אין 5G בארץ ומי שמתדרכת את הפעילים בכלל לא מאמינה שזה גורם לסרטן

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

נכון לימי הבידוד של הקורונה, הקבוצה הקונספירטיבית הגדולה ביותר היא גם החדשה ביותר. אנחנו כמובן מדברים על קבוצות המתנגדות ל5G, ואף בחלק מהמקרים קושרות את הטכנולוגיה בעקיפין ולעיתים גם ישירות לנגיף הקורונה.

אם זאת, בימים האחרונים יותר ויותר אנשים מתפכחים מהתנועה הזאת, הסיבה העיקרית? הם מגלים שאין בכלל 5G בארץ[1], גם לא פיילוט של פריסה, אפילו אין זכיין, המכרז עוד לא ממש היה. מסתבר שכבר למעלה משנה דוחים את ההתחלה של המכרז כי לא היית ממשלה. כיוון שהמכרז בכלל לא יצא לדרך עדיין, וייתכן שייצא אולי החודש, עד שייבחר זכיין, עד שיהיה גיוס אשראי, כספים, משאבים, פיילוטים, ועד שתהיה פריסה מלאה בשטח כמו שמאמינים בקבוצות הנ"ל, לפי המומחים ייקח כמה שנים טובות, כרגע אין. וזה מה שגורם לאנשים להתפכח, שמישהו מסובב אותם על משהו שעוד לא קיים. ישראל אינה יכולה לפרוס את הטכנולוגיה בעצמה, אלא אם כן אנו מתכוונים לפרוס סוסיתאG.

היום נטיל עוד פצצה בנידון. אחת הדמויות הבולטות והמרכזיות שמתדרכות את הפעילים וראשי הקבוצות היא ד"ר איריס עצמון המתהדרת בתואר שלה ברפואה, לא תואר בפיזיקה, חשמל, הנדסה או רדיו ביולוגיה. התואר מקנה לה הרבה כח, וכך אלפי אנשים בטוחים שכל אנטנה בחוץ היא 5G כאשר אין בכלל את הטכנולוגיה הזאת בארץ. אך מעבר לכך, במחקר שחתומה עליו גברת עצמון בכבודה ועצמה, היא שוללת קשר כלשהו בין גלי רדיו ומיקרו לבין סרטן. אבל לקורונה היא אוהבת להשאיר תמיד רמיזות שיש קשר.

המחקר של גב' עצמון פורסם בירחון מדעי לחקר הסרטן. התוצאות הן שלא נמצא קשר בין גלי רדיו ומיקרו לסרטן.

כל זה מעלה הרבה תהיות. כמו הרוסים אשר בשפה הרוסית משבחים את ה5G והפריסה שלה ברוסיה, ובאנגלית למדינות הפורסות חברות מתחרות הם מספרים כמו איריס כמה זה מסוכן וכבר קורה בשטח ויהרוג אנשים. זה ממש נראה כמו טקטיקת דיסאינפורמציה קלאסית.

ועכשיו עולה השאלה מה האינטרס? לא ברור.

בכל אופן, בקרוב מאוד נעלה עוד מידע שמוציא את האוויר מהבלון הזה. כמו כן אנחנו מצפים לתגובה חריפה שתבוא בעקבות החשיפה הזאת. אבל אנחנו רגילים, עברנו הרבה אופנות של כל מיני פעילים, וכבר כתבו עלינו הכל.

[1] ציטוט קטן מהמאמר שנכתב בתחילת אפריל 2020, ממש לאחרונה, המדבר על כך שיש עיכוב בהרמת המכרז ל 5G, מה שאומר שאפילו זכיין אין. ממש היום קמה ממשלה, אבל מפה ועד שייבחר זכיין וייפרסו התשתיות ייקח כמה שנים, כרגע אנשים בטוחים שיש 5G בכל פינה כשאין.

But while the decision seems easy to make, there is one major obstacle left – establishing a government in Jerusalem that can make decisions with strategic significance. The Americans are said to be prepared to move ahead, but there is no real point of contact in Israel as the country remains mired in an endless election cycle.What this means is simple – a strategic opportunity like partnering with America on 5G networks is simply languishing on the side, waiting for Israel to get its act together. Will it?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *