האיחוד האירופי עומד להטיל צנזורה נרחבת על כל התוכן שתשתף באינטרנט

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ב-20-21 ביוני,הוועדה לעניינים משפטיים של הפרלמנט האירופי, תצביע על דו"ח זכויות יוצרים שלה. ההצבעה הזאת תכריע אם בעתיד הקרוב המשתמשים במדינות האיחוד יוכלו ליהנות מהאינטרנט, כפי שאנו מכירים.

כדי להציל את האינטרנט נעשה מאמץ באמצעות קמפיין המונים על מנת לשכנע את חברי הפרלמנט האירופי לפני ה-20 ביוני למחוק את סעיף 13בהצעה שתעלה להצבעה.

להלן מה עומד על כף המאזניים באם המאמץ למחוק את סעיף 13 יכשל:

בקיצור: סעיף 13 יטיל צנזורה נרחבת על כל התוכן שתשתף באינטרנט, יהיה זה סרט פרודיה, רמיקס, מם, פוסט בבלוג, הערות על Reddit, פיסת קוד, או אפילו קישור בטוויטר.
או כפי ש״ Techdirt״ מגדיר את זה:
תשכחו את GDPR (האסדרה הכללית להגנה על מידע), ההצעה החדשה להגנה על זכויות יוצרים של האיחוד האירופי תהיה אסון מוחלט עבור האינטרנט.

רקע: בחודש ספטמבר 2016, הנציבות האירופית הציגה בהצעה זו, את סעיף 13, אשר יחייב את כל פלטפורמות האינטרנט לסנן כל התוכן שהועלה על ידי המשתמש על מנת לזהות הפרות זכויות יוצרים אפשריות. בעשותו כן,הנציבות מנסה לרצות כמה בעלי זכויות גדולים, במיוחד בתעשיית המוזיקה. עם זאת, דרישה זו לא תוגבל למוסיקה או לסרטונים שהועלו, אלא תכסה את כל סוגי התוכן שאתה יכול לדמיין ולהשפיע על כל השירותים שבהם אתה משתמש כדי לשתף תוכן. סינון זה ימנע מהתוכן שלך להיות זמין, דבר שלמעשה מייצר מכונת צנזורה המאפשרת לחברות גדולות לשלוט במה שאנחנו רואים ועושים באינטרנט. הזכויות הדיגיטליות וחופש הביטוי שלך באינטרנט תחת איום.

פול ג'וזף ווטסון:

האיחוד האירופי עומד להרוס את האינטרנט ונראה שלאף אחד לא איכפת

סעיף 13 יחסום ממים, לאלץ אתרים למשטר העלאת תוכן ולחייב את המשתמשים בתשלום מס עבור שיתוך קישור.

אנו חייבים לעצור את זה. ההצבעה תתקיים השבוע

תזכורת:

עם בחירת טראמפ הגלובליסטים מאבדים שליטה על מנגנוני ה*שליטה* שהקימו:

סורוס בדאבוס: ״ימיהן של גוגל ופייסבוק ספורים״
התירוץ ״סין״ שחושף, בהיפוך, את המטרה לה כיוונו:

״הפיתוי העומד בפני חברות כאלה לשתף פעולה עם משטרים טוטליטריים כמו סין על מנת לזכות בגישה לשווקים אלו עלול ליצור רשת שליטה טוטליטרית שכמותה אפילו אלדוס האקסלי או ג’ורג’ אורוול לא יכלו לדמיין”.

זרועותיה הארוכות של סוכנות הביון האמריקאית

ויקיליקס חושפים: ממשלה עולמית דיקטטורית שמתכננים בפייסבוק עם חוסיין אובמה וג'ון פודסטה


קריאה רלוונטית:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *