האדם שהופעל ע״י הדיפ-סטייט כדי להפליל זוטר בקמפיין טראמפ נעדר – ולטענת המפלגה הדמוקרטית הוא כנראה אינו בן החיים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ג'וזף מיפסוד שהופעל ע״י הדיפ-סטייט כדי להפליל את ג'ורג' פאפאדופולוס מקמפיין טראמפ, נעדר ולטענת המפלגה הדמוקרטית הוא כנראה אינו בן החיים.


כתבה של "The Gateway Pundit"

ג'וזף מיפסוד הוא אקדמאי מלטזי, בעל קשרים ברמה גבוהה עם פוליטיקאים רוסים ובריטים. מפסוד הוא עובד לשעבר של משרד החוץ של מלטה, לשעבר מנהל במרכז לונדון למשפט בינלאומי, מרצה באוניברסיטה של סטירלינג בסקוטלנד, ומנהל האקדמיה הדיפלומטית של לונדון.

מיפסוד נעדר לאחר שקשריו עם ג'ורג' פאפאדופולוס התפרסמו ברבים.

ג'ורג' פאפאדופולוס, עובד זוטר בקמפיין טראמפ, נראה כי היה מטרה של שלושה אנשים בעלי קשרים עם המודיעין הבריטי ו/או ארה"ב: יוסף מיפסוד, אלכסנדר דאונר וסטפן הלפר.

מיפסוד ופאפאדופולוס השיגו עמדות בארגון מוזר בשם המרכז הבינלאומי אנרגיה ומשאבים אנרגיה ומשפט חוק וביטחון. פאפאדופולוס היה "אף אחד" והמרכז היה ארגון סרק, במקרה הטוב. מיפסוד נעלם בתחילת נובמבר 2017, זמן קצר לאחר שפפאדופולוס התפרסם בחדשות והוגש נגדו כתב אישום. מקום הימצאו עדיין אינו ידוע.

אף על פי שהסיפור הרשמי הוא שמיפסוד הוא סוכן רוסי, קשרים רבים מובילים אותו בחזרה למודיעין הבריטי. ג'וליאן אסאנג׳ שיתף שרשור ציוצים בו ציין את הקשר בין מיפסוד לבין המודיעין הבריטי.

בריאן וויטקר מ- Medium.com הכין מפה זו של הקשרים והארגונים של מיפסוד.

 

למפסוד היו קשרים חשודים רבים עם סוכנים בריטיים ורוסים. מיפסוד חבר במועצה האירופית ליחסי חוץ (ECFR).

התורם הראשי של ה- ECFR הוא קרן החברה הפתוחה של סורוס.

 

שוב, מיפסוד נעדר מאז שנת 2017 לאחר שהקשר שלו עם ג'ורג' פאפאדופולוס נחשף.

למיפסוד גם קשרים עם סוכנים סעודים.

ג׳וסף מיפסוד עם הסוכן הסעודי טארק עובייד

 

ביום שישי הועד הדמוקרטי מעלה את הסברה כי מיפסוד מת.

דיווח של The Hill:

הוועד הלאומי הדמוקרטי (DNC) העלה ביום שישי את האפשרות שהפרופסור מלונדון, שאמר ליועצו לשעבר של טראמפ, ג'ורג' פאפאדופולוס, שלרוסיה "לכלוך" על הילארי קלינטון כנראה אינו בן החיים.

עורכי הדין של ה-DNC כתבו היום (ג ') בעתירה לבית המשפט כי ג'וזף מיפסוד, שדיבר עם פפאדופולוס במהלך הבחירות לנשיאות ב -2016, "נעדר, ויתכן שאינו בן החיים", דיווחה בלומברג. עורכי הדין לא פירטו מעבר לכך.ֿ

"פרקליטת ה-DNC ניסתה להגיש למיפסוד את מסמכים המשפטיים במשך חודשים ולא הצליחה לאתר אותו או ליצור עמו קשר. בנוסף, על פי דיווחים נאמר שהוא נעלם ולא נראה במשך חודשים, " אמרה דוברת ה-DNC אדריאן ווטסון.

על מיפסוד נמסר כי למד באוניברסיטה פרטית ברומא לפני שנעלם בסוף השנה שעברה, זמן קצר אחרי ששמו הופיע כדמות מפתח בחקירת ההתערבות הרוסית בבחירות 2016.

הפרופסור לא היה בקשר עם תובעים באיטליה המבקשים לחקור אותו על הטענות בדבר עברות כלכליות, וארוסתו סיפרה ל- Business Insider בתחילת השנה כי היא לא הצליחה להגיע אליו.

 

 

 

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. Sheeber 2019-03-09

    Mifsud keeps a low profile, not exposed to cameras.