Fallula-Leaks: חושפים את צינור הכסף של מטה המאבק בהפיכה המשטרית.

Fallula-Leaks: חושפים את צינור הכסף של מטה המאבק בהפיכה המשטרית.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

חשיפת מטה המאבק בהפיכה המשטרית של ה"נאורים" נגד רפורמת המשפט היא בעצם מאבק של עמותות למען מדינה פלסטינית עם מעורבות שמות אנשי כספים המופיעים בפנקס השחור של ג'פרי אפשטיין.

follow_the_fallula עונה חדשה.

שמות אנשי הכספים מהפנקס של ג׳פרי אפשטיין, שוב מופיעים מאחורי מטה המאבק בהפיכה המשטרית נגד הממשלה. הם אומרים שזה בגלל הרפורמה המשפטית המבורכת, בפועל זה בגלל שהם רוצים מדינה פלסטינית.

פתאום לפני ימים אחדים הודיעו במעטה סודיות על הקמת "מטה המאבק ההפיכה המשטרית". שם שכזה גורם לחשוב כאילו מדובר באיזו מחאה ראדיקלית של סטודנטים דלי תקציב ואידיאולוגים. בפועל מדובר במאבק של מולטי מליונרים מאליטת ה״נאורים״. כמו שהיה מאז מחאת השמאהלים ואפילו פרשת העמותות של 1999, מה שהיה הוא שיהיה, ואין כל חדש תחת הקרן.

ב19.1 יצאה ההודעה באופן אנונימי באתר המקום הכי חם בגיהנום.
https://www.ha-makom.co.il/post-galit-mate-maavak/

מטה המאבק בהפיכה המשטרית
מטה המאבק-חופשי בארצנו
מטה המאבק


ברשתות החברתיות, אחד הבומרים שמארגנים את המטה התרברב ואפילו חיפש מתנדבים.

מטה המאבק בהפיכה המשטרית
מטה המאבק-חופשי בארצנו
מטה המאבק
מטה המאבק
מטה המאבק בהפיכה המשטרית
מטה המאבק-חופשי בארצנו
מטה המאבק

https://twitter.com/GileadSher/status/1616204942410240001

מדובר בגלעד שר. הוא כיהן כמנהל לשכתו של אהוד ברק בשלהי כהונתו כראש ממשלת ישראל ושר הביטחון. הוא חוקר בכיר במכון למחקרי ביטחון לאומי INSS המושחתים, הקים להם אגף והוציא דרכם ספר. מה לא כתבנו על המכון הזה שבעצם ארגן את מפלגת כחול לבן, והשתמש בכסף של סרסור הקטינות הפדופיל ג׳פרי אפשטיין (שהיה מנהל קרן וקסנר) לקמפיין האיחוד של המפלגה.

בסוף התחקיר ניתן לכם את שם הארגון המלא שעומד מאחורי המטה. אבל כדי להבין את גודל ההונאה ניתן לכם את המידע הבא. כי אם כבר הזכרנו את מפלגת כחול לבן, הכירו את העמותה:

מטה המאבק בהפיכה המשטרית
מטה המאבק-חופשי בארצנו
מטה המאבק

גלעד שר בשנת 2009 הקים ביחד עם אורני פטרושקה, עמי אילון ואבי גיל את ארגון עתיד כחול לבן – תנועה ציבורית הפועלת להקמת מדינה פלסטינית, ולהתכנסות גבולות מדינת ישראל.

בשנת 2018 התמזג הארגון עם מכון החשיבה מולד.
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%92%D7%9C%D7%A2%D7%93_%D7%A9%D7%A

עמי אילון ואבי גיל בוגרי קרן וקסנר. אבי גיל, ניהל גם את מרכז פרס לשלום, ושמו רשום בפנקס השחור של ג׳פרי אפשטיין (היה מנהל קרן וקסנר) יחד עם אהוד ברק ואפרת דובדבני (ניהלה את מרכז פרס לשלום). אבי גיל היה מנהל כספים של המליארדר דניאל אברהמס, עוד חבר מרכז פרס לשלום. אברהמס מימן את מחאת האוהלים 2011, וכשמימן זאת טען במפורש שחשב שזה מחאה למען מדינה פלסטינית והשלום.
https://conspil.com/2020/08/conspileaks-d-peres-epstein/

מטה המאבק בהפיכה המשטרית
מטה המאבק-חופשי בארצנו
מטה המאבק

*ברק קיבל מליונים ללא הסבר מקרן וקסנר במסווה של כתיבת 2 מחקרים, אשר בוודאות לפחות אחד מהם הקרן מודה שהוא לא כתב ולמרות זאת השאירה אצלו את הכסף. לברק קשרים חברתיים וכלכליים עמוקים עם אפשטיין שניהל את הקרן. על פי עדות אב הבית של אפשטיין, רוברט רודריגז, ברק סומן בעיגול בפנקס השחור של אפשטיין כי היה עד לפרשת סרסור הקטינות.
https://conspil.com/2019/08/not-just-business-barak-frequently-visited-epsteins-minor-apartment-until-2019/

בגלל שהזכרנו את קרן וקסנר, נחזור לגלעד שר שמנהל כעת את מטה המאבק. הוא חבר המועצה לשלום ולביטחון. מנכ״ל קרן וקסנר בארץ הוא רענן אביטל. אביטל חבר ב״מפקדים למען ביטחון ישראל״ – ארגון המפקדים מקבל תרומות גם מדניאל אברמס. את מפקדים למען ביטחון ישראל הקים אמנון רשף שהיה גם יו״ר המועצה לשלום וביטחון אשר קיבלה מימון מהקרן החדשה, דניאל אברהמס, והקרן לשיתוף כלכלי ECF שמומנה על ידי האיחוד האירופאי ונוהלה על ידי יוסי ביילין ורון פונדק – אנשי יוזמת ז׳נבה ומרכז פרס לשלום. יוזמה ומרכז שמנוהלים על ידי בוגרי קרן וקסנר.

דניאל אברהמס, מלבד מימון מחאת האוהלים, מימן גם את פרשת V15, שהיוותה את פרשת העמותות של בחירות 2015. הארגון לימים הפך לדרכנו, וממשיך להתקיים אף על פי שנחקר בסנאט האמריקאי על ההתערבות שלו בבחירות בישראל. https://conspil.com/2017/11/darkenu-nazi-danger/

כסף למחאת בלפור כסף דרך עמותת אחריות לאומי שמומנו על ידי אהוד ברק, והוקמו בכסף שהגיע מג׳פרי אפשטיין רגע לפני שמת בכלא. ברק בעצמו היה בעל עסקים גדולים משותפים וחשאיים עם אפשטיין דרך איי הבתולה.
https://conspil.com/2020/03/epstein-black-flag/

דניאל אברהמס, קרן וקסנר, וברק -> תמיד היו צינור כסף למחאות גדולות, כסף שלא מגיע מהארץ, כסף שהוא מלוכלך. כל מקלטי המס ייחשפו. הפעם בקצה הצינור עומדת עמותה שהוזכרה לעיל, המחברת את כל הקצוות.

עכשיו נחשוף את שם העמותה מאחורי מטה המאבק.

מכון מולד הוציאו בטוויטר את ההודעה הבאה:
״על רקע ההודעה החשובה מטעם מטה מחאת ההייטקיסטים, אנחנו מזמינים אתכם ואתכן שוב לקרוא את מאמרו של יו״ר הועד המנהל של מולד, אורני פטרושקה מהשבוע השעבר ב״דה מארקר״ – על היכולת של ההיי טק הישראלי להציל את הדמוקרטיה, ועל חשיבותו במסגרת המאבק הנוכחי.״

מולד אכן התאחדו עם עתיד כחול לבן של גלעד שר.

ואז קישור לדף מטה המאבק התקבל בפרופיל של גב׳ פוליאמוריה, אורלי בר לב, שהיית בראש מטה המאבק במחאת האוהלים אשר נוהל על ידי יועץ של אובמה, המחאה שמומנה על ידי דניאל אברהמס.

מטה המאבק בהפיכה המשטרית
מטה המאבק-חופשי בארצנו
מטה המאבק

למטה קוראים ״חופשי בארצנו – מטה המאבק״. והוא מוביל לאתר הבית של המטה, ושם הוא מתפאר בעמותת – עתיד כחול לבן.
https://hofshi-israel.co.il/

מטה המאבק בהפיכה המשטרית
מטה המאבק-חופשי בארצנו
מטה המאבק


זאת עמותה שבכלל עסוקה בהקמת מדינה פלסטינית, שלמעלה מ80% מהתרומות שלה הן תרומות פרטיות מחו״ל, והתורמים מושחרים בדו״חות. עמותה שמנוהלת על ידי איש כספים, ששמו משום מה רשום בפנקס השחור של ג׳פרי אפשטיין, איש הכספים במקלטי המס באיי הבתולה של האליטות.

שוב, שמו של אבי גיל רשום יחד עם אפרת דובדבני, עוד שם של מנהלת במרכז פרס לשלום. ושמעון פרס הוא האיש שהכיר לאהוד ברק את אפשטיין (כך לפי הראיון שלו בדיילי ביסט).

וארגון מולד? קיבל כספים במהלך השנים מממשלת שוויץ, קרנות של ג׳ורג׳ סורוס ומשפחת רוקפלר שמימנה ״מומחי ביטחון״ לשווק את הסכם הגרעין האיראני בארץ ובעולם. כמו כן עובד בשיתוף קרן רוזה לוקסמבורג הגרמנית, קרן של מפלגה גרמנית פוליטית אנטישמית, דב לינקה, שהיית היחידה בפרלמנט הגרמני שהתנגדה לזכות קיום של ישראל.
https://www.ngo-monitor.org.il/ngos/molad/#%D7%9E%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9F

אתם יכולים גם לראות מי חברות ההייטק שחתומות על מאבק ההייטקיסטים? בין היתר, חמי פרס, ראש קרן פיטנגו. הוא גם מנהל במרכז פרס לשלום. מרכז פרס לשלום קיבל כספים מקרן משפחת וקסנר שנוהלה על ידי ג׳פרי אפשטיין. ולא תפלו מהכסא אם תגלו שבין החברות, כאלה שקרן פיטנגו מושקעת בהם או נותנת להם מקום באיזה מועצת יזמות ושקר-כלשהו במרכז פרס לחדשנות. ככה מחברים את מחאת ההייטק למטה המאבק בהפיכה המשטרית הידוע כמטה המאבק-חופשי בארצנו.

אבל יותר מזה, בזמנו פיטנגו היית מהמשקיעות הגדולות ביותר בחברת ההייטק מארוול. שם החברה מופיע במקלטי המס באיי הבתולה בניהול של אחד מבכירי הבנק לפמימון של גפ׳רי אפשטיין. כל זה נחשף בפרוייקט קונספיליקס באתר.
https://conspil.com/2020/08/conspileaks-d-peres-epstein/

ככל שהמחאה גדולה יותר, הכסף מושחת יותר. החשיפה רק התחילה.

נחשוף את מטה המאבק.

תזכורת שהכנו לכם סרט תיעודי חדש: #follow_the_fallula בניו יורק.
אנו עוברים על הנכסים של ראשי קרן וקסנר המושחתים, יושבים לאכול במסעדה שהמאבטחים של אהוד ברק היו מחכים לו בזמן שהוא היה בתוך קומפלקס הדירות של משפחת אפשטיין, משוטטים בזירת החם צוואר, ומסבירים מעט על המכבסות כספים של הדיפ סטייט בקאריביים.

זה לא משנה אם קוראים להם מטה המאבק בהפיכה המשטרית או מטה המאבק-חופשי בארצנו, בסוף תמיד תזכרו:

#follow_the_fallula

מטה המאבק בהפיכה המשטרית
מטה המאבק-חופשי בארצנו
מטה המאבק

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. Dovi Yung 2023-03-14

    An excellent way to ignore the truth that jumps out in front of your eyes is to call the news a "conspiracy" with a huge laugh….and continue to believe the fake..