מסתמן כי סורוס ורוקפלר שיחדו אנשי ביטחון ומוסד בישראל להיות מרגלים איראנים

מסתמן כי סורוס ורוקפלר שיחדו אנשי ביטחון ומוסד בישראל להיות מרגלים איראנים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אנו ממשיכים בחשיפת מה שנראה כרשת הריגול האיראנית הגדולה ביותר שפעלה בשיתוף עם ג'ורג' סורוס, רוקפלר ואובמה לעזור להפוך את איראן לבעלת הבית של המזרח התיכון ותוך כדי את החרדים היהודים לאוייב העם בישראל. אנו ממשיכים בבדיקת השלוחה של הרשת בקודש הקודשים של מערכת הביטחון הישראלית.

מאמר מערכת של הניו יורק פוסט.

כיצד כסף גדול מימן את "תיבת התהודה" שדחפה את הסכם הגרעין האיראני.
How big money funded the ‘echo chamber’ that pushed Obama’s Iran deal
By Post Editorial Board May 23, 2016

נראה שהסכם הגרעין עם אירן של אובמה נזקק ליותר מרק כמה עיתונאים ידידותיים בשביל לעבור.

מסתבר ש"תיבת התהודה" (Echo chamber) האדירה אשר היועץ הבכיר לביטחון לאומי של אובמה, בן רוהדס, התרברב בה הייתה לא רק ידידותי, אלא גם ממומנת נכבדות – כולל מיליונים שהועברו בנדיבות רבה לתקשורת.

בראיון עם הניו יורק טיימס, רוהדס זיהה את קרן המגלים (Ploughshares Fund) כמרכזית בהפצת המסר של קבוצת אובמה בנוגע לאירן. אפשר עכשיו לראות דיווחים שהן עשו זאת בעזרת כסף מתורמים בעלי נטיות שמאלניות כמו ג"ורג' סורוס כדי לממן ארגונים חדשים – כולל רדיו לאומי ציבורי (NPR) –  ו"מאמצים מתואמים" לדחוף את הסכם הגרעין.

נשיא קרן המגלים, ג'ו סירינסיונה, התרברב שהקבוצה שלו "רשת של 85 ארגונים ו200 אנשים היית מכרעת במאבק על דעת הקהל".

(למען האמת, זה לא מדוייק: זה אולי עזר לכופף ידיים בגבעת הקפיטול לדאוג שההסכם לא ייבלם, אך דעת הקהל נשארת ברובה נגד)

כמה אירוני: אובמה התבכיין על כך שלוביסטים ממומנים היטב עבדו להביס את ההסכם. הוא אפילו דרש מקונגרס להכריע בנידון "בלי להתבסס על על לוביסטים"  אלא על  "בטחון לאומי".

אך כדי שההסכם יעבור על ידי אנשי הדין, אובמה נזקק ללובי משלו לפעול מאחורי הקלעים ולהעביר מזומן לסוגי תקשורת וקבוצות חברותיות שיהדהדו את דף המסרים המתעתע של הבית הלבן.

או כפי שרוהדס אמר זאת "הם אמרו דברים שמאשררים מה שנתנו להם לאמר".

ולמרות טענות קרן המגלים על כך שהם פועלים כנגד פרוליפרציה של גרעין בעולם, הם תמכו בגישה רכה כלפי איראן ועבדה לאפשר הסכם אשר במקרה הטוב רק יעכב את טהרן מלהשיג נשק גרעיני.

לפחות אובמה צדק במשהו אחד: הכסף הגדול מנצח

המימון של סורוס בין השאר התגלה דרך הדלפה של מסמכי קרן החברה הפתוחה שלו אשר אישרה את הפרטים וגילתה כי בין היתר, קרן המגלים ביקשה מענק של כ750 אלף דולר (יותר מ3 מיליון שקלים לטווח זמן קצר מאוד), כדי להנכיח רשת פרו איראנית ולהביא אליה עוד אנשים, כך לפי בקשת המענק. הדבר כלל מאמצים "להרחיב ולאפשר בצורה טובה יותר להפעיל מעגל של מומחים ו'מאשרים'  (תיבת תהודה שבה מומחים מאשרים את הדברים אחד של השני ללא הרף) אשר תומכים בדיפלומטיה, כולל אישים דיפלומטים בכירים מארה"ב, אירופה, וישראל, כמו גם מנהיגים איראנים של זכויות אדם ומנהיגי חברה אזרחית," כך לפי המסמך.

חשבו על כך, ללא ההדלפה לא היינו יודעים שסורוס העביר כספים לאנשי ביטחון ישראלים ופעילים איראנים כאחד לאשר את הדעות אחד של השני כחלק ממסע תעמולה נגד הענדה הישראלית הנבחרת ובעד הסכם הגרעין לטובת טהרן. ארגוני סורוס אישרו את פרטי ההדלפה. 

קרן המגלים העבירה כספים למנהיגי חברה אזרחית וזכויות אדם באיראן, אך אחת מהם, לפחות ממה שהתגלה עד כה, היא מעניינת ביותר. מדובר במועצה שכתבנו עליה, המועצה הלאומית האירנית אמריקאית (NIAC) אשר החלה לנהל ב2002 מיודענו, טריטה פרסי. כתבנו עליו כבר לא מעט.

טריטה פרסי (trita parsi), הוא המייסד ונשיא המועצה אמריקאית איראנית הלאומית (National Iranian American Council) אשר נוסדה כדי להוות קול עבור איראנים החיים באמריקה ולקדם הבנה בקרב העם האיראני והאמריקאי, זאת על ידי איסוף נתונים, ,ניתוח, חינוך אזרחי וחוקי, ובניית קהילה דרך פעילות בחברה האזרחית (רשת הNGO). הבעיה היא שלפי הרישומים שלהם, אין להם ממש הרבה פעילים איראנים החיים בארה"ב כפי שהם מצהירים, מה שמעלה את החשד שהם עוסקים במשהו אחר ממה שהם מצהירים.

ב2007  עיתונאי איראני אמריקאי מאריזונה בשם חסן דאיולסלאם החל לטעון בפומבי שNIAC המוזכרת לעיל עסקה בשתדלנות בעבור הרפובליקה האיסלאמית של איראן. בתגובה תבע אותו פרסי בגין הוצאת דיבה. בעקבות התביעה, נחשפו המוני מסמכים פנימיים בהוראת שופט, אשר כתב הוואשינגטון טיימס לביטחון פנים, אלי לייק טען "מעלים תהיות אם הארגון משתמש בהשפעתו למען שתדלנות בעבור איראן בניגוד לחוק". בסופו של יום השופט זרק את תביעת הדיבה של פרסי מכל המדרגות ואילץ אותו לשלם קנס, וכמו כן האשים אותו בהסתרת מסמכים.

אחד האימיילים שנחשפו כחלק מהמשפט חשף כי טריטה פרסי שהקים את NIAC קיבל הנחיות מנציג מבוסס בטהרן באקואר נאמזי (Baquer Namazi). נאמזי היה אחד המייסדים של ארגון טהרני בשם "המיארן", ארגון סמי ממשלתי אשר ידוע בשם "Iran NGO initiative". מייסד נוסף היה חוסיין מאלק אזפלי, שר בכיר באירן במשך 18 שנה, אשר תפקידו הסתיים ב2008. המסמכים הרשמיים של NIAC מדווחים כי ארגון המיראן פועל באישור לא מפורש של הממשל האיראני, והפורום האמריקאי-איראני שעוקב אחרי פעילות איראן בארה"ב מביא התייחסויות של אנשי ממשל איראני לארגון המתארים אותו כשדולה של המדינה.

עוד חושף הפורום האיראני אמריקאי כי כחלק מהשתדלנות של NIAC בשוינגטון בשתוף פעולה עם המיראן, הם פעלו לחתוך את כל המענקים של ארגוני חברה אזרחית איראנים אמריקאים אחרים בארה"ב. זה בעצם דרך לבצר מונופול בשתדלנות ולודא שרק הסדר יום שלהם בנוגע לאיראן יובא, כאשר הם מודים פעם אחר פעם וניכר במעשים שהם מבטאים ומבצעים את משאלות ליבה של הממשלה בטהרן (זה בלט מאוד גם בזמן הסכם הגרעין). הפורום האיראני אמריקאי המורכב מחושבים, פעילים, ואקדמאים איראנים מכנה את NIAC במפורש על פי התחקירים שלו כשדולה האיראנית בארה"ב דה-פאקטו.

אנחנו עוד רק מתחממים. במאמר החשיפה הראשי של הכתב אלי לייק בוושינגטון טיימס אשר התייחס למסמכים שנחשפו בעקבות המשפט בנוגע לפעילות פרסי וNIAC נכתב הדבר הבא:

מומחים לאכיפת החוק שעברו על חלק מהמסמכים, אשר נהיו זמינים לעיתון דרך הנאשם (בדיבה) בתביעה, אומרים כי האימיילים בין שגריר איראן לאו"ם באותו הזמן, מוחמד זריף– ובדיקה פנימית של חוק לגילוי נאות של שתדלנות(לובי) – מציעים ראיות שהקבוצה פעלה כשדולה בלתי מוכרזת ועלולה להיות אשמה בהפרה של חוקי מס, חוק רישום סוכן זר, וחוקי גילוי נאות לשתדלנות… העיתון ביקש משני אנשי מערכת אכיפת החוק לשעבר לעבור על המסמכים שמראים כי מר. פרסי עזר לארגן פגישות בין חברי קונגרס ומר. זריף. " ארגון פגישות בין חברי קונגרס ושגריר איראן לאו"ם מצריכים, לפי דעתי, שאדם או גוף ירשם כסוכן של מדינה זרה; במקרה זה איראן", כך אמר אחד הבכירים, עוזר סגן יו"ר הFBI, אוליבר 'באק' רבל. הבכיר השני, סוכן מוחד במחלקת מודיעין נגדי וטרור, קנת' פירניק, אמר ש"נראה כי ייתכן וזה שתדלנות בעבור האינטרסים של הממשל האיראני" (קונספיל: ואין יותר קרוב לכך ממה שהיה בהסכם הגרעין לאחרונה בממשל אובמה).

בעקבות הדיווח בטיימס, סנטור אריזונה, ג'ון קיל, שלח בקשה – דבר מאוד נדר בוושינגטון מקרים כאלה – לתובע הכללי לחקור את הקשרים הישירים והבלתי ישירים של הארגון עם ממשל איראן. אך, ב2009, ממשל אובמה החליט כי הוא יוכל להשתמש בNIAC בהמשך (כפי שקרה עם הסכמי הגרעין בשיתוף סורוס, ראו לעיל) ומסמס את החקירה.

נדגיש שוב, כתב הוואשינגטון טיימס לביטחון פנים, אלי לייק, לא סתם טען לגבי המסמכים שנחשפו כי הם"מעלים תהיות לגבי אם הארגון משתמש בהשפעתו למען שתדלנות בעבור איראן בניגוד לחוק". המסמכים כללו התכתבות בין פרסי למוחמד ג'ווד זריף, כיום שר החוץ האיראני, אז השגריר של איראן באו"ם. ובכן, ראו מה נחשף לאחרונה עם מוחמד זריף, מי שהיום כבר שר החוץ האיראני:

שר החוץ האיראני, מוחמד זריף, אמר הבוקר בהשיבו על שאילתות בפרלמנט בטהרן, כי קרנות "החברה הפתוחה" של סורוס פועלות בצמוד עם ממשלת איראן. לדבריו, הפעילות החלה עוד לפני כניסתו (של זריף) לתפקיד, והוא התגאה בכך שהוא הצליח "לשמור את הפעילות סדורה".

לפי תחקיר טוויטר מוטל בספק של הכתבלב (חלק מתיבת התהודה ופיצהגייט של אובמה?) נדב אייל, הוא טוען כי "מישהו" תרגם לו מסמכים בפרלמנט האיראני היכן שזריף עבר שימוע, נטען כי ההתייחסות היית רק לשתוף פעולה בעבר והדבר נשאל כחלק מדאגה של הפרלמנט האיראני לגבי קנוניה יהודית של סורוס נגד משטר האייתולות. אך עם כל הראיות שהוצגו לעיל, אתם יכולים לראות שההודעה של זריף כאשר נמצאת בהקשר של העובדות, מחזקת את מה שכבר היה ידוע, הממשל האיראני שיתף פעולה עם הקרנות של סורוס בעבר וזמן הסכם הגרעין האיראני, לטובת ממשלת איראן שרצתה בהסכם הזה.

סורוס לא רק תרם לקרן המגלים עבור אובמה והיועץ שלו בן רוהדס כדי ליצור את תיבת התהודה ששיתפה פעולה עם שדולה איראנית (NIAC) ובכירים ישראלים, הוא גם תרם ישירות לNIAC. יחד עם סורוס שממן ארגוני BDS (חרם על ישראל, ולא על איראן כי שטראמפ עושה היום) באסטרטגיית דרבן (ראו דוח של פרופ' ג'ראלד סטיינברג יו"ר NGO-MONITOR על סורוס),יש את קרן רוקפלר כמובן, גם היא בעלת קשרים ענפים לארגוני הקרן החדשה לישראל, BDS, ותרומה למען שדולה ותיבת התהודה הפרו איראנית עבור אובמה והסכם הגרעין. קרן רוקפלר וקרן החברה הפתוחה של סורוס הם קרנות מזוכות ממס המשמות את משרד החוץ וארגוני הביון האמריקאי, כיום הדיפ סטייט.

NIAC לא המציאו את השתדלנות וריגול דרך חברה אזרחית שורשית שהיא פעילות ידועה של הקרנות המזוכות ממס בארה"ב אשר היו תחת מספר חקירות בנושא. המרכז הידוע ביותר שלהם הוא הCFR (ראשי תיבות לקרנות המזוכות ממס קרנגי פורד רוקפלר), וגם החתרנות שלו נחקרה לא פעם כמרכז של הסדר העולמי החדש המחפש להחליש ולחתור תחת ארה"ב כמו שהקרן החדשה עושה בארץ.  הCFR בחרו בספרו של טריטה פרסי הבוחן את יחסי ישראל איראן ארה"ב לספר הטוב ביותר לשנת 2012, כבר מראה שהוא חתרן המוכר על ידי הסדר העולמי החדש. קרן רוקפלר המעורבת ביותר מבין הקרנות בניהול הCFR תורמת נכבדות לשתדלנות למען הסכם הגרעין, גם בקרב יהודים (דרך רפורמים), וחברה אזרחית גם בארץ מחברי הקרן החדשה לישראל.

זרועותיה הארוכות של סוכנות הביון האמריקאית

 

מקורות הכת האקו פאשיסטית שבתאית רפורמית של האילומינטי

 

 

 

 

 

—————————————————————

 

 

מתוך המאמר על פרדו, שימו לב מי הם כנראה חלק מגורמי הביטחון שהיוו רשת ריגול עבור האיראנים למען הסכם הגרעין של אובמה בתוך מערכת הביטחון הישראלית כנגד עמדת הממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי בארץ, ושימו לב שהם מהדהדים את דבריו של טריטה פרסי כי החרדים היהודים בישראל הם הסיכון לביטחון לאומי הישראלי (ממש לפי אסטרטגיית תיבת התהודה של היועץ לביטחון לאומי בן רוהדס שמימן את התעמולה בעזרת סורוס ורוקפלר). כלומר, אנשי ביטחון בכירים בארץ מיישרים קו עם האייתולות האיראנים וכמאמר "פטריוטיזם הוא מפלטו של הנבל" מכסים עת הטיעונים שלהם בפטריוטיות מזוייפת:

בספרו מ2015 על הסכם הגרעין, פרסי מתאר את תהליך לגיבוש הסכם הגרעין המטורף של אובמה, Losing an Enemy: Obama Iran and the triumph of diplomacy, הוא כותב פרק מאוד מיוחד ומעניין בשם "אובמה והמוסד נגד נתניהו", שם הוא נותן את הכותרת :

בני הברית הסודיים של אובמה

מה שלא ידוע לציבור הרחב הוא שלממשל אובמה היה מקור מפתיע של בריתות חזקות כנגד נתניהו: הממסד הבטחוני של ישראל. הערכתו של נתניהו סתרה באופן חד את זאת של הדרג המקצועי בתוך המוסדות הישראליים הא-פוליטיים. מתוכם, אף מוסד לא התנגש איתו יותר מסוכנות המודיעין של ישראל, המוסד.

בכמעט כל עניין מרכזי, הם נחלקו. תמיר פרדו, ראש המוסד, לחלוטין ביטל את ההנחה שאיראן היא איום קיומי לישראל — מנטרה שנתניהו בא לתאר, ושוושינגטון קיבלה ללא חשיבה ביקורתית. בפגישה עם שגרירים ישראלים, הוא נימק את התנגדותו לטענה של נתניהו. "האם איראן מהווה איום קיומי לישראל?" פרדו שאל. "לחלוטין. אך אם מישהו טוען שפצצה גרעינית בידיים איראניות היא איום קיומי, כלומר לסגור חנות וללכת הביתה, זה פשוט לא המצב. המונח 'איום קיומי' נזרק בחופשיות מידי.  פרדו היה ראש המוסד העוקב השלישי אשר שלל את הרעיון שאיראן מהווה איום קיומי. שני קודמיו, מאיר דגן ואפרים הלוי, גם כן ביטלו את טענת נתניהו. היכולת של איראן היתה "רחוקה מלהוות איום קיומי על ישראל," ציין הלוי."ההקצנה הגוברת בקרב חרדים היוותה סיכון גדול יותר מאחמדינג'אד," הוסיף. [קונספיל: פרדו חזר על דבריו כשדיבר על ש"ס, הרעיון מקביל לדו"ח של קרן המשבר של סורס על המתנחלים].

סוכן איראני

בהמשך הוא כותב ומפרט עוד על איך מעגל פנימי בממסד הביטחוני שציין יצא בהתרסה לנקודות מרכזיות במדיניות של נתניהו כלפי איראן. כולל הטענה שהמשטר באיראן אינו ראציונלי ואפילו כנגד הטענה שהם חותרים לנשק גרעיני מלא, אלא רק לאמצעיים המאפשרים נשק כזה, כל אלה מתהדים בדיוק את ההערכות והמדיניות של ממשל אובמה טריטה פרסי שהזכרנו לעיל המואשם בריגול עבור האיראנים בארה"ב.

 

סוכן איראני

 

סוכן איראני

 

 

 

 

נזכיר שוב שהקבוצה של הלשעברים בחזית הקרנות קידמה את הסכם אוסלו האסוני שהכניס ארגון טרור נאצי לתוך תוככי ישראל ורצה למסור לו שטחים יחד עם הקרבת אלפי קורבנות שלום יהודים.

נסיים בעוד לשעבר שנראה כי הרוויח יפה מאוד מהסכם הגרעין של אובמה, והיה ציר מרכזי בתיבת התהודה למען ההסכם וכנגד הממשל הנבחר דמוקרטית בארץ. אהוד בר קאק:

אחמדינג'אד עוסק בכישוף

עוד על אסטרטגיית חיסול החרדים המהדהדת את המסר האיראני לתוך המערכת הישראלית דרך ארגוני הקרן:

בן גוריון ואליטת המפא"יניסרים השבתאית של מדינת העומק הישראלית

 

 

 

 

 

 

הערה: את הזיכוי ממס לקרן החברה הפתוחה של סורס התקבל בזמן ממשל ביל קלינטון המושחת.

ובכן, רק לאחרונה התבשרנו מדובר משרד החוץ האיראני של זריף המוזכר לעיל שהודה על שת"פ עם קרנות סורוס, שאם הסכם הגרעין לא יכובד הם יחשפו בכירים שקיבלו שוחד. ואנו תוההים אם השוחד לא ניתן על ידי גורג' סורוס, שהעביר כספים ומימון נדיב לאנשים לתמוך בתשקורת הבולשביקית מרכזית לטובת הסכם הגרעין השואתי של איראן. האם הבכירים הלשעברים הישראלים ואנשי ומוסד לשעבר חלק מאותו שוחד?

עוד משהו לאחרונה שעשה נתניהו יחד עם טראמפ בניגוד לדעת הבכירים הלשעברים המתהדים את סדר היום האיראני הוא הפסקת המימון לאונר"א שמתחזק את שלוחת איראן בעזה, החמאס. וכמובן עוד מימון לפלסטינים שמחזק את אי היציבות לטובת איראן ונגד ישראל.

 

שימו לב, הארגון הבזיוני שחשפנו באתר, מפקדים למען ביטחון ישראל מסרבים לחשוף מי ממן אותם:

דרישה: לחשוף מימון "מפקדים למען ביטחון ישראל"

חשיפה שלנו:

ניצני הפיכה צבאית פאשיסטית של ארגון 'דרכנו' ו'הסדר העולמי החדש' – חלק א'

אנו דורשים שהיועמ"ש יפתח בחקירה כנגד כל בכירי הביטחון שהדהדו את התעמולה האיראנית וקיבלו על כך כסף, כולל אלה שהעבירו סודות מדינה למדינות זרות בניגוד לעמדת הממשל הנבחר דמוקרטית כנגד החוק. אנו חוסכים כסף פרטי שלנו להגשת הבקשה ואולי אף בג"ץ, ללא תרומות, ומבקשים מקוראי האתר המעטים לשים לב אם מישהו מהצוות ייפגע בקרוב. 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. מוטי לביא 2019-04-13

    עד שלא יוציאו את הקרן להשמדת ישראל וגרורותיה מחוץ לחוק זה לא ייגמר!!!