הבוטים הם שיטת הרדיפה המודרנית של הדיפ-סטייט וקבוצת ה״הארווארד סוציאליזם״

הבוטים הם שיטת הרדיפה המודרנית של הדיפ-סטייט וקבוצת ה״הארווארד סוציאליזם״

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

.



הספר באנגלית הוא "טרגדיה ותקווה" שכתב פרופ' קארול קוויגלי, המנטור של ביל קלינטון, בו הוא מתאר את מבנה הכח של הדיפ סטייט שהוא נבחר להיות ההיסטוריון הרשמי שלהם. בספר הוא מכנה אותם השולחן העגול, המעגל של מילנר, הממסד האנגלי/אמריקאי.

קוויגלי מביא תיאור מצמרר של המערכת ואיך תפסו אותה מי שהוא מכנה, כפי שמכנים כיום אותנו ואת מתנגדי הדיפ סטייט, ימין קיצוני:

"הענף האמריקאי של ה"ממסד האנגלי"(דיפ סטייט) הפעילו הרבה מההשפעה שלהם דרך חמישה עיתונים אמריקאים, הניו יורק טיימס…"

"זה מבנה הכוח אשר הימין הקיצוני בארה'ב תקף במשך שנים בעודם מאמינים כי הם תוקפים קומוניסטים. זה נכון בפרט כאשר ההתקפות מכוונות, כפי שהן קורות לעיתים קרובות, כנגד ה"הארווארד סוציאליזם" או כנגד "עיתונים של השמאל" כמו ה"ניו יורק טיימס"… או כנגד קרנות…"

  1. "הארוורד סוציאליזם" וקרנות, מיד מעלה את קרן וקסנר המכשירה את כת ה"נאורים" של הדיפ סטייט הישראלי, בהרווארד.
  2. הניו יורק טיימס. רק לאחרונה נידב את עצמו לתחקיר הבוטים של הדיפ סטייט אשר בעקבותיו נחסמים כיום אנשים אמיתיים, כולל מכרים שלנו ברשת, בטענה שהם בוטים. טיהור בולשביקי של השיח.

פרופ' קארול קוויגלי מההודעה הקודמת ממשיך ומסביר על מבנה הכוח של הדיפ סטייט וכותב על השלוחה האמריקאית:

"בסוף המלחמה של 1914, נהיה ברור שהארגון והמערכת היית צריכה להתפרס עוד יותר…ארגון החזית (באנגליה), נקרא Royal Institute of International Affairs (המכון המלכותי לענייני חוץ)… בניו יורק היה ידוע כמועצה ליחסי חוץ (CFR), והיה חזית לג'י פי מורגן והחברה בשיתוף עם ארגון השולחן העגול הקטן בארה"ב…"

המגזין הרשמי של הCFR הוא מגזין הForeign Affairs) FF). אין זה מקרה שהאמון על התחקיר שהפך למסע השתקה ורדיפה נגד ה"בוטים", הכתב רונן ברגמן, הוא כתב גם בניו יורק טיימס וגם במגזין הFF של הCFR. זה סוכן מובהק של הדיפ סטייט.

ברמה של האחוות הסודיות הוא אף קיבל אות הוקרה מארגון בני ברית שנוסד על ידי בונים חופשיים שעברו מגרמניה לארה"ב. בני ברית הם בעלי ארגון הADL שהוא אחד מהקרנות המדוברת לעיל השייכת לתעמולה של הדיפ סטייט. ישנו גם קשר לכאורה לפרשיית פיצה-גייט:

על בני ברית בהרחבה:


כך רדיפת הבוטים של הדיפ-סטייט כבר קורת זמן מה בארה״ב לפני שיובאה לישראל

תחקיר הפייק של הביובון הישראלי בשת״פ עם הביובון האמריקני על ה׳בוטים׳ נועד לרתום את מנהלי טוויטר להשתקת תומכי הימין בישראל

סיפרנו לכם כי לאחרונה, ג'יימס אוקיף מ״פרוייקט וריטאס״, הציג סרטונים במצלמה נסתרת בהם מהנדס טוויטר מתייחס לציוציהם של תומכי טראמפ בטוויטר כאל ״בוטים״, ואומר:

"אתה פשוט מוחק אותם".

בסרטון נוסף, מהנדסי טוויטר נתפסו מדברים על צנזורה באמצעות הגבלת נראות (shadow banning):

לפי מה עשו זאת?

לפי "סגנון דיבור", תוך טירגוט שמרנים, סיווג משתמשים המצייצים על "אקדחים" ו"אלוהים" וסיווגם כ״בוטים רוסים״.

חבר הקונגרס הרפובליקני וראש ועדת המודיעין של בית הנבחרים, דווין נונס, הגיש לאחרונה תביעה בסך 250 מיליון דולר נגד טוויטר ומספר משתמשים בשל חסימה באמצעות נהגבלת הנראות של משתמשים שמרנים (shadow_banning) , צנזורה של דעות מנוגדות, ו"התעלמות" מתלונות כנגד התנהגות פוגענית החוזרת על עצמה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *