אדם גולד ו- V15: קווים מקבילים או קווים משיקים?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אדם גולד ו – V15; קווים מקבילים או קווים משיקים? –

הורדת הפרופיל של אדם גולד נחוגה בחוגים מסוימים כנצחון השקר על האמת, תוך כך שאנשי כת "נתניהו הוא גולד" מצהירים כי הסיבה האמיתית להורדת הפרופיל של גולד היא העובדה שהוא מתופעל ע"י צוות של כותבים, שכנראה פועלים עבור נתניהו.

כאן המקום לציין כי אם קיימת סבירות כזאת לגבי הפרופיל של אדם גולד, קיים ספק נמוך יותר ככל שהדבר נוגע לארגון דרכנו, המורכב מהארגונים קול אחד ו – V15.

 

Image may contain: text

 

תזכורת: בדצמבר 2013 חשפתי לראשונה את קיומו של ארגון קול אחד, ולאחר מכן, את מעורבותו בבחירות של מדינת ישראל של שנת 2015, למען הפלת הממשלה, וחשפתי את קשריו החזקים של הארגון למפלגת העבודה, זאת למרות הטענות של הארגון שהוא גוף "א-פוליטי וא-מפלגתי", שעוסק רק בפתרון הסכסוך הישראלי-ערבי.

בשנת 2015 התפרסם דו"ח הקונגרס האמריקאי שקבע כי הארגון קיבל 300,000 דולר ממחלקת המדינה האמריקאית תחת שלטון אובמה, כדי לקיים "דיאלוג בין יהודים וערבים", אך עשה שימוש בכספים כדי להתערב בבחירות בישראל, על מנת להפיל את שלטון הימין.

הארגון התמזג יחד עם ארגון V15 והקים את ארגון דרכנו, הפעיל עד היום.

יובהר כי טל האריס, המנכ"ל לשעבר של קול אחד וכיום הדובר של עמיר פרץ, הודה במפורש כי הוא חתם על ההסכם עם מחלקת המדינה האמריקאית לקבלת הכספים. העוזרת הפרלמנטרית לשעבר של שלי יחימוביץ' והפעילה כיום במחנה אבי גבאי, לורה טלינובסקי שהייתה מנכ"ל קול אחד בשנים 2013-2014, אינה מכחישה כי הכספים התקבלו.

טענת המנכ"לים לשעבר היא כי כספים אלו לא שימוש בשום צורה שהיא לפעילות בחירות.

ההכחשה נסתרת על-ידי אנשי תקשורת רבים ומוערכים, והנסיבות לא כל כך תואמות את טענות המנכ"לים לשעבר כמו פעילים אחרים של הארגון, שהאינטרס שלהם להכחיש טענות אלו הוא ברור.

דרכנו, המכנה עצמו "הבית של הרוב המתון", פעיל עד היום בפייסבוק, יש לו עמודים בפייסבוק, באמצעותם הוא מקדם את מטרותיו הפוליטיות המוצהרות.

בימים אלו הוא מקדם עצומה "א-פוליטית", כהרגלו, כדי להילחם ב"שיח" המלבה "שנאה והסתה".

העובדה הזאת מעניינת במיוחד לאור העובדה שמקים ארגון V15, איתמר ויצמן, ראה לנכון להתפרץ לוול שלי בתאריך 30.5.18, ולכנות סא"ל במיל. ולוחם "בוגד מתסיס מרד. עלוב".

No automatic alt text available.

השאלה האם קול אחד עשה שימוש ב 300,000 דולר שקיבל מאובמה כדי להתערב בבחירות – ממש כמו השאלה האם ארגון V15 נלחם בהסתה, בזמן שמייסדו רואה לנכון לכנות סא"ל שהיה יכול להיות אביו "בוגד מתסיס מרד. עלוב" – היא נכונה, היא עניין שהקורא הנבון צריך להחליט בהתאם לתבונתו.

על דבר אחד אין ולא יכולה להיות מחלוקת – קול אחד קיבל כספים ממחלקת המדינה האמריקאית. הוא הודה בכך. הוא היה בעל קשרים למפלגת העבודה. שני המנכ"לים שלו לשעבר הם פעילים בולטים במפלגת העבודה ו/או במחנ"צ. דפי הפייסבוק שלו עדיין פעילים, כדי לקדם את המטרות הפוליטיות שלו.

אם הפרופיל של אדם גולד הורד משום שקיים חשד שהוא משרת של גורמים בעלי עניין, או אפילו של מפלגת הליכוד ו/או ראש הממשלה, אזי הדף של ארגון דרכנו, קול אחד ו/או V15 היה צריך להיות חסום החל משנת 2014.

זה לא קרה.

ניתן לשאול מדוע, או שניתן לומר שמדובר במדיניות האפליה של חברת פייסבוק שמתגלה בפעם המי-יודע-כמה, אשר לפי הלוגיקה שלה, פרופיל בלתי ידוע יכול להטות את הבחירות, אך גוף שהודה בקבלת כספים ממחלקת המדינה האמריקאית והתערב ומתערב בבחירות במדינת ישראל באופן עקבי, תוך הטעיית הציבור, הוא בסדר גמור.

 

 

תזכורת:
Image may contain: 1 person, textImage may contain: 3 people, text

 


קריאה רלוונטית:

מחאת האוהלים: ׳הקשר להפלת שלטון הימין׳

 

מקור הפוסט:

אדם גולד ו – V15; קווים מקבילים או קווים משיקים? – הורדת הפרופיל של אדם גולד נחוגה בחוגים מסוימים כנצחון השקר על האמת,…

‎Posted by Adi Ben Hur Adv on‎ יום רביעי, 8 באוגוסט 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *