על הגל הראשון של הקורונה ואנטומיית הדיסאינפורציה – ״הקונספירטורים״ החדשים הם תועמלני הסדר העולמי החדש

על הגל הראשון של הקורונה ואנטומיית הדיסאינפורציה – ״הקונספירטורים״ החדשים הם תועמלני הסדר העולמי החדש

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מזה זמן רב אנו כותבים באתר כי ה״חדש״ ב״סדר העולמי החדש״ הוא שסין תהיה מעצמת העל השלטת, ולשם בעצם מכוונים הגלובליסטים והאליטות. בלומברג, ביל גייטס, הנרי קיסינג'ר, חברות הביג טק, כולם יכולים לעשות עסקים היכן שיש שוק חופשי כמו בארה"ב, אבל כדי לקבל גישה לשוק לא פחות קטן של מאות מליוני סינים שבויים ממעמד ביניים מתפתח, הם צריכים לצעוד לפי החליל של המפלגה הקומוניסטית הסינית, וזה לא דבר פעוט כאשר החברות הגדולות היום שהגיעו לראשונה בהיסטוריה לשווי של מעל טריליון דולר זקוקות לשוק הסיני בשביל השווי שלהם. מעבר לכך ישנם השלכות תרבותיות שהאליטות מתעניינות בהם, כאשר החלפת המעצמות באה עם החלפת ערכים, הערכים של העולם החופשי המבוסס על היהדות והנצרות, לעומת סין הנשלטת על ידי המפלגה הקומוניסטית.

נשיא סין שי ג׳ינפינג נשבע להוביל את הסדר העולמי החדש (2017)

הקורונה במובן זה מהווה קטליזטור חשוב בליקוי מאורות בהם המעצמות מתחלפות זו עם זו. תוך כדי נוצר מצב של "מרוץ חימוש" בדומה למלחמה הקרה הקודמת, רק שהפעם היעדים הם חיסונים, תרופות, ותשתיות ה5G אשר יקבעו עליונות טכנולוגית כלכלית בעשורים הקרובים. זה לא מקרי שאלה בדיוק היעדים של הדיסאינפורמציה הגואה ברשת בזמן הקורונה. במובן הזה נרצה להראות ולנתח כיצד עובדת המתקפה הדו-שלבית של סין יחד עם האליטות בהאצת התהליך להבאת הסדר העולמי החדש דנן.

שלב א' – הפצת הנגיף (לאו דווקא יצירתו, אבל ייתכן)

הנשיא טראמפ ומזכיר החוץ פומפאו הוציאו לא מזמן החוצה את מה שאמור היה להיות צו השעה. ארגוני המודיעין האמריקאים טענו כי הם בודקים את האפשרות שנגיף הקורונה הגיח ממעבדה בסין, אך לא מצהירים שום דבר חד משמעי.

In Rare Move, U.S. Intelligence Agencies Confirm Investigating if Coronavirus Emerged From Lab AccidentWSJ By Warren P. Strobel and Dustin Volz – Updated April 30, 2020

זמן קצר לאחר הדיווח יצא מייק פומפאו עם הדברים הבאים:

"יש המון ראיות לכך שמקורו של הנגיף הוא במעבדה בעיר ווהאן. הנגיף עלה בחייהם של עשרות אלפי בני אדם ואלפי אמריקנים. אני והנשיא היינו ברורים מאוד בנושא. תהיה תגובה אמריקנית שתתבצע בזמן שאנו נראה לנכון" , סיכם פומפאו את דברו. מזכיר המדינה סירב לציין כיצד תראה התגובה האמריקנית, ויותר מזה, הוא סירב להגיד האם לדעתו בייג'ינג הפיצה את הנגיף בכוונה תחילה. יום לאחר מכן טראמפ יצא והרחיב על עניין ההסתרה הסינית של הנגיף אשר כיום קשה להכחיש.

טראמפ: ״המודיעין כרגע דיווח לי שצדקתי, וכי הם [הסינים] לא העלו את נושא נגיף הקורונה עד סוף חודש ינואר, רגע לפני שאני סגרתי את הכניסה לארה״ב מסין. בנוסף, הם דיברו על הנגיף רק בצורה מאוד לא מאיימת…״.

בניתוח שלב ב' של התכנית, נכנס יותר לעומק לעניין הדיסאינפורמציה של הסדר העולמי החדש בעניין הנגיף. כרגע אנו רק מנסים להעביר את הנקודה שההסתרה לאורך זמן הייתה קריטית בכל הקשור לתפוצת הקורונה בעולם. אך הנקודה החשובה ביותר בעניין היא זאת:

פרופ' להיסטוריה בהארוורד ובכיר במכון מחקר על שם הובר, ניל פרגוסון, שאל בתחילת אפריל שני שאלות קרדינליות, למה סין הכחישה עד ה20 בינואר שהנגיף מדבק בין אדם לאדם, והרבה יותר חשוב מזה, למה המרחב האווירי לח'וביי בווהאן, מקור ההתפרצות, נסגר לסין ב23 לינואר אבל נשאר פתוח לכל שאר העולם? העניין הזה דווח ממש בצורה שולית בעוד מקומות, אך טראמפ לוחץ על הנקודה הזאת במסיבות עיתונאים והתשקורת המרכזית מתעלמת.

בהמשך כשהנגיף התפשט היה ניתן לראות את שרשרת המזון של הדיסאינפורמציה אשר דחפה את ההתפשטות והתמותה כלפי מעלה. סין מוציאה מחקר שנוגד מחקרים וראיות אחרים, ארגון הבריאות העולמי הולך עם הקו שלהם, וההנחיות מובילות להתפשטות ותמותה מהנגיף. אתם תראו זאת היטב בחלק של המאמר המנתח את סוגי הדיסאינפורמציה שפעלו בשטח, אך ניתן לכם דוגמא טובה להמחשה:

סין מוציאה מחקר בתחילת מאי שמראה כי קורטיקוסטרואידים אינם מועילים בטיפול בקורונה, ארגון הבריאות העולמי מוזכר שם גם בכך שנתן הנחיות בהם הוא ממליץ לא להשתמש בהם בטיפול בנגיף, בסוף מאי הארגון חוזר על ההנחיה. בד בבד הארגון המליץ לכולם להצטייד במכונות הנשמה ולחבר אותם מוקדם לחולים קשים (כאן במרץ הם טוענים שרוב החולים הקשים צריכים זאת). היום מסתבר שההפך הוא הנכון, השימוש בקורטיסטרואידים, אשר במשך חודשי הגל הראשון הומלץ על ידי הארגון לא להשתמש, נמצא כנראה כתרופה המצילת חיים הראשונה נגד הנגיף (אפילו הארגון כבר לא יכול להכחיש עקב תוצאות מחקר לא סיני), וחיבור מוקדם למכונות הנשמה דווקא גרם לנזקים כבירים ולכן עכשיו מנסים להפחית את השימוש בהם. כמובן הדיסאינפורמציה תחגוג על כך ותאמר שיש פחות מונשמים אז אין סכנה. ישראל הקדימה את כולם ולא הקשיבה להנחיית הארגון הבין לאומי, ומלכתחילה השתמשה בתרופה אשר כנראה יכולה להסביר חלקית את התמותה הנמוכה בארץ.

תזכורת: סורוס השקיע בכבדות בחברת מחקר ביוטק סינית בעלת מתקן בווהאן החוקרת תבניות נשימה ומחלות זיהומיות.

ישראל גם לא הקשיבה (כמו מדינות נוספות, הידועה מהן צרפת) להנחיות ארגון הבריאות העולמי נגד התרופה הידרוקסיכלוקווין, ובארץ בעמק עפולה דיווחו באמצע מאי כי מסיכום הגל הראשון של חולי הקורונה שטופלו במרכז הרפואי העמק עולה כי בעזרת הידרוקסיכלורוקווין, מתוך 74 חולי קורונה, בהם חולים קשים ובינוניים, אף חולה לא נזקק להנשמה מלאכותית. 71 חולים החלימו, ו – 3 היו מאושפזים במצב קל. ארגון הבריאות העולמי מנע בהנחיות שלו תרופות שיכלו למנוע הגעה להנשמה מלאכותית שכיום רואים כי ייתכן ועושה נזק רב מתועלת.

אילו הייתה כוונת מכוון להפצת הנגיף, למנוע טיפול מציל חיים בו ולקדם טיפול מזיק, כך זה היה נעשה. הסתרת הסכנה,השארת קו אוירי פתוח להפצת הנגיף,והמלצות המגבירות תמותה. להלן התוצאות של אותם מעשים:

נציג לכם כיצד נראה כמות התמותה העולמית בעולם בזמן שבועות הקורונה. הנתונים שנציג אינם של ארגון הבריאות העולמי (ובטח לא של סין) כיוון שכפי שתראו עד סוף המאמר, לא ניתן לסמוך עלייהם כלל והם פועלים יותר כארגון טרור מאשר ארגון בריאות. הנתונים הם של תמותה בכלל, מכל סיבה שהיא, ולא תמותה מקורונה, וזאת כיוון שברשת רץ דיסאינפורמציה לגבי איך סופרים את הנפטרים מהנגיף. הנתונים שנציג מראים את התמותה השנה בשבועות התפרצות המגיפה בהשוואה לממוצע של שנים עברו, וזאת כדי שתראו שיש חריגה יוצאת דופן מעבר לכל פרופורציה במספר רב של מדינות, בשבועות הגל הראשון של הקורונה, זאת למרות שבחלק מהזמן היה סגר באותם מקומות (חלק יותר וחלק פחות), אשר מוריד תמותה מסיבות רבות כגון תאונות דרכים, ואף על פי כן הגופות נערמות.

הנתונים מגיעים מחברת הפייננשנל טיימס, הם אנשי מקצוע מיפן שהיא לעומתית לסין ומבינה היטב את סכנתה, והם לוקחים נתונים ממספר רב של מקורות. כמו כן בגרסה הזאת אין נתונים מאוניברסיטת ג׳ון הופקינס אשר פועלת בצמוד לארגון הבריאות העולמי, והעיתון עצמו אינו קשור לניו יורק טיימס של הדיפ סטייט. יתרה מזאת, ניתן להצליב את הנתונים הללו בעוד מקורות, אך החלטנו להביא את המקור המקיף ביותר כרגע שמצאנו. כל המפיץ את הדיסאינפורמציה שארגון הבריאות העולמי הפיץ בתחילת הדרך אשר גרם להתפשטות המגיפה בעולם ולכמות התמותה שתראו בגראפים, חייב חייב להנפיק הסבר ממה כל כך הרבה אנשים מתים בזמן סגר בשבועות הקורונה. אם אין נגיף אז למה? מנסיון רב, כשהשאלה הזאת עולמה מול מפיצי דיסאינפורמציה, הם נסוגים לאד הומינם, כי אין להם באמת תשובה, ורבים מהם ,פעילים שהוטעו, מתפכחים. (מקור א׳, מקור ב׳)


פה הנתונים מגיעים עד מאי, וכבר ניתן לראות השפעה ברורה יותר של הפעולות שננקטו על ידי המדינות לטיפול במגיפה כמו הסגר. מבין המדינות היוצאות דופן בהן אין חריגה בתמותה נמצאת גם ישראל.

יגידו כי הנה התמותה בסוף יורדת, אך מתעלמים מהאמצעים שננקטו, ולא לוקחים בחשבון לאן כמות המתים יכול היה להגיע לו לא היו נוקטים שום אמצעים נגד המגיפה. יתרה מזאת, להלן מדד של תמותה באותו האופן, המתמקד בכלל אירופה, ועושה פילוח לפי גילאים. הנתונים מאתר EUROMOMO המנתר תמותה ביבשת אירופה. גם כאן יש חריגה של התמותה כמעט בכל הגילאים ולא רק הזקנים (וגם זה טיעון הזוי לחשוב שיש אנשים שיכלו לחיות עוד 20 שנה או עוד עשור, ויש מי שמדברים בקלות דעת על האפשרות פשוט להפקיר אותם כי הם כבר ממילא זקנים):

לעומת כל זאת, במקומות כמו טאיוואן, הונג קונג, וסינגפור, מדינות אסיה הלעומתיות לסין, לא חטפו ממש מכה מהקורונה. כפי שתראו עוד רגע, זאת בעיקר בגלל שהן לא הקשיבו לארגון הבריאות העולמי וכן נקטו בכל האמצעים בזמן שארגון הבריאות העולמי התנגד אליהם. סיימנו את שלב א׳ עם דיסאינפורמציה, וזה מביא אותנו מייד לשלב ב׳ להראות לכם את האנטומיה ושרשרת המזון של מבצע הדיסאינפורמציה.

שלב ב' – דיסאינפורמציה לערער את היכולת של מדינות ריבוניות להתמודד עם ההתפרצות ולהחליפם בסדר עולמי חדש

בחלק זה של המאמר ננפץ את כמה מיסודות הדיסאינפורמציה ברשת ונסביר את הטכניקה וההגיון מאחוריהן. אנו מזהים שישנם כמה רבדים של מידע כוזב, דיסאינפורמציה (דיסאינפו), המופעלת בזמן גלי מגיפת הקורונה.

  1. הדיסיאנפו של ארגונים בינלאומיים כגון ארגון הבריאות העולמי (WHO).
  2. הדיסאינפו הישיר של המפלגה הקומוניסטית.
  3. הדיסאינפו של נציגי האליטות הגלובליסטים.
  4. הדיסאינפו של חברות הביג-טק.
  5. הדיסיאנפו ברשתות החברתיות מצד הציר הסיני.
  6. הדיסאינפו ברשתות החברתיות של הדיפ סטייט והאליטות בארץ.

נעבור סעיף סעיף.

1) הדיסיאנפו של ארגון הבריאות העולמי (WHO).

את הנגיף היה ניתן לעצור ולהרוג כבר בסין מבלי שיתפשט בצורה מאסיבית בכל העולם. יש מדינה שניתן ללמוד ממנה הרבה על איך להתייחס לסין בחשדנות, וכיצד להתמודד עם נגיפים חדשים, טאיוואן. כמו טאיוואן יש עוד מקרב שכנותיה של סין, אך נתמקד בה לעת עתה. כבר ב31 ל-דצמבר הרשויות במדינה דיווחו לארגון הבריאות העולמי על כך שהנגיף מדבק בין אדם לאדם, הם ידעו זאת בין היתר כי כבר אז הם שמעו מקולגות בסין מהצוות הרפואי שהם נדבקים בעצמם מהנגיף. אך למרות האזהרות, ארגון הבריאות העולמי שמר על המידע לעצמו, לא שיתף מדינות אחרות, ולא דיווח לאף אחד. במילים אחרות, פשוט התעלמו.

כמעט חודש אחר כך, ב20 בפבואר, כאשר המגיפה מתפשטת לכל עבר, הודו בסין כי היא מדבקת בין אדם לאדם. עד אז הציגו את הסברה שהיא מדבקת בין חיה לאדם והסיפור המרכזי שמכרו היה על מקור ההתפרצות בשוק חיות הבר בווהאן. ארגון הבריאות העולמי הולך יד ביד עם הקו הסיני שאין להכיר בטאיוואן ולכן מתעלם אפילו משאלות בנוגע למדינה כאילו היא לא קיימת, להלן סרטון מצמרר על האופן המחליא בו הם מתעלמים מקיומה של המדינה רק בגלל שסין גורסת כי טאיוואן היא עוד מחוז שלה ולכן אינה יכולה להחליט דברים על דעת עצמה באופן ריבוני.

כאשר נודע שהנגיף מדבק בין בני אדם מצד סין, כמו שהצגנו לעיל, הם סגרו את המרחב האווירי בין ווהאן לשאר סין, אך לא לשאר העולם. בזמן הקריטי הזה היה ניתן לפעול ולסגור כבר אז את המרחב האווירי לסין ולמנוע התפשטות מסוכנת של הנגיף בעולם, אך הדיסאינפורמציה של ארגון הבריאות העולמי שיחק תפקיד מרכזי בהפצת הנגיף.

יו״ר ארגון הבריאות העולמי, תאודרוס אדהנום, נראה כמועמד מושלם בדיוק למערכה כזאת. הוא מגיע מארגון מרקסיסטי מהפכני בשם החזית העממית לשחרור תיגראי אשר הוגדר בארה״ב כארגון טרור. הוא נבחר לראש ארגון הבריאות העולמי בגיבוי המפלגה הקומוניסטית של סין, והואשם כי טייח שלוש התפרצויות של מלריה באתיופיה בשנים 2006,2009 ו2011.

לאחר הכרזת טראמפ ב31 לינואר, ב2 לפבואר נכנס לתוקף איסור טיסות מסין לארה״ב מחשש להפצת הנגיף, יום לאחר מכן ב-3 לפבואר אמר תאודרוס כי “הפסקת טיסות נרחבת אינה נדרשת כדי להביס את הנגיף הסיני”. אחרי תאודרוס הגיעו מקהלת התשקורת הבולשביקית ושיווקו לצרכני אופנת הערכים שלהם את מהלכי טראמפ כנובעים מגזענות ולא כי חלילה יש בעיה של מגיפת הקורונה. אנשי מפלגת הדיפ סטייט בארה״ב, הדמוקרטים, גינו את ה״גזענות״ ועודדו אנשים אחרי סגירת הקו האווירי לצאת לבלות בצ׳יינהטאון, ננסי פלוסי בקליפורניה, ובניו יורק המפקחת על הבריאות הדמוקרטית, אוקסיריס בארבוט. עוד הוסיפה בארבוט בהודעה שלה שאנשים ייצאו לחגוג בצ׳יינה טאון, להמנע מ״דיסאינפורמציה בנושא הקורונה״, כאשר ההפך הוא הנכון, היא זאת שהפיצה מידע כוזב שסיכן אנשים.

מערך הדיסאינפורמציה של ארגון הבריאות העולמי השתיק את מי שניסו להזהיר מסכנת המגיפה ומעצם היותה מדבקת בין אדם לאדם, הכריזו על כך באיחור של כמעט חודש ולאחר מכן עוד המשיכו למנוע מאמצים לסגור את הקו האוירי לסין בטענה שזה לא אפקטיבי. אלה דברים שגרמו לנגיף להתשפט ביתר שאת בכל העולם ויחד עם זאת להרדים את האנשים לגבי הסכנות שבהתמודדות איתו. מיותר לציין שלאורך כל הדרך הארגון שיבח את סין בהתמודדות עם הנגיף ולא ציין שום דבר לגבי הטיוח וההסתרה מצד הרשויות שם.

פה זה לא נגמר. אתם לא תאמינו כמה ה״קונספירטורים״ החדשים נשמעים כמו ארגון הבריאות העולמי אותו הם כביכול מבקרים.

בהמשך בחודש מרץ טענו בארגון הבריאות העולמי, ועמדו על כך, כי אין צורך בחבישת מסיכות מצד מי שאינו רופא ומי שאינו חולה. הם חזרו על הטענות האלה גם לאורך אפריל. כפי שהרשויות בארה״ב ומדינות אסיה הלעומתיות לסין שהתמודדו היטב עם הנגיף (טאיוואן, הונג קונג, סינגפור) החליטו בניגוד לעמדת הארגון לסגור קווים אוויריים (במיוחד לסין) כדי להאט את ההתפשטות של הנגיף, כך גם טענו שכן יש צורך בחבישת מסיכות. שוב, צריך פשוט ללמוד מהמדינות המוצלחות באסיה כיצד הן התמודדו עם הנגיף כתוצאה מנסיון לא פשוט עם נגיפים קודמים כמו הSARS, ומסתבר שהן עשו כל מה שארגון הבריאות המליץ לא לעשות. אך לא רק בטאיוואן היה ברור שיש צורך במסיכות, גם סין עצמה החלה לאגור ולשמור אצלה כמויות אדירות של מסכות עוד בינואר כשהם אותתו לעולם שהכל בסדר, והרי ארגון הבריאות העולמי שיבח את ההתמודדות של סין עם הנגיף.  

המסרים ההרסניים שעזרו למגיפה להתפשט לא פסקו כאן. בסוף מרץ ותחילת אפריל הארגון טען כי הנגיף כלל לא עובר באוויר, דבר שעולה בקנה אחד עם המגמה לדברים שלהם על מסיכות. אבל מחקרים, לא של הארגון, הראו כי לא כך הדברים. באמצע מרץ חוקרים מהמכונים הלאומיים לבריאות בארה״ב, אוניברסיטאות פרינסטון, קליפורניה ולוס אנג'לס, בשיתוף הקרן האמריקנית למדע, מצאו כי ניתן לאתר את הווירוס זמן רב מאוד באוויר. הדבר אגב מבטל את דבריו של ביל גייטס (כפי שתראו בסרטון בהמשך) אשר טען כי ארגון הבריאות העולמי קשור קשר גורדי ומתואם עם המכון הלאמי לבריאות של ארה״ב.

היו עוד מחקרים שפורסמו לאורך אפריל שסתרו לחלוטין את הקו היחסית ייחודי של ארגון הבריאות העולמי בעניין היכולת של הנגיף להנשא באוויר. הניסויים והבדיקות של המכון הלאומי לבריאות חזרו על עצמם גם באמצע מאי והראו שהוא יכול להיות נישא באוויר עד כמעט רבע שעה, ו״רסיסי דיבור המיוצרים על ידי נשאים אסימפטומטים (נשאי הנגיף ללא סימפטומים של המחלה)… נחשבים יותר ויותר כאופן הדבקה אפשרי״. אך ממש לאחרונה לארגון הבריאות העולמי היה חשוב לאמר שאין מה לדאוג מנשאים אסימפטומטים. עכשיו שימו לב לשרשרת המזון של הדיסאינפורמציה:

כבר באמצע מאי, 8 חוקרים סינים מוציאים מחקר שטוען כי נשאים אסימפטומטים לא מדבקים. ארגון הבריאות העולמי חוזר על הדברים. בארץ איש קרן וקסנר בתוך במערכת הבריאות חוזר על הדברים בניגוד לעמדה של מערכת הבריאות שלנו (ראו סעיף 6 במאמר זה), והפעילים ה״קונספירטורים״ ממחזרים את הדברים במבול הפוסטים שלהם ברשתות החברתיות. המחקר הסיני הוא בניגוד מוחלט למה שמראים במקומות אחרים,למשל מחקר יפני (משותף עם עוד מוסדות), מכתב העת Thorax, ועוד אחד מAnnals of internal medicine. הם מביאים כמה וכמה מחקרים יחד כולל אחד מדרום קוריאה (שכמו יפן, לעומתית לסין) ודוגמאות למקרים בהם ספינת שיט שכל העולים אליה נבדקו ללא סימפטומים כשעלו, חזרו עם הנגיף שהדביק את רוב השוהים.

יש עוד זמן עד שיצטברו מספיק ראיות ומחקרים לקבל תשובות מדוייקות יותר, אך כפי שאתם רואים מאז תחילת המשבר, הארגון לא בחל להפיץ דיסאינפורמציה שגרמה להתפשטות, הדבקה ותמותה במקום הדברה של הנגיף מלכתחילה במקור. כל זאת יחד עם הצמדות לקו שסין מנסה להתוות בנוגע לנגיף. אם אנו כרגע בעיצומו של מלחמת עולם, הדיסאינפורמציה הוא כלי הנשק העיקרי.

הדמיון לתעמולה של ה״קונספירטורים״ החדשים ברשת וארגון הבריאות העולמי לא פוסק פה.

בהמשך, בניגוד לתדמית שמציירים לארגון הבריאות העולמי שהוא דוחף בכל מקום לאמצעים המגבילים ביותר, ב30 לאפריל, המנהל הבכיר בארגון, מייקל רייאן,יצא בהצהרה כי שוודיה יכולה להוות מודל להתמודדות עם הנגיף. המודל השוודי ידוע ביד רכה מאוד כלפי טיפול בנגיף, הם נותנים כמעט להכל להמשיך עסקים כרגיל ללא סגר ומבקשים מהאזרחים מיוזמתם פשוט לשמור על נהלים של ריחוק. שימו לב, הארגון לא המליץ על מודל מבוסס הונג קונג, לא טאיוואון, לא סינגפור, לא סיפורי הצלחה פנומנלים בטיפול בנגיף מבין מדינות, שמה לעשות הן לעומתיות לסין. לא, ארגון הבריאות העולמי העדיפו את שוודיה של סוף אפריל, לאחר שהיה לה את האפריל הקטלני  ביותר מבחינת תמותה מזה כמעט 30 שנה, שני רק לשפעת הספרדית. שוודיה היא עם אותה כמות אוכלוסיה בערך של ישראל ומדינות נורדיות שכנות, וכמות ההרוגים נכון להיום כבר מטפסת לכיוון ה6000, זאת כאשר בארץ ואצל שכנותיה הסקנדינביות יש כמה מאות ספורים של הרוגים לכל היותר. שוודיה כרגע עם בערך פי 16 יותר הרוגים מישראל.

שימו לב, סוף מרץ ואפריל, לוח הזמנים של הדיסאינפורמציה מטעם ארגון הבריאות העולמי לעיל, הם גם החודשים שתקנות הסגר הוחלו בארץ, יחד איתם הגיע מבול של דיסאינפורמציה טבול בקונספירציות, אך הפלא ופלא, ראו כמה דומים כל אותם ״קונספירטורים״ והמסרים שלהם להצהרות ארגון הבריאות העולמי. דבריהם של אותם פרופילים פעילים על נגיף הקורונה והאמצעים הננקטים להתמודד איתו תאמו למסרים של ארגון הבריאות העולמי כמו כפפה ליד. ראו איך המגמה שלהם חופפת גם עם תעמולת ה 5G של הציר הסיני (בסעיף 2).

2) הדיסאינפו הישיר של המפלגה הקומוניסטית.

מה לא נכתב על הטיוח ביד קשה של הסינים. ההשתקה של הרופא לי ונליאנג שהפך לסמל אחר שניסה להזהיר את כולם מפני התפרצות המגיפה בדצמבר ומצא את מותו בפתאומיות (בגלל הנגיף על פי הגרסה הרשמית של המשטר). יחד איתו כמובן הושתקו עיתונאים ואנשים ברשתות החברתיות הסיניות, דבר שבשגרה שם, ואפילו גורשו עיתונאים זרים ששהו בסין (לא נראה שנוכל לבקר שם בזמן הקרוב).

פומפאו סיכם זאת לא רע בדבריו: "הם השאירו את העיתונאים בחוץ, הם דאגו להשתיק את אנשי הרפואה שהתריעו והזהירו. הם עשו את כל הדברים שמשטרים סמכותניים עושים, מדובר במאמץ דיסאינפורמציה קומוניסטי קלאסי". נוסיף שמדובר במאמץ שהולך יד ביד עם הדיסאינפורמציה מצד ארגון הבריאות העולמי.

בסעיף זה יותר מכל נראה כי יהיה מעניין להתמקד בדיסאינפורמציה של סין פה בארץ. הידעתם שאיציק הסיני הקופץ לכם לא פעם בכאן תאגיד השידור (אשר יש לסגור במהרה בימינו) וברשתות החברתיות, עובד בשביל הרדיו הבין לאומי של סין? מדובר בלא פחות מזרוע תעמולה של המפלגה הקומוניסטית הסינית מאז שנו ה40, וכל מה שמורשה לה לשדר חייב לעמוד בקו של המפלגה. על כן, הזהרו מלפול בקסמיו של אותו איציק, שהוא אינו איציק ולא ישראלי, וזה שהוא אוכל פלאפל כמוכם ומדבר על גולני, לא אומר שהוא לא תועמלן של המפלגה הקומוניסטית הסינית.

כמו כן, לא במקרה איציק הסיני הופיע לא מעט בכאן התאגיד. הרדיו הבין לאומי הסיני העביר כספים לתאגיד השידור הציבורי בארץ להפיק עבורם סרטונים, דבר שהם עושים בצורה חשאית יותר בשאר העולם כדי לקדם את התעמולה שלהם בעיתונים מרכזיים בעולם.

ומה רק לאחרונה היה לאיציק חשוב לספר לנו? פשוט שנדע מה הקו של המפלגה הקומוניסטית הסינית כן? ובכן לאחר מותו של השגריר הסיני בארץ, הוא הוציא וידאו, בוא הוא בין היתר טוען לראיות שהקורונה בכלל התחילה מחוץ לסין, הוא אוכל פלאפל כמוכם, לא תאמינו לו? יתרה מזאת, בסרטון הוא מבקש להפסיק עם כל הקונספירציות הקשורות לסין ואפילו מעלה אחת מאוד מסויימת, הנסיון של סין להשתמש ב5G ״להשתלט על העולם״. עכשיו למי שמסתובב במחוזות הקונספירטיבים בארץ, יודע היטב, שאנחנו האתר הקונספירטיבי היחיד ששם את המוקד על הקונספירציה הזאת, השאר דיברו בעיקר על פסואדו מדע של 5ג׳י, מיקרוגלים וכלי נשק שמתקינים בנורות לדים בכל הארץ, כאשר בפועל לא הותקנה אפילו אנטנה אחת של 5ג׳י בישראל, ואפילו עוד לא בחרו זכיין.  

ממש בקצרה, במאמר שלנו הצבענו על התעמולה הסינית שעובדת עם רוסיה (היכן שסין פורסת את הרשת של הוואוי) אשר התחילה את כל היסטרית ה5ג׳י מלכתחילה. מערך דיסאינפורמציה מתוזמר בעיקר באנגלית אך לא ברוסית או סינית כמובן, בנסיון לפגוע בפריסה של מתחרים. מי שידו על העליונה בפריסת התשתיות הללו מקבל יתרון משמעותי טכנולוגי כלכלי לכמה עשורים הקרובים, דבר שישפיע על מי מעצמת העל השלטת, ונראה שהאליטות רוצות להכתיר את סין במקום ארה״ב. מנגד טראמפ הוציא צווי חירום נגד שימוש בטכנולוגיות הסיניות דנן, מחשש לביון, ריגול, ומשחק הכוחות של המעצמות. במהלך תקופת הקורונה סין דוחפת עוד את התעמולה ומנסה לחדור לעוד מדינות שנפגעו מהמגיפה עם תשתיות ה5G שלה.

לסרטון המדובר של איציק הסיני:

איציק הסיני מרגיש עצוב בגלל מותו של השגריר הסיני דו ויי

Posted by ‎הרדיו הבינלאומי של סין‎ on Sunday, 17 May 2020

3) הדיסאינפו של נציגי האליטות הגלובליסטים

כעת לאחר שביססנו את הדיסאינפורמציה של סין וארגון הבריאות העולמי נעבור אל האליטות של הסדר העולמי החדש, הידועים בארץ ובארה״ב כמובילי ה״דיפ סטייט״. יש כל כך הרבה דיסאינפורמציה שמציפה סרטונים מבושלים, חצאי אמיתות ופשוט שטויות לגבי אותם גלובליסטים שהבעיה האמיתית איתם מוסתרת בוך עודף מידע כוזב שמפיצים הקונספירטורים החדשים.

צריך לאמר זאת בצורה ברורה. אין בגידה גדולה יותר בעולם החופשי והליברלי מאשר הבגידה של האליטות והאינטלקטואלים. מבחינתם הם מוכנים לזרוק את כל התרבות המערבית לאשפה ולשרוף אותה עבור המולך הסיני. מה ש״חדש״ בסדר העולמי החדש בסופו של יום הוא שסין המעצמה העולמית השלטת, המורשת הערכית היהודית נוצרית מוחלפת בראייה חילונית מדעית שמתאימה יותר למפלגה הקומוניסטית הסינית, ויש לזה השלכות ערכיות מרחיקות לכת, כאילו לא למדנו דבר מזוועות המאה ה-20 המראות בברור שלא די במדע והשכלה כדי לא להתנהג כחיות אדם כפי שהיה בשני המלחמות עולם.

ניתן כמה מהדוגמאות הבולטות של בעלי הדעה בקרב האליטות של דאבוס הגלובליסטים.

ביל גייטס התבטא בצורה חדה וברורה וטען כי הצבעה על המחדל, ההסתרה, והדיסאינפורמציה הסינית כמובא לעיל זאת ״הסחת דעת״. יתרה מזאת, לאחר שטראמפ הפסיק את המימון האמריקאי לארגון הבריאות העולמי בשווי כמעט חצי מליארד דולר, ביל גייטס מיהר להגן על הארגון מפני ביקורת וביקר בחריפות את הפסקת המימון מצד ארה״ב. מה שמעניין אף יותר הוא, שערוצי התעמולה של המפלגה הקומוניסטית מיד החלו למחזר את שבחיו של ביל גייטס לטיפול הסיני במגיפה ודחייתו את הביקורת עלייהם ועל ארגון הבריאות העולמי.

כאן באתר תעמולה של המפלגה הקומוניסטית הסינית.

וכאן ציוץ של דבריו מפי אחד ממנהלי התעמולה של המפלגה הקומוניטסית הסינית, שן וויהואה (Chen Weihua), ראש המטה של China Daily  באירופה.

והוא יוצא מגדרו ומתראיין בערוץ התעמולה העולמי של המפלגה הקומוניסטית הסינית, לא מפסיק לשבח את סין והפעילות שלה בהתמודדות עם הקורונה:

עוד נציג של האליטות של דאבוס, מייקל בלומברג, פועל באותו האופן. קודם כל הוא עובד ממש בארגון הבריאות העולמי, כשגריר למחלות לא מדבקות, אך כעת בתקופת הקורונה הוא נכנס לתמונה ושופך עלייהם כספים למרות הדיסאינפורמציה והכפיפות שלהם לסין.

כשזה מגיע לסין, אפשר לכתוב כמה עשרות מאמרים טובים על הקשרים וההתרפסות המחפירה מזה זמן רב של בלומברג והאימפריה הכלכלית שלו לדיקטטורה של המפלגה הקומוניסטית הסינית. אין שום סיכוי בעולם שהוא יעמיד את סין במקום בנוגע לקורונה והדיסאינפורמציה.

אחת הדוגמאות הבולטות לאותה התרפסות הייתה כאשר עיתונאי במערכת, מייקל פורסייט׳ה, היה תוך כדי תחקיר עומק על נכסים של קרובי משפחת שי ג׳ינפינג יו״ר המפלגה הקומוניסטית הסינית אותו הוא מסרב לכנות דיקטטור. בתגובה המערכת של בלומברג אילצה אותו להתפטר, הוא חטף איומים על חייו וחיי משפחתו מצד הסינים ואיומים נוספים מצד המערכת של בלומברג, בין היתר שלא ידבר על כך. פשוט דאגו להשתיק אותו ואת אשתו שלא עבדה שם. אצל בלומברג אסור לדבר סרה על המשטר הרצחני ביותר בזמננו.

בימינו כאשר טראמפ נמצא במלחמת סחר מול סין שסוחרת באופן לא הוגן, בעוד היא מתעלמת מקניין רוחני וגונבת פטנטים לעצמה ללא הרף, לבלומברג מאוד חשוב לבלום את מלחמת הסחר. למען האמת הוא נלחם באפשרות של מלחמת סחר מול סין למעלה מעשור (אם לא יותר). מבחינתו אסור לאתגר את המפלגה הקומוניטסית הסינית, ממש כאילו… ממש כאילו הוא פועל למען סדר עולמי חדש שבו סין מעצמת העל השלטת… ובכן:

בלומברג יזם, והוציא לפועל בעזרת עוד קודקודים בכירים מהאליטה של דאבוס, להקים ב2018 פורום כלכלי עולמי חדש שעיקר מטרתו ״התעסקות בסדר העולמי המשתנה אשר בו עלייתה של סין מאתגרת את עליונותה של ארה׳ב״. (*) מי אחד האנשים המובילים מדאבוס שלקח בלומברג עבור המשימה? הלא זה הנרי קיסינג׳ר. מאז שנות ה70׳ קיסינג׳ר הוא אחד האחראים הבולטים למצב אליו הגענו עם סין.

(*)בניגוד לכותרת, לפי הכתוב במאמר, לא מדובר ביריבות, אלא בעוד פורום.

כאן קיסינג׳ר מדבר באותו פורום כלכלי סיני בינלאומי של הסדר העולמי החדש בנובמבר 2019, בדיוק מתי שהתפרץ הנגיף בווהאן:

לאחרונה בעקבות התפרצות הקורונה כתב קיסינג׳ר מאמר שלם על נפילת הסדר הישן ועליית הסדר העולמי החדש לאחר הקורונה שעלה באתר בעברית. כעת יהיה לכם ברור יותר מה כוונתו, למרות שהוא לא כתב מילה, אף לא מילה אחת על סין בכל המאמר. גם הוא אחד מהאליטות שמטייחות ומוכרות את העולם לסין. כתבנו על כך כבר רבות באתר ממזמן, והבאנו ציטוטים רבים מהאליטות של דאבוס המשתמשים במונח ״סדר עולמי חדש״ כדי לתאר את העולם בו סין המעצמה השלטת (זה בעצם מה ש״חדש״). במאמר שלנו הוזכרו גם הכספים שקיבל קיסינג׳ר מהמפלגה הקומוניסטית הסינית, כמו למשל במסגרת תפקידו כיועץ בכיר לחברת הנפט הסינית CNOOC ב2001.

למה החלטנו במקרה של האליטות להתמקד בדאבוס, בלומברג וגייטס? שימו לב לדבר המוזר הבא שכתבנו במאמר על ה5G של סין:

מעניין שאותו פורום, יחד עם עוד איש מאותה אליטה, ביל גייטס, ממנו אירוע מיוחד בשיתוף אוניברסיטת ג'ון הופקינס (מחלקה על שם בלומברג). לאירוע קראו Event201, ומטרתו היה לדמות אירוע של התפרצות וירוס, במקרה מזן קורונה שהגיע מעטלפים לבני אדם, אשר גורם למשבר כלכלי והורג חלק משמעותי מאוכלוסיית העולם. האירוע התקיים באוקטובר 2019, הסרטון של האירוע יצא בנובמבר, וממש חודש לאחר מכן בדצמבר ההתפרצות של וירוס הקורונה Covid19 זוההתה בסין, לכן סביר שהחלה לפני ייתכן אפילו ממש בחודש של האירוע. בהקשר שלנו מעניין כי לאוניברסיטת ג'ון הופקינס שני שלוחות מחוץ לארה"ב, אחת בסין, השניה באיטליה(היכן שהחלה ההתפרצות במערב).

ארוע 201 דאבוס סין בלומברג גייטס

ולסיום סעיף-3 ניתן דוגמא מהארץ בעלת משמעות גם לסוף המאמר. הדוגמא היא כמובן, איך לא, האינטלקטואל החביב על דאבוס, יובל נח הררי השרלטן. הררי כמו קודמיו בסעיף הלה גם מתרפס בפני הסינים, כנראה כדי גם למכור את ספריו, וגם הוא תרם לארגון הבריאות העולמי, תרומה של מליון דולר. התרומה הועברה אחר שטראמפ עשה את המעשה הנכון והפסיק את המימון לארגון בעודו ממצב את ארה״ב בצד הנכון של ההיסטוריה.

שימו לב לראיון ההזוי הבא של נח הררי עם זרועה התעמולה של המפלגה הקומוניסטית הסינית:

"במערב אנשים מאוד סקרנים כמובן, אבל בסין יש לי תחושה אמיתית של דחיפות מן העם. זה מעבר לסקרנות," הסביר. "יש להם רצון עמוק להבין את העולם. הם פתוחים מאוד לרעיונות חדשים ולדרכי חשיבה חדשות".

"במהלך ההיסטוריה (של סין), הסינים היו בעלי ניסיון רב באיזון הצרכים והאינטרסים של קבוצות רבות של אנשים החיים באזורים שונים ובתנאים אקלימיים וכלכליים שונים. חוויה זו תהיה חיונית להישרדותה ולהצלחתה של האנושות בעשורים הקרובים"

מעניין אם ב״פתוחים לרעיונות חדשים״, ו״ ניסיון רב באיחוד אוכלוסיות נפרדות״ הוא מתכוון למחנות ריכוז לטיבטים? אולי המחנות חינוך מחדש לאויגורים? יכול להיות שלמחנות ריכוז וקצירת איברים של הפאלון גונג? ואולי עצם זה ששחורים שם הם אזרחים סוג ב׳? מדובר על מליונים של אנשים. למה לדעתכם הוא התכוון, ואיך זה יעזור ״להישרדותה ולהצלחתה של האנושות בעשורים הקרובים״? הרי הררי עצמו הוא אחד התועמלנים הגדולים של הגלובליסטים, וטענתו שחייבים להיות משברים גלובלים שיאלצו אותנו לחיות תחת ממשלה עולמית. שימו לב שכל הביקורת שלו על דיקטטורות דיגיטליות אינה מכוונת כלל לסין היכן שהדבר קורה עכשיו ממש, אלא כלפי מדינות לאום ריבוניות שהוא בעצמו להוט להחליפם בדיוק בארגונים גלובליסטים כמו למשל ארגון הבריאות העולמי להם תרם. בארץ הררי הוא חלק בלתי נפרד ממתקפת הדיסאינפורמציה.

4. כתבנו רבות על הדיקטטורה הדיגיטלית על בסיס התקינות הפוליטית והתשתיות שבנו בסין ענקיות הביג-טק.

לגבי מתקפת הדיסאינפורמציה בזמן משבר הקורונה ניתן שני נקודות חשובות. פייסבוק הרימו מערך של בודקי עובדות מזה זמן מה שמתעסק בעיקר בלצנזר דעות של שמרנים ודעות לא תקינות פוליטית. במהלך הקורונה הם הפעילו את הצנזורה שלהם נגד גם כל מיני קונספירציות שצצו.

אך שימו לב מה הם עשו, בעוד הם הלכו על הקונספירציות המאוד הזויות שטוענות שאין מגיפה והיא בעצם תוצאה של קרינת 5G, דבר מופרך מיסודו שעורר סערה רבתי ברשת. תוך כדי באותו סל של קונספירציות הזויות וחסרות שחר, הם הכניסו גם כל טענה כי ייתכן והנגיף מקורו בדליפה ממעבדה בווהאן. מופרך כמו הזויי ה5G?  הרי בימים אלה ארגוני הביון בארה״ב בודקים ממש את האפשרות הזאת כפי שהובא בתחילת מאמר זה. זוכה פרס הנובל שבודד את נגיף האיידס טוען זאת בנחרצות. חוקרים מן המניין באוסטרליה הוציאו מאמר מדעי שטוען את אותם הדברים. וזה מבלי להזכיר שכבר פעמיים נגיף SARS (מ״משפחת״ הנגיפים של הקורונה) ברח ממעבדה בסין. מיותר לציין שנראה גם כי חיפושי גוגל מוטים בנושא זה.

יתר על כן, מתברר שככל הנראה אחת מהצוות של בודקי העובדות בגוגל, היא מישהי שעבדה/עובדת במעבדה המדוברת בווהאן, והם לא מספקים לכך שום גילוי נאות. מדובר בתרגיל השתקה מחוכם, בו לא ניתן יהיה להעלות את ההשערה הזאת בכלל מבלי להחשב הזוי, למרות שהדברים בהחלט נבדקים ברצינות ואין באמת סיבה כרגע לשלול אותם על הסף.

לא נסיים את סעיף זה מבלי שהעלנו את טוויטר, אשר יחד עם פייסבוק מהוות נתח עצום ברשתות החברתיות. מחלקת המדינה בראשות מייק פומפאו טענו שבסבירות גבוהה מאוד סין השתמשה בטוויטר כדי להפיץ דיסאינפורמציה הקשורה בהתפרצות הנגיף, ותכף נוכיח לכם את זה, אבל במאי בזמן כל כך קריטי של הגל הראשון, לטוויטר משום מה היה מאוד חשוב להכחיש מכל וכל שדבר כזה קרה, וזאת אחרי שהם בדקו רק 5000 חשובונות מתוך רבע מליון שנשלחו אלייהם לבדיקה. זה מביא אותנו לסעיף הבא.

5. הדיסיאנפו ברשתות החברתיות מצד הציר הסיני

ההערכות של מחלקת המדינה האמריקאית בראשות מייק פומפאו היא שסין רוסיה ואיראן עושות יד אחת במלחמת הדיסאינפורמציה ברשת. ואין זה מופרך, הרי ממזמן כתבנו על כך בהרחבה באתר שמבחינת הסדר העולמי החדש, מדינות הBRIC היוו בסיס להחלפת העולם החופשי בדיקטטורות תאוקרטיות וקומוניסטיות. לאחרונה ה-B במשוואה, ברזיל, נחטף להם על ידי בולסנרו אחר נסיון התנקשות בו שכמעט צלח אשר לאחריו הביס את הקומוניסטים המושחתים במדינה. כיוון שאליטות הסדר העולמי החדש בונות כל כך על סין, אין זה פלא הנסיון שלהם לדחוף את הסכם הגרעין האיראני בעוד הם מממנים ריגול נגדי כנגד פעילות גרעינית בארץ, המטרה היא לא רק שסין תהיה מעצמת העל השלטת במקום ארה"ב, אלא שאיראן תהיה המעצמה השלטת במזרח התיכון אשר תחליף את ישראל. זה בעצם מה ש"חדש" ב"סדר העולמי החדש".

ובכן ניתן את הדוגמא החזקה ביותר לדיסאינפורמציה ברשת של הסינים ודווקא בטוויטר בהמשך לסעיף הקודם שהסתיים בכך שטוויטר אז טענו בתוקף כי הם לא רואים שסין השתמשה בפלטפורמה שלהם להפצת דיסאינפורמציה. אבל כבר במרץ, דובר משרד החוץ הסיני, ליג'יאן זהאו, שיתף מאמר מפוקפק בטוויטר עם הטענה שישנם "עוד ראיות לכך שמקור הנגיף היה בארה'ב".

הציוץ שותף על ידי למעלה מעשרת אלפי משתמשים, מתוכם היו חשבונות של שגרירויות סין בעולם כולל צרפת וגרמניה. הדבר המעניין פה הוא שהחשבונות הללו של אותם שגרירויות נפתחו רק בדצמבר 2019 כשכבר היה ידוע על הנגיף. זה ממש פעולת דיסאינפורמציה ברורה מאוד שקרתה בטוויטר, והם הכחישו במאי, תארו לכם היה מדובר על ציוץ שטוען כי יש אפשרות שהנגיף דלף ממעבדה בווהאן?

יתרה מזאת, החידוש בפעילות של כל אותם פרופילים חדשים ברשת מצד סין, הוא שהם מביאים אסטרטגיה חדשה של דיסאינפורמציה ותעמולה אשר לא הייתה קיימת קודם לכן בסין. עד היום, וגם בימים אלה, עיקר המאמצים של סין הוא לטפח תדמית חיובית בעולם, בניגוד לרוסיה שמפיצה הרבה דיסאינפורמציה כולל גם קונספירטיבית במטרה לבלבל אנשים ובעיקר ליצור חוסר אמון בין אזרחים למוסדות במדינות אחרות. אותם חשבונות בטוויטר חדשים של סין החלו לשתף מאמרים שכאלה מהתקשורת הרוסית, והערוץ הידוע RT, שכתבנו לא מעט על הדיסאינפורמציה שלו, וגם מהערוץ האיראני PressTV. 

העניין לא פוסק כאן, עד כה לא יודעים בודאות מה המקור, אבל לכל הפחות ההערכות הן שסין העצימה הודעה שהגיעה ממקור כלשהו גם דרך הודעות טקסט ממש שנשלחו לאזרחים והגבירו את הפעילות ברשתות החברתיות. ההודעה הייתה מזוייפת וטענה שממש עוד מעט טראמפ עומד לסגור את כל המדינה, מה שיצר בהלה, פאניקה, וכמובן המטרה של כל דיסאינפורמציה, ליצור חוסר אמון בין האזרחים למוסדות, לנסות להביא לאנרכיה והתפרקות. סין מנצלת היטב את היתרונות של ארה"ב כמדינה חופשית, אצל סין דברים כאלה לא יכולים לקרות כי הם דיקטטורה, אבל בנתיים ניתן להחליש את היריבים. הטכניקה הזאת מוכרת לכם מעט ממה שהלך בארץ בתקופה האחרונה? שימו לב לסעיף הבא.

6) הדיסאינפו ברשתות החברתיות של הדיפ סטייט והאליטות בארץ.

ובכן, יצא ובארץ ראינו קפיצה חסרת תקדים בדיווחים קונספירטיבים ברשת, קבוצות קמו ובחודש התמלאו בעשרות אלפי אנשים. קשה לאמר כמה היה טבעי בגלל הסגר והאם היה פה עוד משהו. אבל הנה כמה תובנות שהוצאנו לאור הכתוב לעיל. קודם כל כפי שאתם רואים חלק ניכר מהאינפורמציה נשמע היה ממש כמו מערך הדיסאינפורמציה של ארגון הבריאות העולמי אשר עזר להפיץ את המגיפה בעולם. חלק נוסף תרם מאוד למגמת הדיסאינפורמציה של סין-איראן-רוסיה לזרוע חוסר אמון בין האזרחים למוסדות.

עיקר הדיסאינפורמציה עסק בדיוק בשלושת הנקודות של "מרוץ החימוש" לאחר הקורונה בין המעצמות, קרי, חיסונים, 5G, ותרופות\קיום הקורונה עצמה. הראשונה שתגיע לחיסון או תפתח תרופה\טיפול בקורונה, תפרוס את ה5G ביותר אזורים, תהיה בעלת יתרון משמעותי במלחמה הקרה בין המעצמות. אז אין להתפלא שיש כל כך הרבה דיסאינפורמציה על כך ש5G זה כלי נשק שיהרוג את כולם, החיסון גם הוא נועד להרוג את כולם או להחדיר מכשירים שישתלטו לנו על המחשבות, ואין בכלל קורונה אז אין צורך בתרופה או טיפול.

הראנו לכם במאמר קודם בסדרה כיצד הדיסאינפורמציה של ה5G מגיעה מסין ורוסיה כנגד פריסת תשתיות של מתחרות, ולכן מירב המידע הכוזב מאותם מקורות היה באנגלית, וכלל לא היה קיים בשפת המקור שלהם שטען ההפך. במאמר זה ראיתם שגם בעניין הקורונה וההתמודדות איתה, המסרים שתוהדו היו ממש אלה של ארגון הבריאות העולמי שהלך יד ביד עם סין על פי המגמה של האליטות. הנה דוגמת מופת, מי תיהדו את הסיפור שנתניהו רוצה להחדיר שבבים בכל הילדים והאזרחים בארץ?

אכן זה שוב RT של הקרמלין שאיתם החל מסע הדיסאינפורמציה העולמי בנוגע ל5G ואשר פועל עם סדר היום הסיני, שהרי היא זאת שפורסת את רשת ה5ג'י במוסקבה. אפשר כמובן לסמוך על איזה ישראלי להתראיין שם, במקרה זה טל פבל מהמחלקה לסייבר במכללה האקדמית תל-אביב יפו.

ניתן לכם טיפ, ייתכן שנתניהו ידע טוב מאוד מה הוא עושה כשהוא דיבר על סוג של חיישנים, לא שבבים, שפועלים כמו מוביליי, אשר מצפצפים כשהמרחק בין אנשים מסוכן מידי. דבר ראשון הוא לא אמר שבבים, אבל טכנית הם לא יכולים לצפצף חזק מבעד לעור, והם קטנים מידיי להיות חיישנים שקולטים משהו למרחק רב כל כך, אם תראו את הדוגמאות שיש בשבדיה, מה שקורה זה שהשבב הוא ארנק אלקטרוני המתפקד כנל"ן, צריך להצמיד את היד קרוב מאוד לכספומט או לדלת כדי שהשבב יפעל, אין סיכוי שהוא יגיע למרחקים של כמה מטרים. אבל בצורה זאת, עם החיוך שלו בזמן שדיבר על הדברים, ניתן לסמן ולנטר כיצד הדיסאינפורמציה רצה ברשת. מעניין שזמן מאוד קצר לאחר מכן הגיע מייק פומפאו לדבר עם נתניהו על סין, והרי פומפאו הוא מי שמדגיש פעם אחר פעם על מלחמת הדיסאינפורמציה שקוראת, ויתרה מזאת הוא הגיע גם לתת בראש לנתניהו ולהסביר לו על הסכנות הטמונות בהשקעות ההולכות וגוברות בארץ מצד סין ולהזהירו גם מפריסת תשתיות ה5G שלהם.

עכשיו בארץ, כמו בארה"ב מי אלה שיקדמו את מגמת האליטות של הסדר העולמי החדש ודאבוס? הלא הם הדיפ סטייט שכתבנו עלייהם כה רבות, וכן, שוב פעם אנו רואים את קרן וקסנר שנוהלה בזמנו על ידי הפדופיל ג׳פרי אפשטיין. הנה תראו את הטור דעה של אלון בן דוד, בוגר קרן וקסנר, האיש שלהם בתשקורת הבולשביקית. מלבד השם שלו שמופיע בקטלוג הבוגרים של הקרן, חשוב להצליב גם עם קורות חייו, למשל בויקיפדיה אשר מראים כי למד תואר שני בהארוורד במנהל ציבורי, שזאת אכן המלגה של הוקסנרים.

ראו את הטור שלו, הוא בעצם מנסה לאמר שאין באמת סכנה עד כדי הטלת דופי אם יש בכלל מגיפה, ובעצם דורש מכל הקולגות שלו לעזור במגמה של יצירת חוסר אמון בין האזרחים למוסדות. זה מה שהדיסאינפורמציה אמורה לעשות בסופו של יום כדי שמדינות לאום ריבוניות לא יוכלו להתמודד עם הנגיף כלל ויואצלו בסופו של תהליך סמכויות לארגונים בין לאומיים, כמו ארגון הבריאות העולמי. בטור נוסף הוא משחיז את המסרים של הוקסנרים כפי שתראו בהמשך בטענה שאיום הקורונה נופח סתם מטעמים פוליטיים בארץ. הטענה שלו שלא היינו מגיעים לתחזיות האיימים של 10 אלף הרוגים מתבדה לחלוטין כאשר בבלגיה מדינה עם גודל אוכלוסיה דומה הגיעו לכמות הזאת ממש.

עכשיו קבלו את סוכן קרן וקסנר מתוך המערכת עצמה, מערכת הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות.ראו גם כמה הוא מבלה בתכניות בכירים, וערב חברים של קרן וקסנר ביומן שלו, מה שמחזק את החשד שהקרן עצמה כנראה מעורבת בפרשת השוחד הגדולה ביותר במדינה (כפי שהגדיר זאת עו"ד זיו מאור), שיש לה התקשרות ללא מכרז ומחלקת תואר שני ושהות בארה"ב בסכומים עצומים לבפקידות הבכירה. עכשיו אפשר לכתוב ללא הרף על כל מעללי גרוטו אבל הנה כמה נקודות לעיונכם.

קודם כל, שימו לב כיצד גרוטו חוזר על התעמולה והדיאינפורמציה המסוכנת של ארגון הבריאות העולמי, בניגוד מוחלט לשאר המשרד. (ראו לעיל את דברי הארגון על אסימפטומטים). מדובר בנקודה קריטית, כיוון שזאת אחת הבעיות עם הנגיף הזה, אנשים ללא תסמינים יכולים להסתובב, לא לדעת שהם חולים, ולהדביק אחרים, אך אם לא נזהרים כפי שעולה מדברי ארגון הבריאות העולמי או אנשי קרן וקסנר בארץ, בעצם מסכנים את הציבור בעליית מגמת ההדבקה.

לא סתם נתניהו ואנשיו מדרו את איש קרן וקסנר מהישיבות במשרד הבריאות בכל הקשור לקורונה. הוא לא מפסיק לעשות קרקס מהמצב, ונותן לתקשורת המרכזית את כל הדיסאינפורמציה שהם רוצים לשמוע, כמו שאלון בן דוד מקרן וקסנר הנחה במאמרו.

"דם רע בין גרוטו לבר סימן טוב וסדצקי": המלחמות בצמרת משרד הבריאות
איתמר גרוטו כבר לא מוזמן לחלק מהישיבות, ופרופ' סיגל סדצקי לא כפופה לו יותר. בכירים במערכת הבריאות אומרים בעקבות פרשת הפטור לטדי שגיא והמייל שנחשף ב"ידיעות אחרונות": "יש לנו ביטוי 'התפלק לו גרוטו'. הוא עושה לא בזדון דברים שלא מתאימים למעמדו"…

ואולם, זה אינו הצעד היחיד שעשוי להצביע על ניסיונות לפגוע במעמדו של גרוטו. לאחר שהשר הטיל לאחרונה "עוצר ריאיונות" על בכירים במשרד, הוא היה האחרון שהורשה להתראיין בכלי התקשורת, לאחר פרופ' סדצקי. גורמים במשרד סיפרו כי על חלק מריאיונותיו האחרונים בכלי התקשורת כלל לא עודכנו.

ואולם, זה אינו הצעד היחיד שעשוי להצביע על ניסיונות לפגוע במעמדו של גרוטו. לאחר שהשר הטיל לאחרונה "עוצר ריאיונות" על בכירים במשרד, הוא היה האחרון שהורשה להתראיין בכלי התקשורת, לאחר פרופ' סדצקי. גורמים במשרד סיפרו כי על חלק מריאיונותיו האחרונים בכלי התקשורת כלל לא עודכנו.

עדות נוספת לניסיון לפגוע בגרוטו היא היעדרותו מישיבות חשובות בעניין משבר הקורונה שהתרחשו במשרד הבריאות לאחרונה – שאליהן גרוטו כלל לא הוזמן.

הבכיר מוסיף כי "הוא לא חושב עד הסוף על המשמעויות של מה שהוא עושה. הוא לא מבין את המשמעות הציבורית של מעשיו ומתלהב, למשל, מאנשים עשירים שפונים אליו. הוא לא תיאר לעצמו שזה מה שייצא מהדבר הזה. הוא באמת איש טוב שלא לקח לכיסו כלום, והוא עושה טעויות. הוא מוציא הנחיות שאסור להוציא ומכתבים שאסור להוציא. הוא הוציא בעבר הנחיות לא חוקיות וחזר בו. זה הבן אדם ואי אפשר לכעוס עליו".

אלון בן דוד מוציא את הדיסאינפורמציה שמערערת את יכולת המדינה להתמודד עם המשבר בעיתונות, גרוטו בתוך משרד הבריאות, אבל כשאנו מסתכלים על קרן וקסנר, אנו לא שוכחים את שיטת המחאות והעמותות של הדיפ סטייט. חשפנו פה כבר במאמרי עומק את העובדה שג׳פרי אפשטיין היה מנהל קרן וקסנר מזה שנים רבות עד שנכנס לכלא על שידול קטינות לזנות, ראינו שמטעם הקרן אפשטיין חתם על מליונים שעברו לברק בשם ״מחקר״. הקרן מכחישה שבכלל היה מדובר במחקר בתקופה שברק היה דמות פוליטית.

הראנו שאפשטיין הוא כבסן כספים בקאריביים, אנשיו מנהלים נכסים שנשארו למארק ריץ׳ אשר כנראה קשור לפרשת עמותות ברק, דרך לממן מחאות אינספור בצורה שעוקפת חוק מימון מפלגות. מדובר על מקור מימון של הדיפ סטייט לאינספור פעילויות חתרניות מתואמות עם הסדר העולמי החדש. וכיום? תנועת החרפה המתקראת ״אחריות לאומי״ קמה עם כספים של אפשטיין בניהול מקורבי ברק, היא המממנת וממארגני מחאת הדגלים השחורים הדגנרטית (#דגל_שחור) שמניעה את מירב המחאות הקשורות בקורונה עם המטרה הברורה של להפיל את הממשלה בזמן משבר חסר תקדים. כל זאת הם מוציאים לפועל בזמן שהם רוחבים על גלי הדיסאינפורמציה לעיל של הסדר העולמי החדש.

עכשיו נראה לכם שרטוט, עד כמה שאפשר, של מבנה הדיסאינפורמציה ברשת ובשטח של הדיפ סטייט. זוכרים את התקופה שאהוד ברק נבהל מהחשיפות שלנו על מעלליו עם ג׳פרי אפשטיין? אנו מדברים על התקופה שהתמונה הידועה שלו מחוץ לביתו אחר שנכנס לכלא הסתובבה ברשת הקטנה שלנו ועוד לא פרצה לציבור. ובכן, ממש אז בן כספית נתן לנו הצצה אל תכניותיו בעוד הוא פונה לאנשי הנהלת ה״מכון למחקרי ביטחון לאומי״ (לואי, אקירוב, אונגר) שהוקם על ידי מנהל קרן וקסנר בארץ, איתמר רבינוביץ׳, ומנוהל על ידי עמוס ידלין בוגר קרן וקסנר. נזכיר כי הנהלת המכון מעורבת עד הצוואר בפרשיות הכספים של אפשטיין בקאריביים:

"לאהוד ברק הייתה תוכנית סדורה. תמיד יש לו. ברק הוא איש של תוכניות מוקפדות, עקלקלות, יצירתיות. לפעמים זה מצליח, לפעמים לא. הפעם, כנראה שלא, אף על פי שאחד היועצים האסטרטגיים המשובחים ביותר בשוק סייע לו בגיבושה של התוכנית הזו. בקיץ האחרון עשה ברק סיבוב ארוך בין בעלי הון כדי לנסות לאסוף מימון לצורך ביצוע תוכניתו. מדובר באנשי ממון ישראלים, אבל גם יהודים תומכי ישראל. אנשים כאלפרד אקירוב, רמי אונגר, פרנק לואי, דניאל לובצקי. לפגישות איתם הגיע, כמעט תמיד, עם קובי ריכטר, ההוגה והמייסד של תנועת "דרכנו". ריכטר, מכר ותיק ומעריץ נלהב של ברק, נחלץ לסייע. גם עו"ד גלעד שר, הפעיל אף הוא ב"דרכנו", היה בסוד העניינים."

"נתניהו, סיפר ברק לבני שיחו, מחזיק באיזה אולם בירושלים חבורה של כמה עשרות טרולים שיושבים ומפעילים מערכת סייבר מתוחכמת ששולטת ומתפעלת את הרשתות החברתיות. ברק פירט והביא דוגמאות. הם תוקפים ומטרילים כל מי שכותב משהו נגד ביבי (כמו ברק עצמו), הם מסמנים לייקים, מהללים ומשבחים את כל מי שבעד ביבי, הם מטריפים את המערכת כולה. אל תתבלבלו, אמר ברק, בעידן הנוכחי זה הרבה יותר חשוב מהמדיה המסורתית, מהעיתונים והטלוויזיה והרדיו. מי ששולט ברשתות החברתיות יכול לנצח בבחירות ולשלוט במדינה. ביבי עושה את זה והגיע הזמן לתת לו פייט. נאום ברק."

ובכן, ייתכן מאוד וזה מה שקרה בזמן הקורונה. מעבר למחאת הדגלים השחורים והנוכחות שלה ברשת, המחאה קיבלה פריכות בלתי רגילה על ידי שילוב עם המחאות על ״שקר הקורונה״, 5G, וגל ה״קונספירטורים״ החדשים שמהלו את המסרים שלהם ללא הרף במונח ״סדר עולמי חדש״. הלא ייאמן הוא, כפי שאתם רואים לעיל, הם פשוט חזרו על אותם מסרי דיסאינפורמציה של ארגון הבריאות העולמי, סין והאליטות. בשנים האחרונות המונח ״סדר עולמי חדש״ התחלף בעולם המחקר היותר קונספירטיבי רציני במונח ״דיפ סטייט״ כדי לתאר את ידם הנעלמה של הפקידות ״נאורה״ אשר מקדמת את מטרות הסדר העולמי החדש בניגוד לדרג הנבחר במדינה. במקרה של ישראל דובר רבות על קרן וקסר כולל הקשרים לפדופיליה וג׳פרי אפשטיין. אם כך, שימו לב למגמות החיפושים הבאים שקרו במהלך הגל הראשון של הקורונה בארץ:

כפי שאתם רואים נתנו תקופה של כשנה, המגמה היא ברורה בין מונחי ״סדר עולמי חדש״ ו״דיפ סטייט״. הם ביחס הפוך די מובהק. כמה נוח שבגל הקונספירטיבי הזה אנשים לא ייחשפו לגילויים על קרן וקסנר, הדיפ סטייט, מעגלי הפדופיליה, ומכבסות הכספים בקאריביים שמספקים להם אמצעים אין ספור לפעולות חתרניות. פרוייקט קונספיליקס שרק הגיח לעולם טבע במבול של דיסאינפורמציה הממחזרת מסרים של ארגון הבריאות העולמי. ושימו לב למגמה הבאה:

המונח סדר עולמי חדש נמצא ביחס ישר למגמת החיפושים של 5G. כפי שאתם רואים המגמות מאוד ברורות, וייתכן שהייתה פה הטייה מכוונת ורשת מוכוונת העוסקת בדברים כפי שהעלה אהוד ברק לעיל. שימו לב לעוד משהו מעניין שקרה בשיא המגמה של ״סדר עולמי חדש״ ו5G:

בשיא המגמה ב16 למרץ פתאום עולה אצל (איך לא?) אילנה דיין הדובר של האליטות של הסדר העולמי החדש, יובל נח הררי. הררי בא להטיף מוסר לא לדיסאינפורמציה של ארגון הבריאות העולמי לו הוא תרם מיליון דולר, ולא לסינים להם הוא מתחנף, אלא דווקא לארה״ב ששמה את אור הזרקורים על מלחמת הדיסאינפורמציה שסין והארגון מנהלות. יתרה מזאת הררי מאשים את המדינות שעכשיו מתמודדות עם הנגיף בכך שהן עלולות להיות בדיוק מה שהוא מתעלם שקורה בסין. הראיון איתו כמובן שרף את הרשת במסע הדיסאינפורמציה שהתנהל.

אנשי השטח ברשת וברחוב המחברים את המחאות יחד הם בדיוק אותם אנשים שעושים את עבודת השפכים של הדיפ סטייט מאז מחאת האוהלים. ׳חדר מצב׳ ודרכנו. שימו לב. ״צדק חברתי-חדר מצב״ ללא ותיקים שבניכם, הם קבוצה שקמה בזמן מחאת האוהלים. הם עשו הרבה עבודת רשת תוך כדי עבודות המחאה בשטח, לא נזכיר שמות אך האישים האלה נמצאים בקדמת השיווק והניהול של מחאת ה״דגלים השחורים״, תוכלו לבדוק בעצמכם את השמות ולראות אותם חוזרים על עצמם. הם יטילו רפש על כולם וידברו על טייקונים וכסף מלוכלך ולא יאמרו מילה על כך שהמחאה ממומנת בכספי הפדופיל ג׳פרי אפשטיין, חברו הקרוב של אהוד ברק עד 2019 (השנה ש״התאבד״).

״צדק חברתי חדר-מצב״, מעבר לסמל שלהם, נוסדו בעזרתו של יועץ קרוב של אובמה, בזמן שמחאת האוהלים אותה קידמו מומנה על ידי דניאל אברמס מההנהלה של ״מרכז פרס לשלום״, מרכז הקשור בטבורו גם כן לג׳פרי אפשטיין וקרן וקסנר (למשל אבי גיל נציגו בארץ של אברמס היה ממייסדי המרכז, בוגר קרן וקסנר, ושמו מופיע בפנקס של אפשטיין). המחאה הייתה אמורה לחכות את ה״אביב הערבי״ בארץ ולהפיל את המשטר בהתאם לתכניות של ממשל אובמה שפעל ללא הרף להפוך את איראן למעצמה השלטת במזרח התיכון. מלבד ברלב המעורבת עד מאוד במחאת הדגלים השחורים, ישנו פעיל בולט מחדר מצב שעושה הרבה לשווק את המחאה ולחבר אליה את הפריכות של ה״קונספירטורים״ החדשים שחושבים שיש חיבור לדעות שלהם על 5G ו״סדר עולמי חדש״ כאשר בעצם מנצלים אותם. להלן הקטע מהספר ״רוטשילד: כרוניקה של מחאה״ של אחד הפעילים אשר כתב על המחאה מבפנים:

וכמובן אין צורך להכביר במילים על ״דרכנו״, ראיתם לעיל את שמו של קובי ריכטר, מנכ״ל דרכנו, שנדפק עם אהוד ברק בבחירות הקודמות אחר שנחשפה התמונה המפורסמת של האחרון מחוץ לדירה של ג׳פרי אפשטיין. דרכנו הייתה נתונה לחקירה מאוד חמורה בסנאט האמריקאי, על הונאה שבה גם מחקו תכתובות דואל״ים. הם מומנו על ידי ממשל אובמה לנסות לשחזר סוג של מחאת אוהלים בזמן בחירות 2015, הוקמו על ידי ראש השב״כ לשעבר עם סיפור כיסוי על איזה שני סטודנטים שיזמו את הרעיון. כל זאת בזמן שהם משתמשים בבסיס נתונים של מצביעים פוטנציאליים שאגרו כשהיו ארגון ״קול אחד״ שעסק בפתרון שני המדינות ודחיית רעיון הריבונות, תכסיס נפשע לנסות להשפיע על הבחירות.

ובכן, גם ״דרכנו״ מקדמים את נסיון הפלת הממשלה על ידי רכיבה על הקורונה דרך מתקפת הדיסאינפורמציה. ,תראו את אושרת קוטלר, ב6.10.18 היא הוציאה כתבה בערוץ 10 דאז על טכנולוגיית הדור החמישי (5G). מדובר על אותו הזמן בערך שהחל מסע הדיסאינפורמציה לצאת מתחנות השידור של ערוץ RT הרוסי כחלק מהדיסאינפורמציה שנועד לשרת את פריסת הדור החמישי הסיני שנפרס במוסקבה. הכתבה הייתה אחד הסרטונים הבולטים שגרמו לבלבול רב בזמן שיא מגמת הדיסאינפורמציה, ונתן לאנשים תחושה כאילו החמש ג׳י אכן נפרס כבר בארץ (בחסות הקורונה), כאשר אפילו אין אנטנה אחת של הדור החמישי כי אין עדיין זכיין.

גב׳ קוטלר משלימה את המסע דיסאינפורמציה שלה כאשר בזמן שיא המגמה לעיל בגל הראשון של הקורונה בארץ, היא הוציאה כמו עם כתבת הדור החמישי שקר גמור לעיניי כל, כאשר הערוץ שלה לא בודק ולא מתקן. זוכרים את התמונה הזאת שרצה ברשת?

את הדברים הביאה קוטלר בתכנית של אמנון לוי. אך בעיה אחת, הדברים האלה לא ממש כתובים בחוק, חלקם בכלל לא, דווקא הסעיפים היותר מפחידים. ועוד קוטלר סומכת על הקונספירטורים החששים שיהיו כל כך טיפשים, או כנראה חלק מהמסע דיסאינפורמציה, שהם לא יטרחו לקרוא את החוק כפי שהיא מבקשת מהם לעשות, אבל מי שקורא אותו רואה שזה פשוט שקר גמור (קישור לחוק). יתרה מזאת החוק עצמו נועד לתת יותר פיקוח לבתי המשפט ולכנסת שייפקחו על הממשלה בשימוש תקני החירום בזמן מגיפה, דבר שלא היה עד אז. ושימו לב היכן היא מפיצה את התעמולה שלה? בערוץ הטלביזיה המיוחד והייעודי של ארגון דרכנו. כאן סגרנו מעגל. בערוץ עצמו תוכלו לראות גם איך מדקה 6:20 היא חוזרת על אותם דברים שלה, שככל הנראה אין באמת בעיה של קורונה, וזה לא כזה עניין רציני, ושזה הכל ניצול לרעה, ולכן האזרחים צריכים לקחת את הדברים לידיים ולעשות מעשה.

לסיום קוטלר מטבלת את הדיסאינפורמציה והתעמולה הרגשנית עם לוסי אהריש בפרופאגנדה פמיניסטית ראדיקלית רעילה, כאשר היא צווחת על כולם ש-20 נשים מתות בשנה בגלל אלימות נגד נשים, ולכן האזרחים צריכים לעשות מעשה כי זה בלתי נסבל (לא משנה כבר המטרה, העיקר לעודד איכשהו אזרחים למרד בזמן משבר). אבל אם להשתמש במילים שלה על קורונה ״זה רק 20 נשים, זה לא איום קיומי על ישראל, הרבה פחות הרוגים משפעת ומהקורונה, אז מה ההיסטריה?״. 20 נשים שכנראה רובן מתו במגזר של לוסי אהריש, זה בעיה אקוטית יותר ממגיפה עולמית שמטפסת לקראת למעלה מחצי מליון הרוגים, וממשיכים לספור. סדר עדיפויות של דרכנו ומחאת הדגלים השחורים: פמיניזם ראדיקלי והיסטרי יותר חשוב מהתפרצות מגיפה עולמית.

למרות ההצגה של הקונספירטורים החדשים כאילו הם בשוליים, למרות שממש בזמן הגל הראשון הם חזרו על מסרי ארגון הבריאות העולמי והאליטות, כך גם בתקשורת הדעה של קוטלר כי אין ממש גל ראשון של קורונה בארץ, וזה סתם הפחדה מיותרת ומחדל, חוזרת על עצמה בערוצי התקשורת המרכזיים על ידי הפרשנים והמגישים המובילים, בין עם זאת רינה מצליח, דני קושמרו, אושרת קוטלר, אלון בן דוד ועוד. זאת יחד עם סלב האולפנים שמביא תמיד רייטינג, יורם לס אשר הבטיח לכולנו כי המגיפה אינה קיימת ובכלל לא תצא מגבולות ווהאן, כפי שאמר אחר כך ״אמת לשעתה״.

בקרוב תהיה מחאה שתאחד את כל המחאות השונות נגד הקורונה. המייסד הודה בכאן תאגיד השידור הציבורי כי הוא הולך על המודל של ארגון אוטפור בנידון  (דקה 6). זה הארגון שנתמך על ידי ג׳ורג׳ סורוס בזמנו להביא מהפכות ברחבי העולם ולהעלות את ארגוני החברה אזרחית שלו במקום הממשלות הנבחרות. יתרה מזאת, המח מאחורי פעילות הארגון, ג׳ין שארפ מסביר, ללא תמיכה של המגבים את הארגונים (כמו סורוס למשל), הם פשוט נופלים. אלה דברים ששחכו להזכיר בכתבת וידאו.

הנסיון לתת פריכות למחאה מכל הבא ליד הביא את פעילי הדיסאינפורמציה לנסות ולהשתלט על העוקבים של קיו-אנון בארץ. מבדיקה שלנו הם קנו שם לאתר של קיו בארץ, אשר אין לו שום קשר לתכנים של קיו וכל קשר למחאה שלהם. ייתכן ונרחיב על כך בהמשך.

שאלה מעניינת עולה מכל המאמר. האם יכול להיות מי שייחבר בין הדיסאינפורמציה בשטח בארץ, לבין סין? ובכן יש מי שבהחלט מסוגלת לחבר בין דרכנו לסין וכיום הוחדרה למשרד הביטחון. מעיין ישראלי:

קוראי קונספיל, אתם מוזמנים לחשוף עוד מסוכני הדיסאינפורמציה בתגובות, אתם הרי נמצאים בכל מקום.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *