האתחול הגדול של סין וביל גייטס חלק ב׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מה תגידו על זה? סרטון תעמולה חדש לילדים מציג את "התאחול הגדול" בתור קשתות בשמיים ופרפרים ומסביר להם כמה רע יהיה בעולם ללא ביל גייטס ו"האתחול הגדול הנאור" (דקה 3:30):
https://www.disclose.tv/t/cartoon-tells-children-the-planet-would-be-in-danger-if-bill-gates-disappeared/23339

אתם יכולים להיות בטוחים שהם לא יספרו לילדים מי באמת עומד מאחורי "האתחול הגדול באמת" ולמה:""

מדענים וזוכי פרס נובל עלייהם דיבר ברק בסביבת אפשטיין ואג'נדת הטראנס הומאניזם וחוות הפרייה לשפחות מין

האיום של ה"כת הנאורה": האם הלורד ג'ייקוב רוטשילד העביר איום למחנה טראמפ – נתניהו רגע לפני הבחירות בארה"ב ומה הקשר לאהוד ברק?

ובוודאי שלא יזכירו את הקשר של ביל גייטס לג'פרי אפשטיין:**
https://tinyurl.com/yn6l4mw6

או הקשר למרינה אברמוביץ', אשת ה spirit cooking מפרשיית #פיצהגייט:

מרינה אברמוביץ' במודעת מיקרוסופט – מה 'מבשל' ביל גייטס?

או את העובדה שגייטס היה מעורב לכאורה בהנדסת משבר הוירוס הסיני ככלי להחלת "האתחול הגדול" והשינוי הגיאופוליטי העולמי:

משחקי ה-5G: הוירוס הסיני

הדוגמה המובהקת ביותר לכך הייתה הפקת "ארוע 201", סימולציה שמדמה התפרצות מגפה מזן קורונה שהגיעה מחזירים לבני אדם, אשר גורמת לפגיעה באוכלוסיה ולמשבר כלכלי. המודל בארוע 201 דיבר גם על כך שהחיסונים ישוחררו באיחור ולא יהיו זמינים בשנה הראשונה של הוירוס, באופן "מפתיע" גייטס עצמו דחף את אותו הקו לפיו החיסונים לא יהיו זמינים בשנה וחצי הראשונות, ולאחר שטראמפ דאג לשחרור המהיר של החיסונים כחלק ממדיניות "חיסוני הבזק" שלו (operation warp speed), גייטס וחבריו ה"נאורים" החלו לדבר על "שיתופיות חיסונית" והטלת ספק ביעילות החיסונים אל מול המוטציות שבאופן "מקרי" הפכו לשיחת היום במכונת התעמולה הממוסדת.

האם ארוע 201 היה למעשה חזרה גנרלית לקראת הפצת הוירוס הסיני שלנו?

ארוע 201 הופק על ידי אוניברסיטת ג'ון הופקינס, בחסות הפורום הכלכלי העולמי (כן, אותו פורום שמקדם את "האתחול הגדול") וקרן ביל ומלינדה גייטס. הארוע התקיים ב- 18 לאוקטובר 2019, זמן קצר לפני שהוירוס הסיני שוחרר מהמכון הוירולוגי בווהאן.
https://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html

ארוע 201 התרחש במקביל לפעילות החתרנית של דר' פאוצ'י, יקיר ה"נאורים" הגלובליסטים, כשמימן מחקרי gain of function במכון הוירולוגי בווהאן שבהם הונדסו וירוסי הקורונה כך שיוכלו להדביק בני אדם:

המכונים הלאומיים לבריאות בארה״ב (NIH) שאותם מוביל פאוצ'י, השקיעו כ815 מיליון דולר על ניסויי Adaptive Forcing, שמאלצים את נגיף הקורונה אשר היה ידוע בעבר (SARS), להסתגל לצורה חדשה, במקרה זה, במקום שידביק בעלי חיים או רק ידבק בין בעלי חיים לבני אדם, לגרום לו לדבק בין בני אדם.
https://tinyurl.com/frk9qc7b

ביל גייטס גם קידם את נראטיב התעמולה השקרי בדבר הוירוס הסיני, נראטיב שהודהד על ידי ארגון הבריאות העולמי המושחת, המפלגה הקומוניסטית הסינית והמכון הלאומי לבריאות (nih) של דר' אנתוני פאוצ'י.

גייטס התבטא בצורה חדה וברורה וטען כי הצבעה על המחדל, ההסתרה, והדיסאינפורמציה הסינית זאת ״הסחת דעת״. יתרה מכך, לאחר שטראמפ הפסיק את המימון האמריקאי לארגון הבריאות העולמי בשווי כמעט חצי מליארד דולר, ביל גייטס מיהר להגן על הארגון מפני ביקורת וביקר בחריפות את הפסקת המימון מצד ארה״ב. מה שמעניין אף יותר הוא, שערוצי התעמולה של המפלגה הקומוניסטית מיד החלו למחזר את שבחיו של ביל גייטס לטיפול הסיני במגיפה ודחייתו את הביקורת עלייהם ועל ארגון הבריאות העולמי.

על הגל הראשון של הקורונה ואנטומיית הדיסאינפורציה – ״הקונספירטורים״ החדשים הם תועמלני הסדר העולמי החדש

ואם כבר הזכרנו את המעורבות של גייטס בוירוס הסיני ובקידום ההגמוניה הסינית העולמית כחלק מ"האתחול הגדול", מה תגידו על המעורבות של גייטס בפיתוח טכנולוגיית ה 5g?

"טכנולוגיית ה G5 היא מיזם משותף של סין מייקרוסופט וגוגל"

מיקרוסופט וגוגל סיעו להקים את תשתיות ה 5g של סין בתקופת ממשל אובמה. כך נתנ גייטס למפלגה הקומוניסטית הסינית יתרון טכנולוגי משמעותי, בעוד במערב אנשים שורפים אנטנות. חלק גדול מהדיסאינפורמציה על הנושא היא פרי עבודתו של פרנק קלג, נשיא מיקרוסופט קנדה לשעבר.
https://en.wikipedia.org/wiki/Frank_Clegg_(Microsoft)

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *