הילארי ומכירת החיסול הסינית של המודיעים האמריקאים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בשנה שעברה דיווח הניו יורק טיימס שבין השנים 2010 ל2012 סין הצליחה להרוג ולכלוא כעשרים מוידעי CIA, במהלך שכונה על ידי אנשי מערך המודיעין כאחת הפרצות החמורות ביותר שהובילו לקריסה של יכולות המודיעין האמריקאיות נגד סין.

מה מעניין? אלה בדיוק השנים בהם כיהנה כמזכירת החוץ הילארי קלינטון אשר הפעילה את השרת הפרטי בו התכתבה גם עם אובמה בשם בדוי, ואשר הכיל חומרים מסווגים עד מסווגים ביותר (ואלה ללא סיווג על פי מומחים גם יכולים להחשב מסווגים ביותר, תלוי בהקשר).

כאמור, כבר דווח שהמפקח הכללי על המודיעין בארה"ב יצא בהצהרה גלויה כי בבדיקה פורנסית במעבדה, נמצא שהיה בשרת הפרטי של הילארי קטע קוד אשר העביר העתק של כל תכתובת לחברה סינית פרטית אשר ישבה בוושינגטון.

הדבר נחשף גם בשימוע של סוכן האף.בי.איי. פיטר סטרוק אשר גילה כי היה צורך בצווי fisa כחלק מהחקירה אל תוך השרת של קלינטון, שזה צו מעקב בחשד של התקשרות עם גורם מדינה זרה. הוא לא חשף מה גילו.

יתרה מזאת כסף רב זרם כתרומות לקרן קלינטון באותו הזמן. נזכיר שלמעלה מחצי מהפגישות של קלינטון מחוץ לארהב בזמן שהיית מזכירת המדינה, היו עם תורמים לקרן שלה…

הכל מתועד במאמר שלנו, מה שחדש הוא הייתכנות שהמידע שימש גם לחסל את המודיעין האמריקאי בסין, שכן, זה הכל קרה באותו הזמן (ראו תמונה מהניו יורק טיימס לעיל).

קישור למאמר בנושא:

כל החיפושים בגוגל מובילים מיד להאשמות על סוכן כפול שכנראה נתפס, ג'רי צ'ון שינג לי,  אך הוא היה סוכן סך הכל עד 2007, ואין זה יכול להסביר מה שקרה בין 2010-2012, מאמר אחד נוסף יצא לאחרונה ממקורות אלומים של אנשי מודיעין לשעבר ופורסם… איך לא, בעיתון הרשמי של הCFR, מגזין פורן פוליסי של הדיפ סטייט. הוא טוען שהיית פריצה לשרתים בסין אשר עלתה על ההתקשרויות בין המודיעים לארה"ב. הוא כותב זאת לאחר שגם הוא טוען כי אותו סוכן שנתפס אינו יכול להסביר את הפירצה החמורה במודיעין, וגם אם לוקחים בחשבון התקשרויות שהיו לו עד 2011 עם הסוכנות, הוא היה ממודר משאר המודיעים וההתקשרויות איתו היו ממודרות הרמטית לפי התקנים של הCIA כדי למנוע בדיוק מצבים שכאלה, ובטח שזה לא יכול להסביר את התפיסות של ממשל סין לאחר 2011.

CFR סין פריצה

סוכנים רבים במאמרים אחרים אמרו באנונימיות גם הם שזה הבל להאשים אותו בפירצה כל כך חמורה, אין זה הסבר מניח את הדעת. על כן המאמר במגזין הדיפ סטייט, Foreign policy התבקש אם הם רוצים להגן על אחת החברות בארגון, הילארי קלינטון.
כמה מפתיע שהארגון אליו גם קלינטון וסורוס משתייכים מוציא מאמר שכמו תמיד מבוסס על מקורות שלא ניתן לאמת ואשר מחפה לחלוטין על המחדל של השרת של קלינטון. זה שהמידע המסווג בו עבר לסינים אנו יודעים. אך אם יתגלה שהוא הביא למותם של כל אותם סוכנים, זאת תהיה בגידה שייתכן ותסתיים ביותר ממאסר עולם…

לא סתם הילארי פחדה מאוד שקאוואנו, אשר כמעט הפיל את בעלה בעבר כשהיה נשיא בעקבות פרשת מוניקה, לא רצתה שיתמנה לעליון, וכמו כן ביל קלינטון במהלך הבחירות נפגש עם לורטה לינץ', מנהלת משרד המשפטים של אובמה אשר היו דיווחים כי הוצע לה תפקיד בעליון… בתמורה לסגירת התיק?

ולמה דייאן פיינשטיין כל כך מפחדת מהשופט קאוונאו שהיה חלק מהמאמץ להדחת ביל קלינטון בזמנו? עד כדי כך שהיא תזמרה את הפארסה של ד"ר בלייסי פורד השקרנית?

היא יודעת שהוא לא יהיה בצד שלהם אם דברים יגיעו לבית המשפט העליון, ודיאן עצמה, היה לה נהג סיני במשך 20 שנה. בזמנו התברר שיש לFBI חשד סביר כי הוא מרגל סיני, הם אמרו זאת לסנטורית דיאן פיינשטיין שלנו והיא מיד פיטרה אותו… לא היית חקירה, לא בדיקה, לא שיחות שהיו לו איתה, לא טלפון לא כלום, אך תארו לכם והיה מדובר בטראמפ….

מי הם ה-CFR

 

סורוס מהחברים הבכירים בCFR:

סורוס CFR

הילארי מודה שהיא מקבלת הוראות מהCFR:


תזכורת, סורוס, ממנהלי הCFR, מדבר על החשיבות שסין תהיה חלק ותנהיג את הסדר העולמי החדש יחד עם החלשות ארה"ב. (מ-2009):

סין שהם כל כך רוצים שתוביל את הסדר העולמי בימים אלה:

סין אינטרפול

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *