התפתחות דרמטית בחקירה של מכבסות הכספים של אפשטיין: ליאון בלאק מוזמן לחקירה וזה מוביל אותנו הישר לקרן וקסנר והכשרת הדיפ סטייט הישראלי בהרווארד

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הניו יורק טיימס מדווחים שאיי הבתולה הוציאו צו זימון למיליארדר המשקיע לאון בלאק בפרשת ג׳פרי אפשטיין:

https://www.nytimes.com/2020/08/23/business/jeffrey-epstein-leon-black-virgin-islands.html

אותנו זה לא מפתיע, משום שאנו היחידים עד היום ששמו את הזרקור על המוקד הפיננסי של הדיפ סיטייט בניהולו של אפשטיין מאיי הבתולה. יש קשר ישיר בין הדברים לדיפ סטייט הישראלי והכשרת כת הפקידים החתרניים הפועלת במדינה. שימו לב מה רשמנו לכם בזמנו על לאון בלאק ואפשטיין:

דיווחנו לכם בזמנו על קרן סודית חדשה של אפשטיין בשם Gratitude America אשר גם פועלת מהקריביים (מקלטי מס) שתורמת בחשאי לכל מיני מטרות של אוניברסיטת הארווארד. הכסף שהופקד בהקמת הקרן בסכום של 10 מיליון דולר הגיע ממקור מסתורי, כפי שהיה עם כספים שהועברו לו מוקסנר.

רישומי המס מראים כי התרומה הגיע מחברה בע"מ הממוקמת בבניין 22 קומות בPark Avenue מנהטן אשר מאכלסת את קרן המשפחה של לאון בלאק, מיליארדר המנהל בין היתר את המוזיאון לאומנות מודרנית.

בלאק ואפשטיין מכרים ותיקים. ב99 בלאק העביר לקרן אחרת של אפשטיין 166 אלף דולר, ואפשטיין ישב במועצת המנהלים של מר בלאק. לשניים תמונות יחדיו מ2007 בהארווארד. לא ניתן להכריע בשאלה אם מר בלאק אחראי למתן 10 מיליון הדולרים לקרן החשאית החדשה של פדו אפשטיין וזאת כי נציגיו מסרבים לענות לניו יורק טיימס בנידון.

https://www.nytimes.com/2019/07/13/nyregion/jeffrey-epstein-new-york-elite.html

בלאק ואפשטיין חברים בCFR.

אפשטיין רשום בכל המסמכים הרשמיים כולל מסמכי המס כחבר הועד המנהלי בקרן של בלאק גם אחר שהורשע בשידול קטינות לזנות(2008), עד 2012. לפי נציגי הקרן מדובר בטעות שהם מחקו יום אחרי שהדברים התפרסמו בזמנו, אך ייתכן שעכשיו יהיה זה קצה חוט לחקירה. מעבר לכך ב2015 לאון בלאק ארגן מסיבת בריכה למקורבים שלו, אחד המשתתפים סיפר לניו יורק פוסט כי אפשטיין היה בין הנוחכים.

https://nypost.com/2019/07/16/charity-in-hot-spot-over-epstein-connection/

למה אנו מתעקבים על כך? כיוון שהקרן של בלאק היא תורמת גדולה למחלקה למנהיגות ציבורית בבית ספר קנדי לממשל בהארווארד… היכן שמכשירים את כל בוגרי הדיפ סטייט בארץ של קרן וקסנר (המלגה שלו מכשירה באותה מחלקה). המחלקה מנוהלת על ידי וונדי שרמן שתיווכה את הסכם הגרעין האיראני בזמן שהיא ממנהלי הINSS בארץ בראשות עמוס ידלין (בוגר וקסנר) ושהוקם על ידי איתמר רבינוביץ' (מנהל קרן וקסנר בארץ).

בלאק במועצת המנהיגות של המחלקה בהארווארד:

https://cpl.hks.harvard.edu/people/role/leadership-council-members

גם וקסנר ואשתו מנהלים במועצה:

https://cpl.hks.harvard.edu/people

התרומה של לאון בלאק מ2018 היא עבור מלגה ליוצאי צבא, וזה מעניין כי הקרן של אפשטיין אשר לה לכאורה שם את הכסף נקראת Gratitude America LTD, ויש המתבלבלים בינה לבין קרן אחרת אמריקאית בעלת אותו השם בדיוק עם Inc, אשר עיקר תרומתה לעזור ליוצאי צבא.

https://www.hks.harvard.edu/announcements/gift-debra-and-leon-black-family

שימו לב מה אחד הדברים שאפשטיין עשה עם הקרן. אחר שניסה בעבר לתרום לבית ספר קנדי לממשל בהארווארד שהוזכר לעיל ונתקל במידור עקב עברו, הוא מנגד הצליח לתרום למחלקה שלמה שפתח לחקר דינמיקה אבולוציונית בברכת נשיא האוניברסיטה לורנס סאמרס(עוד אחד שהיה בלוליטה אקספרס של אפשטיין). ואז לאחר הקמת הקרן החדשה בעזרתו לכאורה של בלאק, מצא אפשטיין דרך סיבובית לעשות את הדבר הבא:

"אך מעניין ביותר הוא שתרומה של כ110 אלף דולר הגיע לארגון ללא מטרות רווח בשם Verse Video Education אשר הפיק סרט תיעודי בשם "שירה באמריקה" עבור PBS (השידור הציבורי). לפי החזרי המס של הארגון, המנהלת היא גם המגישה וגם היוצרת של הסרט, ניו סאמרס, אישתו של לורנס סאמרס אשר הוזכר לעיל. היא קיבלה משכורת יפה על העבודה שלה מאפשטיין, איזה קטע זה שהיום בעלה הוא אחד הפרופסורים של בית הספר קנדי לממשל היכן שמכשירים את אנשי מלגת קרן וקסנר."

זה מבלי להזכיר שעד 2008 אפשטיין ניהל את קרן וקסנר ותרם לה כסף בזמן שהכשירו את אנשי הדיפ סטייט בארץ, ושהוא יושב הועדה התלת צדדית (trilateral commission) עם איתמר רבינוביץ' מנהל קרן וקסנר בארץ שהוזכר לעיל.

להרחבה:

הקרן החדשה והחשאית של פדו-אפשטיין ומלגות הארווארד של וקסנר

___
הדמויות בתמונה שצירפנו – (משמאל לימין):
Jes Staley, Glenn Dubin, Les Wexner, Elizabeth Ross (Libet) Johnson, Leon Black, Jeffrey Epstein

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *