותם ביצעה השקעות כושלות במניות ובקרנות הון סיכון. שנעשו תוך לקיחת סיכונים מיותרים באופן שאינו הולם את מעמדה של הקרן כ”נאמן ציבור” המופקד על כספים המיועדים לשרת אינטרסים ציבוריים.

כתוצאה מכך, במשך שנתיים הפסידה הקרן כמעט מחצית מהשקעותיה. בשנת 2003 הפסידה הקרן 13.7 מיליון שקל מתוך 29.2 מיליון שקל שהושקעו, וב-2004 היא הפסידה 16.6 מיליון שקל מ-35.2 מיליון שקל שהושקעו.

בר-און מוותר – זליכה מתעמת

למרות המצוקה הכספית המתמשכת בהשכלה הגבוהה בישראל, ולמרות דוחות מבקר המדינה, שר האוצר הנוכחי רוני בר-און, כמו שרי אוצר לפניו, נהגו בקרן קיסריה בוותרנות מופלגת, תוך התעלמות מהנזק שנגרם להשכלה הגבוהה.

מי שהעז להתעמת אתה הוא החשב הכללי באוצר, ד”ר ירון זליכה. לפני כארבעה חודשים, כך פורסם בדה-מרקר, פנו זליכה ומנהל רשות החברות הממשלתיות לשעבר, אייל גבאי, לשרי האוצר הפנים, החינוך, והמשפטים בתביעה לפרק את קרן קיסריה, ולחלק את הסכומים העצומים שהצטברו בה, וזאת מכיוון שהקרן אינה מממשת את ייעודה ואינה תורמת להשכלה הגבוהה את הסכומים עליהם התחייבה, למרות הטבות המס המופלגות מהן היא נהנית.

אולם עד כה היוזמה של זליכה לא נשאה פרי. שר האוצר נמנע מלהגיב מה בדעתו לעשות עם ממצאי המבקר.

פרס לא זוכר

מלשכת נשיא המדינה שמעון פרס נמסר בתגובה, כי לנשיא לא זכורים פרטי ההסכם עליו חתם עם הקרן בשנת 1989. עוד נמסר כי בירור עם חמי פרס העלה שקרן קיסריה השקיעה בקרן ההון פיטנגו שנים רבות לאחר שאביו של חמי פרס העניק לה הקלות מפליגות [פיטנגו קמה כעשר שנים לאחר שפרס חתם על הסכם התרומות עם קרן קיסריה, א.פ.].

קרן רוטשילד היא קרן מזוכה ממס…מעניין…מה זה מזכיר לנו…זה מזכיר משהו…אה! את הקרנות המזוכות ממס שהקימו את הCFR של Carnegie,Ford, Rockefeller. יש לשים לב לקרנות שכאלה. לעוד מידע על אחיזת הכוח של אותם קרנות בבעלות בעלי ההון החזקים ביותר בארה”ב ראו סרטון:

שימו לב לדגשים ששמנו. קרן רוטשילד נוטה להשקיע בקרנות הון סיכון, בין היתר פיטנגו של חמי פרס, בנו של שמעון פרס אשר דאג להמשכיות הטבות מס לקרן.

חמי פרס במועצת המנהלים של קרן קיסריה

ראו את חבר הועד הבינ”ל של מרכז פרס לשלום, תוכלו למצוא שם כמה וכמה מבני משפחת רוטשילד.

מתוך עיתון דה-מרקר:

————————————————————————–

קרן הון סיכון הגדולה בישראל: פיטנגו ונצ’ר – מנהלת מעל ל-5 מיליארד שקל
13:32 |  10.2.2010   גיא גרימלנד
מובילות נוספות בדירוג של דן אנד ברדסטריט לפי היקף ההון המנוהל: סטאר אוורגרין ו-JVP
כצפוי, ומבלי שחל שינוי משמעותי לעומת שנים קודמות, גם השנה קרן הון סיכון פיטנגו נמצאת בראש דירוג קרנות הון סיכון לשנת 2010 לפי חברת דן אנד ברדסטריט. לפי חברת המחקר, פיטנגו ונצ’ר, שנוסדה על ידי חמי פרס ורמי קליש, מנהלת 5.2 מיליארד שקל.

———————————————————

אז במה בין היתר משקיעים בקרן פיטנגו? ובכן, נאנו-טכנולוגיה, ביוטכנולוגיה, טכנולוגית-חיים (Life Science),תקשורת ממוחשבת, וטכנולוגיה נקייה/ירוקה. אם עקבתם אחריי הכתבות שלנו אתם לא אמורים להיות מופתעים, שכן טכנולוגיות אלו אשר להם צדדים חיוביים ביותר בכל הקשור לבריאות ורפואה, אך ללא ספק סוללים את הדרך לחרב פיפיות הידוע כטרנס-הומאניזם. ולא סתם אתם לא תשמעו בשום מקום על המונח הזה.

כדאי להכנס לקישור ולבדוק במה מתעסקים חלק מהחברות הללו. מדובר במיזוג בין טכנולוגיה לאדם (וכמובן במטרות טובות ורפואיות), הסוללות את הדרך ליישום הטרנס-הומאניזם הידוע גם כניאו-גנוסטיסיזם.

מתוך ויקיפדיה:

טרנס-הומניזם (בלועזית: Transhumanism, “מעבר לאנושיות”) היא גישה פילוסופית המנסה להבין ולהעריך את האפשרויות להתגבר על מגבלותינו הביולוגיות באמצעות קידמה טכנולוגית. הטרנס-הומניזם שואף להאריך את תוחלת החיים האנושית, למנוע הזדקנות, להכחיד מחלות ולשפר את האדם מבחינה פיזית, מנטלית וחברתית.הטרנס-הומניזם שואף להפוך את האדם לפוסט-אדם, אדם עם יכולות פיזיות, אינטלקטואליות ופסיכולוגיות חסרות תקדים. הטרנס-הומניסטים מאמינים שאם המין האנושי לא יכחד במאה הקרובה, בני האדם יהפכו באמצעות חידושים טכנולוגיים לסופר-אינטלגנטים. לאחר שזה יקרה תחל תקופה של שינויים טכנולוגיים וחברתיים מהירים ביותר עד לנקודת מפנה המכונה “סינגולריות”.

חובה לקרוא את כתבת התחקיר שלנו למקורות הטרנס-הומאניזם, זה הכיוון אליו אנו הולכים בעולם והוא חלק בלתי נפרד מהדת המדעית-הומאניסטית החדשה שמנחילים לצי-בור דרך צנרת התקשורת והתרבות.

מהו טרנס הומאניזם, סרטון מעולה:

אז לאן כל זה הולך? שימו לב בסרטון הבא לדברים שפרס אומר בWorld Economic Forum ,בדקה 2:45. העתיד הכלכלי של ישראל טמון, לא ביצרנות או בשוק, אלא ברעיונות. ישראל צריכה לחיות מהשכל הישראלי והרעיונות שהוא יכול לייצר. שישראל צריכה להפול למה שהוא מכנה “מעבדת ניסויים עולמית”. ומה זה אומר בשורה תחתונה? אם לתת דוגמא שתסביר זאת הכי טוב אז אפשר לאמר שהמודל לדבריו הוא תע”ש. התעשייה הצבאית הישראלית ידועה למשל בכך שלקחה את מטוסי האף16 הידועים ושיכללה אותם למודל הנקרא F16-I , שהוא המתקדם בעולם, או למשל גם טנק המרכבה. גם בתחום החקלאות השיכלולים הטכנולוגיים שיצאו מישראל הם מהמתקדמים בעולם. הרעיון הוא שהשכל הישראלי והרעיונות המשוכללים יהוו את המנוע הכלכלי הישראלי.


ועכשיו למרכז הכובד של הכתבה. בסרטון זה פרס מסביר את הכל. ההשקעה בטכנולוגיה הישראלית היא החזון. וזה גם מה שהוא כמו תמיד מאמין שיביא לשלום, כפי שהוא מסביר זאת, אדמה מחלקת והטנולוגיה אינה רואה גבולות/מחצות/מדינות. קשה שלא לעמוד בקסם האישי של פרס כאשר מקשיבים לו אבל אם עקבתם אחרנו עד עכשיו אתם אמורים להבין לאן כל זה נע. שימו לב  שהוא אומר לילדים לשכוח מהיסטוריה, ולא להקשיב להורים!

You need to have flashplayer enabled to watch this Google videoנכון שיש רגעים שהוא נשמע ממש כמו ז’אק פרסקו?

טכנולוגיה ירוקה היא המונופול החדש של משפחת רוטשילד, וכמו כן הדרך להביא לשינוי ירוק דורש מהגורו הירוק, אל גור, לקרוא לתמידים גם כן לא להקשיב להורים.

שימו לב כמה עיקביים דבריו של פרס, זה לא איזה ג’וק שקפץ לו לראש בגילו המופלג, מדובר באג’נדה:

מתוך הידען:

שמעון פרס בריאיון לאתר הידען: “העתיד טמון בננוטכנולוגיה”

אבי בליזובסקי,‏ יום שלישי, 29 באפריל 2003

“ירדנו פשוט עוד קומה לאחד המרתפים של הבריאה ומסתבר שזה ישנה את חיינו” אומר פרס המבקש להקים קרן בת מאות מיליוני דולרים שתשים את ישראל על המפה בתחום זה

חבר הכנסת שמעון פרס פועל בימים אלה לגיוס מאות מיליוני דולרים לקרן חדשה שתשקיע בננוטכנולוגיה. פרס מנסה לגייס את הכספים מגופים יהודיים בינלאומיים, וזוכה לתמיכת ראש הממשלה אריאל שרון, שמגבה את פעולותיו.

——————————————————————————————————————-

מתוך הארץ:

פורסם ב – 00:00 06/07/03
עדכון אחרון – 03:49 06/07/03
קרן פרטית שהקים פרס תשקיע בפרויקטים בתחום הננו-טכנולוגיה
מאת עודד חרמוני
במשך יותר משנה ניסה שמעון פרס להפוך את תחום הננו-טכנולוגיה למפעל ציוני-לאומי חדש, שממשיך את מפעלי ההתיישבות והעלייה; יוזמה פרטית שלו, לגייס מיהודי העולם תרומות בהיקף של עשרות מיליוני דולרים להשקעות במחקר ובפיתוח, נשאה פרי ולפני שבוע הוקמה קרן שמטרתה השקעה בפרויקטים בתחום. בענף מביעים שביעות רצון: “היוזמה היא התקווה החדשה שלנו”
שמעון פרס: “איני בעל תפקיד בקרן ואיני מתערב בחלוקת הכסף כדי שלא יהיה לזה גוון פוליטי”
תצלום:אי-פי

בסוף 2002 הפתיע שמעון פרס את באי הכנס שקיים המרכז הישראלי לניהול, ובמקום לדבר על מזרח תיכון חדש, כפי שציפו הכל, הוא נשא הרצאה על ננו-טכנולוגיה. “ישראל צריכה להשקיע כ-700-600 מיליון דולר בתחום שישפיע על עיצוב העתיד בכל התחומים, אחרת היא תאחר את הרכבת”, אמר. “אין מקום לשורה שנייה בתחום הזה, אלא רק לשורה ראשונה”.

מאז ניסה פרס ללא לאות להפוך את תחום הננו-טכנולוגיה למפעל ציוני-לאומי חדש, שממשיך את מפעלי ההתיישבות והעלייה. ביטוי בולט לכך התקבל באחרונה, כאשר יצא פרס ביוזמה פרטית לגייס מיהודי העולם תרומות בהיקף של עשרות מיליוני דולרים להשקעות במחקר ובפיתוח של פרויקטים בתחום.

היוזמה הזו קרמה עור וגידים ובשבוע שעבר הוקמה קרן השקעות פרטית שכל מטרתה היא השקעה בפרויקטים בתחום הננו-טכנולוגיה. הקרן תפעל כמלכ”ר לצד הוועדה הלאומית לננו-טכנולוגיה, והיא זו שתנהל ותשקיע את הכסף שיגויס. פרס עצמו אינו נושא בתפקיד רשמי

חמי פרס

בקרן, אך בנו, חמי פרס – יו”ר איגוד קרנות ההון סיכון בישראל ושותף בקרן פיטנגו – הוא יו”ר הוועד המנהל של הקרן.

כיו”ר דירקטוריון הקרן מכהן דן מידן, המשמש גם כיו”ר הוועדה הלאומית לננו-טכנולוגיה, ונחשב לישראלי הבכיר ביותר בתעשיית ההיי-טק העולמית אשר כיהן עד לאחרונה כנשיא אפלייד מטיריאלס. בנוסף, חברים במועצת המנהלים של הקרן יו”ר האקדמיה הלאומית למדעים לשעבר, פרופ’ יהושע יורטנר ומנכ”ל טבע, ישראל מקוב. מנהלת הקרן היא עינת ווילף ששימשה בעבר כשותפה-מנהלת בקרן ההון סיכון של כור. ההשקה הרשמית של הקרן תהיה בנובמבר, בכנס שיתקיים בחסות ראש הממשלה, אריאל שרון.

————————————————————————————————-

מתוך דה מרקר:

שמעון פרס: תחנת הכוח הכי הטובה היא השמש – לא שייכת לאף טייקון
13:08 |  08.11.2010   TheMarker Online
נשיא המדינה פתח את כנס ננו-ישראל 2010: “ננו-טכנולוגיה תסייע לפתור את בעיית שטחי האדמה העצומים שדורשת האנרגיה הסולרית” ■ “עיני העולם נשואות אלינו ועוקבות אחר ההתפתחויות הישראליות בתחום”
נשיא המדינה, שמעון פרס פתח את כנס ננו-ישראל 2010 לננו-טכנולוגיה שנערך היום. השנה, הכנס התמקד בחידושים ובהזדמנויות בתחומי האנרגיה, המים, הסביבה והרפואה.בדברים שנשא אמר הנשיא “כשהתחלנו לעסוק בישראל בננוטכנולוגיה התחלנו מנקודת פתיחה ראשונית וחלוצית ותוך כמה שנים, ישראל השיגה רמה גבוהה ביותר של ננוטכנולוגיה ועיני העולם נשואות אלינו ועוקבות אחר ההתפתחויות הישראליות בתחום”.

פרס הוסיף כי “להערכתי בעתיד הקרוב נראה פריצות דרך בננו בשירות הרפואה, התפלת המים, חקר המוח והאנרגיה הסולרית. רבים חושבים שתחנות כוח גרעיניות יפיקו את החשמל הנקי ביותר, אך בעייני תחנת הכוח הגרעינית הטובה ביותר היא השמש – היא אינה שייכת לטייקון, לארגון כלשהו, היא דמוקרטית, חופשית, שווה לכולם ואין לה אף הזדהות לאומית. הננוטכנולוגיה תסייע לפתור את בעיית שטחי האדמה העצומים שדורשת האנרגיה הסולרית. אנו עובדים על כך, יש הרבה רעיונות כיצד לעשות זאת, וזו סוגיה בעלת דחיפות מיידית שאנו נדרשים אליה”.

————————————————————————————————–

וכפי שכבר הסברנו בכתבה “מי מכתיב את מדיניות השלום”, האינטגרציה הכלכלית הזאת תביא ל”שלום” כפי שהם חוזים, מתוך דה-מרקר:

פיטנגו של חמי פרס תיגש למכרז של 80 מיליון שקל להשקעה במגזר הערבי
21:00 |  12.1.2010   פז וייסמן
אתמול ערך נשיא המדינה סיור אוטובוס במגזר הערבי עם ראשי המשק בנצרת שמטרתו העמקת ההשקעות של הסקטור העסקי במגזר הערבי ■ קרן פיטנגו אשר בין מקימיה נמנה חמי פרס, בנו של נשיא המדינה שמעון פרס ■ קרן ההשקעות פיטנגו מחזיקה גם בנציגת אפל הישראלית – חברת iDigital.
קרן הון הסיכון פיטנגו, שוקלת להתמודד על המכרז של משרד האוצר להקמת קרן השקעות בעסקים במגזר המיעוטים בישראל. הקרן אותה מקדם משרד האוצר צפויה להקצות כ-80 מיליון שקל לטובת השקעה בחברות במגזר בני המיעוטים בישראל, כאשר מנהלי הקרן צריכים להביא מכיסם סכום של למעלה מ – 80 מיליון שקל, כך שבסך הכל הקרן תכלול כ-160 מיליון שקל.אתמול ערך נשיא המדינה סיור אוטובוס במגזר הערבי עם ראשי המשק בנצרת שמטרתו העמקת ההשקעות של הסקטור העסקי במגזר הערבי. היתרון של הזוכים במכרז הוא סיכון מופחת להשקעתם שכן המדינה כאמור תהיה שותפה בלפחות חצי מערך ההשקעה.

קרן פיטנגו אשר בין מקימיה נמנה חמי פרס, בנו של נשיא המדינה שמעון פרס. קרן ההשקעות פיטנגו מחזיקה גם בנציגת אפל הישראלית – חברת iDigital. מקרן פיטנגו נמסרה התגובה: “פיטנגו בוחנת הזדמנויות השקעה במגזר הערבי”.

————————————————————————————————-

ובכן גליון לייד של גלובס מספר 18, מרץ 2010, ניהל ראיון עם נשיא המדינה שמעון פרס. הנה מה היה לו להגיד בנושא, עמוד 40-1:

“יווצר אקווליבריום חדש בחלוקת האחריות בין נשים לגברים. אני חושב שהעשור הבא יהיה עשור סנסציוני , שלא יהיה כמוהו בתולדות האדם. תהיה התפרצות מדעית חסרת תקדים כזו שבעוד עשר שנים לא תכירי שום דבר. זה בגלל שלוש סיבות: הראשונה, לפני 25 שנה התחלנו להכניס את המחשב לחיים, ומאז כוח המחשוב עלה פי מיליון. היום אם יש לך אייפון הכול בכיסך. בעצם אייפון זה אני והפון. אני והעולם אנחנו מתחילים בנקודה שהיא פי מיליון יותר גבוהה ממה שהייתה, כוח אדיר.אנחנו אפילו לא מתחילים להבין מה זה.

הדבר השני הוא שעד עכשיו הטכנולוגיה חיקתה את איברי גופו של האדם- עיניים, אוזניים, רגליים,ידיים. היא לא ניסתה לחכות את המכשיר הכי משוכלל בחיים, המוח האנושי. מדועלא עסקנו במוח? מפני שהמוח עשוי מחלקים מאוד עדינים, שאנחנו אפילו לא יודעים מה הם. כל המכשירים שעמדו לרשותנו נראים גסים, וולגריים.

רק מאז שהומצאה הננו טכנולויה, אפשר להיכנס למוחו של האדם. השיעורים שנקבל משם הם מדהימים. בשביל להבין את הננו, קחי שערה אחת משערות ראשך. חלקי אותה ל60 אלף חלקים. החלק ה60 אלף משערה אחת, זה גודל הננו מטר.

הדבר השלישי: אנחנו סופרים כמה אנשים נוספו בעולם. אבל עוד מאט נצטרך לספור כמה מדענים נוספו. מדובר במיליונים.מהנדסים בסין, בהודו, בברזיל, בדרום קוריאה.אני חושב שעוד מאט יהיו מהנדסים כמו שהיו פעם אנשים בעולם.

הצירוף של שלושת הדברים האלה- כוח מחשוב, היכולת ללמוד מהמוח, וההיקף הגדול של מדענים- מחולל סנסציה. בסנסציה הזו, ההבדל בין נשים לבין גברים לא ייתן ייחוס לאף אחד מהם.” [קונספיל:ראו את הסרטון הבא למטה כדי להבין בדיוק למה הוא מתכוון]

הכתבה המקורית (צילום, לחצו להגדלה):

dsc01444.JPG

dsc01445.JPG

————————————————————————————————————————–

למשפחת רוטשילד נגיעה בחינוך בשילוב הטכנולוגיה בארץ שהחלה ממזמן. למשל, מט”ח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית אשר קם באדיבות קרן יד הנדיב של משפחת רוטשילד:

המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מט”ח)

המרכז לטכנולוגיה חינוכית הוקם ביוזמת יד הנדיב בשנת 1971. המרכז מתמקד בפיתוח שיטות חדשניות ואפקטיביות להוראה וללמידה תוך שימוש בטכנולוגיות מודרניות ובחומרי הוראה. כיום מפיק המרכז ספרי לימוד שבהם משתמשים 75 אחוזים מתלמידי בתי הספר היסודיים בישראל, ואת אתרי האינטרנט שלו פוקדים בכל חודש 2 מיליון מבקרים. בשנים האחרונות תמכה יד הנדיב בסדרה של מיזמי פיתוח חדשניים במט”ח, ובהם הקמת מערכת מתוחכמת למעקב בזמן אמיתי אחרי ביצועי התלמיד במטלות כיתה; פיתוח ובדיקות מבחן של מודלים להערכה ולמדידה עבור רשויות החינוך המקומיות; הפקת חקרי-אירוע המתעדים את ניסיונם המעשי של מנהלי בתי ספר שהצליחו בתפקידם, ושיטות הוראה מוכחות שפיתחו מורים; פרויקט ללמידה מרחוק המשלב חונכות וירטואלית לתלמידים מערי פיתוח (“נחשון”); מרכז לפיתוח מקצועי למורים באמצעות האינטרנט בעברית ובערבית; פרויקט ניסיוני לפיתוח מיומנויות קריאה אצל ילדים בגיל טרום-חובה תוך שימוש בטלוויזיה ובאינטרנט; ופרויקט לפיתוח ספרי לימוד וספרי קריאה להוראת הערבית כשפה ראשונה.

——————————————————————–

יותר בולט ממט”ח הוא הערוץ החינוכי בטלוויזה, הערוץ הראשון שעלה לאוויר אי פעם בטלוויזיה הישראלית. אותו ערוץ שנועד לחינוך באמצעות טכנולוגיה חלוצית בארץ באותו הזמן, הוקם גם הוא בידי קרן יד הנדיב של רוטשילד.

מתוך אתר ערוץ הטלוויזיה החינוכית:

פעם במקום בניינים, כבישים סואנים ומרכזי קניות, היו בארץ ישראל בעיקר חול, ביצות והרבה מחלות.

החלוצים שעלו בקבוצות קטנות מרומניה ומרוסיה היו חדורי מוטיבציה, אך מהר מאוד הם גילו שעם מוטיבציה אי אפשר לבנות מדינה. צריך גם כסף, ניסיון וטכנולוגיות.

הברון אדמונד דה רוטשילד, שחי חיי נועם בפריז הרחוקה, נרתם לעזרה, תורם כסף ואף שולח מהנדסים צרפתים שסייעו במפעל בניין הארץ. כך הוקמה קרן רוטשילד.

עם מותו של הברון, עבר ניהול הקרן לג’יימס ודורותי דה רוטשילד. בין מפעלי הקרן ניתן למנות את המרכז לטכנולוגיה חינוכית, הקמת האוניברסיטה הפתוחה, וגולת הכותרת עבורנו – הקמת הטלוויזיה החינוכית, שנקראה אז “נאמנות הטלוויזיה הלימודית”.

מפעל הטלוויזיה הלימודית היה דוגמה לפעולת הקרן: הקרן מקימה גוף חינוכי ומעבירה אותו לידיים ציבוריות, במקרה הזה הועברה הטלוויזיה לידי משרד החינוך.

——————————————————————–

והנה לכם שידור הטלוויזיה הראשון בארץ שהחל בדבריו של רוטשילד. שימו לב כיצד הוא משווה את התהליך להתפתחות הטכנולוגית של המחשב:


ובכן, עכשיו אפשר להבין האור אחר לגמרי תוכנית ידועה כמו Candy Can Do it:


מתוך ויקיפדיה:

Candy can do it הייתה תוכנית ללימוד אנגלית שהופקה על ידי הטלוויזיה החינוכית הישראלית בסוף1989 ושודרה ב-1990.

עלילת הסדרה עקבה אחר שני אחים,ילד דתי בשם רוני (ירדן צל) וילדה בשם שירלי (מיטל פישר), ובמאי סטודיו וידאו קליפים בשם יונתן (איקה זהר) ומחשב-על השייך לו אשר נקרא “קנדי” (גיליה שטרן) בעל בינה מלאכותית אשר מסוגל לדבר, לשיר, לנגן ולהקרין הולוגרמות תלת ממדיות וסרטונים. [קונספיל: לפעמים בצורה סימבולית בסרטים מציגים את תהליך האלכימי של הפיכת עופרת לזהב על ידי רובות שנהיה אנושי, עוד על כך בקרוב].

————————————————————————-

ובכן, המזרח התיכון נמצא בשלבי טרנספורמציה, כמו גם הרעיון המסורתי של ריבונות לאומית כפי שקיסינג’ר הצהיר בסרטון “ארגיטקטים של השלום” למעלה בקשר לשאלה בנושא ה”סדר העולמי החדש”. התכנון הוא להפוך את האזור לגוש כלכלי שלם שינוהל בידי תאגידים פאשיסטים חוצי גבולות אשר ינהלו את הגושים הכלכליים. (כתבה1, כתבה2,כתבה3). בעולם שכזה, נראה כי ישראל תהפוך לתאגיד על שיתמקד בפיתוח וייצור של טכנולוגיות חדישות, כפי שהיא הוכיחה את עצמה מאז הקמתה.

עוד על ההשקעות של משפחת רוטשילד בבניית מקדש המסטריות הידוע לנו כבית המשפט העליון, בניית “כנסת ישראל” (שהיא אחד משמות ספירת השכינה/מלכות בעץ החיים הקבלי), ועוד.

על הקשרים של משפחת רוטשילד לבנייה החופשית, ושל שמעון פרס לבנייה החופשית. הבנייה החופשית של אנגליה הקשורה אליהן נמצאת בשליטת הדוכס מקנט, והוא נתון למרות המלכהשל אנגליה. תואר האבירות של פרס ניתן בעבור תפקידים חשאיים עבור המלכה באזור הים התיכון.(ראו קישור הנ”ל).

נסיים בדבריו של אחד מהמושכים בחוטים, מייסד הועדה התלת צדדית של רוקפלר, זביגניו ברזינסקי, מתוך ספרו Between two ages:America’s role in the technetronic Era:

“העידן הטכנוקרטי יערב בתוכו את ההתגלמות ההדרגתית של חברה יותר מבוקרת/נשלטת. חברה כזאת תהיה תחת שליטה של אליטה אשר אינה מרוסנת על ידי ערכים מסורתיים”.

“בחברה הטכנוקרטית הטרנד ככל הנראה יצעד אל עבר התקבצות התמיכה אינדיבידואלית של מיליוני אזרחים חסרי הכוונה, שתהיה בהישג יד קל של אישיים מגנטים ומושכים אשר ינצלו את טכניקות התקשורת החדשניות ביותר כדי לתפעל את הרגשות ולשלוט בהגיון”.

“ובעוד שהסטליניזם ככל הנראה היה טרגדיה מיותרת עבור האומה הרוסית והקומוניזם כאידיאל, ישנה האפשרות האינטלקטואלית המפתה שבעבור העולם בגדול זאת היית, כפי שאנו נראה, ברכה מסותרת”.

אוי ואבוי לנו…

——————————————–

15 תגובות לכתבה ” רוטשילד והמפעל הציוני בעידן החדש”

  1. איתם בתאריך 27 בNovember, 2010 בשעה 23:41

    התוכנית עובדת
    אין יותר חשיבה עצמאית לאנשים
    הם מושפעים בקלות
    לא סתם החרדים מתנתקים מהכל כדי לשמר תרבות נעלמת.

  2. ברירת מחדל בתאריך 28 בNovember, 2010 בשעה 15:53

    צריך לציין שיש “מירוץ טכנולוגי” שבאיזה שהוא מקום אפילו “נהיה כפוי” וכמו שאמרו היום ברדיו בגלוי ,”הטכנולוגיה מתקדמת מהר יותר מהאתיקה” נכון ,אבל מה האופציה השניה לשבת ולהתבונן מהצד בעוד שאר
    המדינות מתקדמות בתחום ?.
    השד הטכנולוגי יצא מהבקבוק ואין אף אחד שיכול לעצור אותו

  3. נח מן בתאריך 29 בNovember, 2010 בשעה 16:57

    נראה כאילו הקרב שלהם מתרכז נגדנו, הבעלים החוקיים /היורשים, של “התרבות העתיקה/הנעלמת”, כי בה מפורטת “הדרך הישנה/הנעלמת” = שהיא ההתנהלות הנכונה ההרמונית של האדם עם בוראו ועם הטבע.
    מה מתקן, מה מקלקל, באמת ולטוב הכללי, דוגמת אסור לרצוח גם לא בשביל דמוקרטיה, אסור לגנוב אפילו לשם הקפיטליזם.
    וזו התרבות שהם שונאים, כי היא מלאה בחוקים שלא הם המציאו, ולכן הם מנוגדים לדרכם ומפריעים להם, על כל צעד ושעל, בהתנהלות היום יומית, שבכל פעם נעמד איפשהו איזה חסיד של אמת, ואומר בקול גדול אהה..הלו הלו…. זה אסור… זה נורא! זה מפריע להם לקיים את דתם, בעלת המצווה היחידה, וחוק הבסיס- “תעשה מה שבא לך..זה כל החוק”.
    שלשיטתם לדוגמא לגדל חיות למאכל באזור גידול מענה, דוקא ללא חלונות ובצפיפות וזוהמה וכו’, זו לא עברה זו מצווה, זוהי אמצעי “מבורך” כדי להשיג את התכלית, שהיא להביא אותנו לאכל, את בשר השבויים המעונים המסכנים האומללים הללו.
    משום שהם יודעים, ללא שום צל של ספק, את מה שהם בדבקות דתית, מנסים להסתיר מאתנו, את שכתוב בתורה, ונשמרתם מאוד לנפשותיכם, כי מה שאוכלים בונה את הגוף (לא רק עובר דרכו), שהאכל בשר של חיה שהיתה שבויה, מידית בשרו והווייתו נבנים לשביה, ורוחו נכלאת בם – עבד כי ימלוך. קל וחומר במקרה עם שרצים ורמשים.
    וכל עוד ישנם בעולם, אנשים שמאמינים בהשם הטוב, ומנסים לדבוק בו, וכל עוד אנחנו כאן, אנחנו תזכורת, כואבת וברורה מידי, למה שהם רוצים לשכוח. ההוויה שלנו מפריעה להם, כי היא מזכירה ומעוררת, את יסורי המצפון שככול שינסו הם אינם מצליחים מהם לברוח.
    הם מאמינים/מקווים כי ברגע שלא יהיו יותר “פרימיטיביים של העולם הישן” על פני אמא אדמה, התודעה הזו תעבור ותעלם מהעולם, ואז יתאפשר, סדר עולמי חדש, חילוני לגמרי, רק הם “הדם הכחול” והעבודה הזרה שלהם, וחצי מיליארד עבדים חילונים. או אז הנצחון נגד השם, יהיה קרוב מתמיד, ממש בלתי נמנע, אינאווטבול, עכשיו שהוא חסר אנשים, לא יהיה בעיה להוציא “ממרתפי הבריאה” עלק, איזה נשק יום הדין ו………………………………..
    כמה מטומטם יכול להיות בן אדם, כמה בולשיט מאכיל הס”מ את נתיניו האומללים.

    רבי נחמן מגלה שהרשע מנסה כל היום כולו, להשתיק את יסורי המצפון שלו, כי “מחשבות לב האדם כל היום כולו להתיר לעצמו את העברה”, וביום שהוא יצליח להגיע לנקודה הפנימית שלו ולהשתיקה, אותו יום הוא גם יום מותו.
    כי נקודת האמת היא כל חיותו, ו”כל הבריאה היתה על ידי אמת כמו שכתוב “בראשית ברא אלקים” סופי תבות אמת, כי עקר החיות והקיום של הבריאה כולה, הוא על ידי אמת.”

    אִם תַּגְבִּיהַּ כַּנֶּשֶׁר וְאִם בֵּין כּוֹכָבִים שִׂים קִנֶּךָ, מִשָּׁם אוֹרִידְךָ נְאֻם יְהוָה.
    ואפילו יספיק להם הזמן, לשים בעזרת הטכנולוגיה, ממש קנים בין הכוכבים,
    בבוא היום גם משם, יוריד אותם.
    הֲלוֹא בַּיּוֹם הַהוּא נְאֻם יְהוָה, וְהַאֲבַדְתִּי חֲכָמִים מֵאֱדוֹם וּתְבוּנָה מֵהַר עֵשָׂו.
    כל חכמתם תתבלע, והם לא ידעו על איזה כפתור לוחצים, וכל מה שהכינו ותכננו כנגד אותו יום, הערים מתחת לאדמה כנגד, השמש שתצא מנרתיקה ובה רשעים יצלו וצדיקים ירפאו, בונקרים של מיחשוב ותקשורת, בנק זרעים וכו’ וכו’, הכל יהיה להם לבלבול, כמו פולנית לסיני, כמו במגדל בבל.
    בלי אף התנגשות או עימות (רק המבוימים שבהם) או ירית כדור אחד.
    אלה סתם איזה באג אלוהי. שישבש את מגדל הקלפים הבבלי האוילי הזה, מה שלא יהיה.
    וְעָלוּ מוֹשִׁעִים בְּהַר צִיּוֹן לִשְׁפֹּט אֶת הַר עֵשָׂו, וְהָיְתָה לַיהוָה הַמְּלוּכָה.
    והיה השם למלך על כל הארץ, ביום ההוא יהיה השם אחד ושמו אחד.
    והפעם לנצח.

  4. קרייזי בתאריך 29 בNovember, 2010 בשעה 17:05

    מה זה זה? דרשה שבועית?

  5. אלדד בתאריך 29 בNovember, 2010 בשעה 18:45

    כתבה טובה.

  6. נח מן בתאריך 29 בNovember, 2010 בשעה 20:35

    זה מזכיר לי בדיחה:
    פעם חפרפרת חפרה חפרה עד שהגיע לחדר של עובדיה יוסף.
    התחיל זה צועק עליה “מה זה ..תצא בחוץ… כופר טמא.. מה אתה עושה…?.?
    הסתכלה עליו החפרפרת, הרימה כתפיים ואמרה (במבטא ספרדי)…… מחילה!

  7. קרייזי בתאריך 29 בNovember, 2010 בשעה 20:59

    בהמון אהבה אם בחפירות עסקינן
    http://www.youtube.com/watch?v=pdlS7tab5rQ
    יש פסוקו של יום?
    טוב שיש את האנהייבד מיינד אחרת הכל היה קורס לגמרי.

  8. נח מן בתאריך 30 בNovember, 2010 בשעה 0:10

    (-:ואהבת לרעך כמוך:-)

  9. קרייזי בתאריך 30 בNovember, 2010 בשעה 10:19

    אני שמח שאנחנו מבינים אחד את השני 😉

  10. נח מן מאד אוהב את דברייך חייב לציין, דברי חכמה וטעם ודברי אמת,
    כל פעם מחדש.

    ולגבי הבשר, צודק גם כן מאה אחוז, ידוע שהדם זה הנפש והסיבה שאסור לנו לאכול חיות טורפות כדאי שלא נהייה טורפים ואכזריים . ודרך אגב בן איש חי אמר בכלל שרק למקובלים ולמי שיודע לעשות כוונות ולעלות ניצוצי קדושה רק לו מותר לאכול בשר ולא להדיוטות ולפשוטי העם שאז הם ייפלו ממדרגתם.

  11. והוסיף גם שחידשת לי נקודה שלא ראיתי וזה לגבי הנושא של לשים את החיות בהסגר ובחושך לא בגלל שזה תורם ליותר ביצים או כמות, או איכות אלא כדאי שזה ישפיע על הנפש שלנו.
    אם יש לך מה להוסיף בנושא הנל או איזה אסמכתא אשמח לשמוע

  12. […] זוכרים מי ממפחיד תמיד על המחסור במים בארץ? שימו לב כיצד שמעון פרס מזכיר את התופעה בשתי אירועים שונים. במקרה של ההשקעה שלו בטכנולוגיה ירוקה אפשר לראות גם התאמה לאג'נדה, אבל אין ספק שכך או כך זה חיובי. […]

  13. יאנקיס בתאריך 3 בDecember, 2010 בשעה 5:38

    מר קונספיל, אם התחבבת דווקא על החברה החרדית,(כך לפחות על פי התגובות לכתבה זו) מצבך בכי רע,גם אם כל דברייך הם אמת גמורה(לדעתי יש פוסטים לעניין וישנם כאלה שלא).החרדים הם מנאצי אלוהים הגדולים ביותר,עובדי עץ ואבן,ממליכים רבנים או אדמורים והופכים אותם לאלוהים! כמעט כל דבר שהם עושים הוא בניגוד מוחלט לתורה, (זו שבכתב.זו שבעל פה, היא אלילות ושקר שהגיע אחרי ההלם של חורבן הבית השני) או בניגוד לרוח התורה !

  14. שמתי לב שלא כל כך מעניין תגובותי…אבל לדעתי בספר ההתגלות מה שניקרא גם חזון יוחנן בברית החדשה יש יתייחסות מאוד חזקה לגביי הדת העולמית החדשה וגם לגביי המנהיג העתידי ויש כתוב עליו גם בספר דניאל בתנ”ך אין ספק שאנשים כמוני יעלמו בעולם בטרם עת זאת תהייה תעלומה! אך גם ספקות ותהיות לגבי האמת על אלוהים כפי שהיא מופיעה בתנ”ך בכלל ובמיוחד בכיתבי הברית החדשה בפרט!

  15. אני מאוד אהבתי ואוהב את האתר הזה והגיע הזמן שבאמת האמת תצא לאור כמו שישוע המשיח אל שדי אמר “כי אין דבר מכוסה שלא יגלה ואין ניסתר שלא יודע”…אנשים בני אדם הולכים אחר חטאייהם ותאוותם ומסרבים בעקשנותם להאמין באחד ששילם בחייו בדמו את מחיר החטא והגשים את כל נבואות התנ”ך שמדברות על ביאתו הראשונה של המשיח!…עובדה היא שיותר קל לבני אדם להאמין בשקר של חייזרים או בכל מיני אג”נדות של תרבויות או ציונות ורק בזה שיש פה כל כך הרבה הוכחות הסטוריות ועדויות של אנשים שהשתנו לא רוצים להאמין וזה עצוב מאוד!!!

השארת תגובה

 

 

 

 

 

Google  
   

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *