האם חברות הסלולר בארץ משתמשות במחקר של מי שמתדרכת את פעילי ה-5G כדי להכניס גלים מילימטרים לעוספיה?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

במאמר קודם הראנו שמי שמתדרכת את הפעילים בארץ נגד 5G, ד"ר איריס עצמון, חתומה על מטה אנליזה של עשרות מחקרים בכתב עת מדעי לחקר הסרטן הגורס שלא נמצא שום מגמה המצביעה על קשר בין סרטן לקרינה רדיו ומיקרו.
https://clinmedjournals.org/articles/ijccr/international-journal-of-cancer-and-clinical-research-ijccr-3-039.php?jid=ijccr

אך ישנו עוד מחקר שלה מעניין אף יותר המתמקד ביישוב עוספיה בארץ שמצא בדיוק את אותו הדבר:
 but no discernible trend in overall cancer risk was associated with proximity to sources of past RF/MW radiation exposure 

והנה מכתב מתוך אתר של מתנגדים חריפים לקרינה בכלל ו5G בפרט. המכתב הופץ על ידי דפנה טכובר, עו"ד הידועה כמתגוררת באזור ללא קרינה ופעילה עולמית מרכזית בתחום. על המכתב דנן חתומים דפנה, פרופ' דויד קרפנטר והחוקר ארתור פיסטנברג שרבים מהפעילים מכירים כנראה מספרו "הקשת הבלתי נראית". המכתב דורש מאיריס לחזור בה מהמחקרים עליה היא חתומה, ונקודתית מדברים על המחקר בעוספיה, וטוענים שחברות הסלולר משתמשות במחקר הזה שלה כדי לבטל טענות על סכנות הקרינה הבלתי מייננת בבתי משפט.

עוד לא הותקנה אנטנה אחת של 5G בארץ, אך ישנם כמה פיילוטים קטנים של מה שנקרא גלים מילימטרים, ונראה שהפעילים אותם מתדרכת ד"ר איריס עצמון, מפיצים לכל עבר כי מדובר באנטנות דור 5 אשר פורסים במהלך המגיפה בכל הארץ, גם על נורות לד. הסיבה שהדבר מבלבל פעילים היא בגלל שגלים מילימטרים נמצאים בתדר 60GHz, שהוא בטווח התקן של 5G, אך מדובר בפרוטוקול שקיים בערך כעשור ונמצא בשימוש מזה זמן עוד לפני שדיברו על 5G. כמו כן זאת טכנולוגיית נל"ן ולא אנטנה, קרי, משהו שרק משדר מנקודה לנקודה.תחום תדרים שבאזור ה 60 ג'יגה הרץ ניתן לכנותו גם כגלים מילימטרים מכיוון שאורך הגל שלהם בסדר גודל של מילימטרים ספורים, ובגלל שהתדר כל כך מהיר לא היה לו הרבה שימוש ביתי עד היום כי המגבלה של תדרים כאלה היא שאינם עוברים ממש דרך קירות בניגוד לWIFI רגיל. כדי להבין את עניין הנל"ן (נקודה לנקודה) ראו סרטון מצורף מ2013:



על הבלבול כאשר עוד לא הותקנה אנטנה אחת של 5G, והמחדל של משרד התקשורת בנידון כתב יפה אבי וייס באתר טלקום ניוז. אכן בפועל עוד בקושי החל מכרז לפריסת דור-5 ולא נבחר כלל וכלל זכיין, אז מה קורה פה?

הפיילוט המרכזי של גלים מילימטרים בארץ היה, ביישוב עוספיה, ואם הדבר היה הולך לבית משפט, על פי המכתב של דפנה, חברות הסלולר היו יכולות להשתמש במחקר של ד"ר איריס עצמון.

אז איך זה שמי שמובילה את המאבק נגד 5G בארץ, חתומה על מחקרים ששוללים לחלוטין את יסוד טענותיה ויחד עם זאת משרתות את חברות הסלולר בבתי משפט על פי אותו מכתב?

האם מדובר ברימון עשן לגרום לכל הפעילים להגדיר 5G בצורה כל כך כוללנית ולהפיץ שזה נפרס בכל הארץ… כדי שלא יסתכלו על עוספיה? מעניין.

הקטע הרלוונטי מתוך המכתב:

On August 4, 2012, after much deliberation and thought, Professor David Carpenter, Arthur Firstenberg and attorney Dafna Tachover sent a letter to the editor of the journal Pathophysiology requesting the retraction of a published paper: Atzmon et al., “Cancer risks in the Druze Isifya Village: Reasons and RF/MW antennas,” Pathophysiology 19: 21-28 (2012). The paper is attached to this email.

The paper is an epidemiological study that concluded there was no relation of cell towers to cancer incidence in the village of Isifya, Israel. Some of you may recall the Isifya story as featured in the “Full Signal” movie.

Many of you know the lead author of the paper, Iris Atzmon, who is an activist on the wireless issue in Israel.

We were alerted to the fact that the telecommunications industry has been using this paper in court cases as evidence that cell towers are harmless and do not cause cancer, including in a current case in Israel, and therefore, has been causing damage and harm to people and children.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. גבי 2020-06-07

    העניין שלא הותקנה אנטנה אחת בארץ לא הגיוני כיוון שכבר מ2018 ישנה כתבה מצולמת בחדשות שמדברת על תחילת הפריסה של ה5G בארץ