ניסיון ההפיכה נחשף: הFBI ניהל רישום כפול – אחד למסמכי הספייגט האמיתיים ואחר למראית עין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ניסיון ההפיכה נחשף:  הFBI ניהל רישום כפול – אחד לרשומות ״ספייגט״ האמיתיים ואחר למראית עין
מכת מנע: אנשי הנשיא הריצו חקירה כפולה – אחת של מיולר ואחת של הובר

 

כתבת התחקירים שרה קרטר הפילה פצצה בתוכנית הרדיו של שון האניטי.

שרה קרטר אמרה להאניטי כי ה- FBI מחזיק בשני סוגי ספרי רשומות נפרדים בנושא צווי הFISA לריגול אחר קרטר פייג׳ ורשומות אחרות הקשורות לחקירת רוסיה.

"שרה, אני שומע שזה נהיה יותר גרוע מזה – שיש שם פוטנציאל – לשתי מערכות תיעוד בקרב הצמרת העליונה של הFBI – אחת שהיתה ממשית ואחרת שהוכנה להצגה. האם יש בזה אמת?" שאל האניטי את שרה קרטר.

"בהחלט, שון. עם מספר המקורות שאיתם דיברתי, כמו גם כמה אחרים, יש ראיות המצביעות על כך של- FBI היו סטים שונים של רישומים," אמרה שרה קרטר.

שרה קרטר הוסיפה והסבירה כי הצמרת העליונה בFBI היתה מודעת לכך:

"אני לא אציין שמות עד שכל הראיות יהיו שם, אבל היו אנשים מסוימים מעל פיטר סטרזוק ומעל ליסה פייג' שהיו מודעים לכך," אמרה שרה. "אני גם מאמין שיש אנשים בתוך הFBI שהתהפכו למעשה נגד המעסיקים לשעבר שלהם, אולי אפילו מעידים ומדווחים על מה שקרה בתוך הFBI למפקח הכללי ואולי אפילו לחבר מושבעים הגדול".

כל המעורבים בניסיון הפוטש נגד הנשיא הנבחר כדין חייב לעמוד מול חבר מושבעים גדול ולהעמוד לדין.

[מקור: "The Gateway Pundit"]

בקיצור…



נחזור על שני ציטוטים:

״… היו אנשים מסוימים מעל פיטר סטרזוק ומעל ליסה פייג' שהיו מודעים לכך," [ה״סיקרט סוסייטי״? ה״סיסטרז״?]

״… אנשים בתוך הFBI שהתהפכו למעשה נגד המעסיקים לשעבר שלהם, אולי אפילו מעידים ומדווחים על מה שקרה בתוך הFBI למפקח הכללי ואולי אפילו לחבר מושבעים הגדול״ [הורוביץ וג׳ון הובר? חבר המושבעים ביוטה?]

תזכורת קונספיל  בה סיפרנו לכם על ה״סיסטרז״ וה״סיקרט סוסייטי״ כמו גם על התובע המיוחד מס. 2 ג׳ון הובר מיוטה (שאינו חלק ממדינת העומק – הדיפ סטייט) ועל חבר המושבעים הגדול, שחייבים לקרוא כדי להבין את הסיפור מאחורי הסיפור הרשמי:

ספיי-גייט: הקירות נסגרים על הסיקרט סוסייטי, סיסטרז!

כזכור הנשיא טראמפ הורה על חשיפה המסמכים הקשורים לצווי הFISA  וספייגייט הכוללים את ההתכתבויות בין הבכירים בFBI ומחלקת המשפטים (הדיפ סטייט), דבר שהוביל לפאניקה וניסיון למנף את הוראת הנשיא כדי לנסות ולהדיח את טראמפ בגין שחרור פוטנציאלי של ״סודות מדינה – מקורות ושיטות" ולהתנגד לפרסום.

והנה הדיווח על ניסיון ההתנגדות של ״כנופיית הארבעה״ (מארק וורנר, אדם שיף, ננסי פלוסי וצ׳אק שומר) והמכתב ה״מדהים״ ששלחו הקורא לקהיליית המודיעין בFBI ומחלקת המשפטים להמשיך ולהתנגד להוראות הנשיא. המראיין אומר ״להמשיך״ כיוון שגם במכתב עצמו הם מודים שקיים הסכם עם אישים אלה למנוע את המידע מנשיא ארה״ב. 

להלן ״המכתב המדהים״:

זה יעזור להם? המ….
לא

נזכיר כי מייקל הורוביץ (שאליו סופח החוקר המיוחד ג׳ון הובר) הוא לא פחות ולא יותר מהפקח הכללי במשרד המשפטים, הוא אחראי על הפיקוח על הFBI ועל מחלקת המשפטים. מאז 2015 הוא גם שרת כראש ועדת המפקחים הכללית לנושא יושרה ויעילות (73 מפקחים כללים מרקעים שונים). ״זה אדם חשוב מאד״

היא הוא נושא דברים ב17 בספטמבר השנה במסגרת "יום חושפי השחיתות הלאומי 2018״ ומוצג שם כ״אחד מהחברה הטובים״

האזינו:

הקושרים בבקהילית המודיעין של הFBI ומחלקת המשפטים להפיכה כנגד הנשיא שנבחר למרות ניסיונותיהם להכשילו, ניהלו רישום כפול שהכינו לעצמם ו״תעודת ביטוח״? רזיסטנס יענו?
סורפייז!
אנשי הנשיא ניהלו נגדם חקירה כפולה מלחתחילה, האחת של מיולר והשניה, הבלתי תלוייה, של הורוביץ/הובר!

 

הדיפ סטייט בפאניקה: טראמפ הורה להסיר את הסיווג ולפרסם את מסמכי חקירת רוסיה

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *