מכבסות הכספים של הדיפ סטייט ומסחרת הביטחון הלאומי בחברות של גנץ וברק

מכבסות הכספים של הדיפ סטייט ומסחרת הביטחון הלאומי בחברות של גנץ וברק

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כתבנו על ויקטור וקסלברג אשר נכסיו הוקפאו בארה"ב בין השאר בגלל החשש לגניבת טכנולוגיות בטחוניות רגישות דרך השקעות(על היותו קשר בין טראמפ לפוטין, דוח מיולר העויין קובע סופית שלא היית מעורבות רוסית בקמפיין טראמפ).

כמו כן כתבנו הרבה על מסמכי פארדייס החושפים את מקלטי המס באיי הבתולה של הדיפ סטייט בעולם, ואשר משם פעלו ופועלים בין היתר, כפי נחשף במסמכים, מרק ריץ', ג'פרי אפשטיין ומתי כוכבי.

שתי חברות בבעלות וקסלברג מופיעות במסמכים גם כן.

1. קבוצת השקעות Renova group.

ICIJ: OFFSHORE LEAKS DATABASE

2. נראה שגם קבוצת השקעות טכנולוגיות בבעלות Renova, הנקראת Columbus Nova.


ICIJ: OFFSHORE LEAKS DATABASE

אנחנו נגיע לשתי חברות ישראליות מפה.

א) קרביין
כלכליסט: אחד מכוכבי דו"ח מולר הוא שותף עסקי של אהוד ברק

חברת סייבר העוסקת בניטור אנשים בזמן מצבי חירום וכוללת שידור וידאו בזמן אמת.
בעל מניות בכורה (22.7%) הוא קרוב משפחה של וקסלברג ומנכ"ל Columbus Nova, אנדרו אינטרטר. אנדרו ואהוד ברק היו דירקטורים בCIFC אשר גם היית בבעלות Renova.

עוד משקיעה דרך הקאריביים ומנכ"לית בקרביין היא ניקול יונקרמן. ניתן לראות תמונות משותפות שלה עם וקסלברג באירועים עסקיים. אך מה שעוד משותף היא הופעתה במסמכי פרדייס.

ICIJ: OFFSHORE LEAKS DATABASE

אהוד ברק גם הוא מנכ"ל בקרביין ומייסד, על מכבסות הכספים שלו בקאריביים כתבנו רבות. הוא כמו יונקרמן מכיר מקרוב את אפשטיין, היה איתו בדירות, באי הפדופילים הפרטי, ויונקרמן רשומה לא פעם ברישומי מטוס הלוליטה אקספרס של ג'פרי אפשטיין. אפשטיין כידוע הוא כוכב גדול במסמכי פרדייס, וגם הוא משקיע עיקרי בקרביין… דרך חברה באיי הבתולה בקאריביים.

ב) המימד החמישי של בני גנץ.
אחד השותפים העסקיים פעם אחר פעם של ברק, הוא אחד בשם ירון איתן, מנהל בColumbus Nova. את הכסף במימד החמישי שם וקסלברג, ירון איתן הוא מנכ"ל.

חברות סייבר העוסקות בטכנולוגיות בטחוניות רגישות, ואף יותר מזה, המעסיקות יוצאי מוסד ומודיעין המיישמים פרקטיקות מודיעיניות ביטחוניות רגישות, חשופים למשקיעים שנתפסו במקלטי מס בקאריביים (כלל המסמכים מראים שיש שם למעלה מ10 טריליון דולרים שחמקו ממס) אשר בראש עומד אדם המואשם בארה"ב בגניבת טכנולוגיות עבור הרוסים.

אהוד ברק נתפס כשר ביטחון מאפשר למתי כוכבי המנהל את עסקיו דנן גם מהקריביים, ואשר גם נחשף במסמכי פרדייס בנידון, להעביר טכנולוגיות בטחוניות רגישות למדינות זרות ואף עויינות. אותו דבר מתי עשה עם קשריו לקלינטונים בארה"ב, שם העביר טכנולוגיות מודיעין ומעקב שיישם בארה'ב, לסין ורוסיה.

העלנו באותו מאמר את התהייה האם הפריצה לאחרונה שהתגלתה אצל בני גנץ, אשר בהתחלה דווח כי מקורה מרוסיה, ואז ממזרח אירופה, ומתווסף לכך מאיראן, לא סיכנה סודות בטחוניים גם כן שהיו בתוך החברה שניהל, המימד החמישי, אשר היו נתונים לחסדיו של וקסלברג?

לסיום, לא במקרה השמות של אפשטיין וברק עולים פה פעם נוספת.

הדיילי מייל:
״האם ה׳דוגמנית הרוסיה׳ [סוכנת ובוגרת הארוורד?!] הקשורה לסוחר המין של קטינות, פדו-ג'פרי אפשטיין, שהתה באחוזתו הניו יורקית באותו זמן עם הנסיך אנדרו?״

[אנחנו דווקא זוכרים אותה מהסופשבוע של אהוד ברק עם הכובע אצל פדו-אפשטיין, מעניין למה הדיילי מייל נמנעו מלציין זאת]

באופן מסקרן, אף על פי שהיא הוצגה במגזין היוקרתי של פורבס בזכות עבודות הצדקה שלה, פוז'יידאבה אינה מופיעה בשום מאגר מידע זמין בארה"ב.
היא התחנכה במכון הממלכתי ליחסים בינלאומיים במוסקבה, הידוע כמגרש אימונים לדיפלומטים ומרגלים רוסים, היא בתו של יורי פוז'ידייב, 61, שעלה לדרגת סגן אלוף בצבא הרוסי לפני שפרש לעולם העסקים .

כתובת קרן ה״צדקה״ שלה היא East 66th Street בניין בבעלות אפשטיין הרשום על שמו של אחיו מארק….היכן שאהוד ברק ביקר לעיתים תכופות עד 2019.

אתר הקרן שלה ל״העצמת נשים״ [שהפסיק לפעול כמו האתר של הקרן ״להצלת האוקיינוסים״ של גיסליין מקוסוול, וגם במימון אפשטיין] אומר שהיא הגיעה לארה"ב באשרת דוגמנות ולקחה קורס מקוון בחשבונאות וניהול עסקי באוניברסיטת הרווארד.

״סווטלנה פוז'יידבה, הדוגמנית הרוסיה לשעבר, מכחישה שהיא האישה בתמונה.״


DailyMail: Was Russian model linked to 'sex trafficker' Jeffrey Epstein in his New York lair at the same time as Prince Andrew? Questions over glamorous woman seen leaving Manhattan home

באופן מסקרן, היא חולקת עם אפשטיין עורך דין, דארן אינדיקה.

אז אנו שואלים שוב, מי אפשר לאפשטיין להכנס לבסיסים צבאיים ולהפגש עם מדענים בארץ בזמן שהויזה שלו היית אמורה להשלל בגלל גזר הדין במשפט הראשון שלו באותה תקופה (2008), כאשר ברק היה שר הביטחון?

האם מדובר בדליפה בטחונית מהרגישות שידעה מערכת הביטחון?

כפי שאתם רואים, מהודעה להודעה הסיפור מתפתח. הגיע הזמן שהרשויות בארץ יחקרו את הדברים.

וזה מבלי להזכיר את פרשיית 5eyes.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. טוד 2020-04-22

    מה הקשר של ברק לחברה בשם נובלפינה קפיטל
    שנותנת מימון לאינטרקיור ו NSO

    איך ברק קשור לבלקיוב ו NSO?