דמעות של גלובליסטים: ב׳בילדלברג׳ מודאגים מ׳ההתקוממות הפופוליסטית׳ שמציפה את אירופה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

האם בקבוצת בילדלברג, ה-CFR של אירופה, ׳מזהים תהליכים׳ של אובדן שליטה או שאולי נקודת האל-חזור חלפה ואירופה דוהרת לקראת הכאוס שתכננו?

מתוך כתבה של פול ג'וזף ווטסון, אינפווארז:

מפגש העלית השנתי צפוי להתרחש השבוע בטורינו, מקום מתאים בהתחשב בכך שאיטליה בחרה לאחרונה בהתנגדות להגירת המונים, ובקואליציה שלטונית אירוסקפטית.

על פי האתר הרשמי של הקבוצה, הנושא הראשון לדיון בכינוס החשאי של השנה יהיה "פופוליזם באירופה".

לאחר שכשלו בניסיונם להצניח לתפקיד טכנוקרט לשעבר של קרן המטבע, לאחר הכישלון הזמני במו״מ בין בין מפלגת ׳5 הכוכבים׳ ומפלגות ׳לגה׳, ברור שהגלובליסטים יביעו את זעמם על הפוטנציאל של איטליה להפוך לדוגמה לשאר אירופה.

הממשלה הפופוליסטית החדשה של המדינה הבטיחה לגרש 500,000 מהגרים, להעדיף מחדש את הלוקליזם על גלובליזציה ומונופולים ותאגידים, לפקח על מסגדים ולאשר מחדש את המורשת הנוצרית של המדינה, כל מדיניות המנוגדת ישירות לקונצנזוס הגלובליסטי הניאו-ליברלי שמייצג בילדרברג.

הקבוצה החשאית אמורה גם לדון, ב"ארה״ב לקראת בחירות אמצע הקדנציה" ו "עולם הפוסט אמת", הכולל מאמצים להילחם במה שמכונה "פייק ניוז".

אף על פי שהמדיה הממסדית נוהגת לתאר את בילדברג ככינוס דיבורים ללא שום כוח ממשי, ישנן דוגמאות רבות להפעלת השפעת הקבוצה על העולם.

בשנת 2010, הודה מזכ"ל נאט"ו לשעבר וחבר בילדברג, ווילי קלס, כי משתתפי בילדרברג מחויבים לבצע החלטות המתגבשות במהלך הכנס השנתי. אם כך הדבר, זה מנוגד לחוקים במדינות רבות האוסרות על פוליטיקאים מלהיות מושפעים מגורמים זרים בחשאי.

בשנת 2009, יו"ר בילדרברג אטיין דאויניון אפילו התרברב על איך המטבע אירופי אחיד היה פרי יוזמתם של קבוצת בילדברג.

 

"דמעות של גלובליסטים – חלק א – תקווה חדשה באירופה"

(תרגום ועריכה: הגלולה האדומה)

דמעות של גלובליסטים – חלק א – תקווה חדשה באירופה

[אורך סרטון 2:26]"דמעות של גלובליסטים – חלק א – תקווה חדשה באירופה"זהו חלק ראשון מתוך שניים, בו מנתח Paul Joseph Watson את התקווה החדשה שהחלה בעקבות תוצאות מערכת הבחירות באיטליה, בה המפלגה הפופוליסטית, אשר הורכבה מאנשי ימין ומשאל, ניצחה תוך מצע אנטי גלובליסטי במיוחד. סנונית שייתכן שתגרום לאפקט במערכת הבחירות הבאה: ספטמבר בשבדיה..פול מתאר בחלק זה את השינויים שעומדים להיות במדיניות עם מסתנני עבודה, הנתמכים על ידי קרנות כאלו ואחרות..

‎Posted by ‎הגלולה האדומה‎ on‎ יום שלישי 5 יוני 2018

 

הגלולה האדומה"דמעות של גלובליסטים – חלק ב – תקווה חדשה באירופה"

(תרגום ועריכה: הגלולה האדומה)

דמעות של גלובליסטים – חלק ב – תקווה חדשה באירופה

[אורך סרטון 2:02]המשך הניתוח של Paul Joseph Watson אודות הכוונה לדחות את הכלכלה הגלובליסטית המוטה למונופולים ותאגידים, ותוכניות לעצירת קצב הילודה הפוחת.שני יעדים חשובים בדרך להתאוששות מהאיחוד האירופאי.ובספטמבר – בחירות בשבדיה – האם הקולות שהבאנו בסרטון הקודם ישכילו לבחור בצורה דומה?

‎Posted by ‎הגלולה האדומה‎ on‎ יום שלישי 5 יוני 2018

כנס בילדרברג 2018
הכנס ה -67 של בילדרברג יתקיים בין התאריכים 7-10 ביוני 2018 בטורינו, איטליה

 

טורינו, 5 ביוני 2018 – הכנס ה -67 של בילדרברג אמור להתקיים בין התאריכים 7-10 ביוני 2018 בטורינו, איטליה. נכון להיום, 131 משתתפים מ -23 מדינות אישרו את נוכחותם. כזכור, הוזמנה קבוצה מגוונת של מנהיגים פוליטיים ומומחים מהתעשייה, הפיננסים, האקדמיה והתקשורת. רשימת המשתתפים נמצאת באתר.

הנושאים המרכזיים לדיון השנה כוללים:

  1. פופוליזם באירופה
  2. אתגר אי השוויון
  3. עתידה של העבודה
  4. בינה מלאכותית
  5. ארה"ב לפני בחירות אמצע הקדנציה
  6. סחר חופשי
  7. המנהיגות העולמית של ארה"ב
  8. רוּסִיָה
  9. מחשוב קוונטי
  10. סעודיה ואיראן
  11. עולם ה"פוסט-האמת"
  12. אקטואליה

כנס בילדרברג, שנוסד בשנת 1954, הוא כנס שנתי שנועד לטפח דיאלוג בין אירופה לצפון אמריקה. מדי שנה, בין 120-140 מנהיגים פוליטיים ומומחים מהתעשייה, הפיננסים, האקדמיה והתקשורת מוזמנים להשתתף בוועידה. כשני שליש מהמשתתפים מגיעים מאירופה והשאר מצפון אמריקה; כרבע מן הפוליטיקה והממשל והשאר מתחומים אחרים.

הכנס הוא פורום לדיונים בלתי רשמיים על נושאים מרכזיים העומדים בפני העולם. המפגשים מתקיימים במסגרת חוק בית צ'ת'אם, הקובע כי המשתתפים חופשיים להשתמש במידע שהתקבל, אך לא ניתן לגלות את הזהות או את השתייכות של הדובר(ים) או של כל משתתף אחר.

בזכות האופי הפרטי של הכינוס, המשתתפים אינם כבולים למוסכמות תפקידיהם או לעמדות שנקבעו מראש. הם יכולים לקחת את הזמן להקשיב, להרהר ולאסוף תובנות. אין שום תוצאה רצויה, לא נמדדות הדקות ולא נכתב שום דו״ח. כמו כן, לא מוצעות שום החלטות, לא נעשות הצבעות ולא נמסרות הצהרות מדיניות.

לרשימת המשתתפים המלאה

 

 


קריאה רלוונטית:

 

״ג'ורג' סורוס מזהיר כי אירופה נמצאת ב״סכנה קיומית״, ומעשיו של הנשיא דונלד טראמפ – הפרישה החד-צדדית מהסכם הגרעין האיראני המוביל להרס הברית הטרנס-אטלנטית – עלולים להוביל למשבר הפיננסי הגדול הבא.״

״המשבר הקיומי״ של אירופה נובע משלושה נושאים עיקריים: לחצי הגירה, התפוררות טריטוריאלית – נוסח ברקזיט – ומדיניות הצנע. הדברים הללו הובילו לבחירת פוליטיקאים פופוליסטים.״

המלחמה הקרה התרבותית-סיכום: או איך הCIA דרך קרנות פורד-רוקפלר יצר את השמאל הלא קומוניסטי באירופה והוביל לאיחוד האירופאי

 

סורוס בדאבוס: ״ימיהן של גוגל ופייסבוק ספורים״

זרועותיה הארוכות של סוכנות הביון האמריקאית

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *