הקומפלקס תעשייתי צבאי חוזר לשיא פעילות והקמת ארגוני טרור עם הגעתו של ביידן הדמנט לבית הלבן

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

העיתון הערבי Alm News מדווח כיצד לאחר שביידן נכנס לבית הלבן מתחילה לזרום שיירה צבאית של אמריקה לתוך סוריה.

https://www.almasdarnews.com/article/large-us-military-convoy-enters-northeastern-syria/

היה זה טראמפ שהסיג כוחות רבים אמריקאים מהמזרח התיכון כדי לסגת מתכנית המלחמה בלתי נגמרת של הדיפ סטייט, דמוקרטים ונאו-קונים רפובליקנים כאחד. על כן גם הבגידות נגדו מתוך המפלגה. טראמפ יכל לרוץ בעצמו לנשיאות ללא תמיכה כלכלית נרחבת של וול-דטריט והקומפלקס התעשייתי צבאי. בזמנו הנשיא אייזנהאוור בנאום פרידה, הזהיר את ארה״ב מאותו קומפלקס והשפעתו הרבה על הפוליטיקה:

ביידן כמובן היה בממשל אובמה אשר הוציא לפועל בסוריה את מבצע ״קורת השיקמה״ (Operation Timbre sycamore) הנועד לאמן ולחמש מורדים סורים דרך כוחות הביטחון באזור לרבות החשאיים. מה היית התוצאה? נשק ואימונים רבים שזלגו לדעא״ש ועזרו להם לכונן את הח׳ליפות שלהם בסוריה. לאן זה הוביל? לקואליציה משותפת של ארה״ב ואיראן להלחם בדעא״ש בסוריה, מה שהכניס את איראן לגבולנו הצפוני עם בסיסים רבים חדשים שאנו נאלצים להפגיז בחשאי. כידוע, טראמפ נפטר לחלוטין מהח׳ליפות של דעא״ש מבלי העזרה של איראן איתה הפסיק את הסכם הגרעין האיראני.

https://en.wikipedia.org/wiki/Timber_Sycamore

השיטה הזאת של להרחיב את עוצמתה של איראן, השלוחה הסינית במזרח התיכון, ידועה כבר המון שנים בקרב שני צידי המתרס של הדיפ סטייט. כאשר היה זה מבצע המלחמה בטרור של בוש אחר ה11 לספטמבר, הוא יצר קואליציה עם איראן שנלחמה בטאליבן (אוייב סוני של האיראנים השיעים), ולבסוף הכניס מועמד פרו איראני להנהגה. אותו דבר קרה בעיראק, סאדם היה אוייב מר של איראן במלחמות מדממות, גם מהם נפטרו. איראן השוכנת באמצע של שני המדינות הרחיבה את השפעתה לאין שיעור. אותה שיטה אובמה הכניס לסוריה. יתר על כן, חלק ניכר מהנפט בעיראק אחר המלחמה עבר לסין במכרז, לא מפתיע, הדם אמריקאי, הרווח סיני.

ברית איראן ארה"ב

ובנתיים, נראה שביידן הפר את חוק לוגאן, כפי שעשה לפניו קרי, והחל לקיים מו״מ עם איראן על הסכם הגרעין לפני שנכנס לתפקיד, ואין זה מפליא, אחד המינויים הבכירים שלו היא וונדי שרמן השבתאית אשר מכשירה את הפקידות הבכירה של ישראל בהארוורד במחלקה שבה פועלת מלגת וקסנר. היא גם מנהלת בINSS, ליבת הדיפ סטייט הישראלי:

קונספיליקס חלק ג': המחלקה הסוררת במוסד ומכבסי הכספים של הדיפ סטייט בארץ עם אפשטיין

https://www.facebook.com/bardea.org/posts/1318448955
155747

אין זה מפתיע שמיטב הדיפ סטייט הישראלי, ובטח זה שעבר את הכשרת וקסנר באוניברסיטה תומך בהסכם הגרעין האיראני. בשנים הקרובות השוק הסיני ייספק לחברת האם Lbrsands של לסלי וקסנר את מירב ההכנסות שלו, פי שתיים מהשוק האמריקאי, נראה לכם שהם ייתנו לחניכים שלהם להיות חשדנים כלפי סין?

האם גנץ החדיר לתוך משרד הביטחון מרגלת סינית המקושרת לארגון ״דרכנו״ המושחת?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *