התפתחות בפרשת #OBAMAGATE. האם מכון ברוקינגס היה מעורב בתפירת התיקים לטראמפ?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

דווין נונז, חבר קונגרס רפובליקני, זרק פצצה בראיון שעשה לאחרונה. הוא סיפר שצוות החקירה שבודק את תפירת התיקים לטראמפ, במקביל לחוקר המיוחד ג'ון דורהאם שגם כן מטפל בנושא, החל לבדוק את הקשר של מכון ברוקינגס, מכון מזוכה ממס, לתפירת התיקים.

:boom: הבדיקה החלה לאחר שהתגלה כי המקור ל"תיק טראמפ רוסיה השקרי" הוא איגור דנצ'נקו – אמריקאי ממוצא רוסי שעבד כעמית מחקר בכיר במכון ברוקינגס.
את המידע השקרי הפיץ דנצ'נקו לסוכן ה- MI6 לשעבר, כריסטופר סטיל שעבד בשירות חברת FUSION GPS שקיבלה כסף מהקלינטונים כדי לתפור תיק לטראמפ.

כעת נבדק האם מכון ברוקינגס שמקבל תרומות מקבוצות אינטרסים זרות, מחוץ לארה"ב, פעל בשירות אותם גורמים זרים כנגד נשיא ארה"ב.

נונז סיפר שאת המידע השיקרי שחיבר דנצ'נקו, נשיא מכון ברוקינגס הפיץ הלאה ומשם התחיל אפקט הדומינו.

למעשה היו מספר תיקים שקריים שבופצו וכולם היו העתקים של המקורי – זה של דנצ'נקו. אחד מאותם תיקים שקריים הגיע למחלקת המדינה האמריקאית. החשד הוא שהמקור לזה הוא נשיא מכון ברוקינגס בעצמו.

נונז אומר שמדובר היה במידע מונפץ ושקרי שהגיע ל- FBI המושחת של ג'יימס קומי ולמשרד המשפטים המושחת של אנשי אובמה, שהיו יותר משמחים לאמץ אותו מבלי לבדוק את אמינותו. הם הגדילו לעשות והציגו אותו כמידע אמין מול בית המשפט המיוחד להוצאת צווי ריגול לאזרחי ארה"ב, כדי להשיג את צווי הריגול הנכספים ולהתחיל לרגל אחרי טראמפ ואנשיו.

מזכיר את תיקי נתניהו?

נונז מעלה את השאלה, "מי היו התורמים של ברוקינגס", האם מדובר בגורמים זרים שהמכון פעל בשליחותם?

https://justthenews.com/accountability/russia-and-ukraine-scandals/devin-nunes-discusses-investigation-brookings-institute

מכון ברוקינגס- רקע:
1. מכון ברוקינגס הוא "מכון חשיבה" פרוגרסיבי שמקדם אסטרטגיה של קבוצות אינטרסים "נאורות", במזרח התיכון.

2. מכון ברוקינגס נוסד בשנת 1916 בשם המכון למחקר ממשלתי (באנגלית: Institute for Government Research) ולטענת המכון הוא היה הארגון הפרטי הראשון אשר נועד לניתוח נושאי מדיניות ציבורית ברמה הלאומית[2]. מייסד המכון, הנדבן רוברט ס. ברוקינגס (1850-1932), מימן בתחילה שלושה ארגונים נפרדים: מכון המחקר הממשלתי, המכון לכלכלה ובית הספר ללימודים מתקדמים ע"ש רוברט ברוקינגס. שלושת הארגונים אוחדו ליצירת מכון ברוקינגס בשנת 1927.

3. למכון יש שותפות פעילה מאוד עם סין ועם קטאר (#תראו_מופתעים).

4. בסוף 1975 חיברו קבוצת דיפלומטים ואקדמאים מהמכון דו"ח בנושא הסכסוך הישראלי-ערבי, בדו"ח נקבע כי פתרון הסכסוך צריך להיות מבוסס על נסיגת ישראל לגבולות ה-4 ביוני 1967 והגדרה עצמית לפלסטינים בכפוף להכרתם בריבונות ישראל. עקרונות הדו"ח אומצו על ידי הנשיא הנבחר של ארצות הברית ג'ימי קרטר ושימשו בסיס למדיניות החוץ שלו במזרח התיכון.

5. ב- 2002 הוקם תחת "מכון ברוקינגס" – "מרכז סבן למדיניות המזרח התיכון" (כן, שוב חיים סבן, #תראו_מופתעים). באוקטובר 2006 הכריז המכון על פתיחת מרכז מחקר בבייג'ינג.

6. אחד ממייסדי "מרכז סבן למדיניות המזרח התיכון" היה מרטין אינדיק, חבר אישי של הקלינטונים ויושב ראש המועצה הבינלאומית של הקרן החדשה לישראל.
אינדיק כיהן בין השנים 2015-2018 כסגן נשיא המרכז, ולאחר מכן "קיבל קידום" ועבר ל- CFR (#תראו_מופתעים):
https://www.brookings.edu/author/martin-s-indyk/

https://he.wikipedia.org/wiki/מכון_ברוקינגס________

על החתרנות של מכון ברוקינגס בישראל והקשר ל"נאורים":

1. לפיד ביקר במכון ברוקינגס במימון המכון ב2015, וממש לאחרונה ב2018. אבל למה זה חשוב? כיוון שזה מכון הממומן על ידי קאטר.

2. מנהל קרן וקסנר בארץ אשר הקים את ה- INSS בהנהלת עמוס ידלין (בוגר קרן וקסנר) הוא איתמר רבינוביץ', במקרה הוא גם דירקטור במכון ברוקינגס (יחד עם דירקטור בקרן החדשה לישראל, מרטין אינדיק, אותו פגש לפיד בביקורו).

3. עוד תורם ואחד שיושב בדירקטוריון של מכון ברוקינגס הוא ויקטור פינצ'וק. לא במקרה פינצ'וק הרחיב משמעותית מ2016 את עסקי חברת הצינורות שלו (לרבות אנרגיה) בקאטר. פינצ'וק הוא אחד הארכיטקטים של צינור גז קאטרי האמור להכנס לאירופה דרך ירדן וטורקיה, ולהתחרות (ובמקור להיות במקום) צינור הגז הישראלי שנתניהו הולך להכניס לאירופה דרך יוון וקפריסין. כל זאת במקום שהכסף יזרום לקאטר אשר הצינור שלה בקלות מתרחב לאיראן השכנה שלה הנמצאת איתה בקשרים עסקיים הדוקים בניגוד למדינות מפרץ אחרות איתם היא ביריבות.

4. **האם זה מפתיע אתכם שביולי 2015 לפיד יושב לשולחן עגול עם מכון ברוקינגס, וביוני הוא כבר קורא לועדת חקירה על מה שנתניהו עשה בנוגע לעסקת הגרעין? למי יש אינטרס לועדת חקירה כזאת אם לא למכון ברוקינגס שהיה חלק מתיבת התהודה של איראן, קרי, אובמה וסורוס? כל זאת בעוד שהוא שר אוצר, פותח ערוץ עוקף הממשלה לשיחות עם קרי והבית הלבן.**

5. ומה לגבי "תכנית הנסיגות החד צדדית" של ה- INSS, אשר ניתן לשער שקאטר מעוניינת לקדם, שנכתב עבור מכון ה- INSS על ידי בוגי, גנץ ואשכנזי לפני שהוקמה "כחול לבן"? האם גם כאן למכון ברוקינגס הייתה יד בדבר?
כידוע,כדי לקדם בתודעה הציבורית לפני הבחירות הראשונות את הקמת המפלגה, יצא קמפיין שקרא לכל אלו להתאחד ומומן על ידי ג'פרי אפשטיין (מנהל קרן וקסנר עד 2008), בניהול מקורבי אהוד ברק דרך עמותת "אחריות לאומית".

האם מדובר כאן בבגידה חמורה?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. אתי 2020-08-14

    השטן חובש את מסכת זכויות האדם.