הנסיך טלאל, כת הנאורים של פדוגייט והירי בלאס ווגאס

טראמפ טלאל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כל המקורות מוסרים לשים לב לחקירות ומעצרים המתבצעים בארה"ב וסעודיה, בין אם זה חקירות אחיו של ג'ון פודסטה(מנהל הקמפיין של הילארי), טוני, בארה"ב, או המעצר של עלוואליד בין טאלל בסעודיה על ידי יורש העצר, הנסיך, האיש שלנו, MBS. טאלל להזכירכם הוא אחד התורמים הגדולים ביותר של הילארי קלינטון, שימו לב:

 

 

הנסיכה הסעודית מספרת הכל: Dhaka Tribune 

Saudi Princess’ tell-all includes Bangladeshi children traded as sex slaves
Tribune Desk Published at 10:23 PM November 11, 2017

הנסיכה הסעודית אמירה בינט אדיאן בין נייף הוציאה הכל כנגד שליטי המשטר הסעודי בהצהרות הבלעדיות שלה לעיתון הצרפתי לה-מונד. היא מספרת שעבדות בסעודיה פועלת בכמה תצורות, אך נעשית בסודיות ומתאפשרת רק בין התורמים העיקריים לבית המלוכה הסעודי.

היא הזכירה את אחד הדברים הדוחים ביותר: קנייה והשכרה של ילדים, במיוחד יתומים, ממדינות כגון בנגלדש, סרי לנקה, הפיליפינים, רפובליקת ג'יבוטי, סומליה, ניגריה, רומניה ובולגריה.

…אדיאן, אשתו לשעבר של הנסיך הסעודי עלוואליד בין טלאל, אשר נעצר לאחרונה במסע הטיהורים נגד השחיתות במדינה… הנסיכה אמרה שהם הפכו את העיר ג'דה למרכולת של עבדים היכן שקטינות מנוצלות בעבור מסיבות סקס שיש בהם סמים ואלכוהול.

היא טוענת שאחת הסיבות העיקריות שכל זה נמשך, היא שהממונים על משטרת קידום הסגולות ומניעת החטאים (משטרת השריעה במדינה) נוטים להתרחק מעניין זה, מפחדים שהם עלולים לאבד את עבודתם, אילו יתערבו…

הילדים הופכים לרכוש של מי שקנה אותם, ואינם מורשים לעזוב ללא רשות. 

סחר בנשים לבנות לצרכי מין גם הוא דבר די רווח…

על פי הכתבה נראה שהיא מדברת על כלל המשטר בסעודיה, אך בעלה לשעבר הוא דמות די מוכרת לנו ובכלל עד מאוד, בין היתר בגלל שזה מתחבר היישר לטבח בלאס ווגאס, וזאת מכמה סיבות. נתחיל מההתחלה. דבר ראשון הירי התבצע מקומות במלון אשר נמצעות בבעלות חברה השייכת לנסיך טלאל.

מקורות לאחזקות של הנסיך בבית המלון ממנו התבצע הירי

כמו כן ייתכן שהנסיך סלמאן אשר לאחרונה ביצע את המעצרים בסעודיה כיורש העצר, כולל המעצר של טלאל, היה בווגאס באזור המתחם בו התבצע הירי (שיחק בהימורים). הוא נתפס במצלמות מלווה החוצה עם יחידת SWAT מיוחדת.
יורש העצר

 

 

ובכן, העניין לא נגמר פה, כזכור, אישתו של מבצע הירי סטפן פאדוק היא פיליפינית, והם שהו שם לא מעט בקו אווירי הלוך חזור, הוא אפילו העביר לשם כספים לפני הירי (כ-100 אלף דולר). יתר על כן, הודלף פרט מידע שקשה לאמת לגמרי אך שכדאי לקחת בחשבון עד שדברים יתבהרו יותר. שימו לב לציוץ הבא של מייק טוקס:

 

MIKE TOKES: "ליורה מלאס וגאס (סטפן פאדוק) היית 'חווה' בלאס וגאס אשר עבדה עם ארגון לא ממשלתי (NGO) פיליפיני וילדים. לאישתו לשעבר יש חלק מהנכס" – 26 לאוקטובר 2017

הוא מביא ראיות שמבחינה הסתברותית נראים שאכן כך הם פני הדברים. שימו לב.

  1. רישום של החוות פרדייס בלאס וגאס (היכן שהתגורר) על שם סטפן פאדוק, אשר נמצאת בקרבת בסיס חיל אוויר.
  2. רישום של החלק השני של הנכס, אותה חווה (חוות פארדייס), על שם פגי פאדוק (שמה של אשתו הראשונה מלפני כ25 שנה). מעניין לשים לב שאשתו השנייה של פאדוק, או יותר נכון החברה שלו עד לירי, עבדה במתחם פרדייס בלאס ווגאס.
  3. הNGO (נו כמו הארגונים בארץ שמארגנים את כל תנועת הצדק חברתי), שבא לעזור לילדים בפיליפינים לעבור ולפתח הזדמנויות להשכלה ועוד בארה"ב, כולל ה'שינוע' שלהם.
  4. אותו NGO משתף פעולה עם החוות הנ"ל

 

1)

2)


3)

4)

ובכן, וואליד בין טלל עצמו, שראיתם איך אשתו לשעבר חושפת כי מהמלוכה בסעודיה סוחרים בילדים גם מהפיליפינים, תרם לא מעט לפיליפינים לאחר שפגע בהם הוריקן יולנדה, אשר בעקבותיו יצאה אזהרה שייתכן ותהיה עלייה בעקבותיו בסחר בילדים מהאזור. אלה בדיוק תוכניות שיקום שכאלה הנמצאים בסביבת ילדים כל כך פגיעים שבהם הטורפים הנאורים יכולים למצוא את הקורבנות שלהם.

טראמפ טלאל

 

 

חושבים שזה הכל? החזיקו חזק, כיוון שלראייה הבאה אין כל צל של ספק, אח של פאדוק נתפס עם כונן קשיח שהכיל פורנוגרפיית ילדים. סטפן עצמו דאג לחסל את הדיסק הקשיח של המחשב שלו לפני שביצע את הירי. כמו כן חברתו של פאדוק עד רגע הירי, מרילו דנלי הייתה בפיליפינים שבועיים מראש לפני הירי (כמה נוח), מדובר בדמות מאוד מוזרה מבחינת הרישומים שלה בארה"ב, יש לה שני מספרי ביטוח לאומי, רשומה שהיתה נשואה לשני אנשים שונים באותו הזמן, שניהם גרו במחוז קלארק שבנוודה,  כמו כן רשום שהיא מתגוררת בכמה כתובות מגורים, והגישה בקשה לפשיטת רגל פעם אחת ב2012.

אז, עדיין מאמינים שאת כל הכסף שלו ושני המטוסים שהיו באחזקתו של פאדוק הוא השיג רק על ידי כסף מהימורים? ככה אתם מכירים את הבית בווגאס? ובכן, זה הסיפור המופרך שתשמעו בתשקורת הבולשביקית המרכזית, להערכתנו, כיוון שגורמים בתוכה משתפים פעולה בתוך כת הנאורים ואולי אף מעורבים עד הצוואר.

 

ולסיום, רואים איך הסוכן המיוחד של האף-בי-איי מנסה להשתיק את שריף לומברדו מלמסור יותר מידיי פרטים על המקרה, ותוך כדי שאלות הכתבים, לוחש לו ״אל תכנס לזה״ (Don't go there).

 

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. יצחק 2018-07-23

    הסרטון בסוף איננו זמין.