קונספיליקס ב': המימד החמישי ומכבסות הכספים בקאריביים

קונספיליקס ב': המימד החמישי ומכבסות הכספים בקאריביים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

במועצת המנהלים של חברת המימד החמישי ישב אחד בשם ירון איתן אשר כבר כתבנו עליו לא פעם. הוא גם מנהל בקולומבוס נובה של האוליגרך הרוסי ויקטור וקסלברג אשר השקיעה במימד החמישי עבור וקסלברג. וקסלברג עצמו נאשם בארה"ב בכך שהוא מנסה לגנוב טכנולוגיות.

ובכן, כחלק מפרוייקט קונספיליקס בו אנו ממפים גראפית מסד נתונים המכיל דליפות של מסמכי פארדייס ופאנמה בהם יש אינספור מסמכים ומידע על ארגונים ואנשים הפועלים במקלטי המס בקאריביים, החלטנו גם למפות את קשרי ירון איתן וחברות של וקסלברג כדי להבין מאיפה הכסף של המימד החמישי בא והלך. כמובן שגם חיפשנו למפות את הקשרים לבנקים ומכבסות הכספים של ג'פרי אפשטיין הפדופיל החבר של אהוד ברק המקורב עד מאוד לירון איתן.

להלן ממצאי קונספיליקס:

ירון איתן מלבד המימד החמישי היה חבר בחברת הייטק ישראלית, קרדורקס. איתן היה מנהל ונציג משפטי של החברה (עניין לא פעוט כאשר לוקחים בחשבון תכנוני מס בקאריביים).   החברה עצמה עסקה בטכנולוגיה להעברת כספים, דבר שהוא בהחלט מעניין בהקשר שלנו. מעבר לכך, קרדורקס היא החברה שקיבלה את ההשקעה הגדולה ביותר בישראל מהבוס של ירון איתן, ויקטור וקסלברג. אחרי קרדורקס כמובן וקסלברג יחד עם ירון איתן השקיע במימד החמישי.

לקרדורקס יש מתווך פיננסי, סניף מסויים של חברת אפלבי אשר היא המקור ממנו דלפו כל המסמכים במאגר המידע אותו מיפינו. הם היו החברה שעשו את מירב תכנוני המס לחברות ואנשים בקאריביים.

הסניף נקרא: Appleby Corporate Services (BVI) Limited

אותו הסניף, בעל אותו השם רשום פעמיים. פעם אחת כמתווך פיננסי, ופעם נוספת כיישות (חברה). אחד המנהלים בחברה הוא אלכס ג. ארסקין. ארסקין היה גם מנהל בבנק המפוקפק של ג'פרי אפשטיין, "Liquid Funding Ltd". אצל אפשטיין הוא עבד בין 2001 עד ל30 במרץ 2007. במאי אותה שנה הוא כבר החל לעבוד כמנהל בקרדורקס. ב"מסמכי פרדייס" אפשטיין מוזכר כלקוח ,"מנהל ממון", של חברת "אפלבי". "Liquid Funding Ltd" היא אחת הישויות המרכזיות במסמכים שמוקדשות לה כ-500 עמודים, הרשומה בבעלותו של אפשטיין בין 2000-2007.

כמובן שגם עסקים של ויקטור וקסלברג מוזכרים במסמכים. העסק הראשי שלו הוא Renova Group, חברת בת היא Columbus Nova המוזכרת לעיל, שנייהם מנוהלות על ידי קרוב משפחתו של וקסלברג, אנדרו אינטרטר. Renova מופיעה במסמכים יחד עם כמה רישומים שונים של חברות בעלות השם קולומבוס נובה עם סיומת מספרית, כאשר לכולן אותו מתווך פיננסי בקאריביים HELVETIC MANAGEMENT SERVICES LTD.

הערה: עוד חברה בבעלות Renova המנוהלת על ידי אינטרטר היא CIFC, אהוד ברק גם היה מנהל שם ועל קשריו לאפשטיין כתבנו בלי סוף באתר.

סיכום: לחברות של וקסלברג התנהלות פיננסית במקלטי המס בקאריביים, והן משקיעות בחברות ישראליות דרך ירון איתן, אשר לפחות ההשקעה הגדולה ביותר שלהם, קרדורקס, טופלה באיים הקאריביים על ידי סניפים הקשורים בג'פרי אפשטיין.

ובכן, מה בעצם ניהול כספים בקאריביים נותן לאנשים ולחברות? מלבד שהמקומות הללו הם מקלטי מס, וכך הם יכולים למשוך מחשבונותיהם כסף כמו כל חשבון בנק ללא מיסוי, יש את העניין שהכל חסוי ולא רשום, לא ניתן לעלות על רישומים של העברות הכספים, ובכך ניתן להעביר כספים שהגיעו מפשע, או לשחד אנשים מבלי שזה יהיה רשום בצורה שניתן לעקוב אחריה. על כן נפנה אתכם למחקרים הגדולים שלנו על המימד החמישי ומסחרת הביטחון לאומי של הדיפ סטייט, ובו בעצם אנשי דיפ סטייט סוחרים בסודות מדינה וטכנולוגיות עם ישויות זרות ומעבירים את התשלום בצורה שלא ניתן לעקוב אחריה.

שלוש נקודות בהקשר הזה.

1. מבקר המדינה גילה כי המשטרה הייתה מוכנה להעניק למימד החמישי "קניין רוחני" יקר שבבעלות המדינה. "בתקופת הפיילוט משטרת ישראל סיפקה הרבה מעבר ל'שדה ניסויים' כהגדרת המפכ"ל. לצד 'ארגז הכלים' איתו באה החברה, סיפקה המשטרה תורת לחימה – שיטה ותפיסה על אופן השימוש בכלים אלה, עליהם עלינו להגן", צוטט קצין בכיר בדוח. קצין אחר העריך כי "הפרויקט של החברה עם משטרת ישראל ללא ספק יביא את החברה ללקוח הבא, לקוח משטרתי אחר בעולם, עם פתרון מערכתי שכולל את הכלים שלה, לצד תורת לחימה אליו תיחשף מצד משטרת ישראל".

2. נזכיר מה שחשף אראל סגל בזמנו – חשד: 'המימד החמישי' של גנץ סיכן סודות מדינהויקטור וקסלברג, מקורב לפוטין שארצות הבירת הטילה עליו סנקציות ונחשד בגניבת טכנולוגיות, היה משקיע מרכזי בחברה.על פי הפרסום, האוליגרך הרוסי ויקטור וקסלברג, מקורב לפוטין ומעורב במשך שנים בהשקעות טכנולוגיות במערב ובניסיונות להעביר ידע טכנולוגי מתקדם לרוסיה, היה משקיע מרכזי בחברת 'המימד החמישי'.
על וקסלברג הוטלו סנקציות אישיות על ידי ארצות הברית, בפרט לאור עמידתו בראש פרויקט שנועד להקים 'עמק סיליקון' ליד מוסקבה ישישאב אליו טכנולוגיה מתקדמת מהמערב.

3. מקורבים לחברת Renova שפגשו את בכירי המימד החמישי מספרים שהתקיימה פגישה בין החברה למשרד ההגנה הרוסי.

להלן הכתבות שאתם חייבים חייבים לקרוא:
מתי כוכבי וברק מוכיחים את שיטת הפעולה של הדיפ סטייט למכירת טכנולוגיות מודיעין בטחוניות רגישות וניהול הרווחים בקאריביים:

מכבסות הכספים של הדיפ סטייט ומסחרת הביטחון הלאומי בחברות של גנץ וברק:


מכבסות הכסף של ברק ואפשטיין בקאריביים, ה"מחקר" הוא קצה הקרחון

——————————————————————————————–

תזכורת:

קונספיליקס א': מכבסות הכספים של ג'פרי אפשטיין ומייסדי מפלגת כחול לבן


Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

  1. MARGALIT GRADY 2020-08-11

    אנחנו נמצאים בשעה גורלית לעתיד מדינת ישראל. יש אנשים שרדיפת הבצע שלהם תביא על מדינת ישראל אסונות . הקורונה היא אחת מהם. זוהי עבודה מתוזמרת ומאורגנת מבית היוצר של הכאוס העולמי החדש.

  2. cohen yael 2020-10-20

    מעבר לרדיפת כסף , יש כאן תאווה לכוח ושליטה לא מרוסנים בכל המישורים, הן במישור האישי- נהנתני כולל עבירות מין חולניות,
    והן במישור הגלובלי עולמי
    בהבט של אנו האליטה ההגמונית שמסתכלת על כולם מלמעלה ולנו הכוח לשחק בחיי אדם . כל זאת ממקום של שכרון כוח מטורף והזוי. כוחות שנמצאים בעם-ישראל לא יתנו לטירוף הזה להצליח כאן בארצנו הקדושה.
    הכל צירי לידה של גאולה קרובה והקמת סדר עולמי חדש ונפלא על ידי משיח לעם ישראל ולעולם כולו.