ה"צנזורה הנאורה" שוברת שיאים: האם הביג טק – גוגל, טוויטר ופייסבוק, מתערבים בצורה בוטה בבחירות לנשיאות ארה"ב?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כפי שפרסמנו אתמול, הקבוצה שלנו בפייסבוק – "ישראל נגד אג'נדה 21", שהביאה מידע בלעדי בעברית על הזירה העולמית והאמריקאית בדגש על משפחת הפשע ביידן, נמחקה לצמיתות וללא כל התראה, וכך גם חשובונותיהם האישיים של מנהליה ומייסד אתר קונספיל – אלעד.

אמי פלמור נגד קונספיל: קבוצת "ישראל נגד אג'נדה 21" נמחקה מהפייסבוק ללא כל הסבר והתראה. האם "הנאורים" מפחדים מהחשיפות שלנו על משפחת הפשע ביידן?

אם בעבר המעורבות של הביג טק בבחירות הייתה "רכה יותר" וכללה הסתרת פוסטים, השפעה על חשיפה של תכנים ותמיכה בנראטיב של הדמוקרטים, כמו התמיכה של צוקרברג ב"בטיחות של בחירות בדואר", הרי שעכשיו היא גלויה ו"מהמקפצה".

זה לא מפתיע לאור החשיפה החדשה של הניו יורק פוסט. מסתבר שפייסבוק מעסיקה אזרחים סינים במפקדה שלה בסיאטל, בצוות מיוחד שנקרא "הצוות המיוחד להנדסת שיח נקי משנאה". אין ספק שג'ורג' אורוול, כותב הספר הנבואי 1984, מתהפך בקברו לאור זה ש"אבירי הפלורליזם הנאורים" של פייסבוק מעסיקים מומחי "הנדסת שיח" ממדינה רודנית ששם כידוע פייסבוק חסום ואסור לשימוש. המקור של הניו יורק פוסט בתוך פייסבוק מדווח שהעובדים הסינים הללו הם מהנדסי תוכנה ומומחי למידת מכונה, שדואגים לפתח אלגוריתמים שלא רק יצנזרו, אלא גם יהנדסו תוצאות חיפוש כך שיקודם תוכן "נאור" על חשבון תוכן של "בבונים ילידים". חשוב לציין שחלק מאותם עובדים, שמסיבות ברורות הוא מסרב לנקוב בשמם, הם בעלי עבר במכונים ממשלתיים סיניים ובחברת HUAWEI הידועה לשמצה, שעלתה לכותרות לאחרונה עקב הצעדים של טראמפ נגדם והחשיפות שמדובר למעשה בזרוע של המשטר הסיני.

https://nypost.com/2020/10/20/meet-your-chinese-facebook-censors/

האם פייסבוק היא בעצם פרוייקט ריגול של חברת DARPA של שחקני הדיפ סטייט מהפנטגון?

רוצים לצנזר? קחו אחריות על הכל! פייסבוק בצרות – הערעור נדחה והחברה תעמוד לדין באשמת היותה פלטפורמה לסחר בבני אדם. האם פייסבוק היא בכלל מיתוג אזרחי לפרוייקט ריגול של DARPA?

כידוע, ה"צנזורה הנאורה" לא עוצרת שם וטוויטר בראשות המנכ"ל ג'ק דורסי נותנת פייט יפה לאמי פלמור וחבריה, לרבות חסימות של חשבונות רשמיים של ממשל טראמפ ו"צנזורה נאורה" של כתבות הניו יורק פוסט (העיתון הרביעי הכי נמכר בארה"ב) שחושפות את מארג הפשיעה של הביידנים:
https://rotter.net/forum/scoops1/661080.shtml

היום הם הגדילו לעשות והם מצנזרים גם את הציוצים של מנחה תכנית החדשות-אקטואליה הכי נצפית בארה"ב, התכנית של שון האניטי:

את מפלצת הפייק ניוז CNN ו- MSNBC הם לא יצנזרו ואתם כבר יודעים למה.

זה מצטרף לכך שהם חסמו את חושפת השחיתויות הסינית, הוירולוגית לי מנג יאן שהעיזה "ברב חוצפתה" לטעון, עם סימוכין לדבריה, שוירוס הקורונה הסיני הונדס במכון הורולוגי בווהאן:

וחבר קונגרס רפובליקני שמעיז לסטות מה"נראטיב הנאור":

חשבתם ששם זה נגמר? #תראו_מופתעים
אנשי הקמפיין של ביידן טוענים שכל השחיתות שנחשפה היא פייק ניוז, משום שטוויטר מצנזרים את התכנים הללו ולכן זה חייב להיות פייק. כן, הם עד כדי כך חסרי מודעות עצמית:
https://www.breitbart.com/politics/2020/10/15/joe-biden-campaign-claims-hunter-biden-article-false-because-twitter-censored-it/

הרפובליקנים מצידם לא נשארו חייבים והפיצו מחדש את הכתבה של הניו יורק פוסט אודות הקשרים המושחתים של הביידנים באוקראינה, עם עקיצה ברורה לדורסי:

הקשר בין הדמוקרטים לדורסי לא נגמר כאן. התמונה הבאה לקוחה מציוץ של בכיר ב- BLM:

שלושת המצולמים הם הקווטרבק הכושל קולין קפרניק שירד על ברכיו בזמן ההמנון האמריקאי ובכך הפך לקמע של ה"נאורים" ומאשים את ה"גזענות" בביצועיו הכושלים, בכיר ה- BLM שצייץ את התמונה, ומנכ"ל טוויטר דורסי.

כמו תמיד, הדבר הנכון לעשות הוא לעקוב אחרי הכסף, ואז מגלים שדורסי תרם 3 מליון דולר לעמותה של קפרניק אותו קפרניק שמימן "קרן לחילוץ פורעי אנטיפה ו- BLM ממעצרים והגנה משפטית", מזכיר את מה שקורה עם אנשי אנטיפה-ישראל?
אין ספק שהקווטרבק הכושל פעל כאן "על דעת עצמו בלבד", ללא שום כוחות מניעים מאחוריו, ובוודאי שאין כאן שום קשר לעובדה שתנועת BLM היא מכבסת כספים של המפלגה הדמוקרטית, שממומנת על ידי סורוס, ומעל ל- 99% מהתרומות לקמפיין defund the police שאליו ניתן לתרום דרך האתר של blm, הולכות ישירות לקמפיין של ג'ו ביידן דרך פלטפורמת גיוס הכספים – actblue:

מכבסות הכספים של הדמוקרטים, blm ואנטיפה

ממה ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר מפחד?

האם זה קשור למעורבותו של נסיך הדיפ סטייט הסעודי המודח, שהוא גם מממנו של אובמה ומקורב של הקלינטונים, אל ווליד איבן טלאל?

האם טוויטר היא זרוע של מפעילי המפלגה הדמוקרטית? העובדות המפתיעות והקשר הסעודי

איבן טלאל החזיק ויתכן שעדיין מחזיק במניות טוויטר בהיקף ענק, בעבר הוא אף היה בעל המניות השני בחשיבותו בחברה.

יתכן ודורסי מפחד שאם ה"ההתעוררות הגדולה" של הציבור תמשיך, הוא יאלץ לתת הסברים לציוץ הבא:

האם מדובר ב"פסוקי השטן" של הסופר האיראני הגולה סלמאן רושדי, או שמדובר במשהו "אחר"?

פוסט מספר #3974 של קיו, והשימוש של ג'ק דורסי ב"פסטה", מילת קוד שכיכבה באימיילים הידועים לשמצה של ג'ון פודסטה מפרשת #פיצהגייט, מרמזים שמדובר כאן במשהו הרבה יותר אפל:

את הפוסט אנו נסיים עם גוגל. 
מיזם "פרוג'קט וריטאס" של העיתונאי החוקר ג'יימס אוקיף חשף לאחרונה שהם מעורבים באופן פעיל מאוד בבחירות.

הפעולות שלהם כוללות, הבדסה מלאכותית של תוצאות חיפוש, הסתרת דפים ותוצאות, קידום פרסומות של קמפיין ביידן והסתרת פרסומות של קמפיין טראמפ ועוד. הכל נאמר על ידי עובד בכיר שלהם בגלוי, עובד שלא מוכן לשתוק עוד:

ציטוט מתוך הראיון המלא:
"גוגל היא חברת הביג טק דומיננטית בעולם, והכח שלה לעצב את המפה הפוליטית הוא מפחיד".

כל זה משתחרר כעת במקביל לתביעת ענק של ארה"ב נגד גוגל.

גוגל מואשמים בכך שהם מהווים "מונפול לא חוקי בשוק החיפוש ברשת והפרסום דרך חיפוש ברשת.
מדובר בתביעה שהיא תוצר עבודה מאומצת של משרד המשפטים האמריקאי שהחלה בקיץ האחרון, ולפי הדיווחים ביל באר היה שותף בהכנת כתב התביעה והוא דחף להגשתה המהירה כעת.
על התביעה חתומים עד כה תובעים כלליים רפובליקניים מהמדינות השונות, אך היא פתוחה לכלל התובעים שיכולים לצרף את חתימתם.

חשוב להבין שלא רק שמדובר ב- 3 תאגידי ענק שההשפעה שלהם על חיינו היא קריטית, אלא שהתאגידים הללו קשורים כולם אחד לשני, ולו רק בקשרי המשפחה של אנשי המפתח שם:

גרושתו של סרגיי ברין, אחד משני מייסדי גוגל היא המייסדת של חברת איסוף וניתוח הדנ"א 23ANDME, אחותה היא המנכלית של יוטיוב ששייכת לפייסבוק, ו- DARPA של שחקני הדיפ סטייט מהפנטגון מימנו את המחקר של סרגיי ברין ושותפו לארי פייג', מחקר שהפך בסוף למנוע החיפוש גוגל:
https://qz.com/1145669/googles-true-origin-partly-lies-in-cia-and-nsa-research-grants-for-mass-surveillance/

http://themillenniumreport.com/2017/09/google-a-darpa-enterprise-run-by-the-central-intelligence-agency/

וחשוב להזכיר שסורוס מקושר מאוד בתוך פייסבוק: 

הצנזורה "הנאורה" של פייסבוק בארץ ובארה"ב: הקשר לסורוס, אמי פלמור והוקסנרים, והתירוצים המביכים לסתימת הפיות

דונלד טראמפ ג'וניור מסכם את זה בצורה היפה ביותר, הבחירות הללו הן קודם כל על שאלת חופש הביטוי של כולנו:

ולשמחתנו, נראה ששום דבר לא יעצור את החשיפות שבדרך.

לעדכונים שוטפים הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו:
https://t.me/conspil

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *