זה קורה! כל התמונות והסרטונים של האנטר ביידן החלו להשתחרר. האם מדובר כאן בפרשת פדופיליה חמורה?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לפני כשבוע העלנו פוסט לערוץ הטלגרם שלנו שבו הבאנו חשיפה בלעדית, שחושפי שחיתויות מסין תיארו במדוייק את תכני ה"לפטופ מהגיהנום" של האנטר ביידן עוד ב- 24 לספטמבר, הרבה לפני שהתכנים החלו לצאת. בזמן הפרסום מה שהיה גלוי היה ראיות בדבר השחיתות של משפחת הפשע ביידן באוקראינה ומול המליארד הסיני יי ג'יאנמינג, אך בעניין תכני הפדופיליה היו אלה שמועות בלבד והיה זה רב הנסתר על הגלוי.
שימו לב שבסרטון, חושף השחיתויות הסיני הגולה ואנג דינג-גאנג מרשת LUDE MEDIA מגלה שחומרי הפדופיליה נמצאים לכאורה בכונן הקשיח הראשון (מבין השלושה) שצמרת המפלגה הסינית (הברית של משפחת וואנג והנשיא שי ג'ינפינג) מחזיקה על הביידנים. את החומרים הפדופיליים והמיניים ברית של 3 משפחות מהצמרת הסינית שלחו לכאורה לננסי פלוסי כדי לשדר לשחקנים הדמוקרטים שגורלם נמצא בידיהם.

במקביל לכל זה, עורך הדין של טראמפ רודי ג'וליאני השיג את הלפטופ של האנטר ביידן בחנות מחשבים והלפטופ היה "מלא בכל טוב". והחומרים מהלפטופ הועברו ל- FBI.

מהר מאוד השמועות על חומרי הסחיטה המיניים והפדופיליה הפכו למבוססות יותר ויותר, כאשר עיתונאים טענו שנחשפו לחומרים, וכן החוקר המיוחד לענייני פורנוגרפיית ילדים של ה- FBI ג'ושוע וילסון, מונה לטפל בתיק. הפרשה למעשה מאוד מזכירה את פרשת הלפטופ של הפדופיל המורשע אנתוני וינר, בעלה של הומא אבדין – בת טיפוחיה של הילרי קלינטון, שהורשע בסקסטינג עם בת 15 ועל מחשבו נתפס לכאורה חומר נפיץ במיוחד שהיווה "תעודת ביטוח" נגד הילרי, ואת פרשת פיצהגייט.

גם קיו הדגיש את הקשר הזה:

ראש המודיעין הלאומי (DNI) רטקליף אישר שמדובר בחומרים אותנטיים ולא בדיסאינפורמציה, כפי שמיהרו לטעון הדמוקרטים בראשות אדם שיף ומכונת הפייק ניוז הממוסדת. 

תכנים נפיצים צפוים להשתחרר היום מהלפטופ של ביידן ובינתיים הספין של הפייק ניוז יצא לדרך

 

ענייני סחר בנשים הם לא חדשים להאנטר ביידן, דו"ח של סנאטורים רפובליקניים חשף שביידן שילם לנשים שמקושרות לזנות ו/או רשתות סחר בנשים במזרח אירופה.

מכינים את "הטילים הגרעיניים" לשיגור:

מהר מאוד ג'וליאני החל להכין את "הטילים הגרעיניים" לשיגור, כשהחל לשחרר חלקי תכנים מהלפטופ ואישר שאכן קיים שם תוכן פדופילי מזעזע.

בראיון ל-"ניוזמקס" הוא ציטט תכתובות של האנטר ביידן שבהן הוא מציין שאחותה של אשתו טענה בפני הפסיכולוג שלו שהוא "אינו מספק סביבה בטוחה לילדיו" מפני שהוא מנהל שיחות וידאו ("פייסטיים") עם ילדה בת 14 בעודו מסתובב בעירום ומעשן קראק. ג'וליאני טוען שבמחשב יש תמונות רבות של קטינות ופדופיליה שמאשרות את הדברים שנאמרו.

בפוסט מספר #4903 קיו מבטיח לנו שזו רק ההתחלה ושכעת "אנו נכנסים לעמדות קרב והטילים הגרעיניים מוכנים לשיגור":
https://yarn.co/yarn-clip/8b64b97c-f7e2-45d7-821a-0e4829c0eb6f

הקטע הזה לקוח מהסרט crimson tide:
https://www.imdb.com/title/tt0112740/faq

"1 sq" פרושו "1 status quo"', ולפי הז'רגון של הצי זה אומר שאנו נכנסים ל"כוננות עליונה – עמדות קרב לקראת שיגור טיל אסטרטגי". אתם כבר מבינים על איזה שיגור קיו מדבר…

זה מסביר לנו בעצם מדוע ענקיות הביג טק מצנזרות במלוא העוצמה כל ידיעה שמדברת על החומרים הנפיצים על הלפטופ ועל פרשת השחיתות של האנטר ביידן:

ה"צנזורה הנאורה" שוברת שיאים: האם הביג טק – גוגל, טוויטר ופייסבוק, מתערבים בצורה בוטה בבחירות לנשיאות ארה"ב?

טראמפ מצידו סיכם את הדברים בצורה הטובה ביותר:

חשוב לזכור שכל זה קרה במקביל לחשיפות רבות בפרשות השחיתות של משפחת הפשע ביידן באוקראינה ובסין, חשיפות שאחריהן עקבנו בערוץ הטלגרם שלנו ואנו נסכם את הדברים בכתבות המשך לכתבה הזו. 

קיו מצידו, לא הרפה מנושא הפדופיליה בלפטופ המדובר ובצדק, הוא אף רמז שהקטינה שמככבת בסרטונים של ביידן היא בת משפחה:

זה לא עצר שם. הסנאטור רון ג'ונסון דיווח שיש פורנוגרפיית ילדים על הלפטופ:

עיתונאית רשת OAN שאנל ריון טוענת שהחומרים שנמצאים שם מעידים על "אובססיה לקטינות":

בהמשך ריון טענה ש"מככבת" שם קטינה אזרחית ארה"ב, ושמדובר כאן במשהו שמחייב התערבות מיידית:

כל החשיפות הללו גרמו לכך שאנשי הדיפ סטייט בתוך ה- FBI כבר לא יכלו לטייח את הפרשה.

בפוסטים נוספים קיו דאג להזכיר לנו את החשיפות מימי פרשת #פיצהגייט הידועה, כדי לנעשה את הקישור הנכון ונבין ששתי הפרשיות קשורות ושמשפחת הפשע ביידן מסתירה סודות אפלים מאוד.

ההסטוריה הבעייתית של ביל מאהר (הכל ניתן לאימות בקלות והדף הראשי לקוח מ- IMDB):

ההיסטוריה הבעייתית של ציוציו של "הקומיקאי הנאור" פאטון אוסוולד:

ההסטוריה המשפחתית האפלה של שדר ה- CNN אנדרסון קופר, בנה של גלוריה ונדרבילט ממשפחת העל ונדרבילט:

CREEPY UNCLE JOE – ההסטוריה ה"בעייתית" של ג'ו ביידן:

אחת ההאשמות הרציניות נגד ג'ו ביידן היא ההתנהגות הבלתי הולמת שלו ליד נשים וקטינות בפרט:

זכרו את הסרטון הזה ואת הנערה בת ה- 13 ש"מככבת בו", הבת של הסנאטור הדמוקרטי קונס.

קיו אומר לנו שלמשפחת ביידן יש סודות אפלים, והוא שואל אותנו ובצדק, האם ההתנהגות של ג'ו ביידן היא תקינה, למשל כשהוא מנשק על שפתיה את הנכדה שלו (בתו של האנטר)?
https://nypost.com/2020/02/03/joe-biden-kisses-granddaughter-on-lips-during-iowa-rally/

"הטילים הגרעיניים" החלו ליפול – הקמפיין של ביידן מחביא אותו עד להודעה חדשה:

האתרים של חושפים השחיתויות הסיניים, שמקבלים במה ברשתות של עיש העסקים הסיני הגולה מיילס גואו (MILES GUO), החלו לפרסם את כל החומרים, התמונות והסרטונים:

*********** מדובר בתכנים למבוגרים בלבד שאינם בטוחים לסביבת העבודה, זכרו זאת לפני שאתם נכנסים לאתרים הללו. ***********

באתר של חושפי השחיתויות מופיעה כתבה ברוסית (תרגמו בעזרת גוגל טרנסלייט) שמדברת על כך שבסרטונים ניתן לראות את האנטר בייידן מקיים יחסים עם בנות משפחה, לרבות אלמנתו של אחיו ביו ביידן – האלי, שאיתו היה לו רומן, אחייניתו נטלי ביידן שהייתה בת 14 בעת המעשים, ולכאורה גם אחותו אשלי (על בסיס הצלבת התכשיטים שלה ושל בחורה שמופיעה בסרטונים, על ידי גולש בטוויטר):

https://gnews.org/454247/

שאנל ריון מרשת oan מאשרת – חלק מהתמונות על הלפטופ של האנטר ביידן הן של נטלי ביידן, אחייניתו הקטינה של ביידן (בת 14 בעת צילום התמונות):

האם זו אותה הילדה שג'וליאני דיבר עליה ב"ניוזמקס"?

בכל הזמן הזה, טוויטר ושאר הרשתות החברתיות (למעט פארלר) מנסות עדיין לצנזר ורק יוצרות אפקט הפוך:

 

כמו כן, הופעל צבא מהנדסי תודעה (shills) שמנסה לגמד את החשיפה:
https://www.zerohedge.com/political/grainy-footage-allegedly-shows-hunter-biden-smoking-crack-and-receiving-footjob

חשבתם שכאן זה נגמר?

המדליפים הסינים מסבירים שהסרטונים הם רק קצה הקרחון של חומרי הסחיטה שהחזיקה המפלגה הקומוניסטית הסינית על הביידנים. הם טוענים שהביידנים נסחטו על ידי הסינים לבגוד בארה"ב ולמסור סוכנים של ה- cia לידי המשטר הסיני הרצחני:
https://www.thegatewaypundit.com/2020/10/chinese-group-behind-release-biden-tapes-claim-bidens-offered-cia-agents-china-went-missing-2010-2012/

ומי הייתה אז מזכירת המדינה? הילרי קלינטון כמובן, על כך הרחבנו בעבר באתר, אך הגילוי החדש מספק זווית נוספת לארוע.

אם חשבתם שזה "טיל גרעיני", מסתבר שזו הייתה רק המנה הראשונה:

מקורות מתוך החקירה מדווחים שעל הלפטופ של ביידן מופיעות 8 קטינות לרבות הבת של הסנאטור הדמוקרטי הכושל ג'ף קונס, אותה קטינה שכיכבה בסרטון ההוא שכתבנו לכם שכדאי לזכור אותו:
https://youtu.be/KQ-YjGmpO4Q

מה עוד מסתיר "creepy uncle joe"?

מסתבר שה"national file" השיג את היומן המקורי של אשלי ביידן (קיים קובץ אודיו שבו היא לכאורה מאשרת שזה שלה), בתו של ג'ו שהתמודדה עם סמים והתמכרויות. ביומן היא מתארת עצמה כ"נפגעת התעללות מינית ברמה כזו או אחרת שהשאירה טראומה", והיא כותבת על סיטואציות לא נאותות עם אביה ג'ו במקלחת. אותה אשלי שלכאורה שכבה עם האנטר.

כעת בואו נחזור שוב לסרטון ההוא שדיברנו עליו ואמרנו לכם שחשוב לזכור אותו. שימו לב למה שביידן אומר שם לכאורה לבת של הסנאטור קונס בסרטון (מומלץ לשמוע באוזניות כדי להצליח לפענח בצורה טובה יותר):
https://www.bitchute.com/video/jxL08Q0bzWK4/

האם הוא אומר "by the way, do you know how horny i am to have a 13 year old girl standing next to me, talk to my daughter ashley about the film"?

החלק של הסרט ואשלי נשמע בבירור, על מה הוא מדבר שם והאם זה צירוף מקרים שהוא אומר את זה לבת הקטינה של קונס שלכאורה מופיעה בתכני הלפטופ של האנטר ביידן?

ומה לגבי השורה הבאה שג'ו ביידן מרבה להשתמש בה כשהוא מדבר על גידול בנות קטנות:
"כשהבת שלך בת 12 וחצי, אתה משכיב את הפרפר קטן הזה לישון, ומנשק נשיקת לילה טוב. בבוקר שלמחרת אתה נכנס ויש נחש במיטה".

למה הוא מתכוון שם?

ובינתיים בממלכת סוכני הבורות ומהנדסי התודעה עסקים כרגיל.

אף מילה על ה"טילים הגרעיניים" שנפלו על משפחת הפשע ביידן:

FAKE NEWS = ENEMY OF THE PEOPLE

האם האנטר ביידן הדליף את המחשב בכוונה כדי להתנקם בג'ו?

הפוסט הזה של קיו בא לחבר לנו את כל הנקודות:

הוא מסביר שהחומרים הגיעו מלכתחילה ללפטופ של האנטר ביידן משום שהסינים שלחו לו אותם בדוא"ל, כי זו השיטה שלהם לידע אותך שיש להם חומרי סחיטה עליך. 

מדוע שהאנטר ביידן, בידיעה שיש לו את כל החומרים האלה, לקח סיכון והכניס את המחשב שלו למעבדת תיקונים? האם זה היה נסיון להתנקם ב"אבא ג'ו" על שנים של הזנחה? למה הוא לא מיהר לקחת את המחשב מהמעבדה אם הוא ידע שכל החומרים הללו נמצאים שם? האם ניסו ליצור איתו קשר? למה האנטר לא רץ לקחת את המחשב בידיעה שיש שם חומרים שיקברו את "אבא"? חיים קשים ומשפחה "קשה".

"הפתעת אוקטובר" של טראמפ יצאה לדרך ובענק, ואת הרכבת הזו כבר אי אפשר לעצור.

בונוס קטן לסיום:

חושפי השחיתויות הסיניים מטילים פצצה – האם הבת של אובמה מעורבת בפרשת האנטר ביידן

____

לעדכונים שוטפים הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו:

https://t.me/conspil

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *