אנטומיה של הפיכה חלק ז' – מפרקים את שרשרת הפיקוד #1: הקשר הלא מפתיע בין מוריס קהאן ("התנועה לאיכות השלטון") ל- INSS

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הפיכה מוצלחת, כמו כל מבצע צבאי, חייבת שרשרת פיקוד מאורגנת ומתואמת היטב. 
שרשרת הפיקוד הזו היא שאחראית על גיבוש האסטרטגיה של ההפיכה, הצעדים הטקטיים למימושה והכתבת ההנחיות לארגוני הקש המבוזרים בשטח.

בשני הפוסטים הקרובים ננתח את שרשרת הפיקוד של ההפיכה השלטונית.
בפוסט הזה נתמקד בראשי הנחש – אדריכלי ההפיכה, עקב המורכבות של הרשת הזו, נתעמק רק בדברים החשובים, ואת היתר נשאיר למחקר עצמאי עבור הקורא המתעניין.

אם אנו בוחנים את הדרג המתכנן האסטרטגי, אנו מבחינים בציר הבא: קרן וקסנר – INSS – מוריס קהאן – קובי ריכטר ו"פורום הפלולה" – המכון הישראלי לדמוקרטיה – הברית הישראלית (סורוס וקרן טיידס) – מכון ברוקינגס – הקרן החדשה:

כידוע, מוריס קהאן הוא אחד המממנים הראשיים של "התנועה לאיכות השלטון" שעומדת בבסיס ההפיכה השלטונית, ושותפו למימון התנועה הוא טייקון הפרסום אילן שילוח שנשוי לבתו של דן מרגלית, שהוא בפני עצמו קול בולט בקידום ההפיכה. שילוח הוא בעל שליטה דה פקטו בתקשורת הפייק הממוסדת, דרך שוק הפרסום, כפי שציינו בכתבה שלנו בנושא.
ה- INSS הוא מכון זר וחתרני שמעורב לכאורה במכבסות הכספים של ג'פרי אפשטיין בקאריבים, המכון הזה שממומן על ידי המליארדר היהודי-אוסטרלי פרנק לואי, ומנוהל על ידי בוגר קרן וקסנר ובוגר "ארגון קולות" הרפורמי האלוף במיל' עמוס ידלין, הוא בעל עבר עשיר במימון חתרנות ו"מפלגות דיפ סטייט" בישראל:

הכירו את מפלגת וקסנר השבתאית, או כפי שהיא ידועה, מפלגת ׳כחול לבן׳

מיזם "כחול לבן" הוא למעשה פרי יצירתם של אנשי ה- INSS, ומעניין לשים לב שמתחת לרדאר של כולנו, חיה לה עמותת "עתיד כחול לבן" הוקמה עוד ב- 2009 (על כך נרחיב בפעם אחרת), על ידי בוגר קרן וקסנר עמי איילון, איש ה- INSS עו"ד גלעד שר, ואחד מראשי ההפיכה השלטונית – היזם אורני פטרושקה (מיוזמי "עתירות ההייטק").

1+1=2?

כעת אנו מגיעים לסקופ: אם עד כה דובר על מוריס קהאן וה- INSS-וקסנר כגופים נפרדים שפועלים לאותה המטרה, מסתבר שיש פה הרבה יותר מזה. 
מוריס קהאן, הפטרון של התנועה השרלטנית לאיכות השלטון רשום בחבר הנאמנים של ה inss בארץ (יחד עם עוד שמות מעניינים במיוחד, לרבות גלעד שר שהוזכר קודם לכן):

לא זו אף זו, קהאן מוזמן לפגישות ה״בילדרברג״ היוקרתיות של פרנק לואי, יו"ר הדירקטוריון של המכון. מדובר במסיבות סגורות לציבור וחשאיות:
https://tmi.maariv.co.il/the-lounge/Article-620028

1+1=2?

נראה שהמכון למחקרי ביטחון לאומי של כת הוקסנרים הוא הדבק של הדיפ סטייט בארץ.

הקשר בין ה- INSS לקרן וקסנר הוא ישיר, ועדות אחת לכך היא העובדה שיו"ר המכון עמוס ידלין הוא בוגר קרן וקסנר כפי שנכתב קודם. קרן וקסנר קשורה להפיכה השלטונית ישירות, מחד באמצעות ריבוי הפקידים בוגרי קרן וקסנר בעמדות מפתח בפקידות הציבורית, לרבות מנכ"ל וסמנכ"ל משרד הבריאות (למה היה חשוב ל"נאורים" לסלק את בר סימן טוב ולהחליפו בבוגר קרן וקסנר – פרופ' חזי לוי?), ומאידך דרך אדריכל ההפיכה הראשי – אהוד ברק.
הקשר בין ברק לקרן וקסנר וללזלי וקסנר הוא מוכר וידוע:

לחקור אם אהוד ברק נסחט על ידי כנופיית הלוליטה של וקסנר

לכן לא מפתיע שהדגלים השחורים ממומנים ישירות מכספי עמותת "אחריות לאומית" של אהוד ברק שמומנה בין השאר ע"י ג'פרי אפשטיין.

האם שילמו לברק כדי לשמש אדריכל של הפיכה שלטונית?
האם ברק נסחט על בסיס מה שקרה לכאורה אצל אפשטיין?

לאחרונה הוקסנרים אף הגדילו לעשות וניסו לבחון את תגובת הציבור ל"מפלגת פקידים נאורים":

כששתי מפלגות וקסנר לא מספיקות: הכירו את "מפלגת הפקידים הנאורים" החדשה עם הקשר המפתיע ל- cfr הישראלי


מה לגבי "המכון הישראלי לדמוקרטיה"?
הפגישה הסודית הידועה לשמצה של "פורום הפלולה" התקיימה בוילה של אריק כרמון בסביון, כרמון הוא מייסד המכון:

אמרנו ברק – אמרנו קובי ריכטר, שכנו לקומה 23 במגדלי אקירב, מליארדר ויזם שמשמש יו"ר של תנועת דרכנו, תנועה חתרנית וזרה שהוקמה כ"קול אחד" והשיקה בארץ את קמפיין V15 בעבר:

אפקט "ההתעוררות הגדולה": ממה קובי ריכטר, יו"ר "דרכנו" ובכיר ב"פורום הפלולה" מפחד?

"דרכנו" היא חלק מרכזי בהפיכה השלטונית, ומפעילה ערוץ תקשורת, מערך הסעות ועוד.

מפתיע אתכם שפעיל קיצוני של "דרכנו", "עירא גלאי-כץ" עבר הכשרה בתכנית ה"מנהיגות" LEAD של מוריס קהאן?

מה לגבי סורוס ו"הברית הישראלית"?
1. אמיר השכל ואורי נחמן, ראשי "מחאת היחידים" הם בוגרי תכנית "יוזמי השינוי" של ה"ברית הישראלית". בהחלט נראה שכסף לא חסר שם:

2. התכנית מציעה לבוגריה "בניה אישית של תכנית פעולה ציבורית, והוצאתה לפועל בגיבוי מקצועי רחב", "ייעוץ אסטרטגי ופוליטי לליווי המאבק", כמו גם שירותי שיווק ודיגיטל.

"הברית הישראלית" ממומנת ישירות על ידי ארגון טיידס מבית ג'ורג' סורוס:

הקשר בין סורוס, קרן ׳טיידס׳ ומני נפתלי

כעת #תראו_מופתעים, לאחר שהמימון התגלה, הברית הישראלית מחקה כל זכר לקשר עם טיידס, ובמקום זה רשום באתר הרשמי שהיא ממומנת על ידי תרומות של אלפי ישראלים" ו"על ידי תרומות מיהודים וישראלים מהתפוצות".

מה לגבי מכון ברוקינגס?
מנהל קרן וקסנר בישראל – איתמר רבינוביץ' הוא גם דירקטור במכון ברוקינגס (יחד עם דירקטור בקרן החדשה לישראל, מרטין אינדיק), מכון ברוקינגס מקבל מימון סיני וקטארי וכן היה מעורב בפרוייקט צינור הגז קאטרי האמור להכנס לאירופה דרך ירדן וטורקיה, ולהתחרות (ובמקור להיות במקום) צינור הגז הישראלי שנתניהו הולך להכניס לאירופה דרך יוון וקפריסין:

התפתחות בפרשת #OBAMAGATE. האם מכון ברוקינגס היה מעורב בתפירת התיקים לטראמפ?

כיום המכון עומד במרכזה של פרשיית #אובמהגייט כאשר חוקר בכיר במכון, כמו גם נשיאו מואשמים בקידום המידע השיקרי שעל בסיסו נתפרו תיקי טראמפ – רוסיה.

הקרן החדשה מממנת מארג שלם של ארגוני משנה שפועלים כרכזי שטחשימו לב לתמונה הבאה:

הקיץ בוער וכך גם השטח: מסתמן שהקיץ הזה הולך להיות חם במיוחד, עם לא מעט הפגנות ומחאות. כשהשר לבטחון פנים קורא למפגינים "…

Posted by ‎הקרן החדשה לישראל‎ on Thursday, 16 July 2020

לבסוף נציין את הקשר בין אהוד ברק למרטין שלאף: 

עסקת הגז ומערכת היחסים השוחדית של מרטין שלאף ואהוד ברק

על האינטרס של שלאף – גרטלר וישראל ביתנו (ליברמן ואבידר), כתבנו לאחרונה בחלק ה' של תחקירי קונספיליקס שלנו. שם תגלו איך הכל מוביל לגלנקור (מארק ריץ'), מכבסות הכספםי של אפשטיין, מכרות הקובלט בקונגו והדיפ סטייט הישראלי – בטחוני:

קונספיליקס ה׳: יהלומי דמים לנצח – ציר גלנקור, ישראל ביתנו, שלאף ואפשטיין באיי הבתולה

בפרק הבא אנו ננתח את החוליה המקשר בשרשרת, ארגוני הקש המבוזרים שפועלים לפי מודל "אנטיפה" ו"שיטת העמותות" של אהוד ברק:

ננתח את הקשר לארה"ב ונראה שיש לא מעט פוסטים של QANON שהם רלוונטיים מאוד למצב בישראל.

בינתיים,
#follow_the_fallula

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *