ברגעים אלה הדיפ סטייט וכת ה״נאורים״ מפעילים מהפכת ורדים בארה״ב ובישראל בו זמנית

ברגעים אלה הדיפ סטייט וכת ה״נאורים״ מפעילים מהפכת ורדים בארה״ב ובישראל בו זמנית

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מהפכות הצבע או מהפכות הפרחים הם השמות שניתנו לשורה של תנועות קשורות ביניהן שהתפתחו במדינות שהיו שייכות בעבר לברית המועצות במרכז ובמזרח אירופה, ובמרכז אסיה.

המשתתפים השתמשו ב"התנגדות בלתי אלימה" ברובה, כדי להפגין נגד ממשלות שהואשמו בשחיתות, סמכותניות וחוסר קשר עם העם, וכדי לקרוא ל"דמוקרטיה". במקרים רבים המפגינים אימצו צבע ספציפי או פרח כסמל שלהם. ארגונים לא ממשלתיים ובמיוחד ארגוני סטודנטים נטלו חלק חשוב בקיומן של הפעילויות ובארגון של התנגדות יצירתית ולא אלימה.

שימו לב לראיון הבא אצל טאקר קרלסון:

הרבה תיארו את הפעולות נגד טראמפ כהפיכה, אך אם לדייק מדובר בסוג מסויים, מהפכת צבעים. זה האופן שבו מודיעין האמריקאי מורידים משטרים שהם לא אוהבים, הוא שונה משינוי משטר ישיר בכח צבאי. הפיכת הצבע שונה, היא רכה, עדינה, ולא ישיר. המאפיין העיקרי הוא הינדוס ערעור הליך הבחירות בכוונה, המלווה בהפגנות מאסיביות שנתמכות ומאורגנות מראש ומכונים ״הפגנות בלתי אלימות״(שיחדש) יחד עם פעולות של אי ציות אזרחי (חסימת כבישים,הרעשה ומחאה אחרי השעות המותרות בחוק ועוד). זה לא רק אותה אסטרטגיה וטקטיקה באמריקה שהשתמשו בה גם כנגד רודנים במזרח אירופה ואירואסיה אשר מערכת הביטחון האמריקאית לא אוהבת, אלא זה גם בדיוק אותם אנשים שניהלו חלק מאותם מהפכות צבעים, מנהלים כעת את אותו סוג הפיכה נגד הנשיא דונאלד טראמפ. אותם אנשים עם אותה אסטרטגיה.

נורם אייזן, היה איש מפתח משפטי, יועץ האתיקה הראשי לשעבר של אובמה, ואיש מפתח בכל נסיון לצנזר לתבוע ולרדוף את טראמפ, בייחוד בהליך ההדחה(אימפיצ׳מנט) עם אוקראינה שהיה לא מזמן. הוא כתב את ספר ההדרכה לביצוע הפיכת צבעים והוא מדבר על שימוש בהונאת בחירות כדי להטיל דופי על הליך הבחירה וללוות אותה במחאות ענק מהונדסות. הדבר האחרון שעשה על פי דארן ביטי בתכניתו של טאקר קרלסון לעיל, היה להשתמש במשפט כדי לערער את הליך ואופן הבחירות בארה״ב.
https://twitter.com/TheKillShot82/status/1324046227533684739?s=09
https://en.wikipedia.org/wiki/Norm_Eisen

אייזן הקים ארגון בשם CREW אשר תרם לו ארגון החברה הפתוחה של סורוס למעלה ממליון דולר.
https://truepundit.com/norm-eisen-democrat-impeachment-counsel-linked-to-george-soros/

עכשיו, מה שקורה בארה״ב, שוב, אולי מזכיר את שקורה בארץ. גם כאן יש מערכת בחירות שהלכה והסתבכה, היו זיופים, ואף ההסכם הקואליציוני שהתגבש התברר בבית משפט, מה שהטיל דופי על כל ההליך, ולווה במחאות מהונדסות, אלימות, קריאות להפרות סדר והנחיות הקורונה, חסימות כבישים ועוד. אבל יש עוד דברים. נורם אייזן כתב את ספר ההדרכה שלו למהפכות צבעים על בסיס העבודה הקודמת של ג׳ין שארפ אשר הזכרנו באתר בהקשר ל״ג׳יו ג׳יטסו פוליטי״. שארפ, הוא האיש שמדריך המהפכות שלו היה בשימוש במהפכות הצבעים, ותורגם לעברית בארץ על ידי הזרוע הביצועית של הקרן החדשה לישראל (ממומנת על ידי קרנות מזוכות ממס אמריקאיות שזה בדיוק התפקיד שלהן בלהשפיע על מדיניות החוץ של מדינות אחרות עבור המודיעין ומערכת הביטחון האמריקאית).
https://conspil.com/2017/08/israels-illuminazi-anatomy/

קבוצה ידועה שהיית ארגון השטח במהפכת הצבעים בסרביה היית אוטפור. מומנה על ידי ג׳ורג׳ סורוס:
https://www.latimes.com/archives/la-xpm-2001-jan-26-mn-17288-story.html

אותו סיפור בגאורגיה וצ׳צ׳ניה. מתוך מאמר שלנו (כל הקישורים במאמר:
http://old.conspil.com.s3-website-us-east-1.amazonaws.com/2011/01/29/egyptcrack-up-boom/index.html
מהפכה דומה למשל שעשה סורוס במקום אחר, כמו למשל “מהפכת הורדים” בגיאורגיה. אין ספק שלארגוני ותנועת ה”חברה האזרחית” של ג’ורג’ סורוס הייתה השפעה עצומה על המהפכה שם שהביא לעלייתו של סאקשווילי מול רוסיה.

שר החוץ של גאורגיה לשעבר סאלומה זוראביכוילי כתב:

“הארגונים הללו היו הערש של הדמוקרטיזציה, בעיקר קרן סורוס… כל הNGO’s (ארגונים חוץ פרלמנטרים) אשר התמקמו סביב קרן סורוס ללא ספק הוציאו את המהפכה אל הפועל. אבל לא ניתן לסיים את הניתוח עם המהפכה, ניתן בברור לראות שלאחר מכן קרן סורוס והNGO’s התאקלמו לתפוס כוח.”

– Salomé Zourabichvili, Herodote (magazine of the French Institute for Geopolitics), April, 2008

כדי להמחיש עוד את העובדה שממשל אובאמה פותר בעיות על ידי מהפכות ומאבק מעמדות, נפנה למושך בחוטים נוסף במדיניות שלו, זביגניו ברז’ינסקי. ברז’ינסקי היה היועץ לבטחון לאומי של הנשיא ג’ימי קרטר (וגם המושך בחוטים שלו), והוא זה שייסד יחד עם דוד רוקפלר את הועדה התלת צדדית(אליטת הCFR). ברז’ינסקי הוא ממנהלי הNGO שנקרא American Committee for Peace in Chechnya. הדבר המעניין ביותר באותו ארגון הוא שהוא מורכב ברובו מנאו-קונס שהיו המרכיב העיקרי בממשל בוש שכתבו את הפרוייקט למאה אמריקאית חדשה הקיצוני (ראו כתבה, חשוב). קרה דבר ואותם הנאו-קונס שחברים בארגון עם ברזינסקי בעצם תומכים דרכו במורדים האיסלאמיסטים כנגד רוסיה,

וזה על אף כל הנסיון של התשקורת ושלהם להציג אותם ואת הדברים כאילו הם יוצאים למלחמה בכל האיסלאם הקיצוני. מעניין לראות שהם רוצים הם גם יכולים להיות חברים.

מקור: institute for Policy Studies

בשביל להבין יותר טוב למה הבאנו שני הדוגמאות הנ”ל, שימו לב למפה הבאה:

כפי שאתם יכולים לראות, במקרה צ’צ’ניה וגיאורגיה נמצאות על המפתן שחוצץ את רוסיה מאיזור אירואסיה:

“המטרה הכי מיידית היא לוודא שאף מדינה או קבוצה של מדינות לא תצבור את היכולת לגרש את ארה”ב מאירואסיה…” (עמ’198)

“אמריקה היא המעצמה העולמית החזקה היחידה, ואירואסיה היא הזירה העולמית. לכן מה שיהיה עם חלוקת הסמכות ביבשת אירואסיה תהיה בעלת חשיבות גבוהה לעליונות הגלובלית של אמריקה…” (עמ’194)

“..יתרה מזאת, בזמן שאמריקה הופכת להיות חברה רב תרבותית, היא עלולה להיתקל בקשיים בעיצוב קונצנזוס על מדיניות החוץ שלה, אלא אם כן תתקיים בנסיבות של איום רחב וישיר מבחוץ” (עמ’ 211)

—מתוך The Grand Chessboard by Zbignew Brezinski

כפי שאתם רואים, מהפכת צבעים, המתוגברת מגורמים מבחות, כאילו לא ממשלתיים, המחזקים את המורדים במדינה בה הם מעוניינים להפוך. כך לפי הספר של נורם אייזן (ראו קישור בפסקה הבאה).

As Gene Sharp notes, “the main brunt of the struggle must be borne by the grievance group immediately affected by the opponents’ political elite. Third party action can be seen as at best supplementary and complementary to internal resistance, never as the main actions of the struggle.”218 An indirect approach to supporting democracy by international actors and foreign governments thus works best. These outside actors should aim to empower local actors not by managing them but by collaborating with them to incentivize democratic reforms, support organic democratic development, and empower an active pluralistic civil society

ובכן, כיום נורם אייזן שמוביל את מהלך הפיכת הצבעים בארה״ב, כתב את הספר המבוסס על ג׳ין שארפ כחלק מתפיקדו במכון ברוקינגס. הוא חבר בכיר במכון. זוכרים מי עוד טס לשם בקאטרי אקרספרס? יקיר המכון? ממובילי המחאה בארץ? יאיר לפיד. הקשרים שלו למכון ברוקינגס וה INSS הכשירו אותו להוביל מהלך דומה. ערעור על תוצאות הבחירות ולגיטימיות הממשל הנבחר, יחד עם לעודד הפרות סדר ומחאות בזמן הקורונה.

https://www.brookings.edu/wp-content/uploads/2019/11/The-Democracy-Playbook_Preventing-and-Reversing-Democratic-Backsliding.pdf

על לפיד והקאטרי אקספרס של קרן וקסנר ללפיד למכון ברוקינגס אתם לא רוצים לדלג.
https://conspil.com/2020/01/the-wexner-foundationws-qatari-express-for-yair-lapid/

ואגב, זה אותו מכון שהיה מעורב בתפירת התיקים לטראמפ דרך הדוסייר המפורסם כפי שכבר פרסמנו באתר.

וגם בארץ סורוס בוחש במחאות דרך קרן טיידס של אשתו של ג׳ון קרי אשר הביא לנו את הסכם השואה גרעינית עם איראן הידוע לשמצה.
https://conspil.com/2020/10/october-6-2020-204-pm/
https://conspil.com/2020/08/august-21-2020-426-pm/
https://twitter.com/radio103fm/status/998479211143811072?lang=he
https://www.maariv.co.il/news/politics/Article-639038

אופי הפיכת הקטיפה(צבעים/ורדים) הוא אותו דבר בכל מקום על פי הטקסטבוק של ג׳ין שארפ המוזכר לעיל. ארגונים התומעים מבחוץ שבלעדייהם הכל נופל. ג׳ו ג׳יטסו פוליטי הנועד להשיג תמונות נצחון בהם על ידי פרובוקציה מביאים את המשטרה לפזר הפגנה ולמצוא תמונות שנראות ״לא טוב״. ושימוש במאפיינים של פסטיבל, ריקודים, תופים, שירה וכו׳ כדי להפות הכל לחגיגה ומסיבה, ולשווק את כל זה כמחאה להמונים.

עוד על ג׳ו ג׳יטסו פוליטי:
https://conspil.com/tag/%D7%92%D7%B3%D7%99%D7%95-%D7%92%D7%B3%D7%99%D7%98%D7%A1%D7%95-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%99/

ג׳ין שארפ והפיכות הצבע "הלא אלימות":

ה-פלוט

אם כן, המהלך של הדמוקרטים אפילו לוקח בחשבון שהם כנראה בסבירות גבוהה יפסידו בבחירות עם הבירור בבית המשפט והזפירות החוזרות. הרעיון הוא להטיל מספיק דופי בבחירה ובלגיטמציה של הליך הבחירות ונשיאות טראמפ, כך שהמחאות יהיהו מאסיביות יותר, אלימות יותר, ומי יודע, אם לא להצדיק אפילו את רצח הנשיא בהמשך.

וזכרו, זאת אפילו לא מלחמה נגד הממסד הדמוקרטי המושחת, אלא נגד הסדר העולמי החדש שמנסים להוביל עם סין בראש.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *