האם נמצאה דירת סרסור הקטינות של אפשטיין וברק בתל-אביב ממנה ׳דרכנו׳ מנהלים את פרשת העמותות של הבחירות?

האם נמצאה דירת סרסור הקטינות של אפשטיין וברק בתל-אביב ממנה ׳דרכנו׳ מנהלים את פרשת העמותות של הבחירות?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

קהילת עדן. הכתובת של חברת MC2 בתל אביב. שימו לב, אין שלט של הסוכנות, אבל יש שלט שלV15 (דרכנו).

נכון להיום ראש סוכנות הדוגמניות הבינלאומית, ז'אן לוק ברונל, שהואשם בגיוס נערות קטינות עבור חברו הפדופיל ג'פרי אפשטיין, נעלם והחוקרים ״סורקים את הגלובוס בחיפושיהם אחריו.

גם לברונל יש קשר ישיר למסמכי פארדייס שחשפו את מקלטי המס באקריביים בשווי של למעלה מ10 טריליון דולר. על פי המסמכים, הוא רשום בכתובת מגורים במיאמי ביץ', כשעה וחצי נסיעה מפאלם ביץ' היכן שחי ג'פרי אפשטיין. וכפי שהרחבנו רבות באתר לאפשטיין נוכחות רחבה במסמכי פארדייס, שכן גם הוא מנהל את עיקר עסקיו מאיי הבתולה. ברונל מנהל ובעל מניות בחברת Scouting international investments אשר רישומיה נמצאים בחברת PortCullis Trustnet באיי הבתולה.

ICIJ – OFFSHORE LEAKS DATABASE

לברק לא מעט קשרי עומק לאותם מכבסות כספים בקאריביים עלייהם הרחבנו ללא הרף באתר:

1.

2.

3.


בזמנו כתבנו על סוכנות הדוגמנות של ברונל:


"אנו חוזרים למאמר של הביזנס אינסיידר על הדירות של אפשטיין בבניין ברחוב 66 במנהטן, היכן שאהוד ברק ביקר לעיתים תכופות (עד 2019). אח שלו, מרק אפשטיין היה בעל הנכסים אחר שקנה אותם מוקסנר (בעל קרן וקסנר המכשירה את פקידי הדיפ סטייט מהארץ בהארווארד, והלקוח המוצהר היחיד של אפשטיין כל השנים).

בדירה שהה גם ז'אן לוק ברונל, בעל חברת הדוגמנות mc2, על שם המשוואה של איינשטיין כאשר האות E החסרה מסמלת את Epstein, שכן הוא משקיע בחברה (אפשטיין התבדח שרוב האנשים טיפשים מידיי לשים לב לזה). על פי מריצה ואסקז, מנהלת רישום בחברה, תפקידה היה לסדר ויזות לקטינות על בסיס דוגמנות שישוכנו אחר כך בדירות של אפשטיין. עדותה גובתה על ידי אב הבית של אפשטיין, רודריגז, מי שהדליף את הפנקס השחור הידוע בו רשומים גם אהוד ברק וגם ז'ן לוק ברונל."

יודעים מה מעניין בעניין MC2? יש להם רק שלושה סניפים. מיאמי, היכן שגרים ברונל ואפשטיין. ניו יורק, היכן שנמאת דירת הקטינות שלהם (וגם במיאמי נפגעו קטינות בידיי אפשטיין). ואיפה עוד? תל אביב. וזהו. רק שם.

דוגמנית אחת מפורסמת של MC2 אשר אף אחד לא הבין מה היה לה לבקר בארץ בזמנו היא נעמי קמפבל. היא ביקרה אז ב2016 את שמעון פרס, חברו הטוב של אפשטיין אשר הכיר אותו לברק, וקיבלה ממנו פרס מיוחד על ה"אקטיביזם" שלה (אקטיביזם זה קוד לכיבוס המצפון בציבור של חולי הנפש באליטה). יתר על כן באותה הזדמנות פרס עשה לה סיבוב במרכז פרס לשלום, שזה מעניין כיוון שקרן וקסנר מימנה את מרכז פרס לשלום. נזכיר כי אפשטיין שימש מנהל הקרן עד 2008 שנכנס לכלא (וביקר בארץ).

103FM – אראל סג״ל: למה קרן וקסנר מימנה את מרכז פרס לשלום?


מוזר, נעמי קמפבל רשומה ביומן הטיסות של הלוליטה אקספרס של ג'פרי אפשטיין…


Insider: From Bill Clinton to Naomi Campbell: Here are some of the famous people who have flown on Jeffrey Epstein's private plane, which has been dubbed the 'Lolita Express'


ואחת הקורבנות של רשת סרסור הקטינות של אפשטיין, וירג'יניה רוברטס, נתפסה בצילום מבקרת את נעמי קמפבל עם אפשטיין והמאדם שלו גישליין מאקסוול, ביומולדת הVIP של קמפבל.

The Sun: BRAZEN PERV Jeffrey Epstein’s ‘teen sex slave’ appears to attend Naomi Campbell’s VIP birthday with paedo in disturbing new pics


נזכיר שעדותה של רוברטס כוללת "ראש ממשלה מפורסם" אותו נמנעה לציין בשמו, לפי הפרוטוקולים של המשפט, מחשש לחייה. אך יש רק ראש ממשלה אחד מסומן בעיגול בפנקס השחור של אפשטיין, וזה אהוד ברק. רודריגז, אב הבית של אפשטיין אשר הדליף את הפנקס לתקשורת, טוען כי מי שסומן בעיגול היה עד לסרסור של אפשטיין בקטינות.

על הפנקס ורודריגז:

יותר מזה, דיווחנו לכם שאפשטיין ביקר בארץ ב2008 אחרי !ולמרות! פסק הדין שלו שסרסר בקטינות. כתבנו לכם שהוא ביקר בבסיסי צהל. הנשיא אז היה שמעון פרס ושר הביטחון אהוד ברק. (על פי הראיון לדייילי ביסט של ברק, פרס הכיר לו את אפשטיין).

לפי עוד מקור שמתעד את הביקור, PAGESIX של הניו יורק פוסט, על פי עדות, אפשטיין שהה במלון הילטון תל אביב, מרחק פסיעה מהכתובת בה שוכן סניף הדוגמנות MC2 של ברונל ואפשטיין בתל-אביב. (רחוב קהילת עדן).

מי שליווה את הביקור של אפשטיין בארץ כולל בצבא הוא המיליארדר הבעלים לשעבר של וייברז, בני שבתאי, שגר בבאהמה בקאריביים. מעניין שברונל רשום בטיסות עם אפשטיין לבאהמה וכמובן גם לאיי הבתולה שהוזכרו לעיל.

Page Six: JUST VISITING

The Guardian: Jean-Luc Brunel: three former models say they were sexually assaulted by Jeffrey Epstein friend

חברה בבעלות אפשטיין HBRK הקשורה גם לקרן הסודית שלו שתורמת להארוורד (GRATITUDE LTD) נמצאה בפרוטוקולים של אחת התביעות נגד אפשטיין, כחברה ששילמה ומצאה דרכים לשנע את הקטינות מפלורידה לניו יורק (המגורים של ברונל ואפשטיין לדירה שלהם בניו יורק בה ברק ביקר לעיתים תכופות עד 2019).

הארץ: חברה בשליטת ג'פרי אפשטיין תרמה לפעילות פוליטית של אהוד ברק

עכשיו מתברר שהחברה הזאת, HBRK, שיתפה פעולה עם מנכ"ל דרכנו עד לא מזמן, קובי ריכטר, שעבר ל"מחנה הדמוקרטי" של ברק. הם שתפו פעולה בקמפיין "אם אין איחוד הקול אבוד" אשר קרא לאיחוד שסופו היה כחול לבן, איחוד שתיווך מאחורי הקלעים קובי ריכטר בעצמו.

גלובס: לאן נעלמה התנועה שגרמה לנתניהו להאמין "ששלטון הימין בסכנה" בבחירות 2015?

אדריכל האיחוד שנקרא כחול לבן, קובי ריכטר:

גלובס: לקובי ריכטר מאדריכלי האיחוד במרכז לא משנה מי ינצח

וגם

גלובס: הפגישות במרתף, הפתקים והחיזורים: כך נרקם במשך חודשים ניסיון המיזוג בגוש המרכז-שמאל

לסיום, לא תאמינו איך הכל מתחבר, אבל לדירה בקהילת עדן, תל אביב, של סוכנות MC2 אין שום שלט מזהה במקום (מה יש להם להסתיר?). אבל איזה שלט כן יש שם בענק? תבדקו בעצמכם בגוגל, שלט ענק של V15, הארגון שאחר ההפסד הצורם שלהם בבחירות 2015, שינה את שמו ל"דרכנו".

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *