פפאדופולוס מוכיח שישראל היא ציר מרכזי במלחמה נגד הדיפ סטייט ושחקירות טראמפ ונתניהו הן חקירה אחת

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ג'ורג' פאפדופולוס, יועץ לקמפיין טראמפ בבחירות ומי שהיה אמור להיות בסגל שלו בבית הלבן התראיין לאחרונה לערוץ הישראלי באנגלית i24.

פאפדופולוס נאשם בציד המכשפות שמנהל רוברט מיולר בFBI כאיש מפתח וסוג של "עד מדינה" בחקירת הקשר הרוסי לטראמפ. (נשמע מוכר?)

ובכן הנה עיקרי הדברים. ושימו לב לפצצה בסוף ההודעה.

1. פאפדופולוס נחקר כיוון שנפגש עם בחור מלטזי (ממאלטה) בשם ג'וזף מיפסוד אשר סיפר לו כי לרוסים יש מידע מלוכלך שאספו על הילארי. הוא דיבר על הפגישה עם כמה גורמים אך לא עם הקמפיין של טראמפ, ומוסיף שבניגוד לערפל התקשורתי המכוון כלל לא דובר על ג'ון פודסטה והפריצה ל-DNC אשר משם ויקיליקס קיבלו את הנתח הגדול של האימיילים אשר הדליפו בזמן הבחירות. הדמוקרטים כידוע מאשימים את הרוסים בפריצה.

2. הדבר כביכול נודע לFBI דרך גורם צד שלישי, דיפלומט אוסטרלי לבריטניה, אלכסנדר דאונר, שנפגש עם ג'ורג' פאפאדופולוס בזמנו, וטען כי הוא סיפר לו על כך בבר, כאילו התרברב בזמן שיכרות.

אך עד היום נחשף שאותו דיפלומט, דאונר, סתר עצמו לפחות שלוש פעמים לגבי תוכן הפגישה בינהם ושהוא היה אחראי על העברת עשרות מיליוני דולרים מממשלת אוסטרליה לאחת מקרנות קלינטון, כך שהיה לו את כל האינטרס לנסות להפיל בפח את פאפדופולוס וקמפיין טראמפ. ולגבי איך ידע על המידע שיש לרוסים, השאלה נשאלת איך ג'וזף מיפסוד ידע, איך אפילו השופט נפוליטנו בפוקס ניוז ידע אז. ובכן, כידוע, הרבה אנשים ידעו\סברו כך, ועל כן דאונר יכל להגיד את הדברים גם אם פאפאדופולוס לא סיפר לו על כך דבר ממה ששמע ממיפסוד.

ואכן פאפאדופולוס טוען שלא סיפר על כך לדאונר, כמו כן מספר שהוא זוכר את הפגישה כי היא היתה כל כך מוזרה, נראה שאפילו מוקלטת, דאונר הזיע ונראה לחוץ, ובנוסף על כך הוא עבר מידור עד שהם נפגשו כולל שיחה מהשגרירות האמריקאית לגבי מה מעשיו בלונדון ובדיקת רקע.

זה אכן מתחיל להשמע שתפרו לפאפאדופולוס תיק. הלאה,

3. ה-FBI ניגש לפאפאדופולוס כחצי שנה לאחר שדאונר הודיע את הדברים לסוכנות. אילו המידע היה כה חמור, למה חיכו חצי שנה בינואר 2017 בדיוק כשטראמפ הושבע והוא היה בדרך להכנס לממשל שלו?

השיחה עם הFBI היתה בעיקר על שלושה נושאים.

א. קשריו לסרגי מיליאן. נושא מעניין כיוון שמתברר כי הוא היה אחד המודיעים לדוסייר המזוייף של כריסטופר סטיל, סוכן הMI6 הבריטי שנשכר על ידי פיוז'ןGPS במימון קמפיין קלינטון ליצור תיק(דוסייר) מזוייף על קשרים בין טראמפ לרוסים, תיק שבעזרתו הFBI פתח בחקירה נגד טראמפ והוציא צווי האזנה ומעקב כנגדו בצורה בלתי חוקית ממה שעולה מתזכיר שתרגמנו לעברית אשר הוציאה ועדת המודיעין של הרוב בקונגרס.

תרגום ה-׳תזכיר׳ של טראמפ: מוכיח קנוניה נגדו מתוך מדינת העומק

ב. קשריו לרוסיה. ומסתבר שלא היו כלל.

ג. קשריו עם ישראל(!!!). כן, גם פאפאדופולוס מספר שהיה בהלם מוחלט שתשאלו אותו בנידון מדינה בעלת ברית, אבל ככה זה עם אובמה והדיפ סטייט.

4. פאפאדופולוס סיפר לFBI כבר אז הכל על הפגישה עם ג'וזף מיפסוד. זה הכל מתועד. אז מה הם עשו? תפרו לו לאחר מכן תיק שהוא שיקר בנוגע למתי היתה הפגישה ומה היתה חשיבות הפגישה. וכרגע זאת האשמה היחידה שיש להם עליו.
היחידה.

5. פה זה נהיה מעניין. למה הוא נשאל לגבי ישראל? ובכן פאפאדופולוס אומר שלא יכול להרחיב אבל, הוא טוען כי ברגע שטראמפ ישחרר ,כפי שכבר הביע כוונה בצו נשיאותי, את המסמכים הקשורים לאופן שבו הוציאו את צווי המעקב(FISA) נגדו ונגד הקמפיין שלו שהוזכר לעיל בהקשר לדוסייר של סוכן הבריטי כריסטופר סטיל, הכל יתברר.

וכי למה?

פה אנחנו נזכיר מאמרים שכתבנו בנידון. ברגע שטראמפ רצה לחשוף את המידע בצו נשיאותי הוא קיבל מהר ביקור מבוהל מרוה"מ בריטניה, תרזה מיי, בבקשה שלא יחשוף.

האם בריטניה ואוסטרליה סייעו לדיפ סטייט של אובמה לרגל אחר קמפיין טראמפ?

ברית ״חמש העיניים״ (Five Eyes, FVEY) שהיא ברית מודיעינית בין חמש מדינות:
ניו זילנד,ארצות הברית, אוסטרליה, בריטניה וקנדה, במסגרת משתפות המדינות כל מידע מודיעיני שבידן עם שאר הארצות החברות, ומתירות הפעלת ריגול של שאר המדינות החברות בשטחן.

לאחר שטראמפ הורה על שחרור מיידי של מסמכי הריגול הזר FISA ללא צנזורה, לפתע שינה את דעתו לאחר פניית בריטניה בתחנונים שלא יפרסם, והחליט להעביר את המסמכים לבדיקה נוספת לקראת פרסום לידי המפקח הכללי דיוויד הורוביץ.

בריטניה הביעה בפני טראמפ ״חששות חמורים״ בנוגע להסרת הסיווג ושחרור חומרים הקשורים להוצאת צווי ריגול זר FISA במסגרת חקירת טראמפ-רוסיה.

טראמפ הסביר כי מחלקת המשפטים ו״שתי בנות ברית זרות״ הביעו דאגה לגבי הסרת הסיווג ושחרור המסמכים.

"התקשרתו אלי היום שתי בעלות ברית טובות מאוד ואמרו, "בבקשה, אפשר לדבר?." "זה לא פשוט כמו שזה נראה," אמר. "אנחנו חייבים לכבד את רצונם. אבל הכל ייצא", הבטיח.

ה״טיימס״ פרסם כי המדובר בממשלת בריטניה כאחת משתי בעלות ברית.

ממשלת בריטניה "הביעה חששות כבדים" משחרור חומרים שמתייחסים "לפניות ישירות לשיחות בין בכירים באכיפת החוק האמריקנית לבין כריסטופר סטיל", כך על-פי פקיד בריטי לשעבר.

ובכן, פורסם שלישראל יש סטטוס של משקיפה בברית חמש העיניים… והיא כנראה יודעת. זכרו. מלבד המרגל הבריטי שחיבר את הדוסייר, כריסטופר סטיל, יש את הדיפלומט האוסטרלי לאנגליה (המדינה השניה?) ששיתף דרך אוסטרליה את הסיפור שלו על פאפאדופולוס עם הFBI. כל זאת כמובן שאכן ברית חמש עיניים מעורבת, אבל מצד שני זאת המערכת הפורמלית לשיתוף המודיעין בין אוסטרליה, בריטניה וארה"ב….

יתרה מזאת, פאפאדופולוס הוא מומחה בענייני אנרגיה, וענייניו בישראל היו לעזור לפתח את שדות הגז וליצור את השותפות עם קפריסין ויוון שכיום נותנת לישראל כוח מינוף נגד טורקיה ובהצבעות באיחוד האירופאי להטלת וטו על החלטות נגד ישראל. זה משהו שממשל אובמה לא אהב, וניתן לראות זאת בארגוני החברה האזרחית שהפעיל בארץ יחד עם הקרן החדשה לישראל שהפעילו את כל מחאות הגז בנסיון להכשיל את המהלך.

פה זה לא נגמר.

ביולי 2017 ג'ורג' פאפאדופולוס נפגש בישראל עם איש עסקים בשם צ'ארלס טאוויל. טאוויל העביר לו עשרת אלפים דולר במזומן, אך פאפאדופולוס היה חכם מספיק לשמור על הכסף מחוץ לארהב לפני שנכנס חזרה, שכן מדובר בעבירה ולו למראית עין אילו נתפס עם הסכום בכניסה לארה"ב. במקרה, ממש במקרה, הוא נעצר כשנחת חזרה באותו חודש בארה"ב. אך הכסף לא היה איתו, הוא כמובן סיפר על המפגש ורק אז האשימו אותו על כך שנפגש עם ג'וזף מיפסוד ולכאורה שיקר מתי היתה הפגישה וחשיבותה.

תפירת תיק אמרנו?

לא במקרה מיולר איים שיכריז על פאפאדופולוס כסוכן זר ישראלי. כך לפי אשתו של פאפאדופולוס,

לא מספיק?

שימו לב מהכתבה שלנו שהוזכרה לעיל:

אחד ממקורות ה- FBI, סטפן הלפר, יצר קשר עם יועץ טראמפ קארטר פייג' ביולי 2016 בפורום פוליטי שנערך באוניברסיטת קיימברידג'. הצמד נשאר בקשר במהלך ספטמבר 2017, אותו החודש בו פג תוקף צו ה- FISA הרביעי והאחרון נגד פייג׳.

הלפר, ותיק ארבע ממשלות רפובליקניות, פנה לעוזרו של טראמפ, ג'ורג' פפאדופולוס, בספטמבר 2016, עם הצעה לטוס ללונדון כדי לכתוב מאמר אקדמי בנושא חיפושי אנרגיה בים התיכון. פאפאדופולוס קיבל טיסה ללונדון ותשלום של 3,000 דולר. הוא טוען שבמהלך הפגישה בלונדון שאל אותו הלפר אם הוא יודע משהו על פריצה רוסית למיילים דמוקרטים. לפאפאדופולוס היו קשרים נוספים על אדמת בריטניה, שלפי דעתו כיום היו חלק ממבצע מעקב ממשלתי.

ומה מתגלה לנו ממש בימים אלה?
ג'ורג' פאפאדופולוס מצייץ את הדבר הבא:

״יוסף מיפסוד קשור ישירות לכריסטופר סטיל ולראש הסגל לשעבר של אלכסנדר דאונר. הוא גם היה על המשכורת מג'מאל חאשוגי.״

הדיפ סטייט ניסו לתפור לו תיק. אבל עם החשיפה של טראמפ את מסמכי הFISA הכל ייצא לאור.

וג'מאל חאשוגי מוכר לכם?
זה בגלל שבתחקיר שלנו לאחרונה חשפנו אותו כסוכן דיפ סטייט בציר האמריקאי סעודי.

הנסיך טלאל, כת הנאורים של פדוגייט והירי בלאס ווגאס

לא במקרה מיולר מנסה לקשור את חקירות טראמפ ונתניהו עם קשרי הFBI ולהב 433 כפי שחשפנו:

ניצני הפיכה צבאית פאשיסטית של ארגון 'דרכנו' ו'הסדר העולמי החדש' – חלק ב'

ומה לאהוד ברק, ראש הדיפ סטייט בארץ ולברית חמש העיניים לעיל? לברק כבר העברנו מסר, טראמפ שם עלייך עין, תתחיל להזיע:

עלילות אפשטיין והפלולה של הסדר העולמי החדש

עד פה בנתיים.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. גבריאל 2019-01-09

    חיבור פאזל מדהים! יישר כוח קונספיל, תחקיר מעולה ????