January 4, 2024, 12:55 pm

הסרגל והמחוגה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הפרטים החדשים שנחשפו במסמכים שיצאו היום במשפט הדיבה שהתנהל סביב אפשטיין והקטינות שנפגעו ממנו לא מחדש יותר מידיי, אך הוא מחזיר שוב לכותרות את אותו ״ראש ממשלה לשעבר ידוע״ המואשם שסרסרו אליו קטינה למטרות מין, שמו לא מצויין במסמכים, אך כפי שחשפנו בעבר ולא קיבל ממש הד תקשורתי, חשיפת שמו של אותו ראש ממשלה ידוע לשעבר עלול להביא למותה של המתלונננת. כאשר היית לה הזדמנות לחשוף את שמו, הסתבר שהחשיפה עלולה לסכן את בטחונה, ועל כן לא יכלה לדבר. אז לא מפתיע, שייתכן ובהקשר הזה, יש עוד שמות במסמכים שהושחרו ולא התגלו.
https://t.me/conspilpodcast/127
https://www.telegraph.co.uk/us/news/2024/01/03/jeffrey-epstein-court-files-unveiled-associates-list-latest/

מישהו יודע אולי למה מתלוננת בפרשת אפשטיין חששה מפגיעה בחייה אילו תחשוף את שמו של ״ראש הממשלה הידוע״ ?

מבין כל הקטינות שנפגעו מהסרסור של אפשטיין היית אחת ששאלו אותה רשימת שמות של מקורבים אליו, שהיא מציינת כי היא לא נתקלה בהם, בתוך הרשימה צויינו אנשים שכבר נפגעו מהקשר עם אפשטיין ואשר שמם עלה בפי עדויות אחרות במשפט. הסיבה שהשמות הועלו היית בגלל התשתית הראייתית נגדם, אחד מהם שהוזכר, היה אהוד ברק.
https://uploads.guim.co.uk/2024/01/04/Final_Epstein_documents.pdf

כמו כן הוזכר שוב התרגיל של הבאת קטינות ממדינות נחשלות באיצטלת ויזת דוגמנות, מה ששוב מזכיר לנו כי אהוד ברק הלך לבקר את אפשטיין ממש עד הרגע שהוא נתפס ומת בכלא, בבניין הדירות שלו בניו יורק שם היו משכנים את אותן הקטינות. רודריגז, אב הבית של אפשטיין, אף ציין שמי שסומן בעיגול בפנקס השחור שלו, היה עד לפשעים של אפשטיין, הפלא ופלא, ברק הוא חלק מאותם שמות ספורים שסומנו בעיגול.

לא רק עסקים, ברק ביקר תכופות בדירת קטינות של אפשטיין עד 2019

אך מעניין אף יותר הוא הסיפור של הוול סטריט ג׳ורנל שנחשף ממש לאחרונה, המציג כיצד אפשטיין השתמש בקשריו עם ברק כדי לקנות את אמונתה של דוגמנית פולנית אותה אנס וסרסר, ואף צילם אותם מחובקים יחדיו. ההלבנה והיוקרה שסיפק ברק כמו גם אישיים כגון וודי אלן, עזרו לאפשטיין ברשת סחר הקטינות שלו. האם ברק היה מודע? הוא בהחלא היה מודע שהוא מתרועע אחרי 2008 עם פדופיל שיש ב בכלא על שידול קטינות למין.

פרטים חדשים על אהוד ברק וסחר הנשים של אפשטיין מהWSJ

הייפריון.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *