ספייגייט: בואו נדבר על נלי אוהר, אישתו ׳היפה׳ של ברוס אוהר

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לאחר העדות בדלתיים סגורות של ברוס אוהר ממחלקת המשפטים, הקונגרס מבקש לחקור את אישתו, נלי אוהר.

 

בכתבה הקודמת דיווחנו לכם שלאחר העדות בדלתיים סגורות של ברוס אוהר ממחלקת המשפטים, הקונגרס מבקש לחקור את אישתו, נלי אוהר.

כזכור, ברוס אור, מנהל כוח המשימה נגד הפשע המאורגן של מחלקת המשפטים של אובמה, הממשיך בתפקידו גם היום (!), התגלה כדמות מפתח ב״ספייגייט״, השערורייה המתמשכת סביב העלילה שהוביל ה- FBI של אובמה, כדי לרגל אחר קמפיין הבחירות של טראמפ במאמץ חסר תקדים לסכל את בחירתו לנשיאות, אחר צוות המעבר שלו ואחר הנשיא המכהן טראמפ במאמץ להדיחו מהתפקיד.

לאחר עדותו הנפיצה בדלתיים סגורות של ברוס אוהר, חברי קונגרס שוקלים לזמן להעיד גם את אישתו, נלי אוהר כדי לחקור אותה בהקשר להעסקתה בחברת פיוז׳ן GPS. הקונגרס גם מחפש לקבל גישה להודעות הטקסט והאימיילים בין אוהר לFBI.

אוהר מילא תפקיד מרכזי במכירת הפייק דוסייר ה״לא מאומת״, שיוצר על ידי חברת פיוז'ן GPS – שם במקביל אשתו של ברוס אוהר, נלי אוהר, עבדה בשכר בהפקת ה״מחקר״ יחד עם המרגל סטיל – ואשר הוזמן ומומן ע״י קמפיין הילארי קלינטון והמפלגה הדמוקרטית.

הדוסייר של סטיל שימש את פקידי אובמה להצדיק מעקב/ריגול אחר חבר קמפיין טראמפ, קרתר פייג׳. המרגל הבריטי לשעבר סטיל היה מקור המפתח שצוטט ע״י הFBI ומחלקת המשפטים כדי להשיג במרמה צו מעקב מבית משפט FISA מבלי שכלל התנהל דיון מול שופט.

בימים האחרונים גם נחשף כי ברוס אוהר החזיק ב׳סוד העניינים׳ בעניין הדוסייר המזוייף של חברו סטיל ואישתו נלי מפיוז׳ן GPS נגד טראמפ, את עמיתו דאז במחלקת המשפטים, אנדרו וייסמן, שכיום מכהן בתפקיד הבכיר ביותר בצוות המיוחד לחקירת ״הקנוניה הרוסית״ של רוברט מיולר.

הסיפור הגדול שתקשורת הפייק ניוז מסרבת לדווח עליו הוא המפגשים הרבים של סטיל הבזוי עם סגן התובע הכללי ברוס אוהר ואישתו היפה, נלי. זה היה פיוז׳ן  GPS ששכרה את סטיל לכתוב את הדוסייר המזוייף והלא אמין, ממומן ע״י הילארי המושחתת והמפלגה הדמוקרטית.

וואו, נלי אוהר, אישתו של ברוס אוהר, היא מומחית ברוסיה בעלת רוסית שוטפת.
היא עבדה עבור פיוז׳ן GPS היכן ששולם לה המון.
קונוניה!
ברוס אוהר היה בוס במחלקת המשפטים, ולמרבה הפלא, הוא עדיין שם!

 

אז בואו נדבר על נלי אוהר, אישתו ׳היפה׳ של ברוס אוהר

Image result for bruce nellie ohr

[מתוך כתבה מעניינת מ״הפדרליסט״ מה MARCH 2, 2018]

נלי אוהר מחזיקה רדיו  אותות קריאה KM4UDZ.
אוהר בוגרת אוניברסיטת הארוורד ב1983 עם תואר בהסטוריה וספרות רוסית. היא למדה בברית המועצות ב-1989 וקיבלה דוקטורט בהסטוריה רוסית ב-1990.

בעבודת התזה שלה בעלת 400 עמודים כתבה ״ברצח מיליונים לא מעטים, ייתכן שג'וזף סטלין היה מעורב בכמה "חריגות", שלדבריה "מייצגות לעתים אמצעים נואשים של ממשלה שלא היתה לה שליטה ממשית על המדינה״.

נאמר עליה שמדברת רוסית שוטפת ומומחית באבטחת סייבר. בעלה הוא ברוס אוהר, לשעבר מס 4 במחלקת המשפטים של אובמה.

בהתאם להצהרה בשבועה של גלן סימפסון, מייסד פיוז׳ GPS, בבית משפט, היא הועסקה ע״י החברה כדי לערוך מחקר עבור קמפיין קלינטון כנגד המועמד דונלד טראמפ. בהצהרתו, סימפסון התייחס לדוחות בנק המראים שפיוז׳ן GPS העסיקה אותה ״לעזור לחברה שלנו עם המחקר והניתוח על מר טראמפ״. מקור

באותו זמן, פיוז׳ן GPS העסיקה גם את המרגל הבריטי לשעבר והמודיע של הFBI כריסטופר סטיל על מנת לקבל מידע מפליל ממקורות הרוסיים שלו על טראמפ. המוצר הסופי של פיוז׳ן GPS  הפך לדוסייר סטיל המזוייף, אשר נעשה בו שימוש ע״י הFBI של ג׳יימס קומי ומחלקת המשפטים של אובמה כדי להצדיק צווי מעקב על פי חוק המעקב אחר המודיעין הזר (FISA)  כדי לרגל אחר חבר קמפיין טראמפ.

Did Fusion GPS’s Anti-Trump Researcher Avoid Surveillance With A Ham Radio?

כזכור, אותו דוח המכונה ״התזכיר של נונס״ (Nunez memo) של ועדת המודיעין של הרוב הרפובליקני בבית הנבחרים קבע בזמנו כי נלי אוהר ״הושכרה ע״י פיוז׳ן GPS כדי לסייע בעיבוד מחקר האופוזיציה על טראמפ״ ומוסיף שבעלה ״סיפק מאוחר יותר לFBI 
את כל המחקר של אישתו. הסנטור לינדסי גרהאם הצהיר בפומבי שהיא ״עשתה את המחקר עבור מר סטיל״.

אנו יודעים שסימפסון חשף בפני ועדת המודיעין שנפגש אישית עם ברוס אוהר, ״על פי בקשתו, לאחר בחירות נובמבר 2016 כדי לדון על הממצאים בנוגע לרוסיה והבחירות״. אותה ועדה גם למדה כי במהלך קמפיין הבחירות, ברוס אוהר נפגש עם סטיל, עורך הדוסייר.

 


תוספת עדכונים שלנו מחקירת הקונגרס של ברוס אוהר בדלתיים סגורות:

ברוס אוהר אישר כי לאחר שהFBI סיים את הקשר עם כריסטופר סטיל בשל הדלפותיו לתקשורת, הFBI חזר לקיים עימו קשר שקט, ערוץ משנה, והמשיך לקבל ממנו מידע.

בהודאה נוספת, דיווח אוהר כי ה- FBI היה ספקני לגבי הדוסייה של סטיל (זה שאישתו נלי הפיקה בפיוז׳ן GPS, כן?) – ולמרות זאת עדיין עשו שימוש במסמך הלא מאומת כדי לקבל אישור מבית המשפט למעקב אחר מודיעין חוץ (FISC) לרגל אחר יועץ קמפיין טראמפ, קרטר פייג׳.

לפי הדיווחים אוהר אמר לחברי הקונגרס שהFBI היה מודע להטיה של סטיל כנגד המועמד דאז טראמפ לפני שפנו לקבלת צו לעקוב אחר קרטר פייג׳.

[קונספיל]

[בינתיים נחשפה הידיעה המדהימה שכלל לא התקיים דיון בפני שופט FISA ובית המשפט פעל כחותמת גומי]

ברוס אוהר החזיק ב׳סוד העניינים׳ בעניין הדוסייר המזוייף של חברו סטיל ואישתו נלי מפיוז׳ן GPS נגד טראמפ את עמיתו דאז במחלקת המשפטים, אנדרו וייסמן, שכיום מכהן בתפקיד הבכיר ביותר בצוות המיוחד לחקירת ״הקנוניה הרוסית״ של רוברט מיולר. [קונספיל]

נחשף גם כי ברוס אוהר לא דיווח על מקור הכנסותיה של אישתו מפיוז׳ן GPS בטופסי האתיקה (גילוי נאות) של מחלקת המשפטים. דיווח זה מחוייב על פי חוק, ההשמטה של אוהר מעלה הרבה שאלות.

על פי החוק, השמטה כזו יכולה להיחשב כראיה הנוטה להוכיח תודעת אשמה. מדוע שיסתיר ע״י השמטה שאישתו הועסקה ע״י החברה שיצרה את הדוסייר המזוייף של סטיל שהמעסיק שלו עצמו, מחלקת המשפטים של אובמה, הגיש לבית משפט להוצאת צווי FISA תחת שבועה, כדי לקבל אישור לרגל אחר קמפיין טראמפ ואחר נשיאותו? האם הוא ניסה להסתיר את קשריו עם פיוז׳ן GPS? ואם כן, מדוע? ולאיזו מסקנה מושבעים אמורים להגיע?  [כאמור, בינתיים נחשפה הידיעה המדהימה שכלל לא התקיים דיון בפני שופט FISA ובית המשפט פעל כחותמת גומי]

 

ברוס אוהר הוא לא לבד בנושא זה. מה לגבי רשיון לרדיו אות קריאה של נלי אוהר?

למה הפכה נלי אוהר למפעילת רדיו אות קריאה לפתע ב2016?

נלי אוהר היא חברה בארגון נשים בבטחון הבינלאומי " WIIS – Women in International Security", המציג עצמו כתומך ב״פרוייקטים מחקריים ויוזמות למעורבות במדיניות בנושאי ביטחון בינלאומיים קריטיים, כולל הקשר בין מגדר וביטחון.״ היא עסקה ביעוץ באבטח סייבר עבור Accenture, חברה עם קשרים פוליטיים, עבורה היא הציגה פרזנטציה בנושא ״קשרי גומלין בין שירותי המודיעין הממשלתיים ופושעי סייבר – קרובים יותר ממה שאתה חושב?״

נדמה כי בין הניסיון המקצועי שלה ונישואיה לפקיד בכיר במחלקת המשפטים, היא היתה מודעת היטב ליכולת סוכנות הביטחון הלאומית ליירט ולאחסן כל התקשרות ברשת.
האם לידע זה קשר להחלטתה באמצע החיים להפוך למפעילת רדיו אות קריאה ולתקשר מחוץ למרחב הסייבר?

מה התרחש כאשר נלי אוהר קיבלה את הרישיון שלה?

ב23 במאי 2016, היא קיבלה רישיון טכנאי רדיו חובב. העיתוי משמעותי. הקמפיין לנשיאות היה בעיצומו והיא ומעסיקה, פיוז׳ן GPS, חפרו בחיפוש אחר ליכלוך בנושא רוסיה לשימוש נגד טראמפ. בהתחשב בידע שלה באבטחת סייבר, האם נלי אוהר קיוותה לעשות שימוש  בתקשורת גלים קצרים שאינה סייבר כדי להסתיר את מעורבותה במאמץ המרושע מהסוכנות לביטחון לאומי?

כזכור, מוקדם ב2016, ראש הסוכנות לביטחון לאומי, האדמירל מייק רוג׳רס, נהיה מודע להפרות ושימוש לרעה מתמשכות ומכוונות במעקבי FISA, אשר בהמשך חשף בעדותו בפני הקונגרס. לאחר מכן, נוצר לחץ בתוך ממשל אובמה לפטר אותו.

שבוע לאחר הבחירות לנשיאות, כאשר הוא עמד בפני הכוונה להדיחו מתפקידו, רוג׳רס ביקר את הנשיא הנבחר במגדל טראמפ. ב19 בנובמבר 2016, רויטרס דיווחה שהחלטתו של רוג׳רס ״לנסוע לניו יורק לפגוש את טראמפ ביום חמישי ללא הודעה לממונים עליו גרמה לתדהמה במעגל הבכירים של הממשל [של אובמה]״

בביקורו הבא של רוג׳רס, צוות המעבר של הנשיא הנבחר פינה את מגדל טראמפ והעביר את פעילותו לניו ג׳רזי. האם הסיבה לכך היא שרוג׳רס הזהיר את טראמפ שצוות המעבר שלו נתון למעקב בלתי חוקי של הממשל? בזמן שדבר זה אינו ידוע, ברור שרוג׳רס מעולם לא היה שחקו בקבוצה של אובמה, כך שהוא וסוכנותו הציבו איום פוטנציאלי עבור המבצע של פיוז׳ן GPS ועל אלמנטים אנטי טראמפ בFBI ובמחלקת המשפטים.

והנה במקרה ציוץ של טראמפ מהיום:

"אין דרך אפשרית שהמפגש במגדל טראמפ בין דון טראמפ ג'וניור וכמה רוסים, שיש להם קשרים עמוקים מאוד הן לקלינטון והן לפיוז'ן GPS, ושבו לא הוחלף מידע על הקלינטונים, הוא פשע. הדמוקרטים מסונוורים משנאתם לטרמפ."

בונגינו

אז, האם פשיטת אמצע החיים של נלי אוהר אל תוך עיסוק ברדיו אותות קריאה היה ניסיון לחמוק ממאמצי הסוכנות לביטחון לאומי של רוג׳רס לגלות את מעורבותה בליקוט הדוסייר-סטיל הרוסי במקורו? בדיוק כמו ההשמטות של בעלה בטופסי האתיקה של מחלקת המשפטים מעלים חשד למניע נסתר, כל תובע מקצועי יכל לעשות שימוש בראיות הנסיבתיות סביב שימושה ברדיו אותות קריאה בזמן שחפרה למציאת ליכלוך נגד טראמפ כדי להוכיח תודעת אשמה וכוונה להסתיר פעילויות בלתי חוקיות.

 

 

 

תזכורת מתחקיר קונספיל:

3) לפני ואחרי שסטיל סולק כמקור, הוא קיים קשרים עם משרד המשפטים באמצעות המשנה לתובע הראשי, ברוס אוהר, פקיד בכיר במחלקת המשפטים שעבד בצמוד עם המשנה לתובע הראשי ייטס ומאוחר יותר עם רוזנשטיין. זמן קצר אחרי הבחירות, ה-FBI החל לראיין את אוהר, תוך תעוד מגעיו עם סטיל. למשל, בספטמבר 2016, סטיל אישר בפני אוהר את תחושותיו כלפי המועמד טראמפ כאשר סטיל אמר שהוא ״נואש שדונלד טראמפ לא ייבחר והיה רגשי לגבי אי בחירתו לנשיא.״ הוכחה ברורה זו למשוא פנים של סטיל הוקלטה ע״י אוהר בזמנו ומיד לאחר מכן במסמכים רשמיים של ה-FBI- אבל לא קיבל ביטוי באף אחת מבקשות לצו מעקב FISA עבור פייג׳.

א) באותו הזמן, אישתו של אוהר הועסקה על ידי פיוז׳ן GPS כדי לעזור בפיתוח מחקר האופוזיציה נגד טראמפ. אוהר לאחר מכן סיפק ל-FBI את כל מחקר הנגד של אישתו, אשר שולם על ידי מרכז המפלגה הדמוקרטית (DNC) וקמפיין קלינטון דרך פיוז׳ן GPS. יחסי אוהר עם סטיל ופיוז׳ן GPS היו מוסתרים באופן שלא ניתן להסביר מבית המשפט הייעודי FISC.

קריאה רלוונטית:

בכיר נוסף ממחלקת המשפטים של אובמה יעיד היום בקונגרס על קשריו למרגל סטיל ולהפרות צווי הריגול אחר קמפיין טראמפ

שותפו לסוד של ברוס אוהר בפייק דוסייר נגד טראמפ, הוא חבר בצוות המיוחד של… מיולר! – טראמפ מאיים להתערב

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *