בניין בית המשפט העליון

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לצפייה במאמר המקורי מלפני כמעט 10 שנים, ליחצו כאן


המאמר כפי שפורסם:

בניין בית המשפט העליון

בית המשפט העליון של ישראל הוא פרי יצירתה של משפחת עילית אחת: משפחת רוטשליד. במשא ומתן עם מדינת ישראל הם הסכימו לתרום את הבניין בשלושה תנאים: משפחת רוטשילד תבחר את חלקת האדמה, הם ישתמשו בארכיטקטים משלהם ואף אחד לעולם לא ידע את מחיר עלות הבנייה.בכתבה זאת נבחן את הסמלים המכסים את הבניין בלקסיקון של מיסטריות הנושאים הבנה ופרשנות אזוטרית השמורה לעלית\מובחרים.

הכתבה הבאה היא תרגום של כתבה מתוך האתר של Vigilent Citizen לאחר שערכנו והוספנו תוספות משלנו.

image00.jpg

 בית המשפט העליון הישראלי היושב בירושלים מול הכנסת הוקם ב- 1992. האריכקטטורה המוזרה שלו הקנתה לו ביקורות ושבחים. בגלל ההפכים באריכטקטורה: ישן מול חדש, אור מול צל וקווים ישרים מול קווים עקומים. אולם כמעט כל המבקרים והעיתונאים שכחו לציין את הסמלים האוקולטים שפרוסים בברור על כל הבניין. אפשר לראות עקרונות מאסוניים ואילומיניסטים מפוסלים ובנויים במספר מקומות בבניין, וזוהי הצהרה מעניינת מעל כל צל של ספק על הגורמים והרעיונות העוטפים את המקום.

משפחת רוטשילד

משפחת רוטשילד היא שושלת בין-לאומית של יהודים ממוצא גרמני אשר הקימו רשת בין-לאומית של בנקים ותאגידים פיננסים. הצאצאים של מאיר אשמל רוטשליד (   1744-1812 ) התפזרו בכל אירופה ונהיו לשחקני מפתח בחיי החברה הפוליטיקה והכלכלה של היבשת. ע”י קשירת קשרים קרובים עם העילית של אנגליה, אוסטריה, צרפת ואיטליה, משפחת רוטשילד נהיתה הכח המשפיע מאחורי הקלעים של כמעט כל אירוע פוליטי במאה האחרונה. היסטוריונים אלטרנטיבים טוענים שהם חלק מ-13 משפחות האילומנאטי המפורסמות, יחד עם רוקפלר והדופון ( the Duponts ).

בני משפחת רוטשילד הם ממקימי התנועה הציונית והשחקנית הפעילה ביותר בהקמתה של מדינת ישראל.הנה קטע קצר שרשמנו בעבר בנושא.

 הרקע להצהרת בלפור:

כן כן, אותה הצהרה עליה אנחנו לומדים בביה”ס, אשר היוותה את הבסיס לתחילתו של המנדט הבריטי בארץ ישראל. כדי להבין מדוע ישראל והסיכסוך שלה עם שכניה משרתים כיום את האינטרסים של הסדר העולמי החדש, יש להבין תחילה את הסיבות האמיתיות להקמתה של המדינה היהודית. בסרט משנות ה-60, “הקונספירציה הקפיטליסטית” (גם עם תרגום), תוכלו לקבל קצת רקע על אדם שנקרא ססיל רודז (בונה חופשי של אנגליה). ססיל רודז היה קולוניאליסט בריטי מושבע וגזען והוא בא ממשפחת אצולה מכובדת ביותר באנגליה. הוא ניהל את מדיניותה הגזענית והאכזרית של בריטניה כלפי השחורים באפריקה, והיה אחראי להקמתם של משטרים אכזריים ורצחניים ביבשת. חוסר היציבות (בלשון המעטה) ביבשת איפשר לבריטים לבזוז את אפריקה מכל משאביה, תהליך שנמשך בעצם עד היום. ססיל רודז גם הקים מדינה בדרום אפריקה שנקראה על שמו – רודזיה (כיום זמביה וזימבבואה). בין שאר מעלליו, הוא גם גרם למלחמת הבורים. רודז הפך לאחד האנשים העשירים ביותר בעולם בזכות מצבה העגום של אפריקה, אותו הוא עזר לשמר, ובשלב מסויים היה לו מונופול על 80% מהיהלומים שיצאו מהיבשת, ויש לציין שהוא קיבל מימון רב במהלך מסע היהלומים שלו מרוטשילד דרך N M Rothschild. אבל מטרותיו היו גדולות יותר – כפי שתראו ב”הקונספירציה הקפיטליסטית”, המטרה הסופית הייתה הרחבת השלטון של האליטות האנגלו-אמריקאיות לכל רחבי העולם – והשלב הבא היה המזרח התיכון כמובן. בסרט מוזכר אירגון הסתרים אותו הקים רודז שנקרא “השולחן העגול” (הזכרנו את הארגון גם בכתבה על קבוצת בילדרברג), ומטרותיו היו הגשמת היעדים הללו ע”י פעילות חשאית משותפת של אנשי מפתח מהאליטה האנגלו-אמריקאית.

אז איפה נכנסת מדינת ישראל?

ובכן, אתם בוודאי תופתעו לשמוע ששניים מהחברים המייסדים באגודת “השולחן העגול” היו הלורד בלפור והלורד רוטשילד. מי שזוכר עוד את מה שלמדנו בביה”ס מייד יזהה את משמעות הדבר – הצהרת בלפור נשלחה ע”י הלורד בלפור אל הלורד רוטשילד – כששניהם חברים בקבוצה חשאית שמטרותיה היו (בין השאר) לבזוז את משאבי המזרח התיכון! האם יתכן שהבריטים התעקשו לכבוש את פלשתינה מידי העות’מנים, רק כדי להגשים עוד צעד בתוכנית הזדונית של “האליטות הזרות” להקמת ממשלה עולמית הכפופה לחלוטין לרצונן? האם יתכן שתמיכתן של האליטות האנגלו-אמריקאיות בתנועה הציונית במאה שעברה נבעה ממניעים ציניים של ניצול העם היהודי למען האינטרסים הכלכליים שלהן, ולא מתוך טוב לב ורצון אמיתי “להקים בית לעם היהודי”?

ג’יימס ארמונד רוטשילד מימן את הקמת הכנסת, בית המחוקקים של ישראל. ממש מולו יושב בניין בית המשפט העליון של ישראל, שהקמתו מומנה ע”י עוד חברה משושלת רוטשילד: דבורה רוטשילד.

image01.jpg

ציור בכניסה לבניין בית המשפט העליון – חברי משפחת רוטשילד

שמעון פרס ויצחק רבין.

באותו אזור כללי בירושלים אנחנו מוצאים את הכנסת ובית המשפט העליון אחד מול השני, שנבנו ע”י משפחת רוטשילד, וקצת מעל בית המשפט העליון יש את בנק ישראל (בעל מבנה של פרמידה הפוכה), הבנק המרכזי של ישראל, כמו הפדרל רזרב רק שהוא שייך למדינה, אך זה לא משנה כיוון שכיום מנהל אותו סטנלי פישר שהיה בבילדרברג וחבר במועצה ליחסי חוץCFR, והאיש שניהל את הבנק לפניו היה דוד קליין, גם חבר בCFR. כמה רחובות משם, בקו אנכי, יושב מוזיאון רוקפלר ( עוד אחת ממשפחות העילית). אפשר להתחיל להבין מי באמת שולט באזור הזה עכשיו.

כבר לפני מספר שנים כתב ג’רי גולדן ( Jerry Golden) והצביע על כך שרעיונות אוקולטים טמונים בבניין בית המשפט העליון בישראל. כאשר אתם בוחנים מבנים מסוג זה, אתם במהרה מגלים שללא שום צל של ספק יש את אותם מוטיבים שחוזרים על עצמם: נאורות (Illumaination), פירמידה, התרוממות ( ascent ), המספרים 13 ו-33, סמלים המיצגים אברי מין זכרים ונקביים וכו’. בבניין הזה יש את כל זה ועוד.

ניתן מיד לזהות בלבנה המנציחה את תרומת קרן רוטשילד לבניית הבניין את אחד הסמלים החשובים ביותר בבנייה החופשית והמסטריות של האחוות הסודיות, “העין הרואה כל”. זהו סמל של היישות העליונה, אוסיריס עבור המצרים, האל הסולארי,לוציפר, אשר מסומל גם על ידי האובליסק המייצג את איבר המין שלו אשר אבד, וכפי שתראו בהמשך, גם האובליסק מקשט את סביבת הבניין. השמש מסמלת את האור, ניצחון אור המחשבה על חשכת הבורות, אור שירומם את האדם על פי האמונות שלהם, להיות אלוהים. הפרעונים המצריים שהיו מראשי מסדרי המסטריות של פעם, האמינו כי הם התגלמות בשר ודם של האלוהים הסולארי, אוסיריס/הורוס.

58_06rothschild2.jpeg

בשימוש  הבנייה הופשית, ביןהיתר על הסינרים:

apron_eye.gif

 הסמל נמצא גם בשימוש ההיררכיה הקתולית ,בין היתר בכנסיות שלה, ואצל אחד מאבות האחוות הסודיות היותר חדשות (בנייה חופשית וצלב-הוורד), הכומר הישועי את’נסיוס קרייצ’ר. כמו כן  גם בכנסיות, כמו בכנסיית הבשורה בארץ, היכו שביקר האפיפיור בביקורו האחרון. הכנסייה מלאה בסמלים הללו, ובעוד סממנים של המסטריות, ומומלץ מאוד לבדוק את הערך בויקיפדיה ולראות בעצמכם את כל הסימבוליקה של הכנסייה.

הדרך להארה

טיול דרך בניין בית המשפט העליון הוא בעצם טיול סימלי לקראת הארה. המטרה ה”ראשית” של הטיול היא להעפיל לראש הפירמידה אשר ממוקמת על גג בית המשפט העליון.מעל האזור שאם היה זה מקדש יהודי שם היה מונח “קודש הקודשים”.

בכל צד של קודקוד הפירמידה ישנו חור המיצג את ” העין שרואה הכל”.

image02.jpg

הפירמידה עם ה”עין שרואה הכל”

בואו נעבור את הדרך שהחניך ( הכופר\ החילוני) צריך לעבור כדי להגיע להארה.

גרם המדרגות מחושך לאור

מי שנכנס לבניין בית המשפט העליון מוצא עצמו באזור חשוך מול גרם מדרגות המוביל למקור אור.

image03.jpg

ע”י טיפוס באותו גרם מדרגות המבקר בבניין עוזב בהדרגתיות את החושך, ובסופו של דבר, מגיע לאור המפואר של השמש. ישנם בדיוק שלשה חלקים לגרם המדרגות, כל חלק בנוי מעשר מדרגות, סה”כ 30 מדרגות. 30 המדרגות מייצגות את 30 הדרגות הראשונות של הבונים החופשיים, אותן עובר החניך בהליך הדרגתי של יציאה מהחיים הגשמיים (חושך) אל חיי חכמה והארה  (אור). אנו יודעים, שדרגות הבונים החופשיים מגיעות ל-33, ומאוחר יותר אנו נראה היכן ניתן למצוא את שלושת הדרגות האחרונות בבניין. בצד הימני של גרם המדרגות ישנן אבנים המיצגות את חומות ירושלים העתיקה כשבצד השמאלי של הגרם יש קיר חלק המזכיר בנייה מודרנית. יכול להיות שזה מסמל את העובדה שהתורה האוקולטית היא ניצחית ומועברת מימיי קדם ועד עצם היום הזה. אך הדבר דומה ללשכה של בונים חופשיים היכן שתמצאו אבן אחת מחוספסת ואחת חלקה, מעין סימבול אלכימי המראה את השינוי שעובר החניך מעופרת לא משוייפת וגסה, לאבן חלקה וישרה (זהב).

ברגע שהמבקר סיים לטפס את גרם המדרגות, הוא יכול להתפעל מנופה המדהים של ירושלים, בצורה סימלית האדם המואר מקבל “ראייה רוחנית”.

image04.jpg

נוף של ירושלים שנצפה לאחר שמסיימים לטפס את המדרגות להארה.

משובץ על הריצפה, ישנו קו המכוון את המבקר לכניסה לספריה אשר ממוקמת בנוחיות ממש מתחת לפירמידה.

הספרייה

image05.jpg

הקומה השנייה של הספריה

הספריה מחולקת לשלוש קומות המייצגות את שלוש הדרגות האחרונות של הבונים החופשיים ( 31, 32 והמכובדת ביותר 33). הקומה הראשונה שמורה לעורכי-דין, הקומה השנייה שמורה לשופטים פעילים, הספרים בקומה השלישית שמורים אך ורק לשופטים בדימוס. הדרך בה מתפקדת הספריה, שחלק מהאינפורמציה היא זכות בלעדית ליחידי סגולה, היא אותה דרך בה עובדים מסדרים אוקולטים, בהם המשך לימוד התורה הארקנית מותנה בכך שהחניך יצליח לסיים את החניכה של הדרגה הקודמת.

image06.jpg

שלושת הקומות של הספריה

הספריה מכילה חומר קריאה בנושאי חוק ומשפט, דיני משפט (judical ), פילוסופיה ורוחניות. לא יהיה מפתיע כלל לגלות שהספרים ה”שמורים” מכילים בתוכם ידע אזוטרי רב. ממש מעל הקומה האחרונה של הספריה ( שמסמלת את הדרגה 33 בבונים החופשיים) ישנו בסיס הפירמידה. זה בא לסמל את המקום בו המסדרים של הבונים החופשיים מסתיימים ומתחיל המסדר הסודי של האילומנטי.

image07.jpg

הנוף של הפרמידה בתוך הבניין

ממש מתחת לקודקוד הפירמידה, על הריצפה, אנחנו יכולים לראות צורות של גאומטריה מקודשת.

image08.jpg

גאומטריה מקודשת

ג’רי גולדן מציין שישנה אבן קריסטל המשובצת ממש באמצע כל הצורות, ישר מתחת לעין של הפרמידה. על מה זה מרמז?

יתרה מזאת העיצוב הגיאומטרי של הריצפה נראה כמו גרסא מיוחדת לרצפות לוח השחמט הנמצאות בלשכות הבונים החופשיים. השילוב של הכהה והבהיר המצביעים על היישות האלוהית “הארכיטקט העליון של היקום” ככוח בלתי אישי המכיל בתוכו גם את הטוב וגם את הרע, ממש כפי שהם מגדירים את י-ה-ו-ה כאנרגיה בלתי אישית שכאשר נכתבת רגיל מסמלת את הצד הטוב של אותו הכוח, וכאשר נכתבת הפוך מסמלת את השטן שהוא הצד האפל של אותו הכוח, ולכן השם מגלם בתוכו על פי האמונות שלהם את הטוב והרע. מסיבה זאת הם מאמינים שאכילת פרי עץ הדעת הטוב והרע בעצם הוציא את האדם לחופשי מכבלי הבורות ונתן לאדם את הבינה שדרכה הוא יוכל להפוך לאלוהים, כיוון שעץ הדעת עצמו הוא ידיעת הטוב והרע, ודעת פה הכוונה היא לזיווג (אדם יכל לדעת את חווה רק לאחר שאכלו מהעץ), זיווג הטוב והרע.

פרמידה דומה כמו זאת שלמעלה ניתן לראות גם על אחד השטרות הישנים של המדינה, יחד עם דיוקנו דל הברון אדמונד דה רוטשילד:

rothschild01.jpg

השופטים מביאים את ההארה

image09.jpg

יש הטוענים שהכניסה לבתי המשפט מזכירה קברים יהודים קדומים.

חורים מעל הדלתות בשביל לאפשר לנשמה לעזוב את החדר.

שימו לב גם לניגודים בין ישן לחדש.

תאי המעצר, בתי המשפט ומעונות השופטים – בנויים זה מעל זה, כסמל לשלושת המצבים הטבעיים של העולם. העצורים תקועים בתאים כסמל ל”עולם הנמוך” הגשמי. בתי המשפט מוצבים ממש מעל תאי המעצר כסמל ל”עולם הגבוה” בו האלוהות (  divinity) נפגשת עם האנושות. הדבר דומה לשלושת האורות בבנייה החופשית המסמלים שלושה עולמות, האור החומרי (שמייצג עבור המעגלים הפניימים בבנייה החופשית כמו מסדרי צלב-הורד את י-ה-ו-ה), האור האינטלקטואלי, והאור האלוהי הגבוהה ביותר.

image10.jpg

בתי המשפט

בבתי המשפט, השופטים מוארים ע”י אור שמגיע ממקור טבעי. כך שהשופטים, בזמן שהם מקשיבים לטיעוני ההמון, יושבים שם כשכל הזמן אור אלוהי ( divine light) מאיר עליהם. אחרי השימועים, השופטים פורשים למעונותיהם, אשר מוצבים ממש מעל בתי המשפט. בצורה סימלית, הם “מטפסים” לעולם אלוהי ( divine world). כשמתקבלת ההכרעה, הם “יורדים חזרה” על מנת להביא “הארה” ל”עולם הנמוך”.

סמלי הפוריות

 סמלי הפוריות משחקים תפקיד מרכזי והם בין הנפוצים ביותר כאשר מדובר במקדשים אוקולטים של מכללות המסטריות. המניות משולה הרבה פעמים לאינטיליגנציה, והאיבר מין הזכרי עצמו הוא בד”כ סמל לכוח היוצר של האינטלקט.מחוץ לבתי המשפט ממוקם גרם מדרגות המוביל לקומה תחתונה. שום מקדש אוקולטי לא יהיה מושלם בלי שני הסממנים הבולטים:

image11.jpg

באמצע גרם המדרגות ישנה צורה של  vesica picies (מסמל אבר מין נקבי) אליה חודר עמוד ( סמל פאלי). זהו סמל פוריות מובהק, חיבור אנרגיות זכריות עם אנרגיות נקביות. הרבה מקדשים אוקולטים מחדירים סמלי פוריות לקומה התחתונה (לדוגמא בניין הקפיטול בוושינגטון ובניין הפרלמנט הקנדי). למשל האובלסיק בוושינגטון שנמצא ממש מול החדר הסגלגל (Oval Office), צורה של רחם.

אבל רגע, בדרך כלל יש רוטונדה ( בניין מעוגל בעל כיפה) עם סמלי הפריון……אה…..הנה זה.

image121.jpg

בחלק מהמבנים האוקולטים מוחבא הכוכב של אשתר ( סמל פריון) במרכז או בחלקו התחתון של הרוטונדה.

האם גם פה החביאו?

בחוץ

בתווי הפנים החיצוניים של בית המשפט העליון ישנם המון סמלים. רק תעקבו אחרי האבן של דבורה רוטשילד כדי לראות לאן זה יוביל אותכם.

image13.jpg

אובליסק

image14.jpg

 האובליסק הוא אחד הסמלים האוקולטים היותר נפוצים ובולטים ברחבי העולם. במצרים העתיקה, הייתה מקושרת הכת של הסמל הפאלי הנ”ל עם האל אוסריס ( osiris), אשר נחתך ל-13 חתיכות ע”י שת ( seth). איסיס ( isis) עברה מרחקים רבים כדי להגיע ולאסוף את כל חלקי גופו של אוסריס, היא הצליחה לאסוף הכל חוץ מחלק אחד, איבר המין, אשר נבלע ע”י דג.“איבר המין האבוד” ( the lost phallus) בעצם מסמל את האנרגיה הזכרית, הוא כמעט תמיד מוצב ( כמו במקרה זה) באמצע עיגול שמסמל איבר מין נקבי ואנרגיה נקבית. האובליסק באמצע העיגול מסמל אקט מיני וחיבור שני כוחות הפוכים. בעולמנו המודרני ניתן למצוא אובלסקים כמעט בכל אתר חשוב והם נהפכו, למעשה, לסמל של כוחה האוקולטי של העילית. עבור הבנייה החופשית הכוח היוצר האבוד הזה של אוסיריס מסמל את מה שידוע להם כ”מילה האבודה של הבנייה החופשית”. האובליסק עצמו מונח גם הוא במקום אוקולטי מחושב, “גן הורדים”, וזה כמובן מצביע על האחווה הסודית Rosie-crox /צלב-הורד. לוורד/שושנה עצמו משמעות מינית, כיוון שיש לו את הצבע האדום והלבן, והם מסמלים את מיי הכוח הגברי והנשי שיחד יכולים ליצור חיים.

מעניין לדעת שאהרון ברק שהיה יושב ראש בית המשפט העליון לפני בייניש , קיבל את אות הכבוד של הלגיון הצרפתי המכיל בסמלי האותות שלו את הוורד, ואשר מקים המסדר הוא נפוליאון שהשתייך לאחד מענפי מסדר צלב-הוורד. התעמקנו בנושא בכתבה על הקרן, כמו גם על עניין הוורד.

 אות הלגיון הצרפתי, בעל חותם הROSSETE המייצג את הוורד האדום, והצלב המלטזי שנח על זר.

offizierskreuz1.jpg

שימו לב שהאובליסק בנוי משלוש צורות גאומטריות, העיגול, שהוא הבסיס, עליו ריבוע ולמעלה משולש.

ריבוע משולש ועיגול – המבקרים בסניפי הRoyal Arch האנגלי יזכרו שישנו שימוש מיוחד בצורות הגיאומטריות הללו אשר “מדליקים” את האחדות הטקסית של כל הנוחכים על ידי כך שהאחים מכירים בהם ומכבדים אותם.”

האינציקלופדיה של הבנייה החופשית, אלברט מאקי, בונה חופשי דרגה 33. עמ’ 964

ובכן…

2784370_71.jpg

ליד המגדלים ניתן לראות המבנה המעניין הזה:

pyraeli.JPG

 שימו לב לסמל של מרכז עזריאלי, הדומה לסמל הזווית והמחוגה עם הG באמצע של הבנייה החופשית. האות G המיוחדת כל כך עבור הבניית החופשית המייצגת את Generative force הכוח הגנרטיבי, הכוח היוצר (לכן בלשכות מסויימות יש מקומות שבמקום G כתוב האות ‘י’ עבור יוצר). מעבר לכך ניתן לראות את הפרמידה עם הקצה המודגש, סמל מובהק של הבני החופשית והמסטריות. דוד עזריאלי איש העסקים המצליח שיזם את פרוייקט המגדלים,חבר במסדר קנדה, ושליט המסדר הוא מלכת אנגליה, אליזבת’ השניה:

615px-azrielicenterlogo.jpg

שימו לב למסר הבא שמעביר ג’ורג’ בוש האב בידיו, במהלך קמפיין הבחירות שלו.

ג

אותה פרמידה ניתן למצוא גם במלון הלקסור (מלשון LUX – אור) היוקרתי של לאס-ווגס, יחד עם עוד כמה סמלים של המסטריות

luxor-pyramid-las-vegas.jpg

מבנה פרמידה דומה תוכלו למצוא באיימקס באילת (I-MAX (eye-max, eye-pod,eye-phone:

606959.jpg

וכמו כן ניתן למצוא באילת גם את כיכר הבונים החופשיים:

eilatmason2.jpg

חצר

image15.jpg

בחצר קיימת תחושת רוגע נהדרת. ישנו מקור מים אשר כל הזמן מבעבעים וזורמים דרך שביל צר לכיוון אבן מוזרה. במסמכים הרישמיים של בית משפט העליון נכתב שהחצר היא הביטוי הפיזי לפסוק:

” אמת מארץ תצמח וצדק משמים נשקף” ( תהילים פה פסוק יב’)

אומנם הפסוק מהתנ”ך אך הוא משקף את האימרה ההרמטית האוקולטית הידועה אשר נמצאת בסיס תאולוגית מסדר “צלב הורד” והמסטריות: As above so Below.

משרדי השופטים צופים על החצר באופן המסמל את ” צדק משמים נשקף”. זרם המים זורם בקו ישר ומסתיים ממש מתחת לאבן מוזרה ואפופת סוד.

image16.jpg

מהי האבן הזאת ומדוע ” אמת מארץ תצמח” מוביל אליה? משטח האבן המבריק משקף תמונה מעוותת של החצר. מה זה מסמל?

החצר עצמה מאוד מזכירה את סמל הפוריות של ההודים, השיווה-לינגאם. ובאמת לצידי בניין בית המשפט ניתן לראות מקדש בסגנון הודי, מה שמריח קצת מהשפעות תאוספיות.

58_04fareastgod.jpeg

צלב

image17.jpg

מאיר אמשל דה רוטשילד לובש צלב מלטזי:

knight-of-malta-amschel-mayer-von-rothschild-232x281.jpg

לפי האינציקלופדיה היהודית אחד התפקדים של משפחת רוטשילד היית (ולא בטוח לפי איך שכתוב אם עדיין כך) שומר האוצר של האפיפיור. (לחצו להגדלה):

rotpapal.JPG

הצלב גם הוא עבור המסטריות הוא סימבול סולארי. ומעניין לראות שבסמל המייצג של משפחת רוטשילד. ניתן לראות בו את המרכז המסמל את השמש, וסביבו 12 חלקים המסמלים את 12 החודשים\מזלות (כמו על השעון ולוח הזודיאק) כאשר תחתית החצים מסמלים את העולמות הנמוכים, וראשי החצים את תקופת העונות\עולמות העליונים, וסרט על ימי האיזון:

symbol-_beit_hashimshony.jpg

פרשנות מעניינת של Vigilant citizen: במרכז החנייה ישנם שבילים המעוצבים בצורת הצלב הנוצרי. ג’רי גולדן מציין שהצלב מוקם במקומו בכוונה תחילה, כך שהמבקרים המגיעים חייבים לדרוך עליו. קרוב לוודאי שהוא צודק. בבניין בו יש משטר עליון של הטמעת סמלים רוחניים, ישנו סיכוי קטן מאוד שהנחת השבילים הללו לא היתה מתוכננת להפליא ע”י הארכיטקט. במילים אחרות, זה לא יכול להיות רק צירוף מקרים. המבקרים חייבים לרדת במורד המדרגות , סמל ל”ירידה” לספרה נמוכה יותר, כדי להגיע לצלב. כפי שכבר שמתם לב, ישנה חשיבות רבה למעשה ה”ירידה” וה”עליה” בבניין זה. דוגמא זו איננה יוצאת מן הכלל. במשך ההיסטוריה,  האחוות הסודיות היו ב”סכסוך” עם הכנסיה הנוצרית אשר פעם אחר פעם רדפה אותן והאשימה בסוגים שונים של כפירה. בתקופת ימי הביניים, הטמפלרים  (אשר היו האבות הקדמונים של הבונים החופשיים) – הואשמו ע”י הארכיבישוף מקנטבורי (cunterbury) בהרבה מעשים אנטי- נוצריים, לרבות “רמיסת הצלב מתחת לרגליהם”, כחלק מתהליך החניכה. האם הם מקניטים את הנצרות עם הסמל הזה?

רימון

image18.jpg

פסל של רימונים מונחים על הריצפה יראה כחסרי משמעות למתבונן הממוצע. אבל בשביל החניך באחוות הסודיות ולבונים החופשיים ישנה משמעות מיוחדת לרימונים.

” בתוך האחוות העתיקות הרימון נחשב לסמל אלוהי ( divine symbol) בעל חשיבות כה מיוחדת שאת ההסבר האמתי אסור היה לגלות. הכאבירי ( cabiri) קראו לזה “הסוד האסור” ( the forbidden secret). הרבה אלות ואלים יוונים מתוארים כאוחזים בידיהם פרח או פרי הרימון, בכדי לסמל בצורה ברורה שהם נותני חיים ושפע. הרימון הונח על העמודים בועז ויכין, הניצבים לפני מקדש שלמה. בהוראת יהווה ( Jehovah) לתחתית הגלימה של הכהן הגדול נרקמו פרחי עץ הרימון”

מאנלי פאלמר הול – המסורות הסודיות של כל הזמנים.

כפי שציין הול, הרימונים הוצבו על ראש שני העמודים הניצבים מול מקדש שלמה. אם יש לכם ידע מינימלי בתורת הבונים החופשיים – אתם כבר יודעים שלמקדש שלמה, הרב בונה שבנה אותו “חירם אביף”, ושני העמודים (בעז ויכין) – ישנה חשיבות רבה עבורם.

” על ראשי העמודים הוצבו רימונים מנחושת מכוסים ברשת נחושת, מקושטים בזר של נחושת. הם ניראו כמו חיקוי לכלי הזרעים של הלוטוס או השושנה המיצרית, סמל מקודש להינדים ולמצריים”

אלברט פייק- morals and dogma

ויעשו על שולי המעיל רמוני תכלת וארגמן ותולעת שני משזר. ויעשו פעמני זהב טהור ויתנו את הפעמונים בתוך הרמנים על שולי המעיל סביב בתוך הרמנים. פעמן ורמן, פעמן ורמן על שולי המעיל סביב

שמות ל”ט, כד-כו

מבוְאֶת-הָרִמֹּנִים אַרְבַּע מֵאוֹת…לְכַסּוֹת אֶת-שְׁתֵּי גֻּלּוֹת הַכֹּתָרֹת, אֲשֶׁר עַל-פְּנֵי הָעַמּוּדִים

מלכים א ז

Vigilant citizen מוסיף הערה מעניינות משלו בנושא: אנחנו יודעים שהבונים החופשיים מחכים בסבלנות ומצפים ליום בו יוכלו לבנות מחדש את מקדש שלמה על אדמתו ומקומו המקורי- הר הבית, ירושלים. האם הרימונים הללו מחכים כדי שיוכלו להציב אותם על ראש העמודים של המקדש הבא?

לסיכום:

המאמר הזה נוגע רק על קצה המזלג בסמלים האוקולטים שישנם בבניין בית המשפט העליון ובשאר מקומות בארץ. אך הוא מוכיח שאריכטקטורת הבניין נושאת בתוכה סמלים חשובים, הקשורים לרוחניות והשגת ההארה. בבניין אין אנדרטות דתיות הקשורות ליהדות או לכל דת ממוסדת אחרת. לימוד תורת הבונים החופשיים שמור לחברי האחוות הסודיות, ועל פי מקורות תאוסופיים ואחרים הלשכות שלהם משמשות גם להכנה וחניכה אל תוך הדת העולמית החדשה, שהיא בין היתר אוקולטית ומדעית, ואין כל צל של ספק כי משפחת רוטשילד הינה חברה בהן.יש לציין ששבועה שלוקחים  באחוות כמו של הבונים החופשיים מחייבת את החניך מעבר לכל קשר אחר עם מוסדות אחרים כולל הדת והנישואים, ולכן אין לייחס חשיבות רבה לעצם היותם של משפחת רוטשילד יהודים.המשמעות האזוטרית של הבניין מוסתרת מעיני הציבור, יחד עם זאת היא בהחלט חשופה לאותם אנשים שבידם ישנו הכח האמתי והמשפיע בעולם.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. Aviv 2020-07-31

    מלאכה ראויה אלעד