מלוחמה פסיכולוגית ללוחמת תודעה: המאגיה השחורה ונתיב היד-השמאלית של Q

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…



מבצע הלוחמה הפסיכולוגי של קיו אנון היה מורכב מכמה פרוטוקולים של פסיי-אופ (לוחמה פסיכולוגית) אשר הורכבו על ידי קבוצת אנשי מודיעין וקציני צבא בכירים בארה״ב. במאמר זה נחשוף לכם את כל המרכיבים של תמהיל הפסייאופ, כאשר בגרעין הדברים מדובר במה שנקרא, מאגיה בנתיב היד השמאלית, מה שידוע יותר כמאגיה שחורה, קסם שחור שגבה לא מעט קורבנות. כאשר אנו מדברים על מאגיה בהקשר הזה, לא מדובר במשחק ילדים או התלוצצות נעורית באיצטלה של כת השטן, אלא בעניין מאוד רציני שגם ארגוני מודיעין חוקרים אותו ושיש לו השפעה רבה על איך שאנשים תופסים את המציאות. מדובר בנתיב לוחמה פסיכולוגית אשר שימש בבניית התנועה הנאצית באירופה, ותנועת הניו אייג׳, תאוסופיה, וההיפים. נבאר את הדברים.

פרוטוקול א׳ – Satanic Panic
בארץ התופעה היית פחות מוכרת, אך כמעט כל אחד מכיר את התוצרים שלה, תרבות המטאל והרוק הכבד שבאה בתגובה. מסתבר שהפאניקה השטניסטית בהגדרה הנוצרית שלה, אשר אחזה בארה״ב בשנים האחרונות, אינה תופעה חדשה כלל. בשנות ה80׳ היא אפילו היית חזקה יותר, כאשר בכל רחבי אמריקה החלו להתקומם הורים של ילדים בכל מיני מעונות יום על כך שילדייהם נחטפו, לא פעם אל מדורים תת קרקעיים, שם בוצעו בהם מעשי התעללות ואונס פולחני בשם השטן. עבור הפסיכולוגיה הנוצרית אין דבר שיורד יותר לשורש הפחדים הקמאיים מאשר חילול של הטוהר המיני, בטח בדמות הילד. היסטורית עקב הנצרות, תקופת הילדות הוארכה בדיוק בגלל ראייתם את התמימות הילדותית כמעלה הגדולה ביותר המנוגדת לחטא הקדמון של כל אדם בהכרח נולד מתוכו, מיניות (זאת בניגוד לתפיסת הדיבר ״פרו ורבו״ המקראית שקדמה להם).

ברוב רובם המוחלט של המקרים בכלל לא היה מדובר באנשים שבאו מהאליטות, אלא סתם אנשים רגילים, שחלק אפילו נכלאו בכלא על לא עוול בכפם. התופעה לא במקרה החלה עם הקלות בחוקים שאפשרו לעובדות סוציאליות להתערב יותר בחיי המשפחה של האזרחים, לתחקר את הילדים, להוציא אותם מהבית, ולהוציא מהם כל מיני עדויות מצמררות שהיו אפופים בשטניזם וסיפורים מוזרים, חלקם כללו אפילו אנשים מעופפים. העדויות הובילו בקלות לעסקות טיעון עם ההורים שהיו שווים הרבה כסף. לא פעם התחקורים של הילדים כללו אמצעים קיצוניים כמו היפנוזה שהוציאה מהם עדויות קבילות,סוגסטיה, ושימוש יתר בתרופות.

יחד עם עוד חוק מנדט לדיווח כל חשד אפשרי להתעללות או הזנחה בסביבה, הדברים הובילו לתקריות מצמררות עם האשמות כנגד מעונות יום שטיפלו בילדים בכל רחבי ארה״ב. מיותר לציין שהכסף מתביעה ייצוגית היה תמריץ לא קטן. כמובן שבמקרים כמו במקרה מק׳מרטין, המערות התת קרקעיות שהיו כל כך חיות בתאורים והעדויות, לא היו ולא נבראו, ממש כמו המקרה של חיפוש אחר מרתפי העינויים מתחת לפיצרייה אשר טענו כי שימשה מרכז פדופילי של הילארי קלינטון בבחירות 2016, ואשר האפיל על סיפורים אמיתיים ומשמעותיים כמו פרשת אנתוני ווינר.

צריך גם לעמוד על הבדל משמעותי בין הפאניקה של אז להיום. בזמנו היה מדובר בתופעה של כלל ארה״ב, כל המיינסטרים השתתף בה, התופעה דווחה כסכנה גדולה אפילו בתכניות הגדולות של אופרה ווינפרי והרלדו ריוורה. בימינו התופעה משחקת תפקיד שונה ממה שהיה לה אז, ולכן כיום נחשבת לתופעה המשפיעה רק על חלק מסויים מהאוכלוסיה בארה״ב.

מתוך 12 אלף אישומים שהיו בגל של שנות ה80 – תחילת ה90, נמצאו רק מקרים בודדים של אנשים בודדים אשר השתמשו בכסות שטנית בהתעללות שלהם בילדים, אך לא תופעה כלשהי שיכלה להסביר את הפסיכוזה ההמונית שתפסה אז את אמריקה (וגם שאר מדינות הדוברות אנגלית). יחד עם זאת, ישנה שיטה מאחורי השיגעון המדובר.

עשור קודם לכן, אנגליה כבר השתמשה בפרוטוקול לוחמה פסיכולוגי של פאניקה שטניסטית כנגד ארגוני הצבא אזרחי של האירים. המודיעין הבריטי ״הדליף״ מידע לציבור האירי הקתולי ברובו, כי אותם ארגונים עוסקים במיסות שחורות ופולחן שטן, זאת בנסיון לזרוע חוסר אמון וסלידה מאותם ארגוני טרור שנלחמו באנגליה. עולה השאלה האם משהו דומה קרה גם בארה״ב?

conspil

ובכן, ישנו מקרה אחד מעניין ביותר בתוך הפאניקה השטניסטית, אשר מכולם, דווקא הוא אינו נמצא כערך בויקיפדיה. מדובר על דיווח מ1986 של התעללות שטנית פולחנית אשר התחוללה בבסיס הצבאי בפרסידיו קליפורניה. הורים של ילדים החלו להתלונן שילדיהם עברו התעללות שטנית, ודמות אחת מאוד בולטת עלתה לכותרות, ככל הנראה האדם המעניין ביותר בכל הסיפור הזה: מייקל אקווינו. מדובר בקצין רם דרג המתמחה בלוחמה פסיכולוגית בצבא ארה״ב, וראש כנסיית השטן הידועה כמקדש של סת.

אקווינו עצמו היה כהן רם דרג בכנסיית השטן של אנטון לאווי, עד שהחליט לעשות רפורמה ולצאת להסתעפות של המקדש השטניסטי של סת שהקים. אקווינו היה גם בעל דרגות בעוד אחוות נוספות, כולל מסדר הטרפז השטניסטי, מסדר דגון הספק אמיתי, ואפילו במסדר הרוזיקרושנים ( (AMORC שגם איתם היו לו חילוקי דעות. יתרה מזאת, מהעדויות שנאספו, נאמר כי אקווינו עצמו לקח חלק מהילדים לבסיס צבאי אחר בשם פורט בראג, בסיס צבאי בו הוא גם למד וגם לימד לוחמה פסיכולוגית בבית ספר על שם קנדי (שם למד גם מייקל פלין). אקווינו עצמו הועזב מתפקידו בפרסידיו, והערעורים שלו על כך, כולל ערעור להוריד את שמו מכתבי האישום שהיו, נדחו. מי שניסה לבקש את המסמכים בזמננו, נתקל בתגובה כי מדובר בחקירה שעדיין פתוחה.


בפורט בראג התפוצצה פרשה דומה גם ב1983 במעון הילדים ג׳וביליישן, שוב, עם האשמות להתעללות פולחנית בעשרות ילדים. ואפילו זאת לא הפעם הראשונה שהבסיס הצבאי עלה לכותרת בהקשר לפולחן שטן. מקרה הרצח אולי הידוע, המסוקר, והנחקר ביותר ציבורית בתולדות ארה״ב התבצע ממש שם. מדובר על המקרה בו הקצין תומאס מקדונלד הואשם ברצח אשתו וילדיו ב-1979, ואשר עד היום הוא עומד על כך כי הדבר התבצע בידי כת שטניסטית של צרכני סמים. גם פה, ממש במקרה, אקווינו היה באותו הזמן קצין ומורה בבית הספר ללוחמה פסיכולוגית באותו בסיס.


המקרה של מקדונלד הוא מעניין ביותר כיוון שהוא היה המקרה הראשון שחקר טד גנדרסון כחוקר פרטי לאחר שעזב את תפקידו היוקרתי כראש הFBI בלוס אנג׳לס (ולפני כן ראש הארגון במדינות נוספות). כשמדברים על תופעת הסטניק פאניק, לא רק שמו של מייקל אקווינו עולה מיד, גם גנדרסון מסתמן כדמות בולטת שהיית במרכז חקירות כל המקרים הגדולים. גאנדרסון דחף אותם, ונתן להם אמינות בגלל עברו המפואר. אפילו בשידור המפורסם אשר הצית ושפך שמן למדורה, אצל הראלדו ריוורה בשעת שיא, ישבו זה לצד זה מייקל אקווינו ליד טד גנדרסון, הראשון מנסה להגן על שמו הטוב, והודף האשמות כזב, כמו אלו שעלו גם מתוך הקהל אצל אופרה של מי מהאנשים אשר טען כי בעצמו היה מעורב ברצח פולחני כחלק מכנסיית השטן, וכמו כמעט תמיד, מעולם לא נעצר, ולא נמצאו ראיות. מנגד גנדרסון הוסיף אמינות לכל אותם סיפורים, והמנחה לקח את הצד של הפאניקה.

אך חוקר פרטי נוסף בעל התכנית the opperman report, היה בקשר עם ג׳קי מקגאולי, אחת הדמויות המרכזיות שטענו לפרשת ההתעללות הפולחנית במק׳מרטין ואף הביאה לבדיקה ארכיאולוגית של חפירות למצוא את ה״מנהרות״ המדוברות אשר לא נמצאו. ג׳קי גם הייתה חברה קרובה של טד גאנדרסון, והיא מספרת שמאחורי הקלעים, מסתבר, גנדרסון ומייקל אקווינו היו משוחחים על בסיס קבוע בטלפון. מעניין לציין שבזמן תפקידו של גאנדרסון באף.בי.איי, היה פרוייקט שלם שנמשך זמן מה בשם CointelPro ובו הארגון התמחה בחדירה לארגונים על ידי סוכנים, שאספו מידע, והכשילו אותם מבפנים.

Los Angeles Times
כדי להבין מה יכולה להיות התועלת, והמשמעות של מבצע פסיכולוגי שכזה, נסתכל על הצד השני של המטבע שקם באותה תקופה, המכון לתסמונת הזיכרון הכוזב ה-FMSF. מדובר במכון שנוי במחלוקת שהוקם על ידי הזוג פיטר ופמלה פרייד שהואשמו על ידי ביתם בגילוי עריות. אנשי המכון שלהם היו תמיד בצד השני של המפה של כל מקרה פאניקה שטניסטית אשר צצה במעון יום כזה או אחר בארה״ב. המעניין במכון הזה הוא המנהלים והיועצים המקצועיים הבכירים שלו. להלן רשימה:

מרטין תאודור אורנה – היה מעורב בתתפרוייקט 84 ב MKultra של הCIA
אמילי אורנה – אשתו של מרטין
לואיס ג׳וליון ווסט – היה מעורב עד מאוד בMkultra ובין היתר בתת פרוייקט 43 שחקר שילוב של סמים, היפנוזה, וחסך חושי. מעורב בניסוי שנתן LSD לפיל אשר גרם למותו.
מרגרט ת׳אלר סינגר – קולגה של ג׳וילון ווסט, חקרה איתו היווצרות של כתות, שרלטנית, ומטפלים מטורפים.
תאודור סרבין – כתב ספר עם ווסט על ״הזיות, התנהגות, חוויה, ותאוריה״
אליזבת׳ לופטוס – ייעצה לCIA , מומחית לאופן שבו ניתן לבלבל זיכרון
דוד סי. ראסקין – גם ייעץ לCIA , ודווקא היה בצד של מקדונלד כאשרטען שהוא דובר אמת לגבי אנשי הכת שרצחו את משפחתו.

החברות המרשימה הזאת של ״בוגרי״ mkultra מעניינת גם לאור התקופה שבה ב1974 אנשים החלו להחשף לראשונה לפרוייקט עקב ועדת צ׳רץ׳ שחשפה פרטים גם על פרוייקט הCOINTEL המתואר לעיל של הFBI. לאורך שנות ה80 בהם הפאניקה התחוללה, התקיימה תביעה ייצוגית רצינית כנגד ד״ר קמרון, הרופא הקנדי המטורף שעשה כמה מהניסויים היותר מזוויעים במסגרת מ.ק.אולטרה. אין ספק שעבור מעורבים בתכנית, היה עדיף לערבב לאנשים את הסיפורים עם פולחני שטן מטורפים שיהוו סוג של מסך עשן.

אבל יש פה משהו אפילו יותר מעניין. אם אתם זוכרים את המאמר שלנו על רודפי העב״מים ומאמינים בחוצנים שמבקרים את כדוה״א, הראנו שקבוצות מאורגנות המחוברות לממסד האמריקאי, כגון משפחת רוקפלר, מצד אחד טיפחו את אותם אמונות בקרב הציבור הרחב, ובו בעת את הניסויים הפסיכולוגים שלמדו כיצד בני אדם יגיבו, לו יגיעו למסקנה שתרבויות חוצניות יצרו קשר עם כדוה״א. דוגמא מובהקת לכך היה השידור הידוע של ״מלחמת העולמות״ של אורסון וולס. משפחת רוקפלר עמדה גם מאחורי אורסון והשידור שלו, וגם מאחורי המחקרים הפסיכולוגים שבדקו את השפעתו על הציבור הרחב. היא גם לקחה חלק במימון פרוייקט mkultra

ובכן, לאור המקרה שלנו, נזכיר כי MKULTRA מראשיתו נועד לחקור, גם, ובמיוחד, את הזיכרון האנושי. כיצד ניתן למחוק זיכרון?, כיצד ניתן להשתיל זיכרון? כל זאת ועוד במסגרת ניסויים בשליטת תודעה מרחיקי לכת. ובכן, כאן היית הזדמנות יוצאת דופן לחקור ממש את הדברים הללו. הדברים גם דומים למה שמייקל אקווינו בעצמו חוקר, לא רק במסגרת החטיבות ללוחמה פסיכולוגית בהם למד ולימד, אלא גם במסגרת המקדש השטניסטי שהקים לכבוד אל הכאוס המצרי, סת. תחת אותו מקדש, מייקל אקווינו, קצין בכיר במודיעין האמריקאי, היו עוד קציני מודיעין שפעלו איתו, דניס מאן ו-ווילי בראונינג. הדברים נחקרו בזמנו גם מטעם ראש החטיבה למודיעין נגדי של צבא הפנטגון, דונאלד פרס. דונאלד הופתע שהכנסייה לא היית רשומה כלל ברשומות הFBI. מצד אחד זה דבר שיכול להצביע על רמת מידור עקב עיסוק שלהם בתחום מסווג וממשלתי, ומצד שני, לפחות לפי אקווינו בספרו שכתב על פרשת פרסידיו, הסיבה היית פשוט כי הם מעולם לא נחקרו או ביצעו פשע.ֿ

מה שכן, לפי דבריו של אקווינו בעצמו, תפיסתם במקדש את השטן הוא ככזה שבעצם מייצג את ההכרה הנפרדת של האדם ותפיסת המציאות העצמית הייחודית. זה בעצם מה שהם חוקרים במקדש, עד כדי ניסיון להבין כיצד ההכרה ״יוצרת״ ומפרשת את המציאות, וכיצד היא יכולה ליצור לעצמה עולמות אחרים ומקבילים דרך מאגיית נתיב היד השמאלית (מאגיה שחורה). זה כמעט נשמע כמו מיקור חוץ לפרוייקט של הצבא, אבל כך או כך, הדברים שהם חוקרים שם תומכים בעבודתו, ואכן כך היה כשגיבש את תפיסת עולמו הפראפוליטית (הוא פרופ׳ למדע המדינה) בספרו מיינדוורס וספריו האחרים.Wikipedia


עכשיו, צריך להבין לאיזה עומקים ודקויות האנשים האלה חקרו את התודעה וכיצד עובד הזיכרון האנושי. הם באמת, אם הם רוצים, יכולים להחדיר בכם אמונות וזיכרונות על דברים שבונים תפיסת מציאות מקבילה שכולאת את התודעה, מאגיה שחורה אם תרצו. זה לא איזו פארנויה, זה באמת מה שהם מתמחים בו מהצד המחקרי. קחו למשל דוגמא פשוטה שמביאה אליזבת׳ לופטוס.

ניתן לשבש את הזיכרון של האנשים באמצעים מאוד פשוטים. אם תשאל עדים לתאונת דרכים כמה מהר נסע האוטו שפגע, או כמה מהר נסע האוטו שהתנגש, תקבלו תשובות שונות לגמרי, והזיכרון של האנשים יהיה שונה. חלק יהיו בטוחים שהם ראו זכוכיות מנופצות כשהדבר לא היה, אם משתמשים במילה הנכונה. כל זה – רק על ידי החלפת מילה אחת. דוגמאות נוספות היא מביאה מחקירות אלימות של חיילים (חלק מאימונים). כאשר החיילים נשאלים על דברים שלא היו, כמו משקפיים שהיו לחוקר, תמונה של אדם אחר שנטען שהוא החוקר, טלפון או אקדח שלא היו בחקירה, הם באמת משנים פרטים חזותיים ועוד אך ורק על ידי סוגסטיה ושאלות מנחות ששינו להם את הזיכרון מהאירוע. זה מה שמביא ל Misinformation Effect-אפקט הדיסאינפורמציה, ויש לכך השלכות עצומות באיך שמידע מתפזר במרשתת.

שימוש בתרגילים כאלה יכול בקלות לשמש להונאות קוגניטיביות של מליוני אנשים דרך מבצעי לוחמה פסיכולוגית ומידע כוזב המתבסס על בלבול הזיכרון האנושי. בעצם מה שנחקר כתוצאה מהסטניק פאניק וMKULTRA הוא מכרה זהב לפעילות שכזאת, דברים שגם מייקל אקווינו חקר במסגרת הפדגוגיה הצבאית, וגם כחלק מחקר המאגיה השחורה. מה שמוביל אותנו לפרוטוקול ב׳.


פרוטוקול ב׳ – מיינדוורז

נחזור רגע לבסיס הצבאי בפרסידיו, אחד מבסיסי הצבא בהם שהה אקווינו, ואשר שם הוא גם הואשם בפדופיליה פולחנית של כת השטן כנגד ילדים. באותה תקופה מייקל אקווינו כתב עבור הבסיס פרוטוקול בשם From Psyop to Mindwar, כלומר, מעבר מבצע לוחמה פסיכולוגית למה שהוא כינה מלחמת תודעה, בהשראת כמובן תפיסת עולמו שגובשה במקדש השטן של סת. את הפרוטוקול הוא לא כתב לבד, אלא עם גנרל פול ואללי, אחד הגנרלים הבולטים שהיו מעורבים בהפצת ובניית רשת המידע של קיו-אנון.

ואללי סיפר לא פעם שQ  הוא בעצם יחידת המודיעין של צפון וירג׳יניה, יחידה מיוחדת אשר ואללי טען כי מספקת ואוספת מידע מודיעיני בצורה שעוקפת את סוכנויות הביון המרכזיות, ומעבירה ומתקשרת אותם הלאה לQ, אליו, ושאר הרשת המפיצה את התמסירים שלהם, כאשר ואללי חלק פעיל מאוד באותה הרשת. דברים דומים אמר חברו הטוב שכתב איתו ספר על המלחמה בטרור, תומאס מקינרני אשר טען כי ה״קראקן״ של סידני פאוול הוא ״גדוד מודיעין 305״. שנייהם שיתפו פעולה בהפצת מידע כוזב, כמו ה״עובדה״ שג׳ינה האספל, ראש הCIA, נפצעה בקרב ירי עם צבא ארה״ב שבא להחרים מגרמניה את השרתים שעלייהם היו תוצאות האמת בבחירות.

משחקי הזיכרון וההטעיות של מקינרני וואללי הולכים אחורה הרבה זמן..בזמן ממשל בוש הנאו-קוני שהם גיבו בגאון, התפוצצה פרשה בה נחשפה סוכנת CIA ,ואלרי פליים, על ידי עיתונאי שהדבר הודלף לו. ככל הנראה היה מדובר בנקמה של ממשל בוש שהדליף את פרטייה בגלל בעלה אשר ביקר בחריפות את המלחמה בעיראק של הממשל. אחד הנפגעים מהפרשה היה סקוטר ליבי, ראש המטה של סגן הנשיא דיק צ׳ייני, שנתפס משבש חקירה. אליזבת׳ לופטוס לעיל הוזמנה לעדות מקצועית בעבורו להסביר כיצד זיכרון הדברים שלו השתבש ולכן הוא לא באמת שיקר בחקירה. יחד עם זאת, אחרי שהוא הואשם סופית, רק אז נזכר פול ואללי לספר לכולם שמי שחשף את זהותה של אישתו היה בסוף בעלה, ג׳וזף ווילסון. עד היום לא ברור לאנשים למה הוא חיכה עם הדברים הללו עד סוף המשפט.

בהתחלה פול טען שווילסון חשף זאת בפניו מספר פעמים, ולאט לאט שינה גרסאות עד שהתעקש שזה קרה רק פעם אחת. כדי לשכנע את הקהל שדבריו נכונים, שדרן רדיו מרד סטייט הזמין אותו וטען כי חברו הטוב מקינרני יבוא לאמת את הזיכרון האחד הזה. אך במהלך הראיון מה שהלכה למעשה קרה היה שהוא שאל את תומאס האם כחבר כל כך טוב שמכיר את ואללי, לדעתו הוא אומר אמת, ותומאס הסכים. לו מדובר בשתי שקרנים, חקירה צולבת יכולה לתפוס אותם על חם, כשמדובר בשני אנשים (ואללי ווילסון) עם גרסה סותרת, מדובר בדבר שקשה להוכיח בבית משפט ומהווה בעיקר כאב ראש. מה שהם עשו היה בילבול והשתלת זיכרון כוזב שהפך לדיסאינפורמציה בסופו שלדבר, בדיוק מה שהם עשו עם השרתים וקרב היריות עם ג׳ינה האספל.


עכשיו אחרי היכרות עם ואללי, נחזור לפרוטוקול המיינדוורס שכתב יחד עם מייקל אקווינו בתקופת הפאניקה השטניסטית שהתחוללה גם בבסיס הצבאי שלהם.


כותרת הפרוטוקול היית
 From PSYOP to MindWar: The Psychology of Victory
הMindWar מוגדר כ"שכנוע אגרסיבי מכוון של כל המשתתפים במלחמה שאנחנו ננצח במלחמה" והוא מנסה ללמוד את הפסיכולוגיה של הניצחון. המאמר מעמת שימוש בפעולות פסיכולוגיות כמו תעמולה מול גישה חדשה:

״בניגוד לPSYOP , לMindWar אין שום קשר להונאה או אפילו לאמת סלקטיבית מטעה. במקום, נקבעת אמת שלמה, שאם היא לא קיימת כעת, תאולץ להתקיים בעתיד על ידי רצונה של ארה״ב… תמסיר MindWar לא חייב להתאים לתנאים של אמינות עמומה כמו PSYOP, המקור הוא שהופך אותו לאמין.
…פעיל MindWar חייב לדעת שהוא דובר אמת, ועליו להיות מחויב לכך באופן אישי. מה שהוא אומר הוא רק חלק מ-MindWar; השאר – ומבחן היעילות שלו – טמון בשכנוע שהוא מקרין לקהל שלו, ובקשר שהוא יוצר איתו.״

הטכניקות הללו מאוד ניכרים בדפוס הפעולה של Q. המסרים ששלח מקינרני על השרתים בגרמניה, הפסיכולוגיה של ניצחון אצל Q , כאילו מאסרים מגיעים בכל רגע ."storm is coming", “nothing can stop what is coming"
עוד משפט חוזר והמעניין ביותר של קיו נופל על הפרוטוקול:"Future Proves Past" עתיד מוכיח את העבר, כלומר, אם זה עוד לא קרה, הנחישות של אמריקה והצד שמשתמש בטכניקה, תגרום לאמת הזאת לקרות בסוף, מה שנראה כי הסתיים בחוסר היכולת של אנשים להשלים עם כישלון ה"תכנית" וה״סערה״ של .Q

עכשיו בואו נבין קצת יותר לעומק את הפרוטוקול. נכתב שם:
״בניגוד לפרופגנדה(תעמולה)… פעיל MindWar חייב לדעת שהוא דובר
אמת, והוא חייב להיות מחויב לה באופן אישי. מה שהוא אומר זה רק חלק מהמיינדוור; השאר – כולל מבחן היעילות – טמון בשכנוע שהוא מקרין לקהל שלו, בקשר שהוא יוצר איתו.

זה דבר שלא ניתן לזייף בקלות, אם בכלל אפשר. "זִיקָה"(בין הפעיל לקהל היעד), אשר המילון המקיף למונחים פסיכולוגיים ופסיכואנליטיים מגדיר כ"מערכת יחסים של אמון הדדי חסרי מעצורים", פונה אל התת-מודע; יש חוקרים שהציעו כי זה ״דגש״ תת-מודע ואולי אפילו על חושי המתקיים בתחלופת מידע גלויה.

מדוע מישהו מאמין לקריין חדשות טלוויזיה אחד יותר מאשר לאחר, גם אם שניהם מדווחים על אותה הכותרות? התשובה היא שיש זיקה במקרה הקודם; וזו זיקה אשר קיבלה הכרה וטופחה על ידי השדרנים המוצלחים ביותר.

כיסינו עד כה את מתן ההצהרה כאמת בלתי נמנעת ואת האופי המרשיע בו ההצהרה ניתנת; אלו הן תכונות של פעיל הMindwar עצמו. לעומתו הנמען של ההצהרה ישפוט מסרים אלה, לא רק לפי ההבנה המודעת שלו, אלא גם לפי התנאים הנפשיים שבהם הוא מקבל אותם. התיאוריה מאחורי "שטיפת מוח" הייתה שעינויים פיזיים וחסך יחלישו את הנפש להתנגדות לסוגסטיה, וזה נכון עד נקודה מסוימת. אך בטווח הארוך, שטיפת מוח לא תעבוד, כיוון שמוחות אינטליגנטיים מבינים במוקדם או במאוחר יותר את הסוגסטיות להם הם נתונים תחת תנאים כאלה ולכן יידחו רשמים ואפשרויות שהוטבעו באותו האופן.

כדי שהמוח יאמין בהחלטות שלו, הוא חייב להרגיש שהוא קיבל את ההחלטות האלה ללא כפייה. אי לכך ובהתאם לזאת, אסור שאמצעי כפייה המשמשים את הפעיל, יהיו ניתנים לזיהוי באמצעים רגילים. אין צורך להיעזר בתרופות להחלשת הנפש כגון אלה שנחקרו על ידי ה-CIA למעשה, חשיפה של שיטה אחת כזו תעשה נזק בלתי מקובל למוניטין של MindWar כאמת.״


תפיסה על חושית (ESP)- תפיסה של אובייקטים או אירועים אשר לא יצרו גירוי לחושים המוכרים כיום למדע.

המפתח פה הוא בדיוק הדברים שחקרו החוקרים פוסט-MKULTRA. סוגסטיה להטיית זיכרון והתפיסה של האדם.

סוּגֵסְטְיָה או הַשָּׁאָה בעברית היא תהליך פסיכולוגי שבו ניתן לגרום לבני אדם לשנות את עמדותיהם, רגשותיהם ואמונותיהם על ידי השפעה תת מודעת על מרכיבים אלה. בעוד שהיפנוזה משנה את מצב התודעה, ומספקת גישה לזכרונות או למידע הנמצאים במוחו של האדם, הסוגסטיה יכולה להיעשות גם במצב היפנוטי, אך גם במצב של הכרה מלאה.

המילה סוגסטיה נובעת מהמילה הלועזית suggestion שמשמעותה "הצעה" – וזו למעשה דרך פעולתה: היא מציעה לאדם דרך פעולה מסוימת. הסוגסטיה יכולה להיעשות בצורה מילולית – באמצעות שיחה, או בצורה פיזית, כלומר באמצעות סימני גוף.

הסוגסטיה מיוחסת גם לתהליכים היפנוטיים באמצעותם ניתן לשכנע בני אדם לשנות את עמדותיהם, רגשותיהם, אמונותיהם ואף את תחושות הגוף ופעילותו. כמו בכל הצעה, המקבל יכול להשתכנע ולקבלה, אך גם לסרב.

בני האדם מגיבים באופן שונה להשפעת סוגסטיה. אדם המושפע ממנה בקלות נקרא סוגסטבילי. מרבית האנשים סוגסטבילים, אך ישנם אנשים שאינם סוגסטבילים או שהם סוגסטבילים במידה נמוכה מאוד.

עוד מתוך הפרוטוקול:

״בדרך כלל, בתוך צבא ארה"ב, ה-PSYOP (מבצעי לוחמה פסיכולוגית) נדחק למושב האחורי בתור "מכפיל כוח". ההחלטות האסטרטגיות העיקריות מתקבלות על בסיס אינטרסים ומטרות פוליטיות וצבאיות מסורתיות. זה רק לאחר מכן שה- PSYOP מוזמן לשולחן, כדי לעזור בצורה יעילה יותר להשיג את המשימות שכבר הוסכם עליהן.

ה-MindWar הופך את הרצף הזה. מדובר באמצעים פסיכולוגיים להשגת ניצחון – בעיקרו של דבר באמצעות שכנוע האויב שהוא באמת רוצה להביא את המדיניות הלאומית שלו בהרמוניה עם זאת שלנו – המעוצבים לתמיכה ביעדים פוליטיים בסיסיים. השימוש של כוח צבאי "רגיל" (פצצות, כדורים וכו') נחשב כ"מוצא אחרון", בנסיבות שבהן MindWar *כשלעצמו* נכשל.

היתרון של MindWar הוא שהוא מנהל מלחמות בלוחמה לא קטלנית, לא מזיקה ובדרכים לא הרסניות. ביסודו של דבר אתה מכריע את האויב שלך בטיעונים. אתה תופס שליטה בכל האמצעים שבהם ממשלתו ותושביו מעבדים מידע כדי לגמור בדעתם, ומתאים זאת כך שהמחשבות הללו יוחלטו כפי שאתה רוצה. כולם מאושרים, אף אחד לא נפגע או נהרג, ושום דבר לא נהרס.״


תשוו את זה להבדל בין מאגיה שחורה פחותה למאגיה שחורה גדולה כפי שמזביר זאת מייקל אקווינו בספרו ״המקדש של סת״:

״קסם שחור פחות הוא השפעה על ישויות, תהליכים או עצמים ביקום האובייקטיבי על ידי יישום חוקים פיזיקליים או התנהגותיים עמומים. קסם שחור גדול הוא גרימת שינוי ביקום הסובייקטיבי בהתאם לרצון. שינוי זה ביקום הסובייקטיבי עלול לגרום לשינוי דומה ופרופורציונלי ביקום האובייקטיבי. קסם שחור גדול כרוך בזימון של חשיבה רציונלית אינטנסיבית (דיאנויה של אפלטון) וכתוצאה מכך ריכוז מחשבה אינטואיטיבי (נואסיס של אפלטון).״

היקום האובייקטיבי – העולם האובייקטיבי בלי קשר לתפיסה שלנו.
היקום הסובייקטיבי – הוא איך שאנחנו מדמים, תופסים, מפרשים ויוצרים את העולם בנפש.

במקרה של קיו, מאגיה שחורה פחותה וגדולה היו בשימוש. עניין המיינדוורז שמקביל לגדולה, מתאפיין בפסיכולוגיית הניצחון יחד עם הנחרצות של המסרים – שינוי בהתאם לרצון, כל האסטרטגייה נבנתה סביב נחרצות במסרי הניצחון, הסופה והמאסרים. המאגיה השחורה הפחותה היית כל השימוש בתרגילים פסיכולוגיים סמויים, בלבול והשתלת זכרונות, ובעיקר סוגסטיה, כלים שבאו כמו בתעמולת פסייאופ, לתמוך בתהליך כ״מכפיל כח״ בנוסף לתכנית והמטרות.cdn.preterhuman.net/texts/religion.occult.new_age/occult_library/Aquino_M_A-Temple_of_Set.pdf21305:45


להלן דוגמא למאגיה שחורה פחותה במסגרת קיו.
חסיד של Q תהה באוזנינו, הכיצד הוא ידע מראש על פרסום ספר 13 שושלות הדם של האילומינטי באתר הCIA? מסתבר שהוא לא התייחס לספר, אלא רק זרק רמז שגורם לסוגסטיה אצל הקורא כאילו הוא המחולל של התהליך. קובץ שכתובתו היית באתר הסי איי איי הסתובב ברשת, אך לא היה ניתן לבדוק מתי עלה לאתר כיוון שהכתובת שהופצה הובילה ישירות להורדת הקובץ. הליכה אחורה בכתובת אל הספרייה באתר אליה היא משתייכת הראה כי מדובר היה בחשיפת הספרייה של בין לאדן לציבור הרחב, ומסתבר שהוא אכן קרא את הספר של פריץ ספרינגמאייר ״13 השושלות של האילומינטי״, רק שהארכיון נחשף כשבוע לפני ההודעות של קיו. כלומר קודם הספר יצא באתר שלהם, ורק אז קיו במעשה מאגייה שחורה פחותה השתיל לאנשים זיכרון כאילו הוא זה שתזמר את האירוע. והדוגמאות לדברים הללו הם לאין שיעור. חלק ניכר מהסוגסטייה התבטא בפוסטים של קיו שהזכירו את השטן (אחד אפילו טען שפוטין נלחם בו…), ואיזוכרים למשל של כלא גוואנטנמו שגרמו לאסוציאציות כאילו אותותו מעצרים מגיעים. ברוב המקרים בלי להגיד את הדברים יותר מידי במפורש.

דוגמא לשימוש בESP, ניתן למצוא בהודעה הביזארית הבאה של קיו המעבירה את הקוראים לשמוע תדרים ל״ניקוי הנפש״.

ועכשיו הפרוטוקול נכנס גם עניין העברת התמסירים באופן טכני. גם פה הפרוטוקול מדבר על כך, ומסביר שצריך לתפוס את הציבור המדובר בתוך תיבת תמסירים סגורה להשפעות ובלעדית. הדברים נכתבו ב1980 כשטכנולוגיית אמצעי התקשורת היית שונה, אך בהחלט ניתן להתאים את הדברים לימינו עם האינטרנט.

״אתה תופס שליטה בכל האמצעים שבהם ממשלתו ותושביו מעבדים מידע כדי לגמור בדעתם, ומתאים זאת כך שהמחשבות הללו יוחלטו כפי שאתה רוצה.״

״הMindWar בהקשר האסטרטגי שלו חייב לפנות אל בני ברית, אויבים וניטרלים כאחד ברחבי העולם – ולא באמצעים פרימיטיבים כמו עלוני "שדה קרב" ורמקולים של PSYOP ,וגם לא בדרכים החלשות, הלא מדויקות של פסיכוטרוניקה – אלא דרך אמצעי התקשורת ברשות ארצות הברית שיש להם את היכולות להגיע כמעט לכל האנשים על פני כדור הארץ.

אמצעי התקשורת הללו הם, כמובן, התקשורת האלקטרונית – טלוויזיה ורדיו. אמצעי התקשורת העדכניים ביותר של לוויינים, טכניקות הקלטת וידאו, ושידור באמצעים אופטיים ולייזר של המאפשרים גישה אל מוחות ברחבי העולם.
דבר שכזה היה בלתי נתפס רק לפני כמה שנים. כמו חרב האקסקליבר, אין לנו אפשרות אחרת אלא להושיט יד ולתפוס את הכלי הזה; וזה יכול לשנות את העולם עבורנו אם יש לנו האומץ והיושרה לשפר את הציוויליזציה בעזרתה. אם לא נקבל את אקסקליבר, אנו מוותרים על היכולת שלנו לעורר תרבויות זרות למוסר שלנו. אם הם אז, יחפצו במוסר שאינו מספק לנו, אין לנו ברירה אלא להילחם בהם בצורה אכזרית יותר.

המיינדוור חייב להתמקד בכל הצדדים כדי שיהיה אפקטיבי. זה חייב לא רק להחליש את האויב; זה חייב לחזק את ארצות הברית. זה מחזק את ארצות הברית על ידי מניעת גישה לתעמולת האויב לעמנו, ועל ידי הסברה והדגשה לעם שלנו את הרציונל לאינטרס הלאומי שלנו במלחמה מסויימת.

על פי החוק הקיים בארצות הברית, יחידות PSYOP לא יכולות להיות מכוונות כלפי אזרחים אמריקאים. איסור זה מבוסס על ההנחה ש"תעמולה" היא בהכרח שקר או לפחות חצי אמת מטעה, ושלממשלה אין זכות לשקר לעם. אסור שמשרד התעמולה של גבלס יהיה חלק מאורח החיים האמריקאי.

זה די נכון, ולכן זה חייב להיות אקסיומטי שהMindWar תמיד דובר אמת. כוחו טמון ביכולתו למקד את תשומת הלב של הנמענים גם לאמת העתידית כמו גם זאת של ההווה. המיינדוור כרוך אפוא בהבטחה המוצהרת של האמת שארצות הברית החליטה להפוך לאמיתית, אם היא עדיין לא כך.״


בימינו בעידן המרשתת, הדברים התגלמו בפורום 8kun המיוחד וחיצוני, שישב על שרת של חברה רוסית (ברור), ושלא היה ניתן להוריד, לעצור או להתערב בתכניו. מסרי קיו בפורום הגיעו ישירות לצבא האנונים שלו, על ידי יצירת ה״זיקה״ המדוברת בפרוטוקול מיינדוורס בין המשתמש Q לאנונים, ותכניו הופצו על ידם בשאר הרשתות החברתיות, וחוברו על ידי האשטגים וסימנים מזההים, כגון שלושת הכוכבים שהוספו לשמות משתמשים כאלה ואחרים כאות ״כבוד״ לגנרל מייקל פלין ודרגתו.

ג׳ים וואטקינס, ובנו רון וואטקינס, הם מי שהפעילו את הפורום, וככל הנראה גם כתבו לא מעט מהתכנים של קיו. תכף נתייחס אלייהם שוב, אבל בענייננו כרגע, מעניין לציין שג׳ים וואטקינס מעצב את הגבות שלו ממש באותו אופן כמו מייקל אקווינו. מדובר בקישוט שטניסטי מובהק, ולא עיצוב אופנתי, אלא ממש עיצוב ייחודי שדורש השקעה מחושבת. שנית, ג׳ים כינה עצמו באינסטגרם חאשירש, השם שאנטון לאווי, ראש כנסיית השטן בה אקווינו החל את דרכו, קרא לבנו.

פרוטוקול ג׳ קהילה לשיתוף מודיעין בקוד פתוח OSINT:

אז אם הזכרנו את האב ובנו, רון וג׳ים וואטקינס, נפנה אותכם לסרט התעודי שעשו עלייהם בהקשר של קיו. Q: into the storm. סרט תעודי מאוד מעניין, בהחלט, אך שמחפה על לא מעט ממה שקרה שם. בעצם הציגו את שומרי הסף, משפחת וואטקינס, כמי שמנהלים את המבצע, אבל בפועל מאחוריהם עמדה חונטה די מנוסה של גנרלים ואנשי מודיעין אמריקאים. מעבר לכך הם גם הלבינו את מעשיו של ג׳ים וואטקינס עם כל כתובות האינטרנט בשמות של אתרים עם תוכן פדופילי שרכש בזמנו כשעסק בתעשיית הפורנוגרפיה.

אחרי שכבר כל התהליך של קיו עבר ונגמר, תם ונשלם, רון וואטקינס בסוף הסאגה מחייך ומוסיף לכל שאר הרמיזות שלו, הודעה שהוא היה מעורב במבצע של קיו. אך הוא מתאר אותו באופןו מעניין, כתהליך שבו אימנו קהילה שלמה דרכי פעילות מודיעינית. כיצד לאסוף, לנתר, ולנתח מודיעין, ובעיקר כזה שכל אחד יכול למצוא על ידי ״חפירה״ באינטרנט בכל מיני אמצעים שגרתיים וחוקיים לגמרי, שימוש בלוגיקה ושכל ישר, וללא צורך בפגסוס או אמצעים מודיעינים קיצוניים. יצא שכל אנשי הקיו שפגשנו בחיינו עד היום עשו את זה ברמה מאוד נמוכה, אבל בהחלט הם עברו הכשרה באותו הפורום של רון וואטקינס, אשר מוסיף כי זה מסוג הדברים שהוא עשה במהלך חייו הרבה לפני (ראוי לציין שאביו גם הוא איש צבא ותיק לשעבר). הדברים הללו אינם המצאה, מדובר בפרוטוקול לוחמת מידע ומודיעין ידוע, בעצם הקהילה השתתפה בניסוי כלים שמגיע פחות או יותר מהCIA.

מייקל אקווינו היה חבר בארגון AFIO, ארגון של קציני מודיעין אמריקאים לשעבר, שמטרתו היא הסברה לעם האמריקאי את חשיבות הפעילות של ארגוני המודיעין והראציונל מאחוריהם, דבר שעולה בקנה אחד עם פרוטוקול המיינדוורס של אקווינו. למען האמת הארגון עצמו צייץ בזמנו את ההוצאה של המהדורה החדשה של הספר (הספר מיינדוור שונה מהפרוטוקול המדובר לעיל). אקווינו עצמו לא רק רשום בארגון, הוא באמת מעורב גם בכתביו. בעוד התעמולה של הסי.איי.איי תמיד מתקבלת בחשדנות בריאה, AFIO נוטים להביא את הדברים לא פעם כארגון בלתי תלוי.

בארגון עצמו היו חברים נוספים מלבד אקווינו שמאוד קרובים להפצת הסטניק פאניק בארה״ב. אחד הוא רודני סטיץ׳, לכאורה חושף שחיתויות ידוע של הסי.איי.איי וארגוני האכיפה האמריקאים, הוא אף כתב בנושא כמה ספרים, וכמו כן, פעל יחד בנידון עם טד גאנדרסון. הוא מזכיר מעט פעילות פדופילית בספריו, ועוסק בעיקר בתחום הסחר הלא חוקי בסמים, ומתאר את גילוייו של גאנדרסון בנידון בבסיס פורט בראג המתואר לעיל, כאשר אכן ברצח המתוקשר של מקדונלד ומשפחתו, הטענה היא שהמבצעים היו כת של נרקומנים, קצת בדומה למקרה מנסון.


עוד חבר בארגון הוא דויד סטיל עליו כתבנו לא מזמן. נזכיר כי סטיל היה מעורב ממש ממש בהפצת סטניק פאניק בזמן הקורונה, כולל הסיפור על אדרנוכרום, בסרטון בו הוא משתתף כאילו בטריבונל מיוחד בנושא, מה שמאוד תמך בדיסאינפורמציה סביב קיו כאילו כל רגע מוקמים טריבונלים לתפוס את צמרת הדיפ סטייט המעורבים בנידון ולהוציאם להורג כדי להציל את הילדים.

קיו לעומתו השתמש יותר בסוגסטיה בהודעותיו שהזכירו לא פעם את השטן, ועבודת השטן, יחד עם הודעות שדיברו על גוואנטנמו, היכן שכביכול יתבצעו המעצרים (הסופה שלא הגיעה). סטיל עצמו הוא סוכן CIA לשעבר, ודי ידוע במעגלים הקונספירטיביים, אפילו טען פעם שהקאבל משעבד ילדים בבסיסיים שנמצאים על המאדים. זה מעניין שהארגון התייחס לדעות הללו שלו רק אחרי שהוא נפטר, בחייו הוא דווקא קידם ושיבח את כתביו ועבודתו ובמיוחד ספר אחד מאוד מעניין שהוא כתב, והוא בעצם הפרוטוקול הרביעים המדובר:
״לעשות מודיעין קוד פתוח (OSINT) נכון״
Open Source Intelligence (OSINT) Done Right

מודיעין בקוד פתוח (OSINT) הוא איסוף וניתוח של נתונים שנאספו ממקורות פתוחים (מקורות גלויים וזמינים לציבור) כדי לייצר מודיעין בר-פעולה.
דברים שהוא כותב בספר:

"לו הייתי מלך העולם, הייתי בונה ארגון OSINT שיתחרה בארגוני SIGINT לאומיים קיימים (CSEC בקנדה, NSA בארה"ב) וארגוני HUMINT (CSIS בקנדה, CIA בארה"ב). ארגון OSINT כזה ישב במספר בניינים גדולים ברחבי הארץ, יתחבר לכל המקורות שכתבתי עליהם זה מכבר (תקשורת, מומחים, אקדמיה… כל השבטים) והם ייצרו תוצרי OSINT מפוארים עם 'מקור אחיד' שניתן להוסיף לתוצרי SIGINT, HUMINT, IMINT וכו' ברמה הלאומית….

בהינתן העוצמה והטווח של התקשורת הגלובלית של היום, אני חושד שמוצרי OSINT יהיו שלמים וחזקים יותר מכל מוצר מקור יחיד אחר."

ואכן, הוא לא היה צריך לחפש רחוק מידי, הפורום בו פעל קיו והאנונים שלו, והרשת שהם יצרו, וההכשרה שוואטקינס טען שהעביר אותם, היה בדיוק בתחום מודיעין בקוד פתוח. קיו היה שולח חידות, וכיוונים, אנשים היו אוספים את המודיעין בקוד פתוח, ״אופים אותו״ לכדי תוצר סופי ומסודר, וקיו היה מעלה בהודעה מחדש את התוצרים הנבחרים.

כמו פול וואללי, גם דויד סטיל עצמו מאוד מקורב ומחובר למייקל פלין. פלין בעצמו הוא בוגר תכניות הלימוד של הלוחמה הפסיכולוגית בפורט בראג.


פרוטוקול ד׳: משחק מציאות חלופית.

איך הופכים תהליך כל כך משעמם וסיזיפי כמו איסוף כמויות גדולות של מודיעין בקוד פתוח במרשתת? כאן נכנס עיקרון המישחוק (גיימיפיקציה). מתוך ויקי:

מישחוק הוא השימוש בטכניקות עיצוב משחקים, משחקי חשיבה ומכניקת המשחק, על מנת לשפר הקשרים לא-משחקיים. באופן טיפוסי, השימוש במשחוק מתרחש ביישומים ותהליכים לא משחקיים, במטרה לעודד אנשים לאמץ אותם או על מנת להשפיע על אופן השימוש בהם. משחוק פועל באמצעות הפיכת הטכנולוגיה למרתקת יותר, על ידי עידוד המשתמשים לעסוק בהתנהגויות רצויות, על ידי הצגת הדרך להשגת שליטה עצמית ואוטונומיה, על ידי סיוע בפתרון בעיות והימנעות מהסחות דעת ועל ידי ניצול הנטייה הפסיכולוגית של בני אדם לעסוק במשחקים. הטכניקה יכולה לעודד אנשים לבצע מטלות שהם בדרך כלל תופשים כמשעממות, דוגמת מילוי סקרים, ביצוע קניות, מילוי טופסי מס וכדומה. נתונים זמינים מתהליכים, יישומים ואתרים המשתמשים במשחוק מצביעים על שיפורים אפשריים בתחומים כגון מעורבות משתמש, החזר השקעה, איכות הנתונים, עדכניות או למידה.

בעצם קיו הפך את התהליך לסוג של משחק, שכל מי שמשתתף בו מרגיש כאילו הוא סוכן סי.איי.איי או מוסד מיוחד במינו. זה חלק גם מהמיינדוור שגורם להם להתעסק, לקרוא, ולפרסם את מה שקבעו להם מראש ולגרום להם לחשוב שזאת היית החלטה אוטונומית שלהם מלכתחילה. כך התהליך המודיעיני הופך לסוג של שטיפת מוח עצמית. פה נכנס איש הצללים אולי הפחות מוכר שעומד מאחורי Q, תומאס שוברגר. כפי ששמתם לב, מאחורי כל פרוטוקול עומד איש מודיעין צבאי לשעבר. אז מי הוא שוברגר?

כאשר דויד סטיל רואיין בנושא קיו בVICE, הוא כמו כל שאר חונטת אנשי המודיעין הצבאי המעורבים, כמובן אישר את מעורבותו אך ככזה שכביכול מכיר את המעגל הפנימי אם כי אינו בדיוק חלק ממנו, הוא רק חלק מהרשת. הוא התגאה בקשרים הקרובים שלו עם מייקל פלין שלדעת כל נמצא בלב העניינים, וכאשר נשאל על תומאס שוברגר, הוא הפסיק לחייך, קם ויצא מהחדר. מדובר בהחלט באיש המסתורי ביותר בכל הסיפור.


לשונברגר יש בן בשם וולפגנג מנישואיו למוזיקאית האיראנית-אמריקאית פאראנק "פארה" שחרוזי, בת דודה של מייסד ויו"ר NJK Holding Corporation, נאסר קזמיני, לפי מקורות של עיתון Heavy. קזמיני הוא גם הסנדק לבנם של שוברגר ושחרוזי.

״בשנת 2005, שונברגר וקזמיני הקימו את Amadeus Investors LLC, שבמשך הזמן תשלם לשונברגר יותר מ-100,000 דולר", אמר המקור של Heavy.

בשנת 2017, הוושינגטון פוסט דיווח "מקור ההכנסה הגדול ביותר (של פלין) שנחשף הוא 140,000 דולר עבור עבודתו של פלין כיועץ ל-NJK Holding Corp ממיניאפוליס. החברה הזו מנוהלת על ידי נאסר קזמיני, איש עסקים יליד איראן המתגורר כעת בארצות הברית". מדובר בפי כמה וכמה יותר ממה שהוא קיבל מצוות המעבר של הנשיא טראמפ.

"בתצהיר מ-2015, שנברגר טוען שהוא עבד על מבצע חשאי שתוכנן לאפגניסטן עם ביז'אן קיאן ב-2011. קיאן היה שותף עם פלין בקבוצת פלין אינטל והוגש נגדו כתב אישום בחקירת מולר", הבהיר המקור של Heavy.

פלין כידוע נתן את תמיכתו המלאה ב-Q, כזכור הוא לקח את השבועה הידועה של קיו עם משפחתו ואחד מהאחים שלו מול המצלמה. מכיוון שההגנה המשפטית שלו ממומנת בחלקה באמצעות אירועי QAnon, ויש לו קשרים מרובים עם שונברגר ומקורביו, פלין הוא דמות משפיעה בקהילת Q.

"פלין הוא כה משפיע בקהילת Q, שכדי להראות את מסירותם ל-QAnon, עוקבים רבים ברשת מראים לעתים קרובות שלושה כוכבים בביוגרפיה שלהם בטוויטר, מה שמתייחס פלין להיות גנרל שלושה כוכבים", הסביר המקור של Heavy.

שונברגר עבד עם מנואל 'דפאנגו' צ'אבס השלישי על ציקדה 3301

ציקדה 3301 הוא כינוי שניתן לארגון אשר בשלושה מקרים פרסם סדרה של אתגרים, חידות ומשחקי מציאות חלופית על מנת לאתר בציבור מועמדים לגיוס עבור תפקידי ניתוח צפנים. הארגון מפיץ הודעות באינטרנט, ולעיתים משאיר רמזים במקומות ברחבי העולם. ניתן למנות מדינות כארצות הברית, קוריאה, פולין, רוסיה, יפן, צרפת וספרד. כמו כן, רמזים אחרים נמצאים במדיומים תקשורתיים שונים: אינטרנט, טלפון, מוזיקה, תקליטורי לינוקס שונים, נייר פיזי ועוד.

לאחר שרשויות צ'ילה טענ כי ציקדה 3301 הוא ארגון האקרים ועוסק בפעילויות בלתי חוקיות, הארגון הגיב בהודעה, חתומת PGP, כי הם מכחישים כל עיסוק בפעילות לא חוקית. כמו כן, צי ארצות הברית פרסם בשנת 2014 אתגר הצפנה המבוסס על חידות הארגון.

ציקדה 3301 היה מה שמכונה משחק מציאות חלופית, או בקיצור (ARG). מדובר במשחק הרפתקאות, אשר משתמש בעולם האמיתי כפלטפורמה ומספר את העלילה במגוון שיטות טרנסמדיה משולבות, כך שלפעולות השחקנים ולדעותיהם יש השפעה עליה.

הז'אנר מאופיין במעורבות אינטסיבית של השחקן בעלילה שמתרחשת בזמן אמת ומתקדמת בהתאם לתגובות השחקנים. בהתאם, המשחק כולל דמויות אשר נשלטות באופן פעיל בידי מעצביו, ולא בידי בינה מלאכותית כפי שקורה לעיתים קרובות במשחקי מחשב. השחקנים באים במגע ישיר עם הדמויות במשחק, פותרים אתגרים ופאזלים המבוססים על העלילה, ומשתפים פעולה כקהילה על מנת לנתח את הסיפור ולתאם פעולות במציאות וברשת. משחקי מציאות חלופית מועברים בדרך כלל בכלי מולטימדיה כגון טלפונים סלולריים ודואר אלקטרוני אך מסתמכים בעיקר על האינטרנט כאמצעי קישור עיקרי בין הכלים השונים.

ניתן לאתר את מקורותיו של QAnon ל-Cicada 3301, משחק פאזל מסובך שהופיע באינטרנט לראשונה בשנת 2012 כדי לבחון את "האנשים האינטליגנטים ביותר" בעולם. בין 2014 ל-2016, שונברגר בעצם "גנב" את ציקדה, על פי המקור של Heavy, והוא התחיל לתמרן את הפאזל. מאוחר יותר, תוך כדי עבודה עם צ'אבס, "פירורי לחם" (מונח רווח גם בקהילת קיו) – מידע סודי מעורפל החבוי ברמזים, הוצגו באמצעות משחק Cicada.

באוקטובר 2017 הופיעו לראשונה פוסטים של QAnon ב-4chan, אתר ששונברגר היה בולט בו לפני שקיו עבר ל-8chan בדצמבר, אתר שנוהל מהפיליפינים על ידי איל פורנוגרפיה ואיל חזירים, ג'ים ווטקינס, כך על פי המקור של Heavy.

מקורו של Heavy אמר, "אנו מאמינים שהקבוצה הזו הקימה את QAnon כאמצעי ליצירת ערוץ משלהם כדי לעקוף את התקשורת ולהפוך אזרחים אמריקאים לקיצונים נשלטים". מה שנופל על הפרוטוקול מיינדוורס שהבאנו קודם לכן.

עם זאת, בין צ'אבס לשונברגר היה סכסוך משמעותי ב-2018, וצ'אבס כתב חיבור שחשף את שותפו העסקי לשעבר ואת הקשר שלו ל-QAnon.

המקור של Heavy אמר כי צ'אבס הוא "טרול אינטרנטי ידוע לשמצה שעבד עבור קמפיינים פוליטיים ושונברגר, שהיה קשור קשר הדוק ל-FBIAnon 2016". הFBI-ANON היה לארפ – משחק תפקידים חי, כמו מי שמשחקים מבוכים ודרקונים ביערות ובעולם האמיתי, ומתחזים לדמויות שלהם, בניגוד למי שמשחקים את המשחק על שולחן עם קוביות. התופעה היית רווחת בפורומים האנונימים, וקיו היה עוד אחד מהם שהשתמש בטכניקה.


גם שונברגר לא טמן ידו בצלחת בכל הקשור לפרוטוקול הסטניק פאניק.

שונברגר היה מעורב בסכסוכים סביב מותו או התאבדותו של חסיד QAnon. הרבה ממכם כנראה מכירים את הסיפור של אייזיק קאפי, וכנראה מהפריזמה של קיו, אך יהיו הדברים אשר יהיו, אילו הוא היה דובר אמת או לא, פדופיליה היא אכן עניין רווח בהוליווד ובקרב האליטות כפי שנחשף באתר, אך ככל הנראה לא הייתם מודעים למעורבתו של שונברגר בעניין, והאפשרות שהיה מדובר בחלק ממסע הSatanic Panic.

השחקן אייזיק קאפי מת בגיל 42 לאחר שקפץ מגשר על הכביש המהיר בפלגסטף, אריזונה, כך דיווחה הרפובליקה. לפני מותו, קאפי פרסם מכתב ארוך באינסטגרם בו כתב:

״לתנועת Q, אני כל כך מצטער שהבאתי בושה על המבצע הצבאי הגדול ביותר בכל הזמנים. אבל באמת, הבאתי רק בושה על עצמי. אמנם זה נכון שחשפתי פדופילים רבים שהיו חברים לשעבר, אך נשארתי בסביבה שלהם הרבה יותר זמן ממה שהייתי אמור.״

קאפי הופיע ב-InfoWars של אלכס ג'ונס והאשים את טום הנקס שהוא פדופיל, כפי שדווח על ידי ה-Observer. הוא הואשם גם בהטרדה ומעקב אחר השחקן סת' גרין ואשתו קלייר, לפי TMZ.

ב-30 ביולי 2018, קאפי הופיע בתוכנית בשם "הסרת הטפח" ואמר שזה לא רק אדם אחד שהוא "Q" אלא ש"יש עוד הרבה אנשים מעורבים בזה" וטען שהוא היה בדירקטוריון עם האנשים שמפיצים את תיאוריית הקונספירציה של QAnon. קאפי גם מזכיר שמישהו מציקדה, תומס שונברגר, חיבר אותו לאנשים.

נתן סטולפמן, מנחה התוכנית, אמר לקאפי שהוא מכיר גם את שונברגר ושהוא ניסה לגייס אותו. סטולפמן אומר, "אני רק אגיד לך להיות מאוד מאוד זהיר לגבי במי אתה בוטח. אפילו תומס."

ב-13 במאי 2019, קאפי מת בהתאבדות. בשנת 2019, מפיק הסרטים גייב הופמן, שתבע את שונברגר על לשון הרע, הזכיר בסדרת ציוצים שאם אתה רוצה להבין את קאפי ואת מותו, על החוקרים לבדוק את שנברגר.

מקורו של Heavy אמר כי "הופמן הותקף אז באינטרנט על ידי כנופיית טרולים ענקית במשך חודשים". לאחר מכן האשים שונברגר את הופמן ברצח קאפי ובטיוח על פדופילים, והופמן תבע את שונברגר על לשון הרע. מעבר לכך שונברגר הוא עבריין מורשע בהטרדה מאיימת של אישה.

שונברגר הופיע בסרט באופן ממוסך בסרט שעשו על קיו בHBO, שם הוא הוא הכחיש כל קשר למבצע, אך כן טען שמישהי שבחנה אותו לגבי ציקדה 3301 כתבה הערות כדי להעביר למייקל פלין לפי שקיו יצא אל האור. המעט שנחשף מגנרלים כאלו ואחרים בסרט, היווה אולי 1% ממה שדובר במשך שעות. הברט הגיע למסקנה שרק משפחת וואטקינס מעורבת בדבר, כאשר אנו גורסים שהם רק שומרי הסף של מבצע הרבה יותר ציני ומסוכן מכפי שהוא נראה.


פרוטוקול העל: פארפוליטיקה

על פי לקסיקון של אוקספורד, פארפוליטיקה מוגדר כך:
הקיים במקביל, או מחוצה ל-תחום הפוליטיקה המרכזית (במיוחד הלאומית).

קיו-אנון בהחלט מתקיים בספירה שהיא מקבילה ומחוצה לספירה הפוליטית של הזרם המרכזי בארה״ב, אך ככזאת היא גם משפיעה עליו ומחלחלת. העיסוק המרכזי של מייקל אקווינו, בעצם, היה פארפוליטיקה, זאת היית ההתמחות שלו כפרופ׳ למדעי המדינה, וזה מה שהוא בעצם ניסה לקדם בצבא האמריקאי, כאשר גולת הכותרת בתחום עבורו היה ספרו מיינדוורס, שהוא ספר באורך מלא בנושא, ולא רק פרוטוקול קצר שכתב עם פול ואללי. על כן מיינדוורס מגלם את כל מה שהוא יודע, בין עם מתוך עולם הנסתר, השטניזם, הלוחמה הפסיכולוגית והאירגולרית הצבאית ועוד.

את הפארפוליטיקה, מגדיר אקווינו בספרו בצורה מעט שונה. עבורו פארפוליטיקה הוא נסיון למצוא איזשהו עקרון מוסרי יסודי שעליו מושתתת פוליטיקה פנימית וחיצוניצת המווסתת יחסים בין לאומיים בקנה מידה הרחב ביותר. לעניות דעתו ללא אותו עקרון מוסרי בסיסי, כל שיטה פוליטיקת כזאת או אחרת במיוחד כל האיזמים (סוציאליזם, קומוניזם, פאשיזם, וכו׳) יקרסו מעצמם. הוא טוען שצריך לחזור אחורה מהירושה בה העולם הפוליטי המודרני נמצא, קרי, מהאמנה החברתית, ולהתחיל מהתחלה איפה שהיו לדעתו הציבליזציות המוצלחות והיציבות ביותר, לעניות דעתו יוון העתיקה מאוד (לפני הקלאסית), ומצריים העתיקה.

העקרון המוסרי עליו הוא מדבר הוא ממש, ולפי הדוגמאות שהוא עצמו נותן, האגת׳ון של המלך פילוסוף של אפלטון. הוא גם מציין לשבח את עיקרון המאעט (maat) המצרי, שויסת את המוסר היסודי של הציבליזציה שלהם. מדובר בעקרונות אינטואטיבים יותר ופחות במוסר הילכתי כמו ביהדות. על כן ברור העניין הרב שכנסיית השטן שלו רואה בחקר מצריים העתיקה ובפולחנים שלה. הם מנסים ללמוד אטת הדרכים להתחבר לנאוס האינטואטיבי של אפלטון, או המאעט של המצרים.


את הפארפוליטיקה למד מייקל אקווינו מהמורה שלו, האינטלקטואל ההודי, ראגוון אייר, ההודי הראשון שזכה למלגת רוהדס (המלגה המרכזית להכשרת נאורי הדיפ-סטייט). רגאוון אייר פיתח את רעיונותיו במסגרת התנועה התאוסופית בה היה חבר. קוראינו הותיקים מכירים כבר אינספור מאמרים שלנו על כיצד התאוסופיה היוותה את התשתית הפארפוליטית של המפלגה הנאצית, ותנועת הניו אייג׳ בימינו.

הפארפוליטיקה בהגדרתה המדוייקת של רגאוון מתומצתת כך:

״פארפוליטיקה מסמלת יישום רבוי דמיון של רעיונות מפרים אשר מחיים את התאוריה הפוליטית והמעשית; הרחבתן של עקרונות יסוד אל פארדיגמות של מערכות יחסים בין אישיות ובין אמצעיים אזרחיים למטרות אנושיות; המסע אל עבר הבנה פוליטית ועשייה המתבססת על מודעות עצמית מתרחבת; הפרספקטיבה המתרחקת-תמידית של אידיאלים הנעוצים באתיקה,מטאפיזיקה, ופסיכולוגיה של טרנצנדנציה-עצמית (התעלות עצמית)״

בבסיס הפארפוליטיקה, עקרונות ניו אייג׳ים של טרנצנדציה ומודעות עצמית. אין זה מפתיע כשזה מגיע לאקווינו אשר היה מחובר ומעורב בכל מיני פרוייקטים שהכניסו את הניו אייג׳ לצבא, לרבות פרוייקט הג׳דיי של צבאר ארה״ב (כן, ככה קוראים לפרוייקט), ליצירת חיילי על בעלי יכולות על חושיות שיכולות לעזור להם במלחמה, רעיון שהונצח באופן הומוריסטי בסרט ״גברים המתבוננים בעיזים״ עם ג׳ף ברידג׳ס (ביג לבבוסקי).

עניין הטרנצנדנציה והערכים בבסיס קיו אנון נופלים בדיוק בתוך הפארפוליטיקה, בין אם זה ססמאות הGreat Awakening, או Where We Go one We go All שלקוח מהסרט "ים של חברים״ (גם בכיכובו של ברידג׳ס) המתאר עולם ערכים של טרנצנדנציה במאבק מול סערה בלב ים. זה אפילו מגיע עד להודעה של קיו המעודד את עוקביו לעשות יוגה ולהאזין לצלילים מדיטטיביים תחת הכותרת Clear your mind. Heal. Q.

אקווינו אינו לבד כאן, תומאס שונברגר עצמו, כפי שנחשף על ידי כמות של הודעות שהודלפו מתוך שיחות איתו מהמעגל הפנימי שלו, פעל עם בחורה בשם ליסה קלאפייר. ליסה עצמה היית פעילה בכל מיני ארגונים אוונטגארדים וניו אייג׳ים, היא היית ידועה בין היתר בשם המשתמש SnowWhiteIAM, ואחד מתפקידיה היה להעביר קהל שעקב אחרי ציקדה3301 , אל עבר Q שהחל להתהוות בתחילת דרכו.

ליסה קלאפייר גם כן הוזכרה בסרט התעודי על קיו בHBO, אך שוב, באופן שולי שהפך את הוואטקינסים כחזות הכל. השם SnowWhite שימש כמילת קוד חוזרת ונשנית בהודעות Q, אך סיומת השם שלה IAM מצביע על מעורבות בתנועת הIAM שהחלה דרכה בארה״ב בשנות ה30 כחלק מהתנועה התאוסופית של בלבצקי.

תנועת IAM האמינה באותם מורים נעלים המתקשרים איתם, ואשר מנחים את אנשי ה״אור״ בעולם במלחמתם מול כוחות החושך (שלא פעם אפשר פשוט להבין שהיה מדובר ביהודים). אחד מאותם מאסטרים נעלים עבור IAM והתנועה התאוסופית, היה St Germain על כל גלגוליו. האמונה של התנועה היא שהוא היה חבר בכל מיני סניפים אזוטרים של הבונים החופשיים, וסוג של בן אלמוות. תומאס שונברגר עצמו חסיד גדול של ג׳רמיין, אף הלחין עבורו יצירה, ואפילו מציג עצמו כגלגול נשמות שלו.

עקרון תאוסופי מהותי עובר כחוט השני בתוך תנועת קיו אנון. האמונה התאוסופית כי ישנה איזה ״לשכה לבנה״ של מאסטרים נעלים המנחים את אנשי האור בעולם, ואת העולם בכלל, כנגד כוחות החושך אל עבר טרנצנדנציה והתעלות עצמית של התודעה. הרעיון הזה הומחז במשחק התפקידים המציאותי של קיו כאנשי ה״כובעים הלבנים״ שעוזרים מאחורי הקלעים להלחם באוייבים של קיו והאנושות, כחלק מה"התעוררות הגדולה".


הסיפור הזה התחיל כאשר ג׳רום קורסי, לשעבר עורך ראשי באינפוורז של אלכס ג׳ונס, ובחור די משכיל, סיפר בסרטון וידאו כיצד קבוצת גנרלים לדבריו פנתה לטראמפ. הקבוצה חשבה להוציא הפיכה בארה״ב לפועל, אך במקום החליטה להריץ אותו לנשיאות כתוכנית חלופית. קבוצת הגנרלים הזאת לטענתו היית הקבוצה מאחורי קיו, והיא בעצם אותם ״כובעים לבנים״.

כל אותם גנרלים שהזכרנו בכל המאמר הארוך הזה בסופו של יום מחוברים לאדם אחד, שהוא כ-לב המחבר את כולם, מייקל פלין. גם פלין עצמו התבטא התבטאויות בעלי רובד תאוסופי כאשר דיבר על הצורך ב״דת אחת״ ונשא תפילה בה קרא להיות כלי בידי ״7 הקרניים״, עיקרון תאוסופי מובהק המתייחס לאותם מאסטרים נסתרים שאיתם מתקשרים. התפילה היית אחד לאחד תפילה של The Church Universal and Triumphant (CUT), כנסייה תאוסופית הקשורה כמובן גם לארגון התאוסופי IAM. ההבדל היחיד בין התפילה של פלין לתפילה של מייסדת הכנסייה הוא הסוואה, הוא פשוט החליף את המילה IAM ב WE.

Mighty I AM Presence, I AM here, O God,
And I AM the instrument of those sevenfold rays and Archangels!
And I will not retreat.
I will take my stand.
I will not fear to speak.
And I will be the instrument of God’s will, whatever it is.
Here I AM, so help me, God!
In the name of Archangel Michael and his legions,
               I AM freeborn and I shall remain freeborn!
And I shall not be enslaved by any foe within or without!

לימים קורסי טען כי קיו עצמו נחטף, ואינו אותו קיו שהיה ב4chan, הפורום הראשון בו החל לפרסם אחרי שעבר לפורום של משפחת וואטקינס. אכן ניתוח של בינה מלאכותית מוצא שוני מובהק באופן ההתנסחות ובניית ההודעות שהשתנה באיזשהו שלב, וייתכן שהחלו לתת לוואטקינסים לכתוב את ההודעות. בגלל הפיצול הפתאומי, קיו החל להסית את עוקביו כנגד קורסי בטענה שהוא סוג של סוכן מוסד. לימים קורסי הוציא הודעה שלמרות חילוקי הדעות הוא יעשה מאמצים לשתף פעולה עם קיו כיוון שהם פונים לאותו קהל, וכנראה הבין כמה הכוח וההשפעה של קיו צמח. רק נציין כי המעבר של קיו בין 4צ׳אן ל8צ׳אן, נעשה לאחר שפרצו למשתמש שלו, והתברר שהוא השתמש בסיסמה חלשה וקלה לפיצוח: MATLOCK. יחד עם זאת, אין ספק שתרם לו להתחיל ב4צ׳אן, פורום שהיה גדול בהרבה ובעל השפעה גדולה יותר, אשר בה יכל לצבור קהל גדול לעבור איתו למקום ממודר יותר.

לא רק קורסי נרדף על ידי חסידי קיו בטיעונים המדיפים אנטישמיות, כך גם פול פרבור, מי שניהל את הפורום הראשון של קיו ב8chan, בשלב מסויים כמנהל אשר היה חשוף לכתובות הIP שלו ועקב אחרי אופן ההתנסחות שלו, שם לב שמשהו השתנה וטוען עד היום שקיו התחלף. הדברים הובאו בצורה מסודרת בסרט התעודי על Q, שנקרא Into the storm.

ניתן לצרף על כל זה גם את טיעוניו של ג׳וליאן אסאנג׳ שהצהיר כי מדובר ככל הנראה בתרגיל לוחמה פסיכולוגי.

ואם כבר לוחמה פסיכולוגית, אין דבר יותר מדהים בהקשר לפורום הזה אשר ניתן למצוא בו תכנים פדופילים מלאים בקלות, ושנתן במה למבצע המבוסס פרוטוקול של כהן בכת השטן שמדבר על לתפוס פדופילים החברים בכת השטן.


ההתקפות וההאשמות על שיתוף פעולה עם ישראל מזכיר את היחס התאוסופי ליהודים. לפי מייקל אקווינו ה11 בספטמבר היית קונספירציה שנועדה להוציא לפועל מלחמות במזרח התיכון עברו ישראל. טיעון אנטישמי ידוע במעגלים קונספירטיביים מסויימים. אקווינו עצמו מאוד התעניין במיסטיקה נאצית ואך ידוע כמי שעשה טקס מאגיה שחורה מתוקשר היטב בטירה האוקולטית של היינריך הימלר אשר התעניין באותם הדברים. בלבצקי, שהתאוסופיה שלה השפיעה על הקמת התנועה הנאצית, בעצמה היית בחזית קידום נתיב היד-השמאלית של עולם המאגיה במערב.

אך מעבר לכך, הפורום של הוואטקינסים נותן מקום ללא מעט דיונים ופורומים העוסקים בנאציזם באופן חיובי ובמיסטיקה נאצית. הם טוענים שזה עניין של חופש ביטוי, ובזה הם צודקים. אך זה לא מסביר למה רון וואטקינס, כמפתח הראשי של המערכת, דאג שכל פעם שיש התייחסות בפורום ליהודים על ידי סימן הקוד ((( ))) סביב שם שרוצים לסמנו כיהודי מבלי לאמר זאת מפורשות, הוא דאג שהמערכת תסמן את אותם סוגריים בצבעי כחול לבן, דגל ישראל.

גם לקיו עצמו היו התייחסויות אנטישמיות מובהקות. אחת מהן היית הודעה שקראה משום מקום באופן אקראי לא להתערב, בלי להסביר במה. הדבר מהווה משרוקית כלבים שפונה לסנטימנטים אנטישמיים נאו נאצים. אפילו יותר מכך, היה כשהוא כתב את המשפט המפורסם שלו בנושא כ ״אנחנו נשאיר את ישראל לסוף״, משרוקית כלבים לאנטישמיים נוצרים הניזונים בנבואות הנצרות שהמתארות את יום הדין ואחרית הימים ש״מטפל״ ביהודים בסוף. כמו כן סיפורי אכילת התינוקות מהדהדים את עלילות הדם שהיו מספרים על יהודים לאורך כל ההיסטוריה כאילו הם מכינים מצות מדם תינוקות נוצרים.

אז זהו בסופו של יום התשתית הפארפוליטית של Q. מדובר בפארפוליטיקה נאצית פר-אקסלנס, ושימוש במאגיה שחורה פחותה וגדולה למימוש הלוחמה הפסיכולוגית שלהם. המעניין הוא שהפרוטוקולים כמו הsatanic panic וmindwars, אשר אמורים להיות מופנים לכלל האוכלוסיה, פתאום ממקדים עצמם בפלח אוכלוסיה מאוד מסויים, קבל בוחרים של טראמפ. במקרה הזה, המבצע עצמו יכול להיות משווק כסוג של קמפיין סמוי עבור הנשיא טראמפ, כאשר בפועל הוא משמש כנגד קרהל בוחריו, לשגע אותם עם טירוף שטניסטי, וראדיקליזציה שהופכת אותם (כלומר את עוקבי קיו) לBlack Lives Matters של הימין, וזה פוגע מאוד בבייס שלו בסופו של יום, וביכולת להרחיב אותו.

עניינים חשובים פתאום הופכים ללעג כאשר אופפים אותם עם דיסאינפורמציה מטורפת. האימיילים של הילארי נעלמים בתוך המרתפים הלא קיימים של פיצרייה והפדופיליה של אפשטיין בעלילות האנדרנוכרום בבונקרים בלתי נראים. לאחרונה קהילת Qאנון הפכה להיות אף יותר לעומתית לטראמפ כשזה מגיע לענייני הקורונה והחיסונים. תמיכתו של טראמפ בחיסונים, שהוא מתגאה כי לחץ להביא בזמן קצר במשמרת שלו, נתקלים בלעג וקלס, גם במהלך עצרת שלו, מפי מי שפעם היו עוקביו ההדוקים דרך קיו, וכיום רואים בו סוג של ד״ר מנגלה מודרני בגלל תמיכתו בחיסונים, מה שמטרלל לגמרי את המסר החשוב עד מאוד שלו שאסור שיהיו מנדטים וכפיית חיסונים. קוד מאנקי(וואטקינס) ניסה לעשות ניהול משבר עלוב, אך אין לא כבר מה לעשות עם זה אחרי שלאורך זמן רב מידי צייר את מאמצי כסוג של דילול אוכלוסין מכוון.

מה שמעלה את הקלטת השיחה בין לין ווד למייקל פלין בנוגע לקיו-אנון. היום ברור למה פלין ניסה לנקות עתמו מאשמה:

״פלין: אני חושב שזה קמפיין דיסאינפורמציה שה-CIA יצר, זה מה שאני חושב עכשיו. אני לא יודע את זה עובדתית, אבל אני חושב שזה, אני חושב שזה קמפיין דיסאינפורמציה. יש למען האמת מאמר מאוד מעניין שיצא היום אשר נשלח אלי, אני אשלח אליך גם, כיצד כל תנועת הקיו-אנון נכשלה וכל זה. אני רואה בזה שטות גמורה, ואני חושב שזה מבצע דיסאינפורמציה שנוצר על ידי השמאל. וסוג האנשים שיכול ליצור משהו כזה, הוא אותו סוג האנשים שאנחנו הכשרנו עם הכשרות מסויימות בCIA. אז אני לא אופתע אם זה מה שכל זה היה.

ווד: כן, אני מודע שהCIA מבצע תוכניות היכן שהם יתנו לך 75% מהאמת, ויעטפו את זה באריזה שגורמת לך להראות משוגע כדי להכתים את האמת שהם נתנו לך.״

ואלו קיצור תולדות הלוחמה הפסיכולוגית של קיו אנון.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *