ניצני הפיכה צבאית פאשיסטית של ארגון 'דרכנו' ו'הסדר העולמי החדש' – חלק ב'

ניצני הפיכה צבאית פאשיסטית של ארגון 'דרכנו' ו'הסדר העולמי החדש' – חלק ב'

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מסדר האילומינטי מיסודו צמח באחוות סודיות שהיוו גם חונטה צבאית כגון היאניסרים של הבקטשי, המונטאגרדז של היעקובינים, הבולשביקים, נסיון ההשתלטות הצבאית של האגודות הדמוקרטיות נגד ג'ורג' וושינגטון, פלוגות הלוחמים האינדיאנים באחוות אבירי המעגל הזהוב של אלברט פייק, הצבא של אטטורק, וכפי הנראה גם פה, מפא"י והדיפ סטייט (מדינת העומק) שבצמרת בארץ.

כדי להבין את משמעות הראייה הראשונה שפתחה באיסוף החומר המובא בהמשך, יש להזכיר פעם נוספת את הציר המרכזי של מדינת העומק האנגלו-אמריקאית אשר פעילה עד מאוד גם בארץ, ארגון הCFR, המועצה ליחסי חוץ שהיית הענף האמריקאי של קבוצת השולחן העגול. נאמר גם שראשיי התיבות של המועצה מסמל את הקרנות המזוכות ממס carnegie, ford, rockefeller. אלה אותם קרנות מזוכות ממס אשר מתועדות מממנות פעילות חשאית של הסי.איי.איי בחו"ל כולל מבצעי תעמולה, וממנות כמו כן את אותו הדבר בארץ דרך ארגוני מגזר שלישי הפועלים באופן חתרני, רק שכפי שנראה בהמשך, לאחרונה הפעילות החלב להתרחב יותר ויותר גם לצמרת הצבא(מעבר להחדרת ארגונים פמיניסטים). להלן קטע מתוך דו"ח שנכתב על אותן קרנות משנות ה-50 מתוך ועדת חקירה על שם ריס. הועדה מצאה שאותם קרנות שממנו גם את ההקמה וניהלו את ארגון הCFR, עסוקים בפעילות חתרנית המערערת על יסודותיה של ארה"ב, אותו דבר בארץ (ע"ע קול-אחד, V15, דרכנו, הקרן לישראל החדשה).

דוח ועדת ריס - דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

 

ובכן, ישירות מתוך ירחון המועצה ליחסי חוץ הCFR, לב ליבה של מכוני החשיבה של הסדר העולמי החדש, אנו מקבלים הצצה לתוכניות שלהם והשקפת עולמם על ישראל המתבססת בין השאר על פובליציסטים של העיתון הסהרורי שמייצג מיעוט קיצוני בארץ, "הארץ". מתקבל הרושם שהכתבות בצורה מתוחכמת מצדיקות התערבות של הפיכה צבאית בארץ, מה שהוביל לפרסום בכותרות בארץ את המסקנה הבאה שיצאה מהירחון:

מתוך עיתון גלובס:

מכון הגות בארה"ב: בוואקום בישראל, צה"ל הוא מגן הדמוקרטיה מאמר בכתב-העת של המועצה ליחסי חוץ, מוסד משפיע בתחומו, קובע: לנתניהו נוח יותר שצה"ל יכיר פומבית בדברים שהוא, נתניהו, מאמין בהם, אך אינו יכול לאומרם בפומבי בגלל לחצים קואליציוניים ■ "חבל שמנהיגותו של רא"ל אייזנקוט לא נושאת חן בעיני פוליטיקאים ישראליים מסוימים"

ייתכן, סיכוי קל, והאמת היא כנראה בדיוק הפוכה, נתניהו משתמש בעם לאמר את מה שהוא מפחד פחד מוות להגיד מול האליטות. שימו לב, קמפיין ההפיכה הצבאית של האליטות נמשך כבר זמן מה, להלן פרסום מהירחון של המועצה ליחסי חוץ: .

ישירות מתוך ירחון המועצה ליחסי חוץ הCFR, לב ליבה של מכוני החשיבה של הסדר העולמי החדש, אנו מקבלים הצצה לתוכניות שלהם והשק…

‎Posted by ‎קונספיל‎ on‎ ראשון 10 יולי 2016

 

מי שרוצה להעמיק לגבי הדיפ סטייט (מדינת העומק).

דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

 

 

זכרו שספטמבר 2007 נפגשה נשיאת ביהמ"ש העליון, דורית ביניש, עם ראשי הקרן החדשה ועם נשיאת קרן פורד בלשכתה בירושלים. הקרן החדשה הציגה לראווה את התמונה ההיסטורית, יחד עם ציון העובדה שקרן פורד העבירה לקרן תרומה של עשרים מיליון דולר. הפגישה עוררה תהיות. הקרן הורידה את התמונה מהאתר שבו הוצגה. שימו לב על משהו שנתפס יום אחד מתוך ירחון קצינים בשם "במחנה", שם מתוארת רוח האילומינטי של הקצונה הבכירה בצה"ל השייכת לכיס של האליטה, אותה אליטה שאנחנו חושפים באמצעי התקשורת באינטרנט שדינוזאורים סאחים אפורים ומזדקנים כמוההם עוד לא התעדכנו לגביי חשיבותם, ממש כמו בימים בהם לותר שבר את הכנסייה הקתולית עם אמצעי הדפוס שהיו חדישים דאז.

בקטע הבא תראו כיצד האילומינטי בארץ ("הנאורים") נשבעים להשתמש בנשק ותפיסתם המיליטריסטית כדיי לגונן על האקטיביזם של בג"ץ, משטרת המחשבות של התשקורת הבולשביקית, האנרכיסטים באקדמיה, ואף יותר מזה. כל האירועים שקרו לאחרונה יתבהרו עכשיו. רק נציין שוב את שורשי הדגם המערכתי של האילומינטי, קרי חונטה מיליטנטית אגרסיבית "נאורה", אשר מקורם בהיסטוריה הקרובה, הוא בטורקיה וכת הלוחמים של היאניסרים-בקטשיה. אותה חונטה צבאית "נאורה" בטורקיה היית נושאת הדגל של המיסטריות של האילומינטי מהרי אלאמות שבאפגניסטן והמסדרי המוות של המתנקשים השיעיים שחיו שם.

אותה חונטה טורקית היא שהיוותה חממה ובית גידול לכופרים שבתאי צבי ומאמיניו, ובהמשך לממשכיו הפראנקיסטים בתורכיה. הברית האוקולטית הזאת נשמרה בצורתה המודרנית בברית בין מייסדי מפא"י (בן גוריון, ישראל שוחט, ויצחק בן צבי) אשר הלכו להתחנך ולהתלמד בטורקיה אצל מסדרי הטורקים הצעירים והדונמה שהיו המסדר השבתאי ששמר על הגחלת דנן באותה תקופה. שם בעצם נוצרו שני פלגים המשתמשים בצבא לשמור בכוח הזרוע את ערכיהם, האחת היא של מוסטפא כמאל אטאטורק אשר הגיע ממסדרי הדונמה, והשנייה היא, כמובן, מפא"י. הרחבה בכתבות הבאות..

גחלת האילומינטי נשמרת בצה"ל, וכשהיא מרגישה שישראל נעשית מדינה ליברלית ומפותחת יותר מידיי, הם מחליטים לפעול בכוח, ונראה שבהוראת מי שעד לאחרונה היה  הנשיא בבית הלבן, חוסיין אובמה. גחלת האילומינטי בצה"ל נשמרת אך ורק על ידי התמיכה המאסיבית של ארה"ב, על כן הם כולם יוצאים במהקלה צקצקנית בכל פעם שהם מרגישים כי ישראל אינה הולכת בתלם כפי שהתווה אותו אז חוסיין אובמה מהבית הלבן.

ארה"ב במשך שנים פיתחה לידי שלמות את שליטתה במדינות דמוקרטיות אחרות על ידי שימוש במגזר השלישי, העמותות והNGO המהווים אלטרנטיבה לממשלה הנבחרת ואשר מגובים במיליארדי דולרים באופן לא פרופורציונלי דרך הצינורות של הסדר העולמי החדש, מגובים בתקשורת הארצית והעולמית של האליטה המזדקנת, ובעיקר על ידי החונטה של בג"ץ, אי לכך ובהתאם לזאת, בג"ץ אשר מבנהו הוא מבנה של מקדש פאגני של האילומניזם מהווה בסיס חיוני של האילומינטי בישראל, ועל כן אותה חונטה יניסארית צבאית בצה"ל נשבעת (במסמכים שתכף תראו) להגן על כל מי שיעז לאיים על חוסר הפרדת הראשויות במדינה המקנה לבית המשפט העליון סמכות חסרת תקדים שאין שני לה בעולם כמעט באף מדינה מתקדמת.

לאחרונה נראה שלמדינת העומק נמאס מהפעילות הצולעת של המגזר השלישי (וזה הודות לכל אחד ואחת ממכם שחושף את שחיתות העמותות והקרנות הזרות הפועלות פה כסוכנות זרה), והם החליטו להעביר את מירב המאמצים שלהם להשתמש בצה"ל כ"מגן הדמוקרטיה" .

להלן הקטע המצמרר, הוא הורד מהאינטרנט, אבל אנחנו דלינו אותו מהארכיון במיוחד בשבילכם:

כתיבה תמה?

מאת משה פייגלין

ו' כסלו תשע"ב
2 דצמבר 11'

על השולחן במטבח היה מונח גליון טרי של 'במחנה' (גליון 43). בני שהגיע מהצבא הניחו שם – ואני, אגב כרסום דבר מה, עלעלתי במאמר הפותח (עמ' 7). בימי 'זו ארצנו' הוטלו עלי 18 חודשי מאסר בגין המרדה. כך שאפשר לומר שטקסטים ממרידים אצל בעל "דיפלומה" שכמוני מובנים.כשקראתי את העיתון הרשמי של צה"ל, לא יכולתי שלא להבחין מיד כי מדובר כאן במתן הכשר לפוץ' ובאיום מרומז להפעלת הצבא במידה ותנופת החקיקה הבאה מספסלי הליכוד תימשך.
נשמע הזוי?

ציטוט מס'1- פתיחה:

"כל מי שמשרת במערכת הביטחון יודע כי תפקידו להגן על מדינת ישראל ועל
קיומה כמדינה דמוקרטית"

תרגום: תפקידו של צה"ל הוא להגן על המדינה מפני הימין.

הסבר: המושג 'דמוקרטיה' בהוויה הישראלית, פירושו שמאל. אם רוב זעום ובעייתי מחליט להחריב ולגרש 10,000 מתנחלים – אזי חייבים לציית ןלבצע זאת בשם הדמוקרטיה. אולם אם חברי הקואליציה מעיזים לנסות ולייצג את בוחריהם ולחוקק חוקים המונעים את הכפשת האזרח (לשון הרע) או להביא לייצוג הולם של כל גווני האוכלוסיה בבית המשפט העליון אזי זו עריצות הרוב וכמובן סכנה לדמוקרטיה.
את הציטוט שבפתיח צריך אם כן לקרוא כך:

– כל מי שמשרת במערכת הביטחון יודע כי תפקידו להגן על קיומה של מדינת ישראל כמדינה שמאלנית.
כדאי לשים לב שבטקסט המקורי, המילה 'קיומה' ממוקמת באופן מעורפל בין 'מדינת ישראל' לבין 'מדינה דמוקרטית' (שמאלנית) ולא ברור על איזה קיום צריך צה"ל להגן.

ציטוט מס' 2 – המשך: כאן מצטט הכותב ממסמך רוח צהל ומרשימת ערכי השב"כ.

"חיילי צה"ל יפעלו על פי ערכי צה"ל ופקודותיו תוך שמירה על חוקי המדינה וכבוד האדם, וכיבוד ערכיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית".
"עובד השירות (שב"כ) הוא אזרח המדינה המחוייב לחוק, נאמן לערכי הדמוקרטיה…"

ומסכם הכותב: " הצבא והשב"כ ממונים על הקיום שלנו, תפקידם להגן על מדינת ישראל ולמנוע מהרוצים ברעתנו את היכולת לממש את כוונותיהם – והנה, בשני הטקסטים המחייבים של ארגוני הביטחון המרכזיים של ישראל מוזכרים במפורש גם "ערכי הדמוקרטיה".

תרגום: תפקידו של צה"ל הוא להגן על המדינה מפני הימין.

הסבר: אין יותר אוייב. יש "הרוצים ברעתנו". המילה 'אוייב' מכוונת אל מי שמבקש להשמידנו על רקע לאומי – קרי, צבאות ערב וארגוני הטרור. המילים "מבקשי רעתנו" פותחות לצה"ל ולשב"כ אפשרות למטרה אחרת – ולמי שלא הבין במה מדובר מדגיש הכותב מיד כי הכוונה ל "רוצים ברעתנו" המבקשים "לממש את כוונותיהם" ולפגוע ב"ערכי הדמוקרטיה".

מי שחשב אם כן שהגיגיו של פרופ' אסא כשר שנבחר על ידי הצבא בכדי לנסח את מניפסט השמאל שלו, מרגיזים אולי, אך אינם מזיקים, יכול עכשיו להתחיל ולהבין את עוצמת המילה הכתובה. בשם אותם טקסטים שכותב המאמר מכנה "טקסטים מחייבים" מהלך הצבא אימים, בעיתונו הרשמי, על נבחרי העם – לא פחות.

נראה לכם שהגזמתי? בואו ונמשיך.

ציטוט מספר 3

" האם צריכים אלה החוששים למצב הדמוקרטיה שלנו, לפנות עכשיו לשב"כ ולבקש סיוע בהגנתה? עוד אין צורך. למערכת הביטחון אין תפקיד בשיח הפוליטי המתנהל כעת, ובמרכזו הצעות חקיקה הנוגעות בין היתר לבתי-המשפט העליון ולחוק איסור לשון הרע."

תרגום: תפקידו של צה"ל להישמע לפקודות השמאל – כשהכותב יחליט ש "יש צורך".

הסבר: "אפשר להירגע" – עוד אין צורך – בהפיכה צבאית. לא שזו אינה לגטימית. ההיפך הוא הנכון – כל שנאמר עד כה יצק את תשתית הלגיטימציה להפיכה שכזו. אבל בנתיים אין צורך…
"אפשר להירגע" – חברי הקואליציה לא צריכים לדאוג. הם ישלמו לביריון שישמור על העסק שלהם ושום חנות לא תישרף. תנו לכותב לשמור על הדמוקרטיה, רדו מהניסיון המצחיק הזה לייצג את בוחריכם ואנחנו לא נפעיל נגדכם את צה"ל והשב"כ, לפחות לעת עתה – "עוד אין צורך…"

הכותב אינו מזכיר בשאלה הרטורית שלו את צה"ל – הוא שואל שאלת תם… האם הגיע העת לפנות לשב"כ? איש חכם הוא. יודע להלך סחור סחור – הרי לא יכל לכתוב מפורשות האם הגיע הזמן לפנות לצבא. אבל בל נשכח היכן הדברים נכתבים – בעיתון של צה"ל – והכותב קושר כל העת בין שתי זרועות הביטחון המרכזיות. " למערכת הביטחון אין תפקיד בשיח הפוליטי המתנהל כעת" – אבל בהמשך יהיה לה תפקיד, לא רק לשב"כ אלא לכלל מערכת הביטחון – כלומר בראש וראשונה – לצה"ל.

לאחר שאמר את שלו בפתיח, מכבס הכותב את דבריו בערמות מילים שכאילו הופכות את כוונת המאמר לעידוד הקשבה בקרב החיילים. אם תבואו בטענות אל הכותב יוכל תמיד לטעון שלא הבנתם כלל את הנושא. 15 שנה שאני כותב כארבעה מאמרים בשבוע – רובם טעונים. האמינו לי – הבנתי מצויין!

מי שהוזמן לכתוב את השורות הללו הפותחות את עיתונו הרשמי של צה"ל הוא גיל טבת, איש שמאל קיצוני – יוצא מערכת 'הארץ' וכדאי לכולנו לגוגל את שמו, להבין מי האיש ולתהות על פי אילו קריטריונים בוחר צה"ל את האנשים שיעצבו את רוחו.
אבל טבת אינו העניין. שורות ממרידות ורעילות שכאלה ניתן למצוא בכל פמפלט של ארגון שמאל קקיוני המתכנס מעת לעת במסבאה תל-אביבית. לשמאל הישראלי הסטוריה של שימוש אידיאולוגי פרטי בצה"ל עד כדי ריגול ואגירת נשק תוך כוונה לשמש גייס חמישי ולחבור לצבא האדום. האידיאולוגיה שהולידה את משה סנה, אודי אדיב, מרדכי וענונו וענת קם – אחראית גם לשורות המתוחכמות הללו בעיתון 'במחנה'.

טבת הוא ממש לא העניין. העניין הוא מי אמור לתת את הדין בצה"ל על האיום המרומז הזה היוצא מכוונו אל עבר חברי הכנסת של הליכוד. התשובה ברורה וחד משמעית. אם מינוי רמטכ"ל נמנע בשל חריגת בניה, אם מפקד בכיר ומהולל מסיים את תפקידו בשל נהיגת בנו בטרקטורון צבאי, אם מח"ט מסיים את תפקידו בשל פליטת כדור של דרג זוטר בחטיבה – אזי על איום מרומז על הדרג הפוליטי היוצא מן העיתון הצבאי הרשמי, צריך הרמטכ"ל לעוף לכל הרוחות – ומיד! אין כלל בסיס להשוואת החומרה. אם למישהו באמת ובתמים אכפת מהדמוקרטיה הישראלית – כאן הוא מבחנה העליון!

על חברי הקואליציה לדרוש זאת לאלתר. אם לא יעשו זאת, משמעות הדבר היא שהימין מעדיף להתגונן תמיד – כמו זברות הממשיכות לרעות לאחר שהאריה טרף את הארוחה התורנית. אם לא תבוא דרישה לעריפת ראשים בצמרת הצבא סימן הוא ש"עוד אין צורך", כי באמת יש מי שתפקידו לטרוף ומי שתפקידו להיות הארוחה – גם כשהוא רוב. גם זברות הן רוב. "אין צורך" משום שבליכוד העדיפו – לשלם את הפרוטקשן.

פורסם במקור ראשון

להלן איסוף של מאמרים וקטעים בנושא:

ח"כ אמיר אוחנה (הליכוד) השתתף באירוע שבתרבות בראשון לציון בהנחייתו של עורך עיתון 'גלובס', חגי גולן והתייחס לנאומים שנשמעו בכנס הרצליה עם תהיות "אסופת גנרלים המתאספים להחליף ממשלה נבחרת ב'מחאה עממית'? זה באמת נשמע כמו ניצני פאשיזם".

על כך מרחיב אמנון לורד,

 

יתר על כן, הנושא פרץ החוצה בצורה שאי אפשר להסוות אותה. עד כדי כך שלפני כשנה אמרה איילה חסון, כשעוד הגישה את 'השבוע יומן אירועים' בערוץ הראשון, שאחדים מהאלופים ואנשי הביטחון בדימוס קנויים על-ידי האמריקנים. הפעילות הפרו-אמריקנית בבחינת לובי נגד ממשלת ישראל הפכה לעניין כמעט גלוי, אולי בניגוד לרצונם של מובילי המגמה. הציבור ער לכך יותר ויותר. בייחוד אחרי החשיפות האומללות של מאיר דגן המנוח בראיונות ובעדויות שונות שפורסמו לאחר מותו. כך או כך, לאורך שבע השנים וחצי האחרונות, כאשר נשיא ארצות הברית פעל בעקביות נגד האינטרס הישראלי, תוך אוריינטציה כושלת על איראן והעולם המוסלמי, הוא הצליח למצוא למדיניותו סייענים רבים בצמרת הישראלית.


כך מגלים לנו עיתונאים בכירים איילה חסון ואמיר בר שלום.

 

זכרו מחלק א' של המאמר הזה את אהוד ברק בכנס דרכנו (הגלגול של V15 -קול אחד מפרשת השחיתות של התערבות אובמה בבחירות בארץ ב2015 דרך מענק של מחלקת המדינה שלו דאז). בעצם כנס של מדינת העומק, דברים חריפים שחזר עלייהם אחר כך בכנס הרצליה.

ניצני הפיכה צבאית פאשיסטית של ארגון 'דרכנו' ו'הסדר העולמי החדש' – חלק א'

מכון בארה"ב: בוואקום בישראל, צה"ל הוא מגן הדמוקרטיה

 

קוראים לזה הפיכה צבאית

איך נכנה מהלך שבו ארבעה גנרלים (במיל') מבקשים לקחת את השלטון? אבל ההפיכה הזו לא תתממש: כשרה"מ לא נזקק ללגיטימציה של צה"ל וממנה אזרח לתפקיד שר הביטחון, ניסיון הלשעברים לערער את אמון הציבור בממשלה הנבחרת – נדון לכישלון

יחסים מסוכנים: הממשל האמריקני וצמרת הביטחון

זה כבר לא סוד: בצמרת הממשל הישראלי יש הרוקדים לצלילי החליל האמריקני. אובמה דורש שיגנו את פלוני? הם מצייתים; אובמה רוצה לאשר את הסיוע? הם עוברים לדום. בינתיים, הנזק האסטרטגי לישראל הולך ומצטבר

עונת הפוטש נמשכת

לא צריך טנקים ברחובות ומצור על הכנסת כדי לדבר על הפיכה צבאית. די בהסתה להפגנות אלימות שיובילו למשבר פוליטי, כדי להעניק לגנרלים של השמאל את ההזדמנות לתפוס את השלטון

סגן הרמטכ"ל יאיר גולן: מפחיד לזהות בקרבנו את התהליכים שהתרחשו באירופה לפני השואה

"אין יותר קל ופשוט מהתבהמות, התקרנפות והתחסדות", אמר האלוף יאיר גולן בעצרת הממלכתית במכון משואה, והזהיר מפני "ניצני הרס עצמי בדרך להידרדרות מוסרית". מאוחר יותר הסתייג: "לא הייתה השוואה לתהליכים שהתרחשו בגרמניה"

Netanyahu vs. the Generals

Israel’s prime minister is fighting hard to weaken the most important moderate force in his country. Which is why he’s going to be a big problem for the next U.S. president.

השמאל חייב להבין: אין ברירה אלא לאפשר לגנרלים בדימוס להציל את הדמוקרטיה

המחנה הדמוקרטי הישראלי חייב להירתם לאפשר לאנשים בעלי מוניטין ביטחוני להוביל לחילופי שלטון. יש צורך בממשלת חירום שתוכל להצעיד את המדינה לערכי מגילת העצמאות

מי מייחצן את הגנרלים הישראלים בחו"ל?

האליטה הביטחונית בישראל משוכנעת שהזכות להחליט על גורל המדינה רשומה על שמה, ויש עיתונאים ישראלים שזה נראה להם בסדר גמור. מישהו שם שכח איך דברים עובדים במדינות דמוקרטיות

גורמי חוץ חדרו לצבא ומשנים את ערכי צה״ל

האלוף השנוי במחלוקת יפקד השבוע על צה"ל

סגן הרמטכ"ל, האלוף השנוי במחלוקת יאיר גולן יפקד השבוע על צה"ל בשל היעדרותו של גדי אייזנקוט. כזכור בנאום ביום השואה הוא השווה בין המצב בישראל לבין גרמניה הנאצית

מרצה בתכנית לקציני צה"ל: "צריך לחסום את הפשיזם בגופנו"

הקרב על רוח צה"ל: דו"ח מכון לביא חושף את תכניות הלימודים השנויות במחלוקת בסמינרים לקצינים המעביר 'מכון הרטמן'

דובר צה"ל לשעבר חושף את עומק המעורבות האמריקאית בניהול אירועים בזמן אמת בצה"ל

כך חשף דובר צה"ל ומפקד גלי צה"ל לשעבר, תא"ל במיל' אבי בניהו, בתוכנית "פגוש את העיתונות" במסגרת דיון על פרשת סמל אלאור אזריה שחיסל מחבל בחברון:

"יש בעיה, צריך להסתכל על זה מנקודת המבט של הרמטכ"ל: כשיש אירוע כזה, ואני הייתי בכמה אירועים כאלה, אפילו פחות חמורים, מיד הרמטכ"ל מקבל טלפון, כשבדרך-כלל זה לא מתפרסם, מהרמטכ"ל האמריקאי, ושר הביטחון מקבל טלפון משר הביטחון האמריקאי, והם שואלים "מה זה התמונות האלה שרצות ב-CNN?" ואתה חייב מיד להבהיר שזה על פניו סותר את ערכי הצבא."
מקור (דקה 31:20)

כבוד לרמטכ"ל: רב-אלוף גדי איזנקוט קיבל במפתיע עיטור כבוד מרמטכ"ל הצבא האמריקני, הגנרל ג'וזף דנפורד, במהלך ביקורו בארצות הברית

‎Posted by ynet on‎ חמישי 4 אוגוסט 2016

על גבם של בכירי צה"ל: מכונת הספינים של אובמה עובדת במרץ

אובמה נתפס בעסקה מפוקפקת עם איראן, וכרגיל מסיט מעצמו את האש. תוך ניצול התבטאויות בכירי ביטחון ישראלים, הוא מבקש לייצר סכסוכים ולהרחיב את הקרע בין הדרג המדיני לצבאי בישראל

 

ירייה אחת בחברון

״סימן היכר לתהליך שתיארתי הוא העובדה שבשמאל יש מי שמביעים תקווה להפיכה צבאית, ובימין יש המביעים חשש ממנה. לשני הצדדים צריך לומר: הפיכה צבאית מהסוג שאתם מעלים בדעתכם לא רלוונטית לישראל, לפחות לא בעת הזו. אך מהרבה בחינות חשובות אחרות, הפיכה צבאית כבר התרחשה.״

ירייה אחת בחברון

‏כשאלוף פיקוד מרכז לשעבר (להזכיר – אחראי על שטחי יו״ש) טוען שצה״ל שולט על 2.5 מיליון פלסטינים, בעוד צה״ל שולט בפועל על ש…

‎Posted by Omer Dostri on‎ יום רביעי 31 אוגוסט 2016

אני לא יודע אם שמעתם את שמעו של אל"מ דורון בן ברק, ואם הגיעה עד אליכם הידיעה לפיה אושר מינויו לסגן הפצ"ר. אז גם אם כן וג…

‎Posted by Shlomo Pyutrekovsky on‎ יום שלישי 27 ספטמבר 2016

עימות בין המועמדים לסגני הנשיא בארה"ב
קיין: "בצה"ל מאמינים שההסכם מנע אירן גרעינית, תשאל את אייזנקוט".

דב זקהיים, ששימש בתפקיד הבכיר ביותר אליו מונה יהודי בפנטגון אי פעם, פרסם מאמר חריג שבו קרא לנשיא הנבחר דונלד טראמפ לעצור את עסקת הצוללות ביו ישראל לגרמניה. לדבריו, הרמטכ"ל ומפקד חיל הים כלל לא ידעו על העסקה ושניהם חושבים שרכישת הצוללות אינה נחוצה. "סיוע לישראל הוא לא צ'ק פתוח"

פרשת הצוללות: היועץ המשפטי לממשלה הורה לפתוח בבדיקה

השר לשעבר יעלון מפרסם את התוכנית המדינית שלו ב'פוריין אפיירס'.

מאותת לימין: התוכנית המדינית של יעלון

 

הרמטכ"ל הוסיף כי "אנחנו דורשים מהחיילים שלנו את סט הערכים של צה"ל. להגן על המדינה בנאמנות ובאהבה, לנהוג בכבוד לאדם, לדבקות במשימה. זה לא פלקט – זה סט הערכים". כמו כן, הוא הדגיש כי תפקידו של הצבא הוא "לוודא שסט הערכים הזה מתקיים – כדי לשמור על כוחו של צה"ל ועל צדקתו".

 

תיבת התהודה האמריקנית בצמרת צה"ל

בכל מקום בו מעורב אינטרס אמריקני צצים אלופים בדימוס המשווקים את הסחורה כאילו מדובר באינטרס ישראלי. בינתיים, הממסד הביטחוני מאבד את אמון העם ומתבצר כאופוזיציה לממשלת הימין

 

'מפקדים לביטחון ישראל' ממהרים לסגת

אלוף (במיל') אמנון רשף, מייסד התנועה העומדת מאחורי קמפיין ההיפרדות מהפלסטינים, בשיחה עם 'מידה', מסרב לחשוף את זהות תורמיו. "יש כאלו שאינם ציונים ורוצים להגיע למדינה אחת"

 

הקצונה הבכירה של צה"ל וההשפעה האמריקנית

בתהליך ארוך של הכשרה מקצועית וטיפוח קשרים אישיים, רעיונות אמריקניים חודרים לצה"ל ומעצבים את השקפת עולמם של מפקדיו. "המטרה היא להפוך אותם לסוכני השפעה של ארה"ב"

 

The Generals Guarding American Democracy
It has fallen to military men to keep our institutions safe.

 

אם טראמפ ידחוף אותנו לעוד סבב של שיחות הרסניות, האשמה תהיה בצה"ל

שורש הבעיה שאנו נתקלים בה עם הבית הלבן נמצא אצל השתדלנים של הרשות בישראל, צמרת הצבא שנוקטת עמדה פוליטית. משם מתחיל הלחץ לדבר עם אבו מאזן

 

CNN’s Bernstein Suggests It’s Time for ‘Military Leaders' to ‘Urge’ Trump to Resign

 

שנאת לוחמים

ב-1967 התגייס בנימין נתניהו לגוורדיה של ישראל, לסיירת מטכ"ל, ולכאורה השתלב בחבורת הדיאדוכים ואף הצטיין בה. אבל ביבי הוא סיפור אחר לחלוטין.

בעוד שרוב חבריו ליחידה נולדו בקיבוצים, נתניהו היה עירוני. בעוד שרובם עברו אינדוקטרינציה סוציאליסטית, אביו של נתניהו, בן ציון, היה אחד ממזכיריו של זאב ז'בוטינסקי, שחינך את בנו מינקות לציונות רוויזיוניסטית. בעוד שרובם למדו בישראל, משפחת נתניהו חייתה לסירוגין בישראל ובארה"ב. את לימודיו התיכוניים עשה בצ'לטנהם שבפנסילבניה, ואת האקדמאיים – באוניברסיטאות יוקרתיות בארה"ב. בעיני קבוצה ניכרת של בוגרי סיירת מטכ"ל, שגם קינאו בו על שליטתו באנגלית ועל השכלתו המעולה, ביבי לא היה "משלנו", אלא "יורד". על שכמותו אמר רבין בקדנציה הראשונה שלו כראש ממשלה: "נפולת של נמושות".

בעוד שביחידות הקרביות המעולות בצה"ל ובעולם כולו מקובלת תרבות של אחוות לוחמים, נתניהו נתקל בתופעה הפוכה: שנאת לוחמים. כמו יצחק בן אהרון בשעתו, גם אותם אנשים הרגישו שנפולת נמושות גנבה להם את המדינה.

מדובר באנשים מוכשרים מאוד, עשירים מאוד, שנולדו בקיבוצים אך חיים היום בווילות יקרות בתל אביב ומרבים בנסיעות לחו"ל. הם מניעים תהליך תת-קרקעי של שנאה לנתניהו שהולכת ומתעצמת. נתניהו ושומר ראשו דוד ביטן אינם מבינים תופעה זו, ואינם יודעים להתמודד איתה. לכן הם פונים יותר ויותר לפריפריה. ואף ששם הם מצליחים, אי אפשר להתעלם מהאליטות ומהדיאדוכים. גם לא להתגבר עליהם.

זאת היום הבעיה העיקרית של נתניהו. אם הוא רוצה שהאליטות יאתרגו אותו כפי שעשו לשרון, הוא צריך, כפי שהציע לו לאחרונה פרופ' יחזקאל דרור במאמר ב"הארץ", להקים מדינה פלסטינית כאן ועכשיו. אחרת – אין לו סיכוי.

 

יאיר גולן: "ישראל לא יכולה לנצח את איראן לבד"

סגן הרמטכ"ל לשעבר האלוף יאיר גולן שוב נתפס בהתבטאות מעוררת מחלוקת, כשאמר בכנס בארה"ב כי "ישראל לא יכולה להתמודד עם איראן בכוחות עצמה"

 

https://conspil.com//2017/09/iranian-deal-endorsement/

בדמוקרטיה מתוקנת על פחות מזה גנרל מקבל בעיטה ונשלח לעשות לביתו. אבל פה? ראשי הצבא חותרים תחת מדיניות הממשלה בפריים טיים למצהלות השמאל ותקשורת

‎Posted by Akiva Bigman on‎ יום רביעי 20 ספטמבר 2017

בין אזריה לחלמיש- כך סירס אייזנקוט את הלוחמים.העובדה שהחייל מחלמיש קיבל צל"ש מפקד אוגדה היא חרפה. הענקת הפרס נועדה לקדם…

‎Posted by ‎משה איפרגן‎ on‎ יום שלישי 19 ספטמבר 2017

בלעדי: 4 רמטכ"לים מול המצלמה

22 שנה לציון רצח רבין: רבי האלופים בני גנץ, גבי אשכנזי, דן חלוץ ומשה בוגי יעלון התכנסו לשיחה על מורשתו של רבין, על השסע בעם ועל המנהיגות של היום. "האיום הגדול על ישראל – מגיע מבפנים"

 

"אם טראמפ יורה לפתוח במתקפה גרעינית – אסרב"

מפקד הגרעין האמריקאי, הגנרל ג'ון היטן, אמר כי אם יחשוב שהפקודה של הנשיא אינה חוקית – הוא יסרב, וימצא פתרון אחר. "אני חושב על התרחיש הזה הרבה"

דיווח: הילארי הדליפה מידע על פעולה ישראלית נגד איראן
לארי קליימן, בכיר לשעבר במשרד המשפטים האמריקאי, טוען כי בזמן ששימשה כמזכירת המדינה, הדליפה קלינטון ל"ניו יורק טיימס" מידע על פעולה צבאית ישראלית נגד טהרן. המטרה: לחתום על הסכם גרעיני "מתחת לשולחן"

הרמטכ"ל ישתתף באירוע של ארגון שמאל

הרמטכ"ל גדי איזנקוט ישתתף הערב בהרצאה ודיון בכנס של "המכון הישראלי לדמוקרטיה". בהודעת דובר צה"ל נמסר כי הרצאתו לא תשודר בשידור חי ואינה פתוחה לסיקור

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. דני 2017-12-19

    נשמח אם תתנו לי את תמונת המצב של ממשל טראמפ בתוך כל ההקשר הזה, וכן מיהו ומהו הטראמפ הזה, באמת אוהב ישראל, או שיש כאן משהו מאחורי הדברים. תודה