מדענים וזוכי פרס נובל עלייהם דיבר ברק בסביבת אפשטיין ואג'נדת הטראנס הומאניזם וחוות הפרייה לשפחות מין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אפשטיין או פרנקנשטיין?

ה״ניו יורק טיימס״ חושף:

אפשטיין תכנן להשביח את הגזע האנושי עם ה-DNA שלו על ידי הכנסת עשרות נשים להריון בחוותו בניו מקסיקו

ג'פרי אפשטיין רצה להפרות את המין האנושי עם ה- DNA שלו באמצעות עשרות נשים בחוות הענק שלו בניו מקסיקו. הוא גם רצה שאת איבר מינו ואת ראשו יוקפאו קריוגנית.הרעיון של אפשטין היה להביא בכל פעם כ-20 נשים לאחוזת הענק שלו, ושם לעבר אותן.

״הוא ביסס את רעיון ׳חוות תינוקת׳ על בסיסו של ׳המאגר הגרמני׳ – בנק זרע שהוקם בגרמניה במטרה לשפר את הגנום האנושי, באמצעות תרומות של חתני פרס נובל. הפרויקט המקורי בוטל ב-1999, ורק זוכה פרס נובל אחד אישר שאכן תרם את זרעו.״אפשטיין שיתף את התוכנית שלו עם מדענים ואנשי סוד אחרים במהלך השנים, לטענת ארבעה אנשים שהיו בתוכנית – מה ש"משקף את קסם רב השנים שלו ממה שנודע כטרנס-הומניזם: המדע לשיפור האוכלוסייה האנושית באמצעות טכנולוגיות כמו הנדסה גנטית ובינה מלאכותית״

"פעמים רבות, החל בתחילת שנות האלפיים, מר אפשטיין אמר למדענים ואנשי עסקים על שאיפותיו להשתמש בחוותו בניו מקסיקו כבסיס בו נשים יופרו בזרעו ויולידו את תינוקותיו, על פי שני מדענים זוכי פרסים ויועץ לחברות גדולות ולאנשים עשירים, שלכולם אפשטיין סיפר על כך"

אפשטיין, שהואשם ביולי בעבירות של סחר מיני בילדות בגיל 14, היה שקרן ומניפולטור על פי ה"טיימס ", המציין כי הוא שיקר לגבי זהות לקוחותיו, שווי הרשת שלו, יכולתו הכספית, הישגים אישיים אחרים – והכל במאמץ להתברג בדרכו אל צמרת החברה.הטיימס מציין שגם לאחר הרשעתו ב -2008 באשמת שידול קטינה לזנות, הצליח אפשטיין לחבב את עצמו על הקהילה המדעית, ולמשוך אליו "מערך נוצץ של מדענים בולטים".

מדענים ערכו מסיבות קבועות באחוזתו של אפשטיין במנהטן, ושתו דום פריניון ומשקאות יקרים אחרים. הוא גם ערך ארוחות ביפה בתוכנית לדינמיקה אבולוציונית של הרווארד – לה תרם 6.5 מיליון דולר.מדען אחד שהיה מודע לתוכנית האאוגניקה של אפשטיין אמר כי נאמר לו על כך בארוחת ערב ב-2001 בביתו של אפשטיין, בעוד מדען אחר נזכר ששמע על כך בכנס ב-2006 שנערך על ידי אפשטיין בסנט תומאס באיי הבתולה – מרחק קצר מאי הפדו שלו הידוע לשמצה.טרנס-הומניסט שהתראיין ל"טיימס" מציין כי אפשטיין דן בהתעניינותו בקריוגניקה – שימור גופות אנושיות באמצעות הקפאה על מנת להחיות אותם בעתיד. אפשטיין אמר שהוא רוצה שיקפיאו את ראשו ואיבר מינו.

ZeroHedge: Epstein Planned To Seed Human Race With His DNA By Impregnating Scores Of Women In New Mexico

איך אמר אהוד ברק?

מעולם לא היה בנוכחות של נערות צעירות. ״מנגד, בביתו של אפשטיין פגשתי מדענים וזוכי פרס נובל…״

לג'פרי אפשטין היה חזון להשביח את ה-DNA האנושי – באמצעות הזרע שלו. לפי תחקיר של הניו יורק טיימס אפשטין סיפר ללא מעט אנשים כבר מתחילת שנות ה-2000 כי הוא חולם להכניס נשים רבות להריון, ולהקים "חוות תינוקות" בשטחו בניו מקסיקו.

הרעיון של אפשטין היה להביא בכל פעם כ-20 נשים לאחוזת הענק שלו, ושם לעבר אותן. הוא ביסס את הרעיון להקמת "חוות תינוקת" על בסיסו של "המאגר הגרמני" – בנק זרע שהוקם בגרמניה במטרה לשפר את הגנום האנושי, באמצעות תרומות של חתני פרס נובל. הפרויקט המקורי בוטל ב-1999, ו״רק״ זוכה פרס נובל אחד אישר שאכן תרם את זרעו.

המדענים התפתו לעבוד עם אפשטין בגלל הכסף שלו, שכן הוא השתדל לממן להם פרויקטים. חלקם סיפרו כי הסיכויים לממן את מחקריהם עיוורו אותם וגרמו להם להתעלם מעבירות המין שלו – וגם להאמין לרעיונותיו ה"מדעיים".

מאקו: החזון של ג'פרי אפסטין: לעבר כמה שיותר נשים ולהקים "חוות תינוקות"

ובקרוב יש לנו ״ועידת וקסנר למגדר״

העוקבים המודעים יותר לדברים עלייהם אנו כותבים יבינו למה אנו מתעקבים על הנושא הזה, ובהמשך היום נרחיב על כך מזווית נוספת ופחות מדוברת.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. אמת 2021-01-21

    אפשטיין המנוול סיפק סחורה טרייה לפדופילים על ידי שפחות מין שהוכנסו להיריון ונכלאו במקסיקו למטה זו. יש בעולם הרבה חוות כאלה. אז תבינו לבד מה גודל הזוועה . יש ילדים שנרצחים בטקסי שטן אחרי ניצולם על ידי פדופילים . פיצה גייט בועטת וחיה . זו לא המצאה . זו אמת איומה.