האם בריטניה ואוסטרליה סייעו לדיפ סטייט של אובמה לרגל אחר קמפיין טראמפ?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

  • בריטניה התחננה בפני טראמפ שלא יסיר את הסיווג ממסמכי חקירת רוסיה בשל "חששות חמורים" בנוגע למעורבות המרגל סטיל 

  • האם ברית ״חמש העיניים״ לשיתוף מודיעין וריגול בין חמש מעצמות נטלה חלק בקנוניה של ביצת אובמה נגד בחירת דונלד טראמפ לנשיאות? 

  • הדיל: שתיקה תמורת ראש הנחש, חוסיין אובמה?

ממשלת בריטניה הביעה בפני טראמפ ״חששות חמורים״ בנוגע להסרת הסיווג ושחרור חומרים הקשורים לחקירת טראמפ-רוסיה.
לאחר שטראמפ הורה על שחרור מיידי של המידע ללא צנזורה, לפתע שינה את דעתו והחליט להעביר את המסמכים לבדיקה נוספת של המפקח הכללי דיוויד הורוביץ.

כזכור טראמפ הורה ביום ב׳ לשחרר ללא צנזורה מסמכים מחקירת רוסיה, כולל רשומות הקשורות לבקשה לצו מעקב על פי חוק המודיעין הזר (FISA), שהתקבלה ביוני 2007, נגד יועץ קמפיין טראמפ לשעבר, קרטר פייג׳.

טראמפ הסביר כי מחלקת המשפטים ושתי בנות ברית זרות הביעו דאגה לגבי הסרת הסיווג ושחרור המסמכים.

"התקשרתו אלי היום שתי בעלות ברית טובות מאוד ואמרו, "בבקשה, אפשר לדבר?." "זה לא פשוט כמו שזה נראה," אמר. "אנחנו חייבים לכבד את רצונם. אבל הכל ייצא", הבטיח.

ה״טיימס״ פרסם כי המדובר בממשלת בריטניה כאחת משתי בעלות ברית.

ממשלת בריטניה "הביעה חששות כבדים" משחרור חומרים שמתייחסים "לפניות ישירות לשיחות בין בכירים באכיפת החוק האמריקנית לבין כריסטופר סטיל", כך על-פי פקיד בריטי לשעבר.

כריסטופר סטיל

סטיל, סוכן MI6 לשעבר, הוא מחברו של התיק ״דוסייר״ הידוע לשמצה והלא מאומת כנגד טראמפ. הוא עבד כמקור סודי עבור ה- FBI במשך שנים רבות לפני ניתוק היחסים ממש לקראת הבחירות בגלל הקשר הבלתי מורשה של סטיל עם העיתונות. הוא שיתף את תוצאות ״חקירתו״ על הקשרים של טראמפ עם רוסיה עם ה- FBI בתחילת יולי 2016. ה- FBI הסתמך במידה רבה על תיק סטיל הלא מאומת כדי למלא בקשות עבור ארבעה צווי FISA נגד קרטר פייג׳. פייג׳ הכחיש את טענות הדוסייר, הכוללות שהוא שימש ערוץ האחורי של הקמפיין טראמפ לקרמלין.

טראמפ גם הורה על הסרת הסיווג מהרשומות של ראיונות ה-FBI ששימשו את החקירה של קרטר פייג׳ וכן הערות של ראיונות עם ברוס אוהר, פקיד משרד המשפטים, אשר נפגש לעתים קרובות עם סטיל לפני ואחרי הבחירות 2016.

לפי ה״דיילי קולר״ לא ברור מדוע הממשלה הבריטית מביעה חששות כה עמוקים לגבי הקשר של סטיל עם ה- FBI. ראשית, הוא לא עבד עבור ממשלת בריטניה מאז 2009. עבודתו על התיק הממומן ע״י המפלגה הדמוקרטית כבר ידוע לציבור במשך 20 חודשים, מאז חדשות BuzzFeed פרסם את זה ב -10 בינואר 2017. סטיל גם הודה במסמכים משפטיים בלונדון שכתב את הדוסייר ונפגש עם כתבים לפני הבחירות כדי לדון בו.

ממשלת בריטניה רוצה להגן על מידע הקשור לפעילויות שונות שהתרחשו על אדמת בריטניה במהלך הקמפיין.

תוצאת תמונה עבור ‪alexander downer mifsud‬‏

מיפסוד, דאונר והלפר

ג'ורג' פאפאדופולוס, עובד זוטר בקמפיין טראמפ, נראה כי שימש מטרה לשלושה אנשים בעלי קשרים עם המודיעין הבריטי ו/או ארה"ב: יוסף מיפסוד, אלכסנדר דאונר וסטפן הלפר.

אחד ממקורות ה- FBI, סטפן הלפריצר קשר עם יועץ טראמפ קארטר פייג' ביולי 2016 בפורום פוליטי שנערך באוניברסיטת קיימברידג'. הצמד נשאר בקשר במהלך ספטמבר 2017, אותו החודש בו פג תוקף צו ה- FISA הרביעי והאחרון נגד פייג׳.

הלפר, ותיק ארבע ממשלות רפובליקניות, פנה לעוזרו של טראמפ, ג'ורג' פפאדופולוס, בספטמבר 2016, עם הצעה לטוס ללונדון כדי לכתוב מאמר אקדמי בנושא חיפושי אנרגיה בים התיכון. פאפאדופולוס קיבל טיסה ללונדון ותשלום של 3,000 דולר. הוא טוען שבמהלך הפגישה בלונדון שאל אותו הלפר אם הוא יודע משהו על פריצה רוסית למיילים דמוקרטים. לפאפאדופולוס היו קשרים נוספים על אדמת בריטניה, שלפי דעתו כיום היו חלק ממבצע מעקב ממשלתי.

הוא נפגש עם הפרופסור המלטזי ג'וזף מיפסוד והדיפלומט האוסטרלי לשעבר אלכסנדר דאונר בלונדון במהלך הקמפיין.
מיספוד אמר לפאפאדופולוס במהלך פגישה ב-26 אפריל 2016 כי נודע לו שלממשלה הרוסית יש "לכלוך" על מזכירת המדינה לשעבר הילרי קלינטון: "אלפי" הודעות הדוא"ל שלה. פאפאדופולוס, שהודה באשמה ששיקר לFBI על עיתוי המגעים שלו עם מיפסוד, אמר שהוא לא מאמין שהוא סיפר לאיש בקמפיין טראמפ על טענותיו של מיפסוד.

אבל דאונר טען שבמהלך פגישה ב- 10 במאי 2016, גם בלונדון, פאפאדופולוס התייחס לרוסיה וללכלוך שבידיה על קלינטון. דאונר טען שהוא העביר את המידע הלאה לפקידי ממשלה אוסטרליים אחרים, אשר בסופו של דבר שיתפו אותו עם ה- FBI, וזה פתח בחקירתה נגד קמפיין טראמפ ב -31 ביולי 2016 על סמך המידע.

לא ברור מתי נודע לממשלה הבריטית על פעילותם של מיפסוד, דאונר והאלפר.

[מקור: ״הדיילי קולר״ ״זירו-הדג׳״]

 

כאן המקום להזכיר את ברית ״חמש העיניים״ (Five Eyes, FVEY) שהיא ברית מודיעינית בין חמש מדינות:
ניו זילנד,ארצות הברית, אוסטרליה, בריטניה וקנדה, במסגרת משתפות המדינות כל מידע מודיעיני שבידן עם שאר הארצות החברות, ומתירות הפעלת ריגול של שאר המדינות החברות בשטחן.

הברית קיימת בין מדינות שחולקות את המשפט המקובל, חברות בהסכם UKUSA הרב-צדדי לשיתוף מודיעין אותות.

בברית ״חמש העיניים״ משתפות המדינות כל מידע מודיעיני שבידן עם שאר הארצות החברות במועצה, ומתירות הפעלת ריגול של שאר המדינות החברות במועצה בשטחן של שאר המדינות.

למה הפכה נלי אוהר למפעילת רדיו אותות קריאה לפתע ב2016?

רלוונטי? נלי אוהר מפיוז׳ן GPS ואישתו של דמות המפתח בספייגייט, ברוס אוהר ממחלקת המשפטים וחברו הטוב של המרגל כריסטופר סטיל, מחזיקה רדיו אותות.
למה הפכה נלי אוהר למפעילת רדיו אותות לפתע ב2016?



שחמט

האם בריטניה ואוסטרליה סייעו לדיפ סטייט של אובמה לרגל אחר קמפיין טראמפ?
נראה שכך הדבר וטראמפ טמן למדינות פח מרהיב בהוראתו לפרסם ללא צנזורה את מסמכי הבקשה לחידוש צו מעקב FISA, ובריטניה מיצמצה ראשונה.

מנוף הלחץ בידי הורוביץ

בהעברת המסמכים למפקח הכללי, דיוויד הורוביץ (שלצוותו סופח התובע מס. 2 ג׳ון הובר, שבימים אלה חוקר את כל חותמי צו ה FISA, ביניהם רוזנשטיין עצמו) עקף טראמפ את רוזנשטיין המושחת הנמצא בניגוד עניינים, והאציל את הסמכות גם לפרסם וגם לדרוש מסשנס לפטר את רוזנשטיין הממונה על חקירת מיולר, וחילץ את עצמו טראמפ מהמלכודת שטמנו לו  כ״משבש חקירה״.

Art of the Deal

טראמפ בעמדה לקבל את המירב תמורת הסדרת היחסים עם המדינות הסוררות = מגש ועליו ראש הנחש, חוסיין אובמה.

 

 

 

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *