חברה בשליטת ג'פרי אפשטיין עומדת מאחורי פרשת העמותות של מפלגת כחול לבן. קובי ריכטר, ארכיטקט השחיתות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

חברה בשליטת ג'פרי אפשטיין תרמה לפעילות פוליטית של אהוד ברק

התרומה, בסך 144 אלף שקלים, ניתנה ב-2017 לחברה שהקימו מקורביו של ברק ושהיתה שותפה מרכזית בקמפיין "בלי איחוד הקול אבוד".

מקור: הארץ

קמפיין בלי איחוד הקול אבוד? ????


"בלי איחוד הקול אבוד" – במרכז המפה פעילה התארגנות שמטרתה העיקרית היא איחוד גנץ-לפיד (וגם יעלון לבני אשכנזי ברק וגבאי) כדי לייצר גוש גדול בעל סיכויים להפיל את נתניהו. מאחורי היוזמה עומדים איש הפרסום והעסקים אילן שילוח; האלוף במיל' משה קפלינסקי; תא"ל במיל' גיורא ענבר; היזמית החברתית נועה אליאסף-שוהם; ויונתן בן ארצי, נכדו של יצחק רבין. תומכים בה אנשי עסקים רבים, ובין השאר הוזכר שמו של קובי ריכטר היזם ואיש העסקים (אורבוטק מדינול ועוד) ויו"ר תנועת "דרכנו" שחזונה פתרון מדיני בצורת היפרדות מהפלשתינים.

גלובס: לאן נעלמה התנועה שגרמה לנתניהו להאמין "ששלטון הימין בסכנה" בבחירות 2015?

אדריכל האיחוד שנקרא כחול לבן, קובי ריכטר:

גלובס: לקובי ריכטר מאדריכלי האיחוד במרכז לא משנה מי ינצח

וגם:

גלובס: הפגישות במרתף, הפתקים והחיזורים: כך נרקם במשך חודשים ניסיון המיזוג בגוש המרכז-שמאל


אכן, החברה בבעלות ג'פרי אפשטיין בנתה את הקמפיין של כחול לבן עם ארגון דרכנו שבראשו אז עמד קובי ריכטר, מי שהיום רץ עם ברק במחנה ה"דמוקרטי".


היה זה הקמפיין החוץ מפלגתי של כחול לבן. כמו V15 בזמנו הם שפכו כספים על ידי עקיפת חוק מימון מפלגות בשימוש גופים חוץ מפלגתיים אשר במקרה חזון הקמפיין שלהם התממש במפלגת כחול לבן. יתרה מזאת, באותה העת ראש ארגון דרכנו, קובי ריכטר, תיווך את האיחודים של מפלגת גנץ וכחול לבן.


זאת לא פעם ראשונה.


דרכנו נועדה להיות פרשת העמותות של בחירות 2019. דרכנו הם הארגון V15 שעבר גלוגול ושינוי שם, וזאת אחר שV15 עצמם הם גילגול ושינוי שם של קולאחד (OneVoice). קולאחד בנו מסד נתונים ענק שנלקח לאחר מכן לפעילות פוליטית של V15 אשר היו סך הכל גלגול שלהם. כל זאת נעשה אחר שקולאחד קיבלו מימון ממחלקת המדינה של אובמה וג'ון קרי אשר היה אמון על העברת הסכם הגרעין האיראני.


הסנאט האמריקאי מצא שארגון V15-קולאחד השתמש בכסף שניתן לו ממחלקת המידנה בארה"ב שלא כראוי למטרות פוליטיות, אך עמד בכללים, שכן המענק ניתן לקולאחד לבנות פלטפורמה גדולה ומסד נתונים של מצביעים בנוגע לפעילות ה"שלום" שלהם (למי שמכיר את "המרכז פרס ל'שלום'" מבין שהמילה 'שלום' כאן מתפקד יותר כהלבנת הון). וכך בתרגיל ביון מלוכלך, הכסף שימש לעירעור המערכת הפוליטית בארץ והפלת נתניהו שהתנגד להסכם הגרעין בין אובמה לאיראן, זאת בזמן שהשותפים של דרכנו, JSTREET, עשו שתדלנות נגד סנקציות על איראן ובעד ההסכם. כל העצרות שהם ניהלו לרבין וכו' היו מאוד ממוקדים, לא במקרה הקמפיין של גנץ נראה כמו "סרט" שרבין חוזר מהמתים "לנקום" בנתניהו.


הנקודה המרכזית בחקירת הסנאט הוא שמחלקת המדינה עברה על הנהלים כאשר לא סיפקה את כל ההתקשרויות בדוא"ל בינה לבין ארגון "קול אחד", ואף מחקה בניגוד לחוק התכתבות עם התגובות שלה שהיית אמורה לשפוך אור על הפרשה. לא סתם אתם מריחים שיש כאן טיוח. ועדת החקירה של הסנאט הסיקה בסופו של יום שלמרות הפעילות הפוליטית של קולאחד מ2013, מחלקת המדינה של אובמה החתרנית לא דאגה למנוע שימוש פוליטי במענקים שהיא נתנה להם, דבר שהוא חמור מאוד.


מקור:

Congress.Gov: S. Rept. 115-12 – ACTIVITIES OF THE COMMITTEE ON HOMELAND SECURITY AND GOVERNMENTAL AFFAIRS


בין התורמים המרכזיים של קולאחד (דרכנו), נמצאת משפחת ברונפמן אשר הבנות היורשות למשפחה, שרה וקלייר ברונפמן, כיום נמצאות בהליכים משפטיים מתקדמים בארה"ב אחר שתרמו באופן לא חוקי לקמפיין קלינטון וניהול רשת שפחות מין וסחר בילדים בדומה לאפשטיין.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *