עוד מהנדסים בגוגל מתפטרים בגלל גרסת מנוע החיפוש לסין המקשרת בין חיפושים לבין מספרי טלפון 

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

  • פרוייק דרגונפליי: מהנדסים בגוגל התפטרו בגלל גרסת מנוע החיפוש לסין המקשרת בין חיפושים לבין מספרי טלפון

  • ארגוני "זכויות אדם", האידיוטים השימושיים של הסדר העולמי החד״ש, מתחו ביקורת על הפרוייקט

 


גוגל בנתה אב טיפוס של מנוע חיפוש מצונזר עבור סין, המקשר בין חיפושים של משתמשים למספרי הטלפון האישיים שלהם, ובכך מקלה על הממשל הסיני לפקח על נושאי החיפוש של משתמשים.

מנוע החיפוש, Dragonfly, מיועד למכשירי אנדרואיד, ומסיר תוכן שנחשב רגיש על ידי המשטר הקומוניסטי השליט של סין, כגון מידע על מתנגדים פוליטיים, חופש ביטוי, דמוקרטיה, זכויות אדם ומחאה שקטה. [מקור הדיווח: ״דה אינטרספט״]

דיווחנו לכם בכתבה מה-19/08/2018:

פרוייקט Dragonfly הסודי של גוגל שדלף לאחרונה שהוא מנוע החיפוש המוצע ע״י גוגל עבור סין והוא אמור להציג תוצאות חיפוש מסוימות ולצנזר אחרות על פי דרישות ממשלת סין.

לעובדי גוגל נודע על הפרוייקט רק לאחרונה ורק באמצעות דיווחי החדשות בתקשורת. הם דרשו שהחברה תנהג בשקיפות בנוגע להחלטותיה, והעצומה שחתמו מעלה את סוגיות האתיקה בהקשר הפרויקט.

לאחר ש-1,000עובדי גוגל חתמו על עצומה נגד השקת מנוע חיפוש מצונזר עבור סין, הודיע סונדר פיצ'אי באסיפת עובדים שלא ברור אם התכנית בכלל תצא אל הפועל, אך הודה כי גוגל מאד מעוניינת לחזור לסין.

אז סונדר פיצ'אי שיקר באסיפת בעובדים כשטען ש״לא ברור אם התכנית בכלל תצא אל הפועל״ כי הרי ברור שתכניות כאלה מתבשלות זמן רב לפני שמתפרסמות ומיושמות.

זו דוגמא קלאסית לתאקייה הפרוגרסיבית של ענקיות הטכנולוגיה.

ארגוני זכויות אדם מובילים, כלומר, ארגוני האידיוטים השימושיים של הסדר העולמי החד״ש, מתחו ביקורת על הפרוייקט, ואמרו כי הדבר עלול לגרום לחברה "לתרום באופן ישיר להפרות זכויות אדם". הדאגה העיקרית שהביעו היא, כי מעבר לצנזורה, נתוני המשתמש המאוחסנים על ידי גוגל על ​​היבשת הסינית יכולים להיות נגישים לרשויות הסיניות, אשר מטרות שוטפות פוליטיים ועיתונאים.

איך אומרים DUH! בסינית?

 עוד מהכתבה שלנו:

גוגל עוקבת אחריך בין אם אתה מאשר זאת ובין אם לאו

לפני מספר ימים גוגל הודתה שגם אם נקטת בצעדים להגנה על הפרטיות שלך על ידי ביטול הצטרפות להיסטוריית המיקומים, בעת פתיחת המפות של גוגל או אפליקציית מזג האוויר שלה, גוגל עדיין מסמנת את המיקומים שלך ומאחסנת את הנתונים.

 

אז הבנו מה ענקיות הטכנולוגיה מתכננות עבור סין.
השאלה החשובה יותר היא:

מה ענקיות הטכנולוגיה מעבירות לסין מאז בחירת טראמפ?

מחאת האוהלים: ׳הקשר להפלת שלטון הימין׳


קריאה רלוונטית:

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *