מתי כוכבי וברק מוכיחים את שיטת הפעולה של הדיפ סטייט למכירת טכנולוגיות מודיעין בטחוניות רגישות וניהול הרווחים בקאריביים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

עיתון הארץ שפך אור לפני כשבוע על עסקת מכירת מטוסי מודיעין מתקדמים לאיחוד האמרויות במפרץ, על ידי מסמכים ששלף דרך ההדלפה הידועה של מסמכי פארדייס (paradise papers) ממשרד עורכי הדין Appleby שם התברר כי האמון על המכירה היה אחד בשם מתי כוכבי, ישראלי, אך ישראל עצמה לא מוזכרת כלל בהתקשרויות. 

Mysterious Israeli Businessman Behind Mega-deal to Supply Spy Planes to UAE

עכשיו כתבנו לכם רבות על מקור המימון האינסופי כמעט של הדיפ סטייט בארץ ובעולם דרך האיים הקאריביים שנחשפו באותה הדלפה של מסמכי pardise ואשר ההון שהצטבר שם במקלטי המס מגיע ללמעלה מ10 טריליון דולרים. אך כתבנו על כך בהקשר לשני אנשים, מארק ריץ' וג'פרי אפשטיין. דרכם חשפנו את דרכי הפעולה של הדיפ סטייט, ועם הדוגמא של מתי כוכבי נחתום לכם כי זאת אכן תבנית פעולה החוזרת על עצמה. 

1.אפשטיין ומרק ריץ' (ואפשטיין במיוחד) נחשפו בהדלפת מסמכי פארדייס שחשפה את מקלטי המס בקאריביים. 

2.שנייהם גם תרמו יפה לקלינטונים לדאוג שיהיו בעמדות מפתח עבור האופרציות שלהם, Quid pro Qou, בתמורה קלינטון חנן את מרק ריץ' אחר שנרדף בארה"ב על העלמות מס ביומו האחרון בבית הלבן, מהלך שנחשב שנוי במחלוקת בלשון המעטה, ומנגד כשזה הגיע לאפשטיין… ובכן, קלינטון ביקר באי שלו וטס במטוסו הלוליטה אקספרס כמעט 30 פעם, לפעמים גם עם גורמי ביטחון של המדינה, הקשר היה עמוק ביותר, ועוד לא נחשף כל מה שאפשטיין קיבל בתמורה, אבל גישה ישירה לבית הלבן בהחלט היה לו (היה אורח כבוד).
 

3.הקשר עם אהוד ברק היה אינטגרלי בכל הסיפור של שני האישיים. במקרה של ריץ', היה זה ברק שהיה מהבולטים אשר עשו שתדלנות אצל קלינטון לחון אותו, דבר אשר כלל בשיחתם משהו שהעסיק את החוקרים הפדרלים רבות בזמנו, ומעסיק חוקרים עד היום , מדובר על "עניינים פיננסיים". ייתכן בסבירות גבוהה (עקב השתיקה בחקירות פרשת העמותות של ברק) כי היה קשר למארק ריץ' לפרשה הידועה מבחירות ברק ב99. וכמובן אפשטיין, ידוע שהוא חתום על המענקים שהגיעו לאהוד ברק מקרן וקסנר (המכשריה את פקידות הדיפ סטייט בארץ) לכדי 2.3 מיליון דולרים, ושהם עשו עסקים עד 2019, וכמו כן ברק ביקר אצלו בדירת הקטינות בניהול ז'אן לוק ברונל ברחוב 66 עד 2019 גם כן. 

על מעורבות ברק במכבסות הכספים של הדיפ סטייט: 

אז יש לנו אנשים שעוסקים במכבסות כספים באיים הקאריביים שנחשפו במסמכי פארדייס, אשר תורמים לקלינטונים מצד אחד של הדיפ סטייט בארה"ב, ומקושרים עם ברק בדיפ סטייט הישראלי. ועכשיו יש לנו מישהו נוסף על הכוונת, להראות לכם שהתבנית אשר אנו מציגים לכם עובדת כמו שעון שוויצרי. 

אז כבר ראינו מהכתבה בהארץ שמכירת טכנולוגיות בטחוניות רגישות לאיחוד האמיריות הגיעה ממתי כוכבי והתגלתה עקב ההדלפות של מסמכי פארדייס. ובכן תוכלו לראות את חברת הדגל שלו Agt International והקשריה במסמכי פארדייס באתר של איחוד עיתונאים העוסק בנושא:

OFFSHORE LEAKS DATABASE

יש לו עוד חברה, לוג'יק שהיא היית (נסגרה מאז) זרוע המחקר ופיתוח בארץ של AGT, שימו לב: 

חשיפת מוסף "כלכליסט": חידה לוגית


"ללוג'יק אין אתר אינטרנט. אין לה מחלקת שיווק. יש לה רק לקוח אחד – חברה פרטית שרשומה בשוויץ, ובעליה נותרים אלמונים מאחורי חברה שהוקמה באיי הבתולה. מאות עובדיה הישראלים עובדים זה שלוש שנים תחת מעטה חשאיות במרכזי הפיתוח של החברה בהרצליה, בנתניה ובקיבוץ יקום. ואף על פי שמדובר באחת החברות הצומחות בעולם – מאז הקמתה בסוף 2006 גדל מספר עובדיה מ־20 ל־600 – היא לא נחשפה מעולם. צמיחתה ופעילותה התרחשו בחשאי, ועובדיה הוחתמו על הסכמי סודיות דרקוניים שאוסרים עליהם לדון בעבודתם גם לאחר שיעזבו את החברה, ומחייבים אותם לדווח להנהלה על כל ניסיון לפנות אליהם."

נוסיף שגם AGT חברה רשומה בשוויץ בכלל. 

אז עד פה נקודה מס'1 על ניהול העסקים ממקלטי המס באיי הבתולה יש לנו. ועכשיו לנקודה מס' 2, הקשר עם קלינטון.

במאמר של הארץ הם מראים כי רשום בארה"ב שכוכבי תרם אלפי דולרים לקלינטונים ב2008.

ב- 2011, מתוך ויקיליקס, נמצאכי מתי כוכבי ושותפו לחברה, מרטי אדלמן, ברשימת תורמים נוכחיים ועתידיים לקלינטונים, רשימה ששוויה בתרומות הגיע לעשרות מיליוני דולרים. ההדלפה שופכת עוד אור על טיב היחסים של כוכבי וקלינטון:


Wikileaks: Podesta Emails

יש ללחוץ על הקובץ המצורף (Attachment)  כדי לראות את המידע.

"מתי כוכבי
הנשיא קלינטון לאחרונה סרב להצעה לשנתיים בסכום 8 מיליון דולר להפוך ליו"ר של כבוד בחברת המדיה החדשה של מתי כוכבי. מתי הוא לקוח לשעבר של Teneo אשר הפנו אותנו אלייהם דרך מרטי אדלמן. חזרתי למתי והצעתי מבנה חדש ללא קשר עסקי מלבד 4 נאומים עבור מיליון דולר ו250 אלף דולר לקרן אם הנשיא קלינטון יבחר לקבל זאת. זה גם יכלול כל שידור של אירועי הקרן או כל דבר שהנשיא קלינטון ירצה לחשוף באתר שלו. ההצעה הזאת תוגש לנשיא קלינטון בהזמנות נאומי Walker והוא יוכל לבחור לקבל או לדחות אותה ללא כל תפקיד או קשר לחברה. "

ב- 2012 קלינטון כבר יוצא עם מתי כוכבי למסע יחסי ציבור פומבי לעסקים שלו. 

יתרה מזאת, מתי כוכבי בשם AGT נכח בכנס היוזמה הגלובאלית של של קלינטון והתחייב לעזור במשברים במדינות נחשלות כגון בהאיטי:


Gateway Pundit: AGT International – The Clinton Foundation Scandal Worse Than Uranium One – Covered Up by FBI/DOJ Before 2016 Election – Part XI

כבר כתבנו על תופעות הפדופיליה שפעלו בחסות היוזמה של קלינטון בהאיטי, מעניין:

מה ייתכן וכוכבי וAGT קיבלו בתמורה?

בזמן ממשל אובמה ורגע לפני הבחירות בין קלינטון לטראמפ ב2016, החלו בהליכים פליליים כנגד AGT מטעם מדינת ניו יורק בארה"ב. ההאשמות כללו כמובן העלמות מס. אך משהו חמור בהרבה קרה שם.

ממכתב שנשלח לתובע הראשי במשרד המשפטים של אובמה, אשר הפסיק את ההליכים לפני הבחירות שיכלו לפגוע בקלינטונים, מסתבר כי מרכז הפעילות של AGT היה בניו יורק, בזמן שכל המוצרים שלהם היו בעצם מוצר אחד אשר קיבל שמות שונים ונמכר בחברות בת שונות למדינות אחרות. מדובר היה במערכות מעקב ומודיעין אשר הם יישמו בארה"ב, ואז מכרו בשם אחר למדינות עויינות כגון סין ורוסיה, טכנולוגיות בעלות סיווג ביטחוני גבוהה שAGT היו מודעים אלייהם (ITAR). הדבר נחשף באתר Gatewaypundit  עם חשיפת המכתב דנן, בסדרת מאמרים מצמררים.


Gateway Pundit Exclusive: The Obama FBI-DOJ Covered Up Clinton Foundation – AGT Crimes — KILLED INVESTIGATION BEFORE 2016 ELECTION Part III

ועכשיו לנקודה השלישית. אהוד ברק בארץ.


News 1: כניסת אהוד ברק לתפקיד שר הביטחון נוצלה ע"י גיסו לקידום עסקה ביטחונית


"אהוד ברק הושבע כשר ביטחון וכסגן ראש הממשלה ביום 18.06.07  זמן קצר לאחר מכן (ביום 02.08.07) בוצעה פניה באמצעות משרד עורכי הדין של גיסו (דורון כהן-דיויד כהן) לבכירי משרד הביטחון בבקשה לאשר עסקה למכירת גדרות חכמות למדינה זרה  הפניה נעשתה למרות התנגדותו המוקדמת של עמוס גלעד לעסקה ותוך ניסיון ברור לעקיפתו  מסמכים בלעדיים

משרד עורכי הדין "דורון כהן – דיויד כהן" בראשו עומד דורון כהן, גיסו לשעבר של שר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, פעל תוך ניגוד עניינים לקידום עסקות יצוא ביטחוניות, בתקופה שברק כיהן כשר הביטחון. כך נודע ל-News1.

אחת העסקות הרגישות: מכירת גדרות חכמות למדינה זרה. חברת לוג'יק אינדסטריס בע"מ, שעסקה במגוון פרויקטים ב"סיגר" – שתכליתו הגנת גבולות ומתקנים אסטרטגיים, היא שביקשה לקדם עסקה שפוטנציאל הרווח ממנה נאמד במיליוני דולרים. היתר מצד משרד הביטחון נדרש – בשל הרכיבים והטכנולוגיות המוכמנות שהותקנו בגדרות החכמות. השגת ההיתר היא אפוא אחד המהלכים החשובים. לכן הוכנס לפעולה משרדו של הגיס.

כאמור, זמן קצר לאחר כניסתו של ברק לתפקיד הוגשה ביום 02.08.07 מטעמה של לוג'יק אינדסטריס בע"מ "בקשה להיתר לניהול משא-ומתן לביצוע יצוא ביטחוני". על הבקשה חתם גדעון להב. לבקשה צורפה רשימה של "מוצרים ונושאים מבוקשים ליצוא". במסמך שאת צילומו ו/או פרטיו אנו מנועים בשלב זה מלהציג כאן, נכתב כי הפריטים יימכרו למדינה (— ששמה ננקב), והמשתמש הסופי יהא: "גורמי ממשל".

תיק אהוד ברק. תיק סגור – המסמכים בעסקת לוג'יק אינדסטריס בע"מ נשמרו בתיק זה".
 

כל שלושת הנקודות מתחברות. ניהול פיננסי במקלטי המס באיי הבתולה, קשר לקלינטונים בארה"ב וקשר לברק בארץ. החברה התמחתה בהוצאת טכנולוגיות בטחוניות מישראל וארה"ב למדינות עויינות. הדיפ סטייט עושה מסחרה מביטחון.

נסיים בעוד קטעים מהמאמר לעיל מכלכליסט בו עובדים לשעבר בחברה מדברים:

"אף על פי שלוג'יק מקיימת קשרים עסקיים עם רוב חברות הטכנולוגיה הביטחונית בישראל, חלק ניכר מפעילותה עדיין נחשב תעלומה. "זו לא חברה מסודרת. זו חברה עלומה", אומר בכיר באחת מחברות התוכנה הגדולות בארץ. "אני לא יודע איך היא מקבלת את הפרויקטים שלה ואילו פרויקטים נוספים יש לה מלבד הפרויקט באותה מדינת מפרץ".

"אף אחד לא יודע מה הניסיון של כוכבי שבזכותו זכה בפרויקט במדינת המפרץ", מוסיף גורם בתעשיה הביטחונית, "אבל מה שברור הוא שקל לו יותר לפעול במדינות שאליהן המתחרים שלו בישראל לא מעזים להתקרב. הוא מוכן להעז יותר. במדינות מסודרות יחסית כגון קולומביה או דרום אפריקה יהיה לו קשה הרבה יותר לזכות בפרויקטים". "השאלה שכולם שואלים היא איך הוא זכה בפרויקטים גדולים? על סמך מה?", אומר גורם נוסף שעבד בעבר עם AGT. "מה השיקולים של לקוח לתת לו את הפרויקט? האם החבילה של לוג'יק טובה יותר מחבילה גרמנית או צרפתית?".


"גורמים בתעשייה מעריכים שההזדמנות שכוכבי גילה היא "הרצון של מדינות בעולם הערבי ליהנות מהדנ"א הישראלי", כפי שמגדיר זאת גורם בכיר בתעשייה הביטחונית. לדבריו, הלקוחות של כוכבי בעולם הערבי יודעים בדיוק ממי הם קונים את הטכנולוגיה, וכמו כוכבי גם הם מעדיפים את מדיניות הטשטוש. "אני אישית לא הייתי מרגיש נוח לעבוד בחברה כזאת", מוסיף הגורם, ובכיר לשעבר בלוג'יק שסירב לשוחח עם "מוסף כלכליסט" אמר רק משפט אחד, דומה באופיו: "עזבתי כי הרגשתי לא נוח עם היעדים שבהם פועלת החברה".

שמה של לוג'יק, מסיבה שאינה ברורה, גם לא מופיע ברשימת האינטגרטורים של מערכות ביטחוניות שמשרד הביטחון מפרסם מדי שנה. עם זאת, גורמים בחברה טענו בפני "מוסף כלכליסט" כי כל פעילותה חשופה לפיקוח משרד הביטחון. מהמשרד נמסר: "איננו נוהגים לפרט בנושאי יצוא ביטחוני או בסטטוס רישיונות לחברות. כעיקרון, הפרסום במדריך ניתן לתעשיות ישראליות ביטחוניות שמשלמות כסף על הפרסום. השיקול אם לפרסם במדריך נתון בידי החברה".

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 תגובות

  1. שמרית 2020-02-10

    הזוי, פשוט לא להאמין, בושה תכלס לאנשים הנל אחד אחד בכל מקרה.

  2. רונית 2020-02-16

    ניתן לבקש הסרה של התוכן?

  3. רזי 2020-02-22

    כנראה שאפשטיין (חובב הקטינות) עמד לדבר, אז מישהו דאג שהוא לא ידבר יותר

  4. שילי 2020-03-19

    מתי כוכבי, אהוד ברק, קלינטון… זה מפחיד לחשוב אם זה נכון, לא מאמינה תכלס.

  5. רונית 2023-01-11

    מתי כוכבי איש טוב לכאורה, אבל אם מסתכלים על כל החברות שסגר, על השמועות והתגובות של עובדיו לשעבר, קולגות וכד', מצטיירת תמונה מאד בעייתית. יש עשן, יש אש?