אגודת ג'ייסון וסביבת פדו אפשטיין, מעגל פנימי של הדיפ סטייט אילומינטי מהם הזהיר ביל קופר, עומדים להסגר על ידי טראמפ

אגודת ג'ייסון וסביבת פדו אפשטיין, מעגל פנימי של הדיפ סטייט אילומינטי מהם הזהיר ביל קופר, עומדים להסגר על ידי טראמפ

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אגודת JASON:

עד לא מזמן לא ידעו עלייהם כלום, וכיום עם הפסקת פעילותם על ידי טראמפ, דברים אשר העלה לאוויר אחד הגיבורים שלנו באתר, וויליאם קופר, עוד משנות ה90, מתחילים להתברר כנכונים.

לפני שנביא את דבריו של וויליאם קופר נרצה להציג לכם למה אנו מעלים את הנושא עכשיו תוך כדי חשיפת פרשת אפשטיין וההתעניינות שלו במדע הטראנס הומאניזם ואאוגניקה להשבחת המין האנושי באמצעים גנטיים וטכנולוגיים משוכללים, ואף רצה להפרות כמות מאסיבית של נשים בחווה שלו בניו מקסיקו עם זרעו.

כידוע אפשטיין מעורב עם קהילת האליטה של המדענים, בעיקר מהארווארד, וכמו כן הוא חבר בכיר בCFR (שכן הוא חבר בועדה התלת צדדית של הגרעין הקשה של הקבוצה אשר הוקם על ידי רוקפלר).

אגודת JASON, היא אגודה של יועצים בתחום המדע המתקדם למשרד ההגנה האמריקאי, רשימת המומחים חסויה, והיא מתאפשרת להשמר בסוד על ידי הניהול שלה במיקור חוץ של תאגיד Mitre. התאגיד שורץ אנשי הארווארד ממרכז בלפר הנמצא בתוך בית ספר קנדי לממשל המעורב מאוד בענייני קבוצת JASON בצורה גלויה לכל. אך יותר מזה, בהנהלה הבכירה של נאמני תאגיד Mitre יושבים אנשי CFR.

נזכיר את הספר "טרגדיה ותקווה" שכתב פרופ' קארול קוויגלי, המנטור של ביל קלינטון, בו הוא מתאר את מבנה הכח של הדיפ סטייט. קוויגלי נבחר לתעד היסטורית בספרו את הקבוצה באופן רשמי.

בספר פרופ' קוויגלי מכנה את הקבוצה כ"השולחן העגול", כאשר הענף האמריקאי מכונה הCFR אשר מצויין לעיל.

קוויגלי מביא תיאור מצמרר של המערכת ואיך תפסו אותה מי שהוא מכנה, כפי שמכנים כיום אותנו ואת מתנגדי הדיפ סטייט, ימין קיצוני:

"זה מבנה הכוח אשר הימין הקיצוני בארה'ב תקף במשך שנים בעודם מאמינים כי הם תוקפים קומוניסטים. זה נכון בפרט כאשר ההתקפות מכוונות, כפי שהן קורות לעיתים קרובות, כנגד ה'הארווארד סוציאליזם' או… או כנגד קרנות (רוקפלר)…"

על קשריו העמוקים של אפשטיין עם אוניברסיטת הארווארד כתבנו רבות, אך נזכיר שהוא גם מצליח לתרום בדלת סיבובית עבור אותו בית ספר קנדי לממשל שם יושב גם מרכז בלפר הקשור בטבורו לתאגיד Mitre. כמו כן זה גם הבית ספר בו מכשירים את פקידי הדיפ סטייט פה בארץ תחת מלגת קרן וקסנר אותה ניהל אפשטיין עד 2008. בקיצור, מרכז להכשרת פקידי שים סטייט.

שימו לב לאנשי ההנהלה הבכירה וחבר הנאמנים של תאגיד MITRE המנהלים את אגודת JASON, ואז ראו קטע שתרגמנו לכם מאחד השידורים של וויליאם קופר אשר היה איש מודיעין בצי האמריקאי.

Dr. Charles A. Zraket
מנהל ראשי 1986-1990 וחבר הנאמנים: CFR

נאמן מהארווארד קנדי לממשל ו-CFR

נאמן מהארווארד קנדי לממשל ו-CFR

מועצת החברים:
עוד הארווארד קנדי לממשל ו-CFR

ראש מטה לחקר הסייבר: מה-CFR

קטע של וויליאם קופר, לשעבר איש מודיעין בצי האמריקאי, מתוך ספרו "Behold a pale horse" משנות ה-90:

רק חברי המסדר עוברים חניכה לתוך המסדר הסודי [Order of the Quest], אגודת JASON המרכיבה את חברי ההנהלה במועצה ליחסי חוץ(CFR) ולמעשה גם את הוועדה התלת-צדדית.
חברי ההנהלה במועצה ליחסי חוץ הם הנבחרים האמיתיים.

זיכרו שג'ורג' בוש היה חבר בוועדה התלת-צדדית והתפטר רק בשל נחיצותו להיבחר. הוא מאמין בלב שלם במועצה וברעיונות ובאידיאלים שלה. בחרנו נשיא שמאמין שיש לבטל את הדמוקרטיה וההתפתחות הכלכלית. אני אומר לכם עכשיו שהוא עובד לקידום מטרה זו. בוש הוא עדיין חבר במסדר וב- CFR.

אגודת JASON, או חוקרי ג'ייסון, לוקחת את שמה מהסיפור של ג'ייסון וגיזת הזהב, והיא ענף של המסדר הסודי. אחת הדרגות הגבוהות ביותר באילומינטי. גיזת הזהב לוקחת את תפקיד האמת לחברי ג'ייסון. ג'ייסון מייצג את החיפוש אחר האמת.

לכן השם JASON Society מציין קבוצת גברים העוסקים בחיפוש אחר האמת. השם ג'ייסון מאוית באותיות גדולות [capital letters] כאשר הוא משמש כשמה של אגודת JASON. אותיות קטנות אינן משמשות אף פעם כאשר מתייחסים לקבוצה סודית זו.

לשם עשוי להיות אפילו משמעות עמוקה יותר, שכן השם "ג'ייסון" וגיזת הזהב מופיעים לאורך ההיסטוריה ביחס לחברות סודיות אחרות. במקרים אלה הסיפור מייצג את האדם (ג'ייסון) שמחפש את עצמו (גיזת הזהב).

מסמכים סודיים ביותר שקראתי בהיותי במודיעין הימי קבעו כי הנשיא אייזנהאואר הזמין את חברת JASON לבחון את כל הראיות, העובדות, השקרים וההונאה ולמצוא את האמת על שאלת החייזרים.

מייסדי קבוצת JASON (בשונה מ- JASON Society) כוללים חברים בפרויקט מנהטן המפורסם, שהפגיש כמעט כל פיזיקאי מוביל במדינה לבניית הפצצה הגרעינית במהלך מלחמת העולם השנייה. הקבוצה מורכבת ברובה מפיזיקאים תיאורטיים והיא האסיפה המובחרת ביותר של מוחות מדעיים בארצות הברית. החל משנת 1987 החברות כללה ארבעה זוכי פרס נובל.

כיום JASON ממשיכים להציע עזרה מדעית שהממשלה לא יכולה למצוא בשום מקום אחר. הם ככל הנראה הקבוצה היחידה של מדענים בארצות הברית שיודעת את מצבה האמיתי של הטכנולוגיה הגבוהה ביותר.

ג'ייסון אפופה במה שנראה כסודיות מיותרת. הקבוצה מסרבת לפרסם את רשימת החברים שלה. אף אחד מהחברים לא מציין את חברותו ב- JASON בקורות החיים הרשמי שלו. ג'ייסון, שעובד לחלוטין מאחורי הקלעים, הנחה את החלטות הביטחון החשובות ביותר של המדינה.

אלה כוללים, אך לא רק, את מלחמת הכוכבים, לוחמת צוללות ותחזיות לגבי אפקט החממה. לכל אחד מחברי JASON משלמים 500 דולר ליום עבור יעוץ.

במסמכים שקראתי בזמן שהשתמשתי במודיעין הימי, ה-JASONS ניבאו כי אפקט החממה יוביל בסופו של דבר לעידן קרח.

על פי הפנטגון, ה-JASONS מחזיקים את סיווגי הביטחון הגבוהים והמגבילים ביותר במדינה. הם מקבלים את דירוג הפרוטוקול של אדמירל משנה (שני כוכבים) כאשר הם מבקרים או נוסעים על סיפון אוניות או מבקרים בבסיסים צבאיים. ההתייחסות היחידה הנוספת לקבוצת ג'ייסון שהצלחתי למצוא היא בעיתוני הפנטגון. בעיתונים נכתב כי ג'ייסון היה אחראי על תכנון המחסום האלקטרוני בין צפון לדרום וייטנאם במטרת לאטום מפני חדירה לדרום של סדירים מצפון וייטנאם במהלך מלחמת וייטנאם. הייתי מוצב ב- DMZ [באזור המפורז] ואני יכול לומר לכם שזה לא עבד.

מעטה הסודיות סביב קבוצת ג'ייסון היה כה הדוק וכל כך מוגן מפני דליפות מאז היווצרה, שמי שחושב שהממשלה לא יכולה לשמור על סוד חייב לבחון מחדש את העמדה הזו. הממשלה הצליחה להכיל את סוד JASON למעט דליפה אחת; אך קבוצת ג'ייסון עצמה, קבוצה אזרחית, הצליחה עוד יותר. מעולם לא התרחשו הדלפות מתוך JASON. JASON מנוהל על ידי תאגיד מיטר [Mitre Corporation].

חוזים ממשלתיים שהוקצו לתאגיד מיטר מוקצים למעשה למדענים של JASON. זה נעשה כך שהשם JASON לא יופיע לעולם במסמכים שעשויים להיבדק ציבורית.

מה ההבדל בין חוקרי JASON או JASON Society לקבוצת JASON? המסמכים שקראתי מתייחסים לאגודת JASON במילים אלה בדיוק. במסמכים ציבוריים ההתייחסות היחידה ל- JASON היא לקבוצת JASON, המנוהלת על ידי תאגיד מיטר. אני מאמין ש JASON Society היא אחת הדרגות הגבוהות ביותר מעל הגולגולת והעצמות וה-Scroll & Key באילומינטי. במילים אחרות, מדובר ברמת חניכה גבוהה יותר. קבוצת JASON היא ארגון מדעי שהוקם ונשכר על ידי אגודת JASON וממשלת ארה"ב מסיבות מובנות.

טיהור מדעני צבא בצוות החשיבה האגדי בתקופת טראמפ

רויטרס, יולי 30 2019:

המאבק על ״ג'ייסון״, פאנל ותיק של מדענים צבאיים, מאותת סיפור גדול יותר על הסכסוך ההולך וגובר בין ממשל טראמפ לעולם המדע.

הם חברים בפאנל אקדמי יוקרתי עם סיווגים חשאיים עליונים שייעצו לפנטגון בכמה מסוגיות הביטחון הלאומי המסעירות ביותר של אמריקה מאז המלחמה הקרה. במשך 60 שנה הם זכו ב -11 פרסי נובל וערכו מאות מחקרים ממשלתיים.

הקבוצה המייעצת, המכונה ״ג'ייסון״, היא צוות של כ -60 מהפיזיקאים והמדענים הבכירים באמריקה, השוהים מדי קיץ בלה ג'ולה בקליפורניה, ומבצעים מחקרים שהוזמנו על ידי הפנטגון וסוכנויות ממשלתיות אחרות בארה"ב.

ב -28 במרץ מינה טראמפ את מייקל גריפין – קצין הטכנולוגיה הראשי של הפנטגון – החליט במפתיע לחסל את הקבוצה.

ליסה גורדון-הגרטי, ראש המינהל הלאומי לביטחון גרעיני, התנגדה ואמרה למשרדו של גריפין שהמדענים חיוניים בכדי לשמירה על מאגר הגרעין של אמריקה מאובטח, על פי גורם ב- NNSA ואחרים המזוהים עם תוכנית ג'ייסון. הסוכנות של גורדון-הגרטי הציעה לקחת אחריות על התוכנית. היא הייתה זקוקה רק לחתימתו של גריפין כדי שזה יקרה.

גריפין סירב.

הוא סרה להגיב, אך דוברת משרד ההגנה אמרה כי הפנטגון החליט שיש פחות צורך במחקרים מכפי שחשבו בעבר. "המחלקה נותרה מחויבת לפנות לייעוץ טכני וביקורת עצמאיים. שינוי זה תואם את המחויבות הזו, באותו הזמן הגיוני יותר מבחינה כלכלית," אמרה הדוברת הת'ר באב.

תומכיו של ג'ייסון, שנדחקו לפינה, הצליחו להחזיק את הקבוצה בחיים, זמנית לעת עתה, למשך שמונה חודשים נוספים. הדמוקרטים בקונגרס מנסים לגייס מימון לג'ייסון דרך משרד אחר בפנטגון שלא מנוהל על ידי גריפין, אך לא ברור אם הסנאט בשליטת הרפובליקנים יסכימו לזה.

יום לאחר שגריפין החליט לחסל את ג'ייסון, תזכיר בן 35 מילים ברשם הפדרלי הודיע ​​על סיום של שתי מועצות מדעיות עצמאיות אחרות, כולל הוועדה המייעצת לחקר הצי, אשר ייעצה לחיל הים ולחיל הנחתים במשך 73 שנים.

המאמצים להרוג את הפאנלים המדעיים מראים כיצד הפעולות של ממשל טראמפ נגד תפקיד המדע העצמאי בממשלת ארה"ב מגיע לתחומים שנחשבים כבר חסינים מפני השפעה פוליטית.

"אלה מוסדות בעלי מומחיות טכנית רבה", אמר שרי וו. גודמן, לשעבר חבר המועצה המייעצת לביטחון בינלאומי, ועדת מחלקת המדינה שהושעה זמן קצר לאחר כניסתו של טראמפ לתפקיד. "הם מאגרים מעולים של מומחיות לאומית וגם מומחיות מדעית שעזרו לשמור על היתרון התחרותי של אמריקה מבחינה צבאית."

זו אולי רק ההתחלה. צו נשיאותי מיוני שנחתם על ידי טראמפ מחייב את כל הסוכנויות הפדרליות לחתוך שליש מוועדות הייעוץ העצמאיות שלהן עד 30 בספטמבר, במטרה לצמצם בסופו של דבר את המספר הכולל של ועדות כאלה ללא יותר מ -350 מכ-1,000 כיום.

המהלך יקטין את הבירוקרטיה והעלויות, אומרים בכירי טראמפ. ג'ייסון, למשל, מקבל מימון ממשלם המיסים של כשמונה מיליון דולר בשנה." מועצות פורמליות הן רק אחת הדרכים הרבות שהמנהיגים הבכירים יקבלו ייעוץ ממומחים, אך חלק מהוועדות מאריכות חיים מעבר למשימה שלהן", אמרה ליסה הרשמן, ממלאת מקום קצין ניהול במשרד ההגנה.

ממשל טראמפ אינו הראשון שמבקש לצמצם פאנלים מייעצים עצמאיים, אם כי מאמציו נראים שאפתניים יותר מבחינת מספר הקיצוצים. שר ההגנה לשעבר רוברט גייטס, שכיהן תחת הנשיאים ג'ורג 'וו. בוש וברק אובמה, חתך קומץ מועצות במהלך כהונתו.

"דפוס ההתנגדות שהופנה ליועצי מדע עצמאיים מרמז כי העצמאות שלהם היא לא רצויה."

גייטס סירב להגיב, אך פקיד ההגנה לשעבר אמר כי גייטס חש שבכירים צבאיים ביזבזו זמן בהדיפת ההמלצות. ״גייטס בחן את העניין ואמר שאתם יכולים להחליט שהם אינם שווים את המאמץ, אמר ביל בוואס, סגן אדמירל לשעבר בחיל הים האמריקני וסגן יו"ר הוועדה המייעצת למחקר בחיל הים עד לפרוקה מוקדם יותר השנה.

במקרה של הפאנלים הימיים, שני חברים לשעבר אמרו כי נאמר להם כי מזכיר הצי, ריצ'רד ספנסר, היה מתוסכל כי לקבוצות לקח חודשים לחזור עם להמלצות. במקום להיות צלויים בוועדות מייעצות, אמר דובר חיל הים, ספנסר העדיף לשמוע ממומחים כל מקרה לגופו.

עם זאת, אחרים טוענים כי הריגת הוועדות תחליש את ההערכות העצמאיות של סוגיות צבאיות ומדעיות מכריעות. "דפוס ההתנגדות שהופנה ליועצי מדע עצמאיים רומז כי העצמאות שלהם היא לא רצויה," אמר סטיב אפטגודוד, מומחה לסודיות ממשלתית בהסתדרות המדענים האמריקאים.

הדיווח של רויטרס על המאמץ לפרק את ג'ייסון בנוי מראיונות עם יושביו היוצאים והנכנסים של ג'ייסון, מנהלי תוכניות הפאנל, ופקידים במשרד הפנטגון והמינהל הלאומי לביטחון גרעיני. רויטרס סקרה גם מיילים ותכתובות בהם מעורב ג'ייסון.

קבוצה עצמאית, הודעת פיטורין

ה״ג'ייסונים״, שנשאבו ממדעני העילית של אמריקה, נבחרים אחד אחד על ידי החברים הקיימים. הם ידועים בשמירה נמרצת על עצמאותם ולעיתים מורטי עצבים.

הם נקראו על שם מנהיג הארגונאוטים שחיפש את גיזת הזהב במיתולוגיה היוונית, והם נוצרו לאחר שברית המועצות שיגרה את ספוטניק, הלוויין הראשון שהקיף את כדור הארץ, בשנת 1957. מחשש שמאבדים את מלחמת החלל והטכנולוגיה, ארצות הברית יצרה את תוכנית ג'ייסון.

בשנות השישים המציאו הג'ייסונים סוג של חיישן שיכול לגלות גרילות של אויבים בווייטנאם ולהעביר את מיקומם למפציצי ארה"ב. ארבעה עשורים לאחר מכן הקבוצה התנגדה כאשר הפנטגון ביקש למנות כמה מדעני ג'ייסון.

"הם אומרים את דעתם," אמר דייוויד רייט, מדען בכיר ב״איגוד המדענים המודאגים״, ארגון שתדלנות ללא מטרת רווח. "הם השתדלו מאוד להיות בלתי תלויים בסוכנות שמשלמת להם. ג'ייסון יכולים להיות קוץ בתחת. הם לא תמיד נותנים לאנשים את התשובות שהם רוצים."

לאחרונה, הג'ייסונים קבעו כי צרצר ג'ונגל נדיר, לא נשק תדרי רדיו מסתורי, גרם ככל הנראה לצליל המוזר שדיפלומטים אמריקנים בקובה חשדו כי גרם להם לחלות בסוף 2016. לא נקבע הגורם למחלות באופן מוחלט.

חוזה ג'ייסון פועל בחסות משרד ההגנה האמריקאי, כאשר הפנטגון מממן לימודי DOD. סוכנויות ממשלתיות אחרות משלמות עבור מחקרים שהן מזמינות. כל מחקר עולה כ -500,000 דולר, כאשר 12 עד 15 נערכים בשנה, אומרים חברי ג'ייסון, שמשלמים להם כ -1,200 דולר ליום עבור זמנם.

החוזה אמור היה להתחדש ב -31 במרץ. בינואר, הגיש מיטר קורפ, מקלין, וירג'יניה, עמותה המנהלת מרכזי מחקר במימון פדרלי ומפקחת על ג'ייסון, הצעה להמשיך ולנהל את התוכנית כפי שהיה כל חמש שנים מאז תחילת שנות התשעים.

הפנטגון אמר למיטר שהוא ישיב עד ה -16 במרץ. התאריך הזה הגיע ועבר בלי שום מילה.

ב -28 במרץ, שלושה ימים לפני פקיעת מועד החוזה, קיבל מיטר מכתב שירותי המטה בוושינגטון, הזרוע הקבלנית של משרד שר ההגנה, ובו נאמר כי הוחלט לבטל את ההצעות המחיר על חידוש החוזה.

"הדרישה השתנתה ממספר מחקרים למחקר אחד בלבד הדרוש לתת מזכיר ההגנה, המחקר וההנדסה," כתבה שרון הילטון, קצינה קבלנית במשרדי המטה בוושינגטון. הוצאת חוזה חדש "אינה הגיונית כלכלית ברגע זה."

יו"ר ג'ייסון, אלן וויליאמס, פרופסור לפיזיקה מאוניברסיטת מרילנד, אמרה כי הרציונל לאיתור התוכנית היה "מגוחך". הפנטגון משלם רק עבור לימודים שהוא מבצע, היא ציינה, בעוד שסוכנויות ממשלתיות אחרות משלמות עבור הלימודים שלהן.

"זה היה הלם רציני," אמר וויליאמס.

התנגשות 'מלחמת הכוכבים'

במרכז הסכסוך: טראמפ מינה את גריפין, תת מזכ"ל ההגנה למחקר והנדסה. הסנאט בשליטת המפלגה הרפובליקנית אישר את מינויו בפברואר 2018.

גריפין ידוע כתומך בולט במערכות הגנה מפני טילים מבוססי חלל, אזור שגרר בעבר בחינה קשוחה מצד מדעני ג'ייסון.

במהלך ממשל רייגן מילא גריפין תפקיד מרכזי ביוזמת ההגנה האסטרטגית של הצבא, רעיון שאפתני של נשק מבוסס חלל שכונה על ידי חלקם "מלחמת הכוכבים".


:A REUTERS SPECIAL REPORT: Inside a Trump-era purge of military scientists at a legendary think tank

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *