הטבעת מתהדקת: השופט הפדרלי הורה לחשוף את כל המסמכים החסויים בתביעת הדיבה כנגד מקסוול מ- 2017, ובמקביל הרשויות של איי הבתולה פנו לבנק לאומי בדרישה לקבל את כל המידע שיש להם על כספים שקשורים לג'פרי אפשטיין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

#follow_the_fallula – מתקרבים לנקודת רתיחה.

1. השופט הפדרלי שעוסק בכתב האישום כנגד גיליין מקסוול הורה לחשוף את כל המסמכים החסויים בעניינה מתביעת הדיבה שהגישה נגדה אחת מקורבנות אפשטיין – וירג'יניה רוברטס. המסמכים הללו כוללים שמות של אח"מים שעל פי רוברטס היו מעורבים במין עם קטינות. לפי הדלפה של אחד המואשמים על ידה – המשפטן אלן דרשוביץ, אחת הטענות היא שג'פרי אפשטיין אילץ אותה לשכב עם אהוד ברק:
https://www.haaretz.co.il/news/world/america/1.8944088

כחלק מהסדר הגישור שבו מקסוול שילמה מליונים לרוברטס, רוברטס הסכימה שהמסמכים יהפכו לחסויים, וכעת השופט קבע שהם יחשפו לראשונה, ככל הנראה בשבוע הקרוב!

Judge Rules Explosive Documents Ghislaine Maxwell Sought To Keep Secret Can Be Unsealed

2. העסק מתחמם גם בארץ. היום פורסם שהרשויות של איי הבתולה, היכן שהחברות של אפשטיין היו רשומות וכן גם האי שלו היה ממוקם, פנו לבנק לאומי בדרישה לקבל את כל המידע שיש להם על חשובונת וכספים שקשורים לאפשטיין, זה בנוסף לדרישה שהם העבירו ל- ולס פארגו, סיטיגרופ, סיטיבנק, Fidelity Investments, סיליקון ואלי בנק, Charles Schwab Corp ו-Northern Trust International Banking Corp.

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001337099#utm_source=RSS

_________

תזכורת – תחקירי קונספיליקס שלנו שחשפו את ענייני הכספים של אפשטיין – ברק, ה- INSS ואחרים:
חלק א':

קונספיליקס א': מכבסות הכספים של ג'פרי אפשטיין ומייסדי מפלגת כחול לבן

חלק ב':

קונספיליקס ב': המימד החמישי ומכבסות הכספים בקאריביים

חלק ג':

קונספיליקס חלק ג': המחלקה הסוררת במוסד ומכבסי הכספים של הדיפ סטייט בארץ עם אפשטיין

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *