הקשר הצרפתי הנעלם בתיק אפשטיין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אחרי גיסליין מאקסוול,
עכשיו ז׳אן-לוק ברונל נעלם ????

ראש סוכנות הדוגמניות הבינלאומית, שהואשם בגיוס נערות קטינות עבור החבר הפדופיל ג'פרי אפשטיין נעלם והחוקרים ״סורקים את הגלובוס בחיפושיהם אחריו״.

New York Post: Jeffrey Epstein’s model-scouting pal has ‘disappeared without a trace’

הקשרים של אפשטיין בתעשיית האופנה הגיעו מעבר ללקס ווקסנר וויקטוריה'ס סיקרט.

כמה מהקמעונאים הגדולים בארה"ב, כולל Nordstrom ו- Macy's, הוצגו כלקוחות על ידי ראש סוכנות דוגמנות, ז׳אן לוק ברונל, בעל קשרים עמוקים לג'פרי אפשטיין.

הסוכנות, MC2 Model Management, נמצאת בבעלות ז'אן לוק ברונל. מערכת היחסים שלו עם אפשטיין מתועדת לפחות מאז 2002, כאשר יומני טיסה מציגים את ברונל במטוסו הפרטי של אפשטיין בטיסה מפלורידה לבהאמה. יומני הכלא מראים שברונל ביקר את אפשטיין בזמן שריצה עונש של 13 חודשי מאסר בגין הדחת נערה קטינה לזנות.

ברונל שכן גם דוגמניות בדירות של אפשטיין, על פי התצהיר מושבע של מנהל חשבונות לשעבר בחברה במנהטן [בבניין בו נהג להשתכן אהוד ברק], כך על פי התצהיר בשבועה של מנהל חשבונות לשעבר בחברה.

ב- 2014, השותף העסקי של ברונל, ג'ף פולר, היה מודאג מכך שהקשר עם אפשטיין עלול להזיק. במכתב אמר פולר לברונל כי הוא מקבל "כמות עצומה של דאגות מלקוחותינו" בנוגע לקשרים עם אפשטיין, ואז המשיך ברשימה של לקוחות:

Nordstrom Inc., Macy’s Inc., Saks Fifth Avenue, Neiman Marcus, J.C. Penney Co., Kohl’s Corp., Target Corp., Sears and Belk.

באותה שנה, מנהל בנורדסטרום כתב מכתב המציע ״תמיכה מלאה ובלתי מוסמכת״ בבקשת ברונל לוויזה O-1, אשרת העבודה שמעניקה ממשלת ארה"ב ל"אנשים יוצאי דופן״.


בדצמבר 2014 הואשם ברונל בסחר מיני בבנות קטינות כדי "להעביר אותן" לחברים כולל אפשטיין, על פי מסמכי בית המשפט שהגישה אחת המאשימות של אפשטיין. ברונל הכחיש את כל טענות על סחר ב-2015 ולא פרסמה הצהרה ציבורית מאז.

Bloomberg: Epstein-Linked Modeling Agency Claimed Nordstrom, Macy’s as Clients

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *