אפשטיין ביקר בארץ כשעמד להכנס לכלא על שידול קטינות לזנות למרות שהפספורט שלו אמור היה להשלל, תחת הרמטכ"ל אשכנזי ביקר בבסיסים צבאיים ועשה "עסקים"

אפשטיין ביקר בארץ כשעמד להכנס לכלא על שידול קטינות לזנות למרות שהפספורט שלו אמור היה להשלל, תחת הרמטכ"ל אשכנזי ביקר בבסיסים צבאיים ועשה "עסקים"

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

סרטון המדבר על הביקור של אפשטיין בארץ בעודו עומד להכנס לכלא על שידול קטינות לזנות בגלוי לכל. מי נתן לו להכנס לבסיסים צבאיים בארץ?


הוא היה אז מנהל קרן וקסנר המכשירה את פקידי הדיפ סטייט בארץ כולל בצה"ל,
ברק היה שר הביטחון.

על הקטע הבא מגיע גם קרדיט לאבי זלינגר בעל הדף
@מוציאים את הקרן החדשה מישראל:

אבי זלינגר מצא סרטון המביא עוד זווית על ביקורו של אפשטיין בישראל ב2008 כאשר עמדו נגדו האישומים.

הדיווח כלל הודעה מטעם מקורב לאפשטיין כי הטיסה לישראל היא חלק מענייניו העסקיים.

מומחה פלילי הסביר בנוסף כי אין זה שגרתי בעליל, כאשר אדם עומד בפני אישומים וגזר דין, על אחת כמה וכמה חמורים כאלה, שוללים ממנו את הפספורט ואת היכולת לטוס לחו"ל.

אז איך זה שנתנו לאפשטיין לבקר כך בישראל? ומי נתן לו לבקר בבסיסיי צה"ל כפי שחשפנו באתר?

הנשיא היה פרס, שר הביטחון אהוד ברק, הרמטכ"ל אשכנזי, וראש הממשלה אולמרט.

ברק ואולמרט מוזכרים בפנקס השחור של אפשטיין, ברק כידוע בעסקים ובביקור בניין הקטינות של אפשטיין עד 2019, ופרס על פי עדות ברק לדיילי ביסט, הכיר בינו לבין אפשטיין.

המשולש של פרס ברק ואולמרט, ונושאים פיננסיים הקשורים לאפשטיין אשר פעל מאיים הבתולה, היכן שהחברה שלו נזכרה במסמכי פרדייס הקשורים בהלבנת הון של טריליונים (עם ט'), מזכירה לנו מישהו מהעבר עליו דיברנו לא מזמן, מרק ריץ' אשר קיבל חנינה מקלינטון אחר שתדלנות של השלושה פרס-אולמרט-ברק אחר שהיה מעורב בהעלמות מס, ושמו גם כן הוזכר עם חברתו גלנקור במסמכי פרדייס.

עניינים פיננסיים?

שימו לב:

דמרקר: שיחת הטלפון מאהוד ברק שהקלינטונים לעולם לא ישכחו

"לימים, במסגרת חקירתו של ביל קלינטון, פירסמו הרשויות האמריקאיות את תמלילי שיחות הטלפון בין קלינטון לברק, ובהן נאמרו דברים כמו: "אני יודע די הרבה דברים על זה. קיבלתי חומר רב ואני עובד על זה. עדיף שלא נאמר הרבה על זה" (קלינטון), "אוקיי. אני מבין. אני לא מזכיר את זה בשום מקום" (ברק). גם בשאלה למה בדיוק התכוון ברק כאשר ציין בפני קלינטון את "הבחינה הפיננסית", עסקו החוקרים לא מעט."

קלינטון חנן את ריץ' באופן מעורר מחלוקת ביומו האחרון בבית הלבן, והוא ואישתו והמפלגה הדמוקרטית קיבלו תרומות נאות מאישתו של ריץ' אשר סיבכו אותם עוד יותר בעין הציבור.

גם אפשטיין וזוגתו גיסליין מאקסוול תרמו רבות לדמוקרטים וקלינטון. וגם אבא של גיסליין, רוברט מאקסוול, כמו מארק ריץ' ידוע על פי פרסומים זרים בקשריו למוסד.

מעבר לסחר בקטינות והסחיטה, עניין מכבסות הכספים בקאריביים, והדיפ סטייט הישראלי הוא סיפור לא פחות גדול עליו כתבנו רבות.

כמה כסף קיבל אהוד ברק על "מחקר" מקרן וקסנר?

וכמה בפרשת העמותות ממרק ריץ'? סימני שאלה גם כאן:

"האם כל החתומים על מסמך בקשת החנינה לריץ' עשו זאת רק לשם הבעת תודה על שירותו ותרומתו למדינת ישראל? לאחר מתן החנינה הועלו תהיות אם ריץ' העביר כספים למי מהחתומים, למשל לעמותות שסייעו למאבקי הבחירות של ברק – אך מעולם לא הוכח דבר. לאחר שהועלו החשדות האלה מיהרו מנהלי הקרן הפילנתרופית של ריץ' להציג את מסמכיה למשטרה כדי להבהיר שהקרן לא העניקה כספים כאלה, אף שבכך אין הוכחה שהם לא הועברו: ריץ' היה יכול להעביר תשלומים ותרומות מחשבונות אחרים. קשרים ודאי היו שם, אף שתפישת העולם של ריץ' היתה יותר קרובה לזו של מנחם בגין ויצחק שמיר מאשר לזו של ברק ומפלגת העבודה.

הנה עובדה אחת המצביעה על הקשרים: מיכל הרצוג, אשתו של יצחק הרצוג, כיום יו"ר האופוזיציה ואז מזכיר ממשלתו של ברק, ניהלה פרויקטים פילנתרופיים בתחומי החינוך, התרבות והרווחה בישראל מטעם קרן ריץ' ב-1996-2004. הרצוג עצמו בחר לשמור באותם ימים על זכות השתיקה בעת שנחקר לגבי העמותות שמימנו את הקמפיין של ברק. האם ברק קיבל כספים מריץ' תמורת הלחץ על קלינטון לחון אותו? האם אולמרט, פרס או אחרים שחתמו על בקשת החנינה קיבלו תרומות או כספים, מאדם שמומחיותו הגדולה היתה לעשות עסקים עם כמה מהממשלות האפלות והמושחתות בעולם? התהיות האלה שהתעוררו אז מעולם לא הוכחו או אומתו"


Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

  1. אב 2019-08-20

    שערוריה

  2. יצחק חסן 2019-08-20

    מדינה דמניהגה מושחתים לא צפוי לה עתיד טוב. א)כי אותם מנהיגים נבחרו ע"י העם כנראה העם הנגוע בזה .אוהב את הארץ לא מצביע.