בחירות 2020, הונאת הסייבר הגדולה בהסטוריה – חלק ב': הג'וב האיטלקי. האם זו הזרוע החסרה ב"קראקן" והאם זה מה שיתגלה לכולנו ב- 6 לינואר?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בכתבה הקודמת בסדרה אנו תיארנו את חלקם של שרתי חברת הקש SCYTL ומפקדת לוחמת הסייבר של ה- CIA בפרנקפורטת בהונאה הגדולה, ובערוץ הטלגרם שלנו הרחבנו על תשתית ההונאה מזוויות נקודתיות שונות. כעת, אנו נתקדם שלב אחד קדימה ונחבר את הנקודות.

השאלות הפתוחות שעליהן ננסה לענות כעת:
1. כיצד והיכן התבצע "שיפוץ" התוצאות?
2. האם היו מעורבות מדינות נוספות שאליהן עבר המידע?
3. כיצד עבר המידע ממכונות דומיניון ובחזרה?

התשובה לכל השאלות האלה מובילה, כמו כל הדרכים, לרומא.

הג'וב האיטלקי:

ביום שבת האחרון, ה- 2 לינואר 2021, פרסם אנליסט הסייבר רון ווטקינס, מי שהיה בעבר האדמין של אתר 8KUN שבו קיו כותב, וכעת הוא מסייע לעוה"ד סידני פאוול וללין ווד, פוסט מסקרן. כשווטקינס, הידוע בכינויו "CODE MONKEY", מפרסם פוסטים כאלה, אנו צריכים לקרוא אותם בעיון רב:

בפוסט, ווטקינס מפנה אותנו לאנליסט יהודי ממוצא רוסי שחי בלוס אנג'לס, שמסביר לנו כיצד המידע ממכונות ההצבעה יורט בזמן אמת, "שופץ" בחו"ל ונשלח חזרה. שמו של האנליסט – ליאון ויינשטיין, אנו במערכת קונספיל הכרנו חלק משידוריו המרתקים ולכן מהר מאוד הסקנו שמדובר במידע חשוב. ויינשטיין נוהג להביא מידע רב ערך שמצונזר במכונת התעמולה האמריקאית וברשתות החברתיות של תאגידי הביג טק, גם כעת הוא לא אכזב ואנו נביא לכם סקירה מקיפה של עיקרי דבריו.

אז מה קרה עם המידע וכיצד הוא "שופץ"?

ויינשטיין מביא לנו את הדברים בהתבסס על התקשורת האיטלקית ודבריו של בראד ג'ונסון, בכיר לשעבר במטה האופרטיבי של ה- CIA, שכיהן גם כמפקד של מספר תחנות במדינות זרות שונות. כיום ג'ונסון מוביל עמותה להוצאת הפוליטיקה מקהיליית המודיעין וחיסול מוקדי הדיפ סטייט שם. ג'ונסון טוען ובצדק שהתקשורת המערבית משתיקה את הדיווחים מאיטליה ויש לה סיבה מצויינת לכך, כפי שעוד מעט תראו.

השיטה:
המכונות של דומיניון חוברו לאינטרנט ומשם ניהלו תקשורת עם השרתים של ה- CIA (חברת הקש SCYTL) בפרנקפורט גרמניה. אם "שיפוץ הנתונים לא קרה בפרנקפורט, אז השרתים עצמם לא יעזרו לנו יותר מדי משום שהם לא יראו נתונים פורנזיים חד משמעיים שעל בסיסם ניתן לאמת בוודאות שהמידע הגיע בוודאות מהמכונות של דומיניון ושופץ, זאת בגלל שמעבר דרך שרת משאיר מעט מאוד עקבות, בוודאי אם מדובר בתקשורת מוצפנת.
 
ג'ונסון מוסיף ואומר שלדעתו, אכן הרשויות השיגו את השרתים על פי הדיווחים, אך זו לא הייתה פשיטה אלא החרמה של השרתים לצרכי חקירה ושהדיווחים על הרוגים, קרב יריות ופציעתה של ג'ינה האספל, זו לא יותר מדיסאינפורמציה מכוונת.
 
אז מה קרה אחרי שהמידע הגיע ממכונות דומיניון לשרתים בפרנקפורט? כעת הסיפור נהיה מעניין.
 
תאגיד LEONARDO הוא תאגיד בינלאומי שבסיסו באיטליה שמתמחה בכל מה שקשור לתעופה וחלל, בפרט תקשורת לווינית. לטענתו של ג'ונסון המידע הועבר מתחנת ה- CIA בפרנקפורט, מאותם שרתים מפורסמים, דרך לוויני לאונרדו, הישר למפקדת ה- CIA בשגרירות האמריקאית ברומא, הכל באופן מוצפן. ברומא בוצע עיבוד ו"שיפוץ" התוצאות ושם היה מטה ה"שיפוץ" המרכזי של ה- CIA שבתוך ה- CIA בפעל בשירות הברית של הסינים, האיראנים (ועוד) וה"נאורים". המידע ה"משופץ" נשלח חזרה דרך הלוויינים לפרנקפורט ומשם חזרה למרכזי הספירה של דומיניון ודומיה.
 
שימו לב שלתאגיד LEONARDO יש קשר ישיר לממשל ביידן אובמה דרך המנכ"ל של חברה הבת שלה שהיא בעלת מחזור רווחים של 2 מליארד דולר. האיש, וויליאם לין ה- 3, כיהן כסגן מזכיר ההגנה בממשל אובמה, והוא הוביל את תכניות החלל האסטרטגיות ותכניות סייבר רבות.

התקלה:

מה שחשוב לשים לב אליו הוא ה"תקלה", שקרתה סימולטנית בכל מדינות המפתח בליל הבחירות. לאחר ה"תקלה הזו, כזכור, הסטטיסטיקה החליטה להפסיק לעבוד וביידן, בינגוד לכל הגיון סטטיסטי, גרף כמעט את כל הקולות בזמן שטראמפ בקושי קיבל פירורים, וזה מבלי להחשיב את הקולות שהוחלפו בינם. אותן "קפיצות" בגרפים של ההצבעות שהפכו ל- MEMES ברשת, ומעבר הקולות מטראמפ לביידן שנתפס בדיווחי זמן האמת באולפני התעמולה בליל הבחירות.

אז מה קרה שם?

ג'ונסון טוען שבגלל שטראמפ קיבל כמות עצומה של קולות, הזייפנים ה"נאורים" שלנו ברומא נתנו הנחייה לעצור את הספירה במדינות המפתח, הם היו חייבים לשפץ כי הם הופתעו מכמות הקולות שטראמפ קיבל. האלגוריתם שהם הכינו מראש לא הספיק והם נאלצו לאלתר ולשנות אותו. ההנחיה להשבית את כל הספירה במדינות יצאה מרומא, משום שהם היו זקוקים לכאורה לזמן נוסף כדי לשנות את האלגוריתם, על בסיס המידע האמיתי שהתקבל עד כה ממכונות ההצבעה.
 
לאחר השינוי, המידע שודר חזרה לפרנקפורט דרך הלווינים ומשם חזרה למערכות הספירה בארה"ב, זו לכאורה הסיבה לקפיצות.
 

הקשר הקנדי והבריטי:

לפי ג'ונסון, ה mi6 הבריטי וקנדה (מדינות מתוך ברית ה- 5eyes) היו מעורבים גם, בדומה למעורבותן לכאורה בתפירת תיקיו. לאחרונה פורסמו תמונות בקנדה שצולמו מלמעלה והן מציגות מספר אנשים. נטען שהתמונה צולמה מעמדת שליטה בחניה של השגרירות האמריקאית ברומא, ג'ונסון מאשר שזה צולם אכן בשגרירות. בהמשך פורסמו תמונות של אותם האנשים משדה התעופה כשהם עזבו את רומא.
ג'ונסון אומר ובצדק שאם אכן האנשים הללו ביצעו את ההונאה, הרי שכעת הם הפכו לנטל והם "בני מוות" מבחינת הדיפ סטייט, מכאן שאם הוא היה במקומם הוא היה מסגיר את עצמו לטראמפ וחושף הכל. כמו כן, כ'ונסון מזכיר לנו שהממשל האיטלקי הולך על חבל דק מלכתחילה עם האמריקאים, לאור מעורבותה של איטליה בתפירת תיקי טראמפ. ג'וליאני כזכור ביקר לרבות באיטליה ולכאורה קיבל חומרים שקשורים לתפירת התיקים.
 
מעניין לשים לב ש- Patrick Byrne שאף התארח יחד עם סידני פאוול בבית הלבן אצל טראמפ ולא חסך ביקורת מיועציו הספק שתולים של הנשיא, מאשר את הדיווחים ואת הניתוח של ג'ונסון.

הקשר הסיני?

לאחר שויינשטיין סיים להתייחס לג'ונסון, הוא עובר הלאה לעדות של הממציא ג'ובאן פוליצר שהופיע לאחרונה בשימוע בג'ורג'יה והראה כיצד אפשר לפרוץ למכונות דומיניון בקלות, הוא אף עשה את זה בעצמו. בנוסף הוא הסביר כיצד ניתן לשנות את האחוזים של מעבר הקולות מטראמפ לביידן.  

פוליצר אמר בשימוע שדומיניון ואגף הסייבר של המחלקה לבטחון המולדת משקרים ושהמכונות חוברו לרשת WIFI חבויה ואף הראה שהן היו מחוברות לערוץ תקשורת דו כיווני פתוח עם ספק שירות בסין.

 

ויינשטיין מסברי שלאחר העדות של פוליצר, אנשי הקלפי בג'ורג'יה הודו לראשונה שהאייפדים בקלפי חוברו לאינטרנט אבל שה wifi היה סגור ככה שאי אפשר היה להתחבר.

מתקפת הנגד של טראמפ:

בחלק האחרון ויינשטיין מדבר על מתקפת הנגד של טראמפ:
ג'ייסון מילר, יועצו של טראמפ, טוען שב- 6 לינואר בתי הנבחרים יקבלו כמויות אדירות של מידע שלא ניתן להפריך אותו, בנוגע למעורבות מדינות וסוכנויות ביון זרות בהונאה.
 
ויינשטיין אומר ובצדק שדרך המגהפונים ב"הפגנת המליון" בוושינגטון, טראמפ יעקוף את הצנזורה ברשתות החברתיות.
 
הוא מסביר שלדעתו המתקפה תתחיל בכך שסגן הנשיא פנס ישאל האם יש התנגדות לרשימת האלקטורים. ברגע זה יקומו המתנגדים מהבית התחתון (לפחות אחד) ומהבית העליון – הסנאט, ויערערו. פנס אפילו לא יצטרך לקבל החלטה. ויינשטיין גם משוכנע שיהיה שידור ישיר מהמתרחש בפנים, ישירות להפגנה בחוץ והוא לא יופתע אם בדוח שיוגש לקונגרס יהיו האשמות קונקרטיות נגד אנשים ספציפיים. בנוסף, לא יפתיע אותו אם באותו זמן יופעל גם הצו שעליו כתבנו בערוץ הטלגרם שלנו, הצו שמאפשר לחלט רכוש של שחקנים שפעלו או סייעו למעורבות זרה בבחירות. הוא משער שאין זה מופרך, אם אכן יחולט רכוש ויתחילו מעצרים עוד באותו יום, למרות שהוא מסייג ואומר שאולי הוא הקדים את המאוחר.

להערכתו המדינות שבהן יתמקדו יהיו ונצואלה, סין, רוסיה, איראן, והוא מסיים במסר הבא:
"טראמפ הבטיח ב 6 שכולם יראו כיצד הוא ניצח בפער ענק, תכינו הרבה פופקורן או חומרי הרגעה, תלוי באיזה צד אתם."

 

נספחים:

  1. שרשור שמרחיב ומסכם את הנושא:

2. בלוג איטלקי שמתייחס לנושא, למקרה שהציוץ יצונזר.
 
 
____
 
לעדכונים שוטפים, הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו:
https://t.me/conspil
 
 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *