הערעור של מייק סרנוביץ לחשיפת הפרוטוקולים של אפשטיין התקבל בארה"ב

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בית המשפט לערעורים בארהב קיבל את עתירתו של מייק סרנוביץ לחשוף את הפרוטוקולים בנוגע למשפט של הפדופיל המורשע שניהל את קרן וקסנר, ג'פרי אפשטיין.

אלא אם כן תמצא סיבה מספקת, דבר שאינו סביר, הפרוטוקולים יחשפו.

קחו בחשבון את הדיווח שהבאנו פה רק לאחרונה של אלן דרשוויץ בו הוא אומר במפורש כי הוא הופלל כחלק מרשת שפחות המין הקטינות של אפשטיין על ידי גורמים מאוד חזקים ושהדברים יחשפו בקרוב.

אלן דרשביץ: אנשים חזקים מאוד מנסים לגרור אותי לכנופיית הלוליטה של וקסנר

טראמפ ממשיך לפתוח את הנושא של כנופיית הלוליטה של קרן וקסנר. כידוע המשפט הולך להפתח מחדש לאחר דחיית עסקת הטיעון של ג'פרי אפשטיין בעקבות אין ספור עדויות של עשרות קטינות לשעבר נוספות בהם סרסר למטרות מין וחתימת הסכם הטיעון ללא ידיעתן.

הסיפור התפוצץ בכתבה שיצאה לא מזמן במיאמי הרלד שעשה רבה רעש כי השמאלנים (גם בתקשורת) קפצו מיד על הסיפור בגלל שהיה מעורב שם, אלכס אקוסטה, מי שכיום הוא שר העבודה בממשלת טראמפ, רק הם לא ידעו שמאחורי הפיתיון הולך להפתח תיק גם על האנשים החזקים ביותר מאחורי המפלגה הדמוקרטית.

חברים יקרים, הלחץ פעל גם פה בארץ, כאשר קרן נויבך וטל שניידר פתאום התעניינו בתמונה שחשפנו של אהוד ברק יוצא ונכנס מהבית הדסקרטי של ג'פרי אפשטיין. שוב, הפתיון הצליח, והן בלעו אותו במקום. מאמר של נויבך על התשלום שקיבל ברק מקרן וקסנר על "מחקר" בזמן שהמנהל היה ג'פרי אפשטיין יצא למחרת בעיתון הארץ. הכל מתועד.

ועכשיו, דוברת הבית הלבן, שרה האקבי סנדרס, סרבה לומר אתמול
שלנשיא טראמפ אמון מלא במזכיר העבודה אלכס אקוסטה, ואמרה לכתבים כי מעורבותו של אקוסטה בעסקת טיעון משנת 2007 עם הפדופיל ג'פרי אפשטיין, אכן נמצאת בימים אלה בבדיקה.

"בגלל זה איני יכולה להיכנס להרבה פרטים, אבל אנחנו בהחלט בודקים את זה", אמרה סנדרס בתדרוך עיתונאים, והוסיפה כי "לא ידוע על שינויים פרסונלים כלשהם."

סנדרס אמרה שהיא אינה בטוחה לגבי לוח זמנים בהקשר לחקירת הטיפול בתיק.

The Hill

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *