הקרן החדשה והחשאית של פדו-אפשטיין ומלגות הארווארד של וקסנר

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כתבנו רבות על ה- INSS עמיר מרכזי המקשר את כנופיית וקסנר למפלגת הדיפ סטייט, כחול לבן.

אנשי קרן וקסנר של הדיפ סטייט וכת ה"נאורים" בלחץ לאור הגילויים הבאים שנביא לכם.

אין זה מקרה כי ג'פרי אפשטיין, הפדופיל המורשע שהמשפט שלו נפתח מחדש בגין אישומים רבים של קטינות הטוענות כי סירסר בהן עבור האליטות, ניהל את קרן וקסנר עד 2008. אך נראה שמאז שיצא מהכלא הוא מצא צינור נסתר נוסף להעברת הכספים שלו.

כידוע הכשרת כת הפקידים ה"נאורים" בארץ תחת מלגות קרן וקסנר קורת באוניברסיטת הארוורד בארה'ב.

אין זה מקרה שההיסטוריון של הדיפ סטייט, פרופ' קארול קוויגלי, נהג לכנות את אחת השלוחות הבולטות שלהם כ"הארווארד סוציאליזם".

ההכשרה בהרווארד של קרן וקסנר קורת בבית הספר לממשל על שם קנדי. בין השנים 2004 ל2005 רצה פדו-אפשטיין ה"נאור" שניהל, מימן, והפעיל בצמוד את קרן וקסנר, לתרום הרבה כסף לאותו בית הספר שמכשיר את מקבלי המלגה של הקרן. לשם כך שוחח לא פעם עם דיוויד גרגן, פרופ' באותו בית הספר, אך למרות רצינותו של אפשטיין, כאשר בדיקה נאותה שגרתית גילתה בעיות בעברו, אט אט הקשר ניתק.
The Harvard Crimson

למרות זאת, אפשטיין מצא דרכים לתרום ללא הרף באפיקים נוספים של אוניברסיטת הארווארד, דרך אחד, לורנס סאמרס (איש כלכלי ששרת את קלינטון ואובמה), אשר ישב עם אפשטיין בועדות הדיפ סטייט המרכזיות, ה- CFR והועדה התלת-צדדית (אליטה אולטרא ליברלית של הגרעין הקשה ב- CFR אשר הוקם על ידי רוקפלר וזביגניו ברזינסקי). בועדה התלת צדדית יושב עוד מנהל קרן וקסנר, איתמר רבינוביץ'.

כך ב2003 תרם אפשטיין 25 מיליון דולר לבנות פקולטה חדשה בהארווארד לחקר דינמיקה אבולוציוניות (מדע המשלב מתמטיקה וביולוגיה בניסיון למצוא אלגוריתמים חבויים בטבע), ואף זכה לכך ששמו התנוסס כחלק משם המחלקה, דבר שסאמרס כנשיא האוניברסיטה דאז שמח לתת לו, אך פרט מעניין הוא שאפשטיין חשש מהמהלך והרגיש צורך לקבל את אישורו של וקסנר בכבודו ועצמו.

הערה: סאמרס לא רק ישב עם אפשטיין בפאנלים של גלובליסטים, מסתבר שהוא גם שהה איתו במטוס הפרטי שלו המכונה "לוליטה אקספרס" בעקבות עדויות המצטברת נגדו מצד קטינות.

ב- 2006 כאשר המשפט של אפשטיין החל, אוניברסיטת הארווארד החליטה לשמור על תרומה במיליונים שכבר התקבלה מההתחייבות של אפשטיין עבור הפקולטה לדינמיקה אבולוציוניות.
The Harvard Crimson

איך זה שלבית ספר לממשל של קנדי הוא נתקל במידור ופה בלי שום בעיה מקבל גישה מלאה לתרומה בברכת וקסנר?

העניין לא נגמר פה. כבר אז לאפשטיין היו קשרים רבים באוניברסיטה. אך לאחר שיצא מהכלא על שידול קטינות לזנות, כנראה כחלק מכנופיית הלוליטה לסחיטה של בעלי השפעה בעולם, הוא שמר על קשר וצינור מימון לאוניברסיטה, אשר, חשיפה ראשונה פה תראה כי מגיע לבית הספר לממשל של קנדי המכשיר את הדיפ סטייט הישראלי במלגות המיוחדות של קרן וקסנר אותה ניהל עד 2008.
Vanity Fair

בימים האחרונים התגלתה קרן סמויה חדשה של אפשטיין אשר תורמת בעבורו כספים לכל מיני מקומות, ואפילו למספר למספר פרוייקטים ומוסדות באוניברסיטת הארווארד. Gratitude America LTD. (לא להתבלבל עם עמותה אחרת ששמה מסתיים ב-INC.)
The Daily Beast

בין השאר כסף מגיע דרך הקרן לאגודה החברתית הותיקה ביותר בהארווארד ה- Hasty Pudding Club. להקת אקפלה "הקרוקודילים" של האוניברסיטה גם זכתה לתרומה.

אך מעניין ביותר הוא שתרומה של כ110 אלף דולר הגיע לארגון ללא מטרות רווח בשם Verse Video Education אשר הפיק סרט תיעודי בשם "שירה באמריקה" עבור PBS (השידור הציבורי). לפי החזרי המס של הארגון, המנהלת היא גם המגישה וגם היוצרת של הסרט, ניו סאמרס, אישתו של לורנס סאמרס אשר הוזכר לעיל. היא קיבלה משכורת יפה על העבודה שלה מאפשטיין, איזה קטע זה שהיום בעלה הוא אחד הפרופסורים של בית הספר קנדי לממשל היכן שמכשירים את אנשי מלגת קרן וקסנר.

האם אפשטיין מצא דרך סיבובית להעביר את הכסף? האם גם הפעם באישור וקסנר בעצמו?

העמותה שלו אגב תורמת גם לא מעט International Peace Institute היושב באו"ם ומנוהל על ידי Terje Rød-Larsen, מהארכיטקטים של אסון אוסלו.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *