המרגל מאוניברסיטת הארוורד שעלול לדעת מי הינדס את הנגיף הסיני בווהאן ותרומתו של אפשטיין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

קטע הבא נלקח מפה:

עוד מקרה שאירע לאחרונה ובו יו"ר המחלקה לכימיה וביולוגיה כימית באוניברסיטת הרווארד ושני אזרחים סינים הואשמו בקשר לסייע לרפובליקה העממית של סין. "ד"ר צ'ארלס ליבר, 60, יו"ר המחלקה לכימיה וביולוגיה כימית באוניברסיטת הרווארד, נעצר הבוקר והוגשה נגדו תלונה פלילית באישום הצהרה כוזבת, פיקטיבית והונאה", נכתב בפרסום. יחד איתו הואשמו Yanqing Ye – קצינה בדרגת סגן בצבא סין ו-Zaosong Zheng  המואשם בניסיון לגנוב דגימות ביולוגיות מבית חולים בבוסטון.

על פי מסמכי בית המשפט, מאז 2008, ד"ר ליבר, שכיהן כחוקר הראשי בקבוצת המחקר ליבר באוניברסיטת הרווארד והתמחה בתחום הננו-מדע, קיבל יותר מ-15 מיליון דולר במימון מהמכון הלאומי לבריאות ( NIH) ומחלקת ההגנה (DOD). מענקים אלה מחייבים גילוי של ניגודי אינטרסים פיננסיים זרים משמעותיים, כולל תמיכה כספית מממשלות זרות או גופים זרים. בלי שאמר לאוניברסיטת הרווארד, החל מ-2011, ליבר הפך ל'מדען אסטרטגי' באוניברסיטת ווהאן (WUT). עבור הפעילות בסין קיבל ד"ר ליבר 50,000 דולר בחודש, מענק חד-פעמי של 158,000 דולר ומענק של 1.5 מליון דולר להקמת מכון מחקר בסין.

נציין כי בווהאן יש את המעבדה הראשונה שקמה בסין המסווגת BSL4, שזה אומר רמת בטיחות מאקסימלית עקב סיכון בשימוש חומרים היכולים לסכן חיים. המעבדה עצמה עוסקת בנגיפים.

המחלקה בהארוורד לכימיה וביולוגיה נמצאת בראשותו של צ'ארלס ליבר אשר עיסוקו המרכזי הוא נאנו-טכנולוגיה. אחד מהדברים הבולטים שהוא פיתח בתחום היה יכולת לזיהוי של נגיפים בודדים. הדבר הזה מאוד מאוד מעניין לאור דבריו של חתן פרס הנובל שבודד לראשונה את נגיף האיידס:

חתן הנובל הצרפתי שגילה את ה-HIV מטיל פצצה: "הנגיף הונדס במעבדה, ואני יודע כיצד לעצור אותו":
"האמת בסוף חייבת לצאת, ממשלת סין חייבת לעשות את הדבר הנכון ולקחת אחריות, האנשים המסתירים מאיתנו את האמת הם אנשי הקונספירציה האמיתית", כך אומר היום הדוקטור לוק מונטנר ומוסיף, "הם היו זקוקים לכלים מולוקלוריים להחדיר HIV בנגיף, מה שאומר שהדבר ניתן היה להיעשות רק במעבדה""

כלים מולקולרים זה כבר התחום של צ'ארלס ליבר שהתמחה בננו טכנולוגיה:


תחום זה מעניין חוקרים ומהנדסים כיוון שהגדלים המאפיינים של מערכות רבות בתחומים שונים הם ננומטריים. בביולוגיה מולקולרית (למשל הגודל האופייני של החלבונים, של וירוסים ושל ה-DNA), בפיזיקה (האורך על פניו נקבעות תכונות של חומרים כגון הולכת חשמל או הולכת חום) ובכימיה (למשל, האורך האופייני בו יש אינטראקציות בתמיסה).

על הקשר של המחלקה של צ'ארלס ליבר לג'פרי אפשטיין ניתן לקרוא פה:

"רישומי המדינה מראים כי הוא(אפשטיין) לא נאלץ לספק שום הוכחה שהפגישות שלו מחוץ למדינה אכן התקיימו או לציין שמות של אנשים איתם נפגש.

למשל, הוא קיבל רשות לטוס לקיימברידג' מאסצ'וסט, וניו-יורק ב19-20 לאפריל. הוא תיאר את הביקור בקיימברידג' ככזה אשר עסק ב"עניינים משפטיים". אך על פי הכתובות שצויינו ברשימה, אחת הפגישות היית במחלקת הכימיה וביולוגיה של הארוורד."

state records show, he wasn't required to provide proof that the out-of-state meetings ever took place or list names of those he met with.

For instance, he got permission to fly to Cambridge, Mass., and New York on April 19 and 20. He described the Cambridge visit as consumed by "legal meetings." But, according to the addresses listed, one of the meetings took place at the Harvard Department of Chemistry and Chemical Biology. The other meeting was in a complex that includes a sporting goods store and variety of offices, but not a law office. It does include an agency affiliated with Harvard. He gave the school $30 million in 2003.

הקשרים בין ג'פרי אפשטיין לאוניברסיטת הארווארד הם סיפור ענק בפני עצמו, ומיום ליום מסתבר שהקשרים היו יותר ויותר הדוקים והשפעתו ותרומתו לאוניברסיטה היית עצומה. הרחבנו על כך במספר מאמרים ונרחיב על כך עוד בעתיד.

אם תבדקו תגלו שגם היו תרומות למחקרים מסויימים ולאשת סגל במחלקה של ליבר מטעם ביל גייטס. אך יותר מעניין הם ממש הקשרים האישיים והשנויים במחלוקת, בלשון המעטה, בין גייטס לאפשטיין.

מוזמנים להוסיף מידע בנושא.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

  1. מומחה לקנוניות 2021-01-19

    צודק באמת הונדס במעבדה כמו שאמרת,
    אבל כרגיל אתה מפספס את התמונה הגדולה בעודך מתמקד באי אלו פרטים:
    הוירוס פוגע רק באנשים עם חולשה חיסונית ואלה הם מתי מעט – יוצא מזה שההמולה סביב הנושא
    מוגזמת בסדרי גודל ענקיים ולפיכך הקנוניה הגדולה היא – הוירוס שוחרר בטעות(אולי לפני הזמן…)
    ולפיכך האיץ את הסדר העולמי החדש שכל מנהיגי העולם ,כמובן כולל ביבי וטראמפ(לשעבר), הם חלק ממנו.
    הווה אומר חיסונים לכל,מעקב עם דור 5 בשלב מאוחר יותר ועוד גזירות דיקטטוריות כידוע.
    ברגע שאנשים יבינו שזה רק שפעת חדשה על כל המשתמע מכך לגבי הקטלניות שלה הם יבינו שהתקשורת
    רימתה אותם ואז יחקרו מי שולט בתקשורת…

  2. המקנספל מבוסטון 2021-01-19

    אתה נופל לדיסאינפוראנמציה. באמת אתה חושב שאכפת להם לשחרר נגיף קטלני או לא? ממש לא אכפת להם, וכל הסיפור של ה5 ג׳י זה גם דיסאינפורמציה, יש מרוץ מי פורס אותו ראשון, כרגע סין שהיא אמורה להיות מרכז הסדר העולמי החדש (זה מה שחדש בסדר העולמי החדש), סיימה לפרוס אותו בעוד הדיסאינפורמציה שהיא משחררת על שאר העולם גורם לו לשרוך אנטנות ולא להתקדם לשום מקום. זה מזרז מאוד את הבאת הסדר החדש בו סין המעצמה השלטת:
    https://conspil.com/2020/03/game-of-5g-throne-and-disinfo-tatics/